Greek infotainment community

Το Lateam είναι Ε Ν Α Ν Τ Ι Α σε οποιαδήποτε μορφή Π Ε Ι Ρ Α Τ Ε Ι Α Σ
Facebooktwitter
Επιστροφή   Greek infotainment community > ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ > ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ FORMULA-1

This is a discussion on ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ FORMULA-1 within the ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ forums, part of the ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ category; Δεν χρειάστηκε να προσπαθήσει πολύ προκειμένου να αναδειχτεί νικητής στο γκραν πρι του Μπαχρέιν, ο Φελίπε Μάσα. Ο Βραζιλιάνος οδηγός ...

Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 15-04-2007, 20:30:   #121
mpcom
Moderator
 
Το avatar του χρήστη mpcom
 
Εγγραφή: Nov 2006
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Μηνύματα: 475
Thanks: 84
Thanked 122 Times in 78 Posts
My Mood:
mpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished road
Προεπιλογή

Δεν χρειάστηκε να προσπαθήσει πολύ προκειμένου να αναδειχτεί νικητής στο γκραν πρι του Μπαχρέιν, ο Φελίπε Μάσα. Ο Βραζιλιάνος οδηγός της Φεράρι κατάφερε να αντικρύσει πρώτος την καρό σημαία του τερματισμού, αφήνοντας δεύτερο τον Λιούις Χάμιλτον με Μακ Λάρεν, ο οποίος πίεσε στο τελευταία διάστημα περισσότερο. Το τρίτο σκαλί του βάθρου συμπλήρωσε ο Κίμι Ραϊκόνεν με την άλλη Φεράρι. Τέταρτος για τρίτο σερί αγώνα ο Νικ Χάιτφιλντ με BMW ενώ ο Φερνάντο Αλόνσο με τη δεύτερη Μακ Λάρεν ήταν πέμπτος.

Κέρδισε θέση ο Αλόνσο

Μία αλλαγή έγινε στην εκκίνηση, εκεί όπου ο Φερνάντο Αλόνσο κατάφερε να περάσει τον Κίμι Ραϊκόνεν. Δεν έκανε το ίδιο, πάντως, με τους Φελίπε Μάσα και Λιούις Χάμιλτον. Ο Βραζιλιάνος οδηγός της Φεράρι, μάλιστα, έκανε τόσο καλή αρχή που πολύ δύσκολα θα έχανε τη θέση του.

Στις πρώτες στροφές, ο Τζένσον Μπάτον ακούμπησε τον Σκοτ Σπιντ με συνέπεια να εγκαταλείψουν και οι δύο, κάτι το οποίο σήμαινε την είσοδο του αλυτάρχη στην πίστα. Όταν ρωτήθηκε μετά το τέλος του αγώνα ο Βρετανός της Χόντα γιατί συνέβη αυτό, είπε πως "Μία ξαφνική κίνηση του Τακούμα Σάτο με ανάγκασε να πάω προς το ακάθαρτο μέρος της πίστας".

Από εκεί και πέρα, στον 7ο γύρο σημειώθηκε η καλύτερη επίδοση με τον Μάσα αλλά δύο γύρους αργότερα, απάντησε ο Χάμιλτον. Η διαφορά εκείνη τη στιγμή του Μάσα από τους τρεις επόμενους ήταν 0.8, 4.8 και 5.2 δευτερόλεπτα από Χάμιλτον, Αλόνσο και Ραϊκόνεν αντίστοιχα, με τον Φινλανδό να πιέζει τον Ισπανό καθώς η διαφορά ήταν 0.5. Στο 14ο γύρο, ο πρωτοπόρος της κούρσας έκανε ακόμα έναν ταχύτερο γύρο αλλά στο 18ο, ο Χάμιλτον ήταν πάλι αυτός που φάνταζε ότι θα μπορούσε να κοντράρει στα ίσα τον Βραζιλιάνο.

Η σειρά του Ραϊκόνεν

Η ώρα του πρώτου ανεφοδιασμού για τις μεγάλες ομάδες έφτασε στο 19ο γύρο. Ο Χάμιλτον έκανε χρόνο, 9.9 φορτώνοντας με πολλά καύσιμα τη Μακ Λάρεν του ενώ στον 20ό ακολούθησε ο Μάσα με 8.5. Στον 21ο ο Αλόνσο βγήκε από τα πιτ στα 8.4 ενώ τέλος στον 22ο ο Ραϊκόνεν έκανε τον ίδιο χρόνο. Από τα πιτ, ωφελιμένοι βγήκαν οι οδηγοί της Φεράρι καθώς ο Μάσα αύξησε τη διαφορά του από τον Χάμιλτον στα 6 δευτερόλεπτα ενώ τρίτος πέρασε ο Ραϊκόνεν, αφήνοντας τέταρτο τον Αλόνσο.

Από εκείνο το σημείο, οι δύο Μακ Λάρεν δεν μπόρεσαν να φτάσουν το ρυθμό των δύο Φεράρι και σαν να μην έφτανε αυτό, από τον 29ο γύρο, ο Νικ Χάιτφιλντ, μείωνε συνεχώς την απόσταση από τον Αλόνσο. Ως εκ τούτου, στον 31ο γύρο τον πέρασε και λίγο πριν το δεύτερο ανεφοδιασμό, η διαφορά του πρωτοπόρου Μάσα από τους Χάμιλτον, Ραϊκόνεν, Χάιτφιλντ και Αλόνσο, ήταν περίπου στα 10, 11, 16 και 19 δευτερόλεπτα αντίστοιχα.

Αυτές ήταν οι διαφορές στον 37ο γύρο και στους τρεις επόμενους, είχε έρθει η ώρα των δεύτερων πιτ.

Καμία αλλαγή

Στον 40ό γύρο ο Μάσα έκανε χρόνο 8.2 ενώ στον 41ο, Ραϊκόνεν και Χάιτφιλντ από 7.6 και 7.1 αντίστοιχα ενώ στον 43ο, ο Αλόνσο έκανε 6.6. Τελευταίος από τους πρωτοπόρους, μπήκε ο Χάμιλτον (44ο) που σταμάτησε το χρονόμετρο στα 7.1, αλλά δεν ήταν αρκετό για να βρεθεί μπροστά από τον Μάσα ενώ ο Αλόνσο δεν μπόρεσε να περάσει τον Χάιτφιλντ.

Η συνέχεια του αγώνα δεν επιφύλαξε κάτι το ιδιαίτερο εκτός από το γεγονός πως ο Μάσα συμπλήρωσε γρήγορο γύρο έστω και με γεμάτα σχεδόν τα ρεζερβουάρ. Από εκεί και πέρα, κράτησε ένα σταθερό ρυθμό και παρά τη μείωση της διαφοράς από τον Χάμιλτον, μπόρεσε να τερματίσει πρώτος, αποσπώντας την τρίτη νίκη της καριέρας του. Ο Χάμιλτον που έμεινε δεύτερος, έγινε ο πρώτος οδηγός στην ιστορία που στο ντεμπούτο του καταφέρνει να βρεθεί και στους τρεις πρώτους αγώνες στο βάθρο ενώ τον ακολούθησε ο Κίμι Ραϊκόνεν.

Ο Νικ Χάιτφιλντ συνέχισε το ιδιαίτερο σερί που έχει δημιουργήσει αφού σε όλους τους αγώνες που έχουν διεξαχθεί, έχει τερματίσει τέταρτος, ενώ πέμπτος ήταν ο παγκόσμιος πρωταθλητής.

Βαθμοί για τη Ρενό

Όσον αφορά τους υπόλοιπους οδηγούς, ο Ρόμπερτ Κιούμπιτσα με την άλλη BMW έδειξε πως είναι ικανός να δώσει στην ομάδα του αρκετούς βαθμούς ενώ έβδομος ήταν ο Γιάρνο Τρούλι, με την Τογιότα να αποσπά βαθμούς και σε αυτόν τον αγώνα. Την οκτάδα συμπλήρωσε ο Τζιανκάρλο Φιζικέλα με την πρώτη Ρενό ενώ η δεύτερη ήταν μια θέση παρακάτω.

Πάρα πολλά προβλήματα αντιμετώπισαν οι δύο Σούπερ Αγκούρι καθώς οι κινητήρες της Χόντα δεν άντεξαν ενώ ο Ρούμπενς Μπαρικέλο δεν μπόρεσε να αποσπάσει κάτι καλό και μοιραία τερμάτισε 13ος.

Ο Ντέιβιντ Κούλθαρτ θα μπορούσε να κάνει κάτι καλύτερο αλλά ο κινητήρας της Ρενό τον πρόδωσε ενώ κάτι παρόμοιο συνέβη και στον Μαρκ Γουέμπερ ο οποίος εγκατέλειψε.
__________________
Ο χρήστης mpcom δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Sponsored Links
Παλιά 15-04-2007, 20:33:   #122
mpcom
Moderator
 
Το avatar του χρήστη mpcom
 
Εγγραφή: Nov 2006
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Μηνύματα: 475
Thanks: 84
Thanked 122 Times in 78 Posts
My Mood:
mpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished road
Προεπιλογή

η τελική κατάταξη

1 F. Massa Ferrari 1:32:27.515
2 L. Hamilton McLaren + 2.359
3 K. Raikkonen Ferrari + 10.839
4 N. Heidfeld BMW + 13.831
5 F. Alonso McLaren + 14.426
6 R. Kubica BMW + 45.529
7 J. Trulli Toyota + 1:21.371
8 G. Fisichella Renault + 1:21.701
9 H. Kovalainen Renault + 1:29.411
10 N. Rosberg Williams + 1:29.916
11 A. Wurz Williams + 1 γύρο
12 R. Schumacher Toyota + 1 γύρο
13 R. Barrichello Honda + 1 γύρο
14 C. Albers Spyker F1 + 2 γύροι
15 A. Sutil Spyker F1 + 4 γύρο

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ

1 K.RAIKKONEN 22
2 F.ALONSO 22
3 L.HAMILTON 22
4 F.MASSA 17
5 N.HEIDFELD 15
6 G.FISICHELLA 8
7 J.TRULLI 4
8 R.KUBICA 3
9 N.ROSBERG 2
10 H.KOVALAINEN 1
11 R.SCHUMACHER 1

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ

1 McLAREN 44
2 FERRARI 39
3 BMW SAUBER 18
4 RENAULT 9
5 TOYOTA 5
6 WILLIAMS 2

Εγκατέλειψαν

A. Davidson Super Aguri
M. Webber Red Bull
D. Coulthard Red Bull
T. Sato Super Aguri
V. Liuzzi Scuderia Toro Rosso
J. Button Honda
S. Speed Scuderia Toro Rosso
__________________
Ο χρήστης mpcom δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 18-04-2007, 11:04:   #123
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή

"Δεν ανανεώσαμε με Χάιντφιλντ"

Μπορεί οι φετινές εμφανίσεις της BMW να είναι καλύτερες από αυτές που ίσως αναμέναμε να δούμε πριν από το ξεκίνημα της φετινής σεζόν και ειδικότερα του πρώτου οδηγού Νίκι Χάιντφιλντ. 'Ομως ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας διευκρύνισε πως είναι πολύ νωρίς για να ανανεώσουνε τον συμβόλαιο του Γερμανού πιλότου.
H ευχάριστη έκπληξη του φετινού πρωταθλήματος είναι αδιαμφισβήτητα η ομάδα της BMW με τις πολύ καλές επιδόσεις στους τρεις πρώτους άγωνες του πρωταθλήματος. Ιδιαίτερα ο πρώτος οδηγός της Γερμανικής ομάδας Νίκι Χάιντφιλντ τα πάει θαυμάσια καθώς στο γκραν πρι του Μπαχρέιν τερμάτισε τέταρτος μπροστά από τον παγκόσμιο πρωταθλητή Φερνάντο Αλόνσο ενώ βρίσκεται και στην πέμπτη θέση της γεμικής κατάταξης στο πρωτάθλημα των οδηγών.
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 24-04-2007, 17:24:   #124
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή

Εξασφαλίστηκε η θέση του τουρκικού GP στο καλεντάρι της F1 για 15 χρόνια, όπως δήλωσε το μεγάλο αφεντικό του αθλήματος, που δεν είναι άλλο από τον Βρετανό Μπέρνι Έκλστοουν. Ο 77χρονος εξελίσσεται σε έναν από τους μεγαλύτερους υποστηρικτές του εν λόγω GP, αφού με συνοπτικές διαδικασίες έκλεισε τη νέα συμφωνία με τους Τούρκους διοργανωτές, παρά τις επιφυλάξεις που υπήρχαν εξαιτίας των όσων διαδραματίστηκαν στο πόντιουμ μετά τη λήξη του περυσινού αγώνα.

Υπενθυμίζουμε ότι για την απονομή των τροπαίων είχε κληθεί στο πόντιουμ ο Μεχμέτ Αλί Ταλάτ, κίνηση που είχε προκαλέσει την αντίδραση τόσο της κυπριακής πλευράς όσο και της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου αθλητισμού, αφού ο τουρκοκύπριος ηγέτης είναι επισήμως αναγνωρισμένος μόνο από το κράτος της Τουρκίας.

Όλα αυτά πάντως δε φαίνεται να πτόησαν τον Έκλστοουν, ο οποίος, στο περιθώριο της διεξαγωγής των αγώνων Moto GP στην τουρκική πίστα το περασμένο σαββατοκύριακο, ανακοίνωσε τη νέα συμφωνία του με τους ιθύνοντες του τουρκικού σιρκουί.
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 03-05-2007, 12:15:   #125
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή

Με αρνητικό παράγοντα την βροχή που δεν επέτρεψε στους οδηγούς να φτάσουν τις επιδόσεις που θα ήθελαν, πραγματοποιήθηκαν οι δοκιμές στην πίστα της Βαρκελώνης που βρήκαν τον Κίμι Ραΐκόνεν, με Ferrari να είναι ταχύτερος όλων.

Aναλυτικά τα αποτελέσματα των δοκιμών
1. Κίμι Ραΐκόνεν (Ferrari) 1:30.280 (54)*
2. Μαρκ Γουέμπερ (Red Bull) +01.472 (39)
3. Xέικι Κοβαλάινεν (Renault) +01.869 (53)
4. Νίκι Χάιντφιλντ (BMW-Sauber) +01.895 (17)
5. Nίκο Ρόζμπεργκ (Williams) +02.300 (45)
6. Ρούμπενς Μπαρικέλο (Honda) +02.631 (44)
7. Γιάρνο Τρούλι (Toyota) +02.663 (21)
8. Τακούμα Σάτο (Super Aguri) +02.958 (40)
9. Bιταντόνιο Λιουίτζι (Toro Rosso) +03.043 (38)
10. Άντριαν Σούτιλ (Spyker) +05.208 (11)
11. Σκοτ Σπιντ (Τoro Rosso) +09.280 (7)
12. Φερνάντο Αλόνσο (McLaren) +34.538 (1)

*Οι αριθμοί στην παρένθεση είναι οι γύροι που έτρεξε ο κάθε οδηγός
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 04-05-2007, 20:05:   #126
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή

Ταχύτερος ο Κούλθαρντ

Τελικά η Ferrari δεν κατάφερε να κάνει το... τέσσερα στα τέσσερα κατά τη διάρκεια των δοκιμών που έκαναν οι ομάδες στην πίστα της Βαρκελώνης κι ολοκληρώθηκαν χθες.
Αν και το κόκκινο μονοθέσιο ήταν μακράν το ταχύτερο τις πρώτες τρεις ημέρες των δοκιμών, χθες ήταν η σειρά του Ντέιβιντ Κούλθαρντ να «γράψει» τον καλύτερο χρόνο.
Ο πιλότος της Red Bull έκανε έναν πολύ γρήγορο γύρο με μικρό φορτίο καυσίμων στο μονοθέσιό του, κάνοντας το χρονόμετρο να σταματήσει στο 1.21.066.
Συνολικά ο Σκωτσέζος κάλυψε 59 γύρους δοκιμών. Δεύτερος ήταν ο δοκιμαστής της McLaren, Πέδρο Ντε Λαρόσα, ο οποίος ήταν 20 εκατοστά του δευτερολέπτου πιο αργός από τον Κούλθαρντ.
Την ταχύτερη τριάδα συμπλήρωσε ο Φελίπε Μάσα με τη Ferrari, ο οποίος αντιμετώπισε πρόβλημα με την υδραυλική αντλία του μονοθεσίου του και πέρασε αρκετή ώρα στα πιτς...
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 07-05-2007, 20:31:   #127
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή


Με μία καινούρια, επαναστατική, εμπρός αεροτομή θα αγωνιστεί -πιθανότατα- η ομάδα της McLaren στο GP Ισπανίας το ερχόμενο σαββατοκύριακο (12-13/5).
Το καινοτόμο αεροδυναμικό βοήθημα έκανε το ντεμπούτο του στην πίστα της Βαρκελώνης, με τον Πέντρο ντε λα Ρόσα στο τιμόνι, κατά τη διάρκεια δοκιμών εξέλιξης που έλαβαν χώρα την προηγούμενη εβδομάδα, στο σιρκουί που θα φιλοξενήσει τον κυριακάτικο αγώνα.
Ο εκτελεστικός διευθυντής της βρετανικής ομάδας, Μάρτιν Γουίτμαρς, επιβεβαίωσε ότι, τόσο ο Φερνάντο Αλόνσο όσο και ο Λιούις Χάμιλτον, θα έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν το εν λόγω αεροδυναμικό βοήθημα την Κυριακή στην πίστα της Καταλονίας, εφόσον βέβαια και οι ίδιοι το προτιμήσουν.
«Ακολουθούμε ένα συνεχές πρόγραμμα αεροδυναμικής εξέλιξης στην MP4-22 και, κατά τη διάρκεια των δοκιμών της προηγούμενης εβδομάδας, δοκιμάσαμε μια αεροτομή η οποία ξεχωρίζει από τις άλλες διότι στηρίζεται στη "μύτη" του μονοθεσίου», δήλωσε σχετικά ο Γουίτμαρς και πρόσθεσε: «Αυτό το βοήθημα έχει εξελιχθεί κατά τη διάρκεια των τελευταίων μηνών και οι τωρινές δοκιμές δείχνουν ότι μπορεί να έχει ουσιαστική συνεισφορά στη βελτίωση της απόδοσης του μονοθεσίου μας. Το σίγουρο είναι ότι η αεροτομή αυτή θα βρίσκεται μέσα στις επιλογές των οδηγών μας για τον αγώνα της προσεχούς Κυριακής».
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 10-05-2007, 17:50:   #128
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή

Τις προηγούμενες δεκαετίες εκτός από το Grand Prix του Μόντε Κάρλο, υπήρχαν κι άλλοι αγώνες που φιλοξενούνταν σε δρόμους, με χαρακτηριστικότερο παράδειγμα το θρυλικό Λονγκ Μπιτς.

Ο καιρός έχει γυρίσματα και ο Μπέρνι Έκλεστοουν αποφάσισε να δώσει νέα πνοή σε αυτό το είδος αγώνα και η τυχερή θα είναι η πόλη της Βαλένθια.
Στο λιμάνι της πόλης θα γίνεται από το 2008 αγώνας Grand Prix. Οι ομάδες της Φόρμουλα 1 πάντοτε χρησιμοποιούν την πίστα της Βαλένθια για να κάνουν δοκιμές.
Έτσι η Ισπανία θα έχει δύο αγώνες στο καλεντάρι, το ισπανικό Grand Prix στη Βαρκελώνη και το ευρωπαϊκό Grand Prix στη Βαλένθια.
H FIA έχει συμφωνήσει για επτά χρόνια με τις αρχές της πόλης και η απόφαση δεν αναμένεται να ανατραπεί από τις τοπικές δημοτικές εκλογές.
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 13-05-2007, 17:54:   #129
mpcom
Moderator
 
Το avatar του χρήστη mpcom
 
Εγγραφή: Nov 2006
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Μηνύματα: 475
Thanks: 84
Thanked 122 Times in 78 Posts
My Mood:
mpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished road
Προεπιλογή

εεεετσι μια ανετη νικη για την scuderia , κριμα για τον ραικονεν η mclaren το 2-3 απλα γιατι δεν υπηρχε αλλο μονοθεσιο στην πιστα και γιατι ο μηχανικος της BMW επαιζε με το.....μπουλονι του.Για την χοντα οτι και να πουμε ειναι λιγα , αφου αρχισαν να τρακερνουν και μεταξυ τους . Τουοτα καλητερα να ξαναγυρισει στο WRC , η ομαδα με το μεγαλητερο μπατζετ και διασυρετε κανονικα στην πιστα , 5 χρονια παλευει να μπει στην 8αδα και σημερα και τα 2 μονοθεσια ειχαν μηχανικα προβληματα
__________________
Ο χρήστης mpcom δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 13-05-2007, 18:02:   #130
mpcom
Moderator
 
Το avatar του χρήστη mpcom
 
Εγγραφή: Nov 2006
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Μηνύματα: 475
Thanks: 84
Thanked 122 Times in 78 Posts
My Mood:
mpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished road
Προεπιλογή

Αναλυτικά η κατάταξη

1 F. Massa Ferrari 1:31:36.230
2 L. Hamilton McLaren + 6.670
3 F. Alonso McLaren + 17.456
4 R. Kubica BMW + 31.615
5 D. Coulthard Red Bull + 58.331
6 N. Rosberg Williams + 59.538
7 H. Kovalainen Renault + 62.128
8 T. Sato Super Aguri + 1 γύρο
9 G. Fisichella Renault + 1 γύρο
10 R. Barrichello Honda + 1 γύρο
11 A. Davidson Super Aguri + 1 γύρο
12 J. Button Honda + 1 γύρο
13 A. Sutil Spyker F1 + 2 γύροι
14 C. Albers Spyker F1 + 2 γύροι

Εγκατέλειψαν

N. Heidfeld BMW
R. Schumacher Toyota
V. Liuzzi Scuderia Toro Rosso
S. Speed Scuderia Toro Rosso
K. Räikkönen Ferrari
J. Trulli Toyota
M. Webber Red Bull
A. Wurz Williams

Βαθμολογία οδηγών

1 L.HAMILTON 30
2 F.ALONSO 28
3 F.MASSA 27
4 K.RAIKKONEN 22
5 N.HEIDFELD 15
6 R.KUBICA 8
7 G.FISICHELLA 8
8 N.ROSBERG 5
9 D.COULTHARD 4
10 J.TRULLI 4
11 H.KOVALAINEN 3
12 R.SCHUMACHER 1
13 T.SATO 1

Βαθμολογία κατασκευαστών

1 McLAREN 58
2 FERRARI 49
3 BMW SAUBER 23
4 RENAULT 11
5 WILLIAMS 5
6 TOYOTA 5
__________________
Ο χρήστης mpcom δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Bookmarks
Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας


Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
F2: Εχασε τη ζωη του σε αγωνα Formula 2 antonis ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ 0 22-07-2009 11:44:
F1--Εκτός Formula 1 η ING ilias ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 0 16-02-2009 13:17:
ΑΝΤ1... Formula 1 ilias ΕΠΙΓΕΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ - ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ 0 13-02-2009 18:39:
Ξεκινάει η Superleague Formula antonis ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ 0 01-09-2008 18:30:
FORMULA-1 radioamateur ΕΛΛΑΔΑ 1 17-07-2006 22:47:


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 06:43:.


Powered and Developed by Lateam.gr
Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.5.1
Lateam