Greek infotainment community

Το Lateam είναι Ε Ν Α Ν Τ Ι Α σε οποιαδήποτε μορφή Π Ε Ι Ρ Α Τ Ε Ι Α Σ
Facebooktwitter
Επιστροφή   Greek infotainment community > ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ > ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ FORMULA-1

This is a discussion on ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ FORMULA-1 within the ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ forums, part of the ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ category; Ανατροπή από Alonso Ο πρωταθλητής ήταν ταχύτερος στην 2η περίοδο ελεύθερων δοκιμών με τον Raikkonen να αντιμετωπίζει πρόβλημα κινητήρα Ο ...

Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 07-09-2007, 20:12:   #151
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή

Ανατροπή από Alonso

Ο πρωταθλητής ήταν ταχύτερος στην 2η περίοδο ελεύθερων δοκιμών με τον Raikkonen να αντιμετωπίζει πρόβλημα κινητήρα
Ο Fernando Alonso σημείωσε τον καλύτερο χρόνο στην δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών στην Monza και ολοκλήρωσε έτσι την απόλυτη ανατροπή της ατμόσφαιρας στην Ιταλία, αφού ο ταχύτερος της πρώτης περιόδου, Kimi Raikkonen αντιμετώπισε πρόβλημα με τον κινητήρα του.

Ο Ισπανός με την McLaren έκανε 30 γύρους και στον καλύτερο από αυτούς σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1:22.386. Έτσι ήταν ο μοναδικός που έπεσε κάτω από το 1:23, καθώς ο δεύτερος Lewis Hamilton ήταν οκτώ δέκατα αργότερος, συμπληρώνοντας 33 γύρους. Τρίτος με 38 γύρους ολοκλήρωσε ο Giancarlo Fisichella απολαμβάνοντας τις ιαχές των συμπατριωτών του, ενώ τον τέταρτο καλύτερο χρόνο είχε ο Robert Kubica ο οποίος έμεινε μέσα στην πίστα περισσότερο από κάθε άλλον και ολοκλήρωσε 44 γύρους.

Η διαδικασία διεκόπη με κόκκινη σημαία 36 λεπτά μετά την εκκίνηση της, όταν ο Anthony Davidson είχε μια έξοδο και σταμάτησε στο πλάι του δρόμου. Η διακοπή διήρκεσε εννέα λεπτά και δεν άλλαξε τίποτα άλλο από εκεί και πέρα σε επίπεδο κορυφής, αφού η κατάσταση είχε διαμορφωθεί όπως προαναφέραμε.

Ο Nico Rosberg με την Williams ήταν πέμπτος, ακολουθούμενος από τον Massa, ενώ Heidfeld και Raikkonen συμπλήρωσαν την οκτάδα. Ο Φινλανδός της Ferrari έκανε μόλις 12 γύρους αφού αντιμετώπισε πρόβλημα με τον κινητήρα και σταμάτησε περίπου μισή ώρα πριν ολοκληρωθεί η μιάμιση ώρα των δοκιμών. Αξίζει πάντως να σημειωθεί πως μέχρι και την 12η θέση, δηλαδή την θέση την οποία κατέλαβε ο Ralf Schumacher όλοι οι πιλότοι βρέθηκαν μέσα στο 1:23.

MSFREE.GR
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Sponsored Links
Παλιά 09-09-2007, 21:45:   #152
geodon
Moderator
 
Το avatar του χρήστη geodon
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 10.919
Thanks: 2.530
Thanked 1.978 Times in 1.430 Posts
My Mood:
geodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to all
Προεπιλογή

[right:5ab4a2bedf]http://www.sportime.gr/images//auto/formula1/monza_podium.jpg[/right:5ab4a2bedf]
Ικανοποίηση και προβληματισμός

Φερνάντο Αλόνσο και Λιούις Χάμιλτον κατάφεραν να κάνουν το 1-2 για τη Μακ Λάρεν στο γκραν πρι που έγινε στη Μόντσα και ο πρωταθλητής ανέφερε πως όλα λειτούργησαν άφογα παρά την είσοδο του αυτοκινήτου του αλυτάρχη. Ο Χάμιλτον από τη μεριά του τόνισε ότι θα μπορούσε να περάσει πρώτος αν δεν τον ακουμπούσε στην πρώτη στροφή ο Φελίπε Μάσα ενώ ο τρίτος της κατάταξης Κίμι Ραϊκόνεν, φάνηκε επηρεασμένος από το ατύχημα που είχε στα δοκιμαστικά αλλά και από την ταχύτητα της Φεράρι.

Φερνάντο Αλόνσο:
Η εκκίνησή μου δεν ήταν τέλεια και έπρεπε να υπερασπιστώ την πρωτοπορία στην πρώτη στροφή. Στη δεύτερη ανησύχησα λίγο αφού νόμιζα πως θα ακουμπήσω με τον Λιούις αλλά ευτυχώς κάτι τέτοιο δεν έγινε. Το αυτοκίνητο του αλυτάρχη θα μπορούσε να μας είχε προκαλέσει μερικά προβλήματα αφού ήταν σημαντικό για τη στρατηγική μας να πάρουμε μια σχετική διαφορά όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Ωστόσο, το απόγευμα ήταν τέλειο με το αυτοκίνητο και την ομάδα να λειτουργούν καλά αλλά και να κερδίζω μπροστά στους ενθουσιώδεις Ιταλούς.

Λιούις Χάμιλτον: Προφανώς δεν ξεκίνησα καλά και ο Φελίπε κατάφερε να με περάσει. Νόμισα πως θα περνούσα τον Φερνάντο στην πρώτη στροφή αλλά ο Μάσα με ακούμπησε και με έστειλε έξω από τη δεύτερη. Υπέφερα από κραδασμούς και για αυτό μπήκα στα πιτ νωρίτερα. Όταν καταλάβαμε πως ο Ραϊκόνεν θα έκανε ένα πιτ στοπ, κλειδί θα ήταν το δεύτερο δικό μου. Δυστυχώς βρέθηκα πίσω του αλλά ήξερα πως ήμουν γρηγορότερος με τα νέα ελαστικά για δύο γύρους και έπρεπε να αρπάξω την ευκαιρία. Ήταν σημαντικό για μένα να κερδίσω πίσω τη θέση μου, όχι μόνο για το πρωτάθλημα αλλά και την ομάδα. Κάναμε το 1-2 στα δοκιμαστικά και το διατηρήσαμε στον αγώνα. Όλοι έκαναν φανταστική δουλειά.

Κίμι Ραϊκόνεν: Το αυτοκίνητο δεν ήταν τόσο κακό. Στο πρώτο σκέλος ήταν εντάξει αφού ήμασταν βαρύτεροι από τις Μακ Λάρεν και γνωρίζαμε πως θα απομακρυνθούν. Πιθανότατα το μεγαλύτερο πρόβλημα ήταν πως δεν μπορούσα να κρατήσω το κεφάλι μου ψηλά στα φρένα. Ο αυχένας μου δεν είναι τόσο καλά μετά το ατύχημα που είχα και αυτό ήταν αυτό που με απασχολούσε. Αλλά δεν είχαμε ταχύτητα. Δεν με βοηθήσε το γεγονός πως είχα πρόβλημα. Προσπάθησα να κάνω το καλύτερο αλλά με πέρασε ο Χάμιλτον. Η Μόντσα είναι όπως το Μόντρεαλ. Γνωρίζαμε πως οι αντίπαλοι θα είναι δυνατοί και ξέραμε από τις δοκιμές πως δεν θα ήμασταν όπως θα θέλαμε.

Πηγή : sportime.gr
__________________

ΦΙΛΙΚΑ ΓΙΩΡΓΟΣ
Ο χρήστης geodon δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 10-09-2007, 15:05:   #153
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή

Ενας χρονος χωρις τον Michael Schumacher

Συνεντευξη Τύπου αγώνα (10/9/06)
Σήμερα η FIA οργάνωσε μια διαφορετική συνέντευξη Τύπου. Στο media center της Ιταλικής πίστας ο κατά πολλούς καλύτερος οδηγός που πέρασε ποτέ από την Formula 1, Michael Schumacher ανακοίνωσε την απόφαση του να εγκαταλείψει την αγωνιστική δράση στο τέλος της χρονιάς. Στην συνέντευξη Τύπου πήραν επίσης μέρος ο Kimi Raikkonen, που θα αποτελέσει τον αντικαταστάτη του Γερμανού το 2007 και ο Robert Kubica που στον 3ο αγώνα της καριέρας του ανέβηκε για πρώτη φορά στο βάθρο.
Michael Schumacher: Ναι, ήταν μια πολύ ξεχωριστή ημέρα και είναι πολύ σημαντικό να κερδίζεις με τέτοιο στιλ σε αυτή την πίστα, ιδιαίτερα αν αναλογιστεί κανείς την εξέλιξη στο πρωτάθλημα. Όμως οι περισσότεροι θα αναρωτιέστε για το τι θα γίνει στο μέλλον. Έγιναν πολλές συζητήσεις τον τελευταίο καιρό όσον αφορά το μέλλον μου και νομίζω οι φίλοι μου και αυτοί που ενδιαφέρονται για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό έχουν δικαίωμα να μάθουν τι πρόκειται να συμβεί. Ζητάω συγνώμη που η ανακοίνωση αυτή πείρε περισσότερο καιρό από όσο θα ήθελαν κάποιοι αλλά για μια τέτοια ανακοίνωση πρέπει να διαλέξεις την σωστή στιγμή. Αυτή ήρθε σήμερα.
Για να το κάνω σύντομο κατά κάποιο τρόπο, αυτός ο αγώνας μου στην Monza θα είναι ο τελευταίος σε αυτή την πίστα. Αποφάσισα, μαζί με την ομάδα, να αποχωρίσω από την αγωνιστική δράση στο τέλος της χρονιάς. Πέρασα εξαιρετικά. Ήταν εκπληκτικά αυτά που μου έδωσε ο μηχανοκίνητος αθλητισμός για περισσότερο από τριάντα χρόνια. Διασκέδασα κάθε στιγμή εύκολη, καλή ή κακή, γιατί αυτές οι στιγμές είναι που κάνουν την ζωή φανταστική. Θα πρέπει να ευχαριστήσω την οικογένειά μου, ξεκινώντας προφανώς από τον πατέρα μου, την αποθανούσα μητέρα μου και φυσικά την γυναίκα μου και τα δύο μου παιδιά, που πάντα στάθηκαν δίπλα μου, και που χωρίς αυτούς νομίζω ότι η δύναμη που χρειάστηκα για να επιβιώσω σε αυτόν το χώρο, σε αυτό το άθλημα, και να αποδώσω με τον τρόπο που απέδωσα θα ήταν κάτι το ακατόρθωτο. Φυσικά εκτός από την οικογένεια μου θα πρέπει να ευχαριστήσω και όλους τους ανθρώπους μου, από τα χρόνια της Benneton και ειδικά της Ferrari, στην οποία έκανα τόσους πολλούς φίλους. Έχω τόσο καλούς ανθρώπους γύρω μου που μου ήταν πολύ δύσκολο να πάρω την απόφαση να μην συνεχίσω να δουλεύω σε αυτό το επίπεδο με τους φίλους μου, τους μηχανικούς μου, τους πάντες. Είναι όλοι υπέροχοι αλλά για όλους έρχεται μια μέρα και ένοιωσα ότι για εμένα η καλύτερη στιγμή για να πάρω αυτή την απόφαση έχει φτάσει. Νομίζω ότι ήταν δίκαιο να επιλέξω για να επιτρέψω στον Felipe να αποφασίσει για το μέλλον του, επειδή πιστεύω ότι είναι ένας εξαιρετικός τύπος. Κάνει πολύ καλή δουλειά στην ομάδα, είναι πολύ υποστηρικτικός και αποτελεί έναν πολύ καλό ομόσταυλο. Ήρθε η ώρα να σχεδιάσει το μέλλον του και δεν υπήρχε λόγος να πάρω την απόφασή μου αργότερα από την δική του.
Όσον αφορά τον αντικαταστάτη μου, είναι ένας πιλότος ο οποίος θα σας ανακοινωθεί κάποια στιγμή από την ομάδα. Εγώ το γνωρίζω εδώ και λίγο καιρό και είμαι ευχαριστημένος που θα είναι αυτός. Τώρα εγώ θέλω να συγκεντρωθώ στους εναπομείναντες τρεις αγώνες και να τελειώσω την καριέρα μου με στιλ, και ελπίζω, με το πρωτάθλημα. Κάναμε ένα μεγάλο βήμα σήμερα προς αυτή την κατεύθυνση σήμερα και πραγματικά ανυπομονώ να συνεχίσουμε. Θέλω να ευχαριστήσω όλους αυτούς που ήταν με το μέρος μου και με στήριξαν σε όλα τα στάδια. Είναι πολλοί άνθρωποι. Τους ευχαριστώ πάρα πολύ.
Ανακοίνωση Ferrari:
Ο Michael Schumacher θα εγκαταλείψει την ενεργό δράση στο τέλος του παγκόσμιου πρωταθλήματος του 2006. Όποιο και να είναι το αποτέλεσμα αυτής της χρονιάς, ο Michael αφήνει την Formula 1 κρατώντας σχεδόν όλα τα ρεκόρ. Μέχρι σήμερα έχει κατακτήσει επτά παγκόσμια πρωταθλήματα οδηγών και έχει βοηθήσει την Ferrari να κερδίσει άλλα τόσα πρωταθλήματα κατασκευαστών. Έχει πάρει μέρος σε 247 Grand Prix της Formula 1 (τα 178 από αυτά στο τιμόνι της Ferrari), έχει κερδίσει 90 (71), έχει πάρει 68 pole positions (58) και έχει γράψει 75(52) ταχύτερους γύρους. Συγκέντρωσε 1354 βαθμούς, τους 1051 από αυτούς με το μονοθέσιο από το Maranello. Κανένας στον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού δεν τα έχει καταφέρει καλύτερα.
Μετά την απόφασή του, το μόνο ρεκόρ που δεν θα καταρρίψει θα είναι αυτό των περισσότερων συμμετοχών σε αγώνες. Θα τρέξει σε συνολικά 250 GP, μόνο 6 λιγότερα από το ρεκόρ που κρατάει ο Riccardo Patrese.
Ο Schumacher πορεύτηκε με την Ferrari για 11 σαιζόν και απέδειξε την αφοσίωση του περισσότερο από οποιονδήποτε άλλον. Μέχρι σήμερα έχει φέρει στην Ferrari 5 πρωταθλήματα οδηγών και 6 κατασκευαστών. Κανένας άλλος οδηγός δεν έδωσε τόσα πολλά στην Scuderia.

Μια αναδρομή στα έργα και τις ημέρες του ανθρώπου που κατέχει σχεδόν όλα τα ρεκόρ στη Formula 1, του Michael Schumacher


Με την αυγή του 1969, στις 3 Ιανουαρίου, ο Rolf και η Elisabeth Schumacher αποκτούν τον πρωτότοκο γιό τους τον οποίο ονομάζουν Michael. Στο Kerpen, όπου ζούσαν οικογενειακώς, ο μικρός Michael κάνει τα πρώτα του βήματα και παίζει με τα πρώτα του παιχνίδια. Ένα από αυτά ήταν και το μικρό του καρτ το οποίο είχε πετάλια για να αναπτύσσει ταχύτητα, το οποίο ο Rolf, σαν καλός τεχνίτης, το εξόπλισε με έναν κινητήρα μοτοσυκλέτας μόλις ο Michael συμπλήρωσε τέσσερα χρόνια ζωης. Η πίστα καρτ του Kerpen θα ήταν το πρώτο «πεδίο μάχης» για τον ίδιο το 1975, την ίδια χρονιά που γεννιέται ο αδερφός του, Ralf. Οι γονείς βλέπουν την αγάπη του για την οδήγηση και ίσως να διαισθάνονται κάτι σημαντικό για τον μεγαλύτερο γιό τους και έτσι πιάνουν δεύτερη δουλειά στην πίστα καρτ για να στηρίξουν τις προσπάθειες του.
Όντως, τα αποτελέσματα τους δικαιώνουν καθώς κατακτά το Γερμανικό Πρωτάθλημα Καρτ κατηγορίας Junior το 1984 και το 1985 ενώ την επόμενη χρονιά τερματίζει τρίτος. Ταυτόχρονα, το 1985 κατατάσσεται δεύτερος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Junior ενώ δύο χρόνια αργότερα που θα «μετακομίσει» στην μεγαλύτερη κατηγορία θα κατακτήσει τόσο το Ευρωπαϊκό, όσο και το Γερμανικό Πρωτάθλημα Καρτ. Την ίδια χρονιά εγκαταλείπει το σχολείο και αρχίζει να εργάζεται σαν μηχανικός, ουσιαστικά παίρνοντας το δρόμο που θα τον φέρει στην κορυφή του αθλήματος.


Τα πράγματα αρχίζουν να σοβαρεύουν το 1988, όταν συμμετέχει για πρώτη φορά σε πρωτάθλημα με κανονικό μονοθέσιο και συγκεκριμμένα στη Formula Ford αλλά και στη Formula Konig, την οποία κατακτά. Όπως ήταν αναμενόμενο, οι εμφανίσεις του τραβούν πολλά βλέμματα και έτσι το 1989 κάνει μία από τις σημαντικότερες γνωριμίες της καριέρας του, αν όχι της ζωής του. O Willi Webber εμπιστεύεται στον Michael μία θέση στη ομάδα του, η οποία συμμετέχει στο Γερμανικό Πρωτάθλημα Formula 3 και το 1990 πανηγυρίζουν μαζί την κατάκτηση του τίτλου. Ο Webber αναλαμβάνει τον ρόλο στον οποίο τον γνωρίσαμε, δηλαδή του μάνατζερ του ταλαντούχου Γερμανού πιλότου. Αντίθετα με τους περισσότερους φερέλπιδες πιλότους της ηλικίας του, οι οποίοι προτιμούσαν μία θέση στη Formula 3000, ο Schumacher ακολουθεί τη συμβουλή του Webber και υπογράφει συμβόλαιο με τη Mercedes, ώστε να οδηγήσει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Πρωτοτύπων όπου κερδίζει δύο αγώνες το 1990 και το 1991. Μάλιστα, την πρώτη χρονιά δοκιμάζει την τύχη του στον αγώνα της Formula 3 στο Macau και τον κερδίζει, αλλά όλοι θυμούνται τη μεγάλη του αντιπαράθεση με τον Mika Hakkinen η οποία θα αναβιώσει μερικά χρόνια μετά και στη Formula 1.


Ήταν σίγουρο πως αργά ή γρήγορα θα του δινόταν η ευκαιρία να οδηγήσει ένα μονοθέσιο της Formula 1. Τελικά, η... φυλάκιση του Bertrand Gachot λόγω επίθεση του σε ταξιτζή στο Λονδίνο, πριν από το Βέλγικο Grand Prix του 1991, άφησε ελεύθερη τη μία θέση στην καινούργια, τότε, ομάδα της Jordan και ο Willi Webber πείθει τον Eddie Jordan να δώσει την ευκαιρία στο νεαρό οδηγό που μανατζάρει να τρέξει δίπλα στον Andrea De Cesaris. Στην πίστα του Spa ο Michael Schumacher τα καταφέρνει καλύτερα από τον βετεράνο ομόσταβλό του και με την έβδομη θέση του στην εκκίνηση ισοφαρίζει το καλύτερο αποτέλεσμα της ομάδας στις κατατακτήριες δοκιμές για εκείνη τη χρονιά. Η εγκατάλειψη στον πρώτο γύρο από προβληματικό συμπλέκτη δεν είναι ό,τι καλύτερο αλλά το νερό έχει μπει στο αυλάκι, καθώς η Benetton υπογράφει μαζί του συμβόλαιο μέχρι το τέλος της χρονιάς.
ΣΆ αυτήν την ομάδα θα παραμείνει μέχρι το 1995 και θα γνωρίσει τις πρώτες πραγματικές επιτυχίες του σε αυτό το επίπεδο. Το 1992, την πρώτη του ολοκληρωμένη χρονιά στην Formula 1, ομόσταβλός του στην Benetton ήταν ο πιο έμπειρος Martin Brundle. Ο Schumacher δεν δυσκολεύεται να συγκεντρώσει 15 βαθμούς παραπάνω και να τερματίσει στην τρίτη θέση του Πρωταθλήματος, μπροστά από τον Ayrton Senna και πίσω μόνο από τους οδηγούς των Williams, οι οποίοι είχαν αδιαμφισβήτητη υπεροχή λόγω των προηγμένων ηλεκτρονικών του μονοθεσίου τους. Η πρώτη του νίκη έρχεται την ίδια χρονιά στο Βελγικο Grand Prix ενώ η παρουσία του συνολικά επτά ακόμα φορές στο πόντιουμ δείχνει σταθερότητα και ταχύτητα σε πίστες διαφορετικών απαιτήσεων.
Παραπλήσια η συγκομιδή του και για το 1993, όπου οι δύο εκδόσεις της B193 μπορεί να απείχαν αρκετά από την Williams FW15 και λιγότερο από τη McLaren MP4-8, αλλά ο Schumacher παίρνει τη νίκη στο Πορτογαλικό Grand Prix, αντιστεκόμενος στη σθεναρή πίεση του Prost στους 20 τελευταίους γύρους του αγώνα. Επίσης, τερματίζει άλλες 8 φορές στο πόντιουμ!


Πριν από την έναρξη του Πρωταθλήματος του 1994, τα προγνωστικά ελεγαν ότι οι δύο μεγάλοι διεκδικητές του τίτλου θα ήταν ο Ayrton Senna, ο οποίος είχε μεταπηδήσει στην Williams, και ο Michael Schumacher, ο οποίος θα βρισκόταν για μία ακόμα χρονιά στην Benetton. Δυστυχώς, τα γνωστά άσχημα γεγονότα της Πρωτομαγιάς του 1994 πρωτίστως στέρησαν τη ζωή στον Βραζιλιάνο, αλλά και στον Roland Ratzenberger, και κατά δεύτερον την ευκαιρία να δούμε δύο ταχύτατους πιλότους να μάχονται στην πίστα. Η προσπάθεια του Schumacher για τον τίτλο επισκιάζεται από τις ποινές που δέχεται ο ίδιος και η ομάδα του λόγω της μη υπακοής του σε μαύρη σημαία στο Silverstone ενώ και το μονοθέσιό του βρίσκεται εκτός κανονισμών μετά τη νίκη στο Βέλγιο, κάτι που τον αποκλείει για δύο αγώνες και δίνει την ευκαιρία στον Damon Hill να τον πλησιάσει στον ένα βαθμό πριν από τον τελευταίο αγώνα. Εκεί, μία σύγκρουση μεταξύ τους βγάζει αμφότερους εκτός αγώνα και χαρίζει στον Schumacher τον πρώτο τίτλο του.
Το 1995, η ανωτερότητα του έναντι του ανταγωνισμού είναι φανερή. Κατακτά το δεύτερο τίτλο του με 33 βαθμούς διαφορά από τον Hill, τέσσερις αγώνες πριν από το τέλος και έτσι γίνεται ο νεαρότερος δις-Πρωταθλητής της Formula 1. Αξιοσημείωτος είναι ο αγώνας του Βελγίου, καθώς εκκινεί 16ος και οδηγώντας έναν από τους καλύτερους αγώνες του καταφέρνει να τερματίσει πρώτος. Την ίδια χρονιά, παντρεύεται τη γυναίκα της ζωής του, την Corinna, ενώ η πάγια τακτική του να προστατεύει τα προσωπικά του εφαρμόζεται μη αφήνοντας καμία «πικάντικη» λεπτομέρεια να διαρρεύσει στον Τύπο. Τα επόμενα χρόνια, το ζευγάρι θα αποκτήσει δύο παιδιά: την Gina-Maria το 1997 και τον Mick το 1999.


Η οικονομική προσφορά της Ferrari αλλά και η πρόκληση της πλήρους αναδόμησης της ομάδας που είχε να πανηγυρίσει τίτλο οδηγού από το 1979 έπεισαν τον Michael να αφήσει την Benetton ένα χρόνο προτού λήξει το συμβόλαιό του, και έτσι το 1996 φοράει για πρώτη φορά την κόκκινη φόρμα με το αλογάκι. Η πρώτη του χρονιά είναι σχετικά προβληματική καθώς η Ferrari F310, σχεδιασμένη από τον John Barnard, αποδεικνύεται κατώτερη των περιστάσεων. Έτσι, με κύριο όπλο το ταλέντο του, ο Schumacher κερδίζει στο βρεγμένο αγώνα της Βαρκελώνης, στο Βέλγιο και στην Ιταλία, αλλά η νίκη στην Ισπανία είναι αυτή που επιβεβαιώνει το προσωνύμιο «rainmaster» καθώς η οδήγηση του βρίσκεται τουλάχιστον ένα επίπεδο πιο πάνω από τους υπόλοιπους πιλότους.
Οι ελπίδες για κάτι καλύτερο το 1997 δεν ευοδώθηκαν, παρά την καταπληκτική απόδοση της F310B στο δεύτερο μισό της χρονιάς, που είχε φέρει τον Schumacher με πλεονέκτημα ενός βαθμού στον τελευταίο αγώνα της Jerez απέναντι στον Jacques Villeneuve. Σε έναν αγώνα που συζητιέται ακόμα και σήμερα, ο Michael συγκρούεται με τον Καναδό στην προσπάθεια του δεύτερου να προσπεράσει, και το πρωτάθλημα χάνεται. Μετά τον αγώνα, η ομοσπονδία προσάπτει δόλο για το περιστατικό και έτσι τον αποκλείει από την τελική βαθμολογία οδηγών. Στο πλαίσιο της τιμωρίας του ήταν η υποχρεωτική συμμετοχή του σε προγράμματα οδηγικής ασφάλειας, ευκαιρία που δεν άφησε να πάει χαμένη καθώς ακόμα και σήμερα υποστηρίζει πρωτοβουλίες που αποσκοπούν στην πιο επιτυχή αντιμετώπιση των τροχαίων ατυχημάτων.
Ο μεγαλύτερος ανταγωνιστιστής του Schumacher για το 1998 ήταν ο Mika Hakkinen, 8 χρόνια μετά από τη μεταξύ τους μάχη στους δρόμους του Macau με Formula 3. H McLaren ξεκινά καλύτερα αλλά η Ferrari βελτιώνεται όσο περνάει η χρονιά ενώ το αποκορύφωμα έρχεται στη Monza, όταν οι κόκκινοι κάνουν το 1-2, αποτέλεσμα που φέρνει ισόβαθμους τους δύο πιλότους. Όμως, οι δύο νίκες του Φιλανδού στους τελευταίους αγώνες στερούν από τον Schumacher τον τίτλο.
Το ίδιο σενάριο και με τους ίδιους πρωταγωνιστές βλέπουμε και στους επτά πρώτους αγώνες του 1999 αλλά ένα ατύχημα στον πρώτο γύρο του Βρετανικού Grand Prix στέλνει τον Γερμανό στο νοσοκομείο, ευτυχώς μόνο με τραύματα στα πόδια, στερώντας την διεκδίκηση του τίτλου καθώς απουσιάζει από τους έξι επόμενους αγώνες. Επιστρέφει στην Μαλαισία και κάνει ό,τι μπορεί για να βοηθήσει τον ομόσταυλο του Eddie Irvine στην προσπάθεια του να κατακτήσει τον τίτλο. Τελικά αυτό δεν είναι εφικτό αλλά οι προσπάθειες τους, όπως και αυτές του Mika Salo που τον αντικατέστησε, χαρίζουν στην Ferrari τον πρώτο της τίτλο κατασκευαστών από το 1983 και δίνουν έναν νέο αέρα αισιοδοξίας στην ομάδα η οποία θέλει να ξαναγυρίσει στην κορυφή και στο Πρωτάθλημα των οδηγών.


Το 2000 είναι η χρονιά όπου σημαδεύει την πλήρη ανάκαμψη της Ferrari και της επιστροφή της στην κορυφή. Ο Michael Schumacher κερδίζει τον τρίτο προσωπικό του τίτλο μετά από μεγάλη μάχη με τον Mika Hakkinen η οποία κρίνεται από την εγκατάλειψη του τελευταίου στην Ινδιανάπολη αλλά και τις δύο συνεχόμενες νίκες του «Schumi» στους τελευταίους αγώνες. Όπως είναι φυσικό, οι Ιταλοί παραληρούν και βλέπουν στο πρόσωπο του τον ιδανικό ήρωα στην επάνοδο της ομάδας τους στις επιτυχίες. Με εφαλτήριο αυτή την χρονιά, τα πρωταθλήματα διαδέχονται το ένα το άλλο και μέχρι το 2004 το όνομα του Schumacher γράφεται με χρυσά γράμματα στην ιστορία της Formula 1 ενώ όλα βάφονται... κόκκινα!
Το 2001, παρά το γεγονός ότι εκτός του Michael τέσσερεις άλλοι οδηγοί κερδίζουν, ο Γερμανός τερματίζει έχοντας εννέα νίκες και σχεδόν διπλάσιους βαθμούς από τον δεύτερο David Coulthard. Στο Βελγικό Grand Prix, όπου έκανε την εμφάνιση του και πέτυχε την πρώτη του νίκη, κερδίζει για 52η φορά στη καριέρα του, σπάζοντας το ρεκόρ του Alain Prost για τις περισσότερες νίκες στην Formula 1.
Την επόμενη χρονιά, η υπεροχή της F2002 είναι τόσο καταλυτική που ο Schumacher τερματίζει και στους 17 αγώνες στο πόντιουμ πετυχαίνοντας 11 νίκες, 5 δεύτερες και μία τρίτη θέση, εκμηδενίζοντας στην πορεία κάθε έννοια ανταγωνισμού, ακόμα και από τον ομόσταβλό του Rubens Barrichello. Η ασφάλεια που έδινε η εκπληκτική απόδοση του μονοθεσίου είχε τον αντίκτυπό της καθώς στην Αυστρία ο Barrichello ήταν ταχύτερος από τον Schumacher καθΆ όλη την διάρκεια του τριημέρου, αλλά ύστερα από εντολή του Jean Todt έκανε στην άκρη μερικά μόλις μέτρα πριν από τη γραμμή του τερματισμού. Αυτή η κίνηση δεν έτυχε και της καλύτερης αποδοχής από τους θεατές, οι οποίοι αποδοκίμασαν τους πιλότους στο βάθρο, παρά το γεγονός ότι ο Schumacher έδωσε τη θέση στο ψηλότερο σκαλί στον Barrichello, γεγονός που εξόργισε τους υπεύθυνους της Ομοσπονδίας καθώς παραβιάστηκε το πρωτόκολλο της απονομής. Κάτι αντίστοιχο συνέβη και στον τερματισμό του αγώνα των Ηνωμένων Πολιτειών: η προσπάθεια του Michael να τερματίσει ταυτόχρονα με τον Barrichello έδωσε τη νίκη στο δεύτερο με διαφορά 11 χιλιοστών του δευτερολέπτου.
Όσο μονότονη ήταν η εικόνα των αγώνων το 2002, άλλο τόσο απέκτησαν ενδιαφέρον το 2003. Βέβαια το αποτέλεσμα ήταν το ίδιο, Πρωτάθλημα για Schumacher και Ferrari, αλλά αυτήν τη φορά κατακτήθηκε με πολύ περισσότερο κόπο. Οι κυριότεροι αντίπαλοι ήταν οι Raikkonen (McLaren) και Montoya (Williams). Ύστερα από ένα κακό ξεκίνημα, ο Michael κατάφερε να ισορροπήσει την κατάσταση και τελικά να βγει νικητής στον τελευταίο αγώνα της Ιαπωνία, κατακτώντας τον ένα βαθμό που χρειαζόταν για να στεφθεί για 6η φορά Πρωταθλητής, σπάζοντας το ρεκόρ που κρατούσε ο Juan Manuel Fangio από τη δεκαετία του 1950. Ο αγώνας της Imola ξεχειλίζει από συγκίνηση καθώς τα αδέρφια Schumacher μεταβαίνουν το Σάββατο από την Ιταλία στην πατρίδα τους γιατί η μητέρα τους χάνει τη μάχη με την ζωή. Σαν τελευταίο φόρο τιμής, ο Michael επιστρέφει στην πίστα και κάνει αυτό που ξέρει καλύτερα: κερδίζει! Περίλυπος, παραλαμβάνει το βραβείο του αλλά, όπως είναι φυσικό, για πανηγυρισμούς ούτε λόγος.
Αν το 2002 η υπεροχή ήταν καταλυτική, δύο χρόνια μετά ο Schumacher «έκοψε τον βήχα» των ανταγωνιστών από νωρίς καθώς κερδίζει τους 12 από τους 13 πρώτους αγώνες και μετά… χαλαρώνει πετυχαίνοντας άλλη μία νίκη και κατακτά ακόμα έναν τίτλο, τον έβδομό του, φτάνοντας στο απώγειο της καριέρας του. Πολλοί είναι αυτοί που πίστευαν ότι αυτή ήταν η καταλληλότερη στιγμή αποχώρησης αλλά ένας άνθρωπος που αγαπάει τόσο πολύ αυτό που κάνει είναι πολύ δύσκολο να το αποχωριστεί, πόσω μάλλον όταν δείχνει ακόμα ότι τα καταφέρνει με εξαιρετικά αποτελέσματα.


Σε ανύποπτο χρόνο, ο ίδιος ο Schumacher είχε δηλώσει πως ένας από τους πιθανούς λόγους αποχώρησης θα ήταν η διαπίστωση ότι κάποιος από τους πιλότους της νεότερης γενιάς θα να αποδειχτεί άξιος διάδοχος. Αυτό συνέβη το 2005, όταν το σερί Πρωταθλημάτων έφτασε στο τέλος του. Συνολικά, ήταν μία δύσκολη χρονιά για τον ίδιο αλλά και για όλη την ομάδα και ένας από τους κύριους λόγους ήταν η σαφής ανωτερότητα των Michelin σε σχέση με τα Bridgestone. Η μοναδική του νίκη ήρθε στο «προβληματικό» Grand Prix της Ινδιανάπολης ενώ το highlight της χρονιάς ήταν το ασφυκτικό κυνηγητό στον μετέπειτα πρωταθλητή Alonso τους δέκα τελευταίους γύρους του αγώνα στο Σαν Μαρίνο.
Παρόλα αυτά, το «κύκνειο» άσμα θα ήταν πολύ πιο εντυπωσιακό, καθώς η F248 αποδείχτηκε αρκούντως ανταγωνιστική ώστε ο τίτλος να κριθεί στην Ιαπωνία, έναν αγώνα πριν από το τέλος, λόγω μίας αστοχίας του κινητήρα της Ferrari, γεγονός πραγματικά σπάνιο τα τελευταία χρόνια. Κατά τη διάρκεια της χρονιάς, ο Schumacher κατάφερε να έχει διάρκεια ώστε να βρίσκεται κοντά στην κορυφή, ακόμα και να… ισοφαρίσει τον αντίπαλο του στην Κίνα. Η κακή στιγμή ήρθε στις δοκιμές των κατατακτηρίων στο Μονακό όταν κατηγορήθηκε για εσκεμμένη διακοπή της διαδικασίας, καθώς «πάρκαρε» το μονοθέσιό του στη Rascasse και ενώ υπήρχαν μονοθέσια που συμπλήρωναν το γρήγορο γύρο τους. Ο ίδιος, φυσικά, δεν το παραδέχτηκε ποτέ αλλά το γεγονός συζητήθηκε πολύ και αποτελεί ένα από τα αγαπημένα θέματα των επικριτών του Schumacher. Η ανακοίνωση της αποχώρησης ήρθε σε ιταλικό έδαφος και ύστερα από μία πολύ σημαντική νίκη. Όλοι την περίμεναν, λίγοι ξαφνιάστηκαν και ακόμα λιγότεροι δεν επηρεάστηκαν. ¶λλωστε, μόλις ένα σημαντικό κεφάλαιο της ιστορίας της Formula 1 είχε τελειώσει και ένα άλλο ξεκινούσε, αυτό χωρίς τον Michael Schumacher πίσω από το τιμόνι κάποιου μονοθεσίου…
Το άθλημα κυλάει στο αίμα του Γερμανού και αυτό φαίνεται ακόμα και τώρα, καθώς παρακολουθεί πολύ στενά τις τύχες της πρώην ομάδα του, έχει ένα συμβουλευτικό ρόλο που αποδεικνύεται πολύ χρήσιμος γιΆ αυτήν ενώ έχει επισκεφθεί αγώνες ουκ ολίγες φορές, σε μία προσπάθεια επανάκτησης των τίτλων. Το τι επιφυλάσσει το μέλλον για τον μεγάλο Γερμανό πρώην πιλότο και 7 φορές παγκόσμιο πρωταθλητή κανείς δεν το ξέρει αλλά ένα είναι σίγουρο: το ότι με τον έναν ή τον άλλον τρόπο θα σχετίζεται με το άθλημα που αγάπησε -και τον αγάπησε- όσο κανένα άλλο.



πηγη:msfree.gr
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 11-09-2007, 21:17:   #154
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή

Πλησιάζει η ώρα του "θρύλου"
Στην Ελλάδα θα βρεθεί αντιπροσωπεία της Superleague Formula για τις λεπτομέρειες της παρουσίασης του μονοθεσίου του Ολυμπιακού

Εξελίξεις στο θέμα της συμμετοχής του Ολυμπιακού στο πρωτάθλημα μονοθεσίων Superleague Formula αναμένεται να έχουμε τις επόμενες ημέρες, καθώς Την Τετάρτη το πρωί θα φτάσει στον Πειραιά η αντιπροσωπεία των διοργανωτών του πρωταθλήματος για τις τελευταίες επαφές πριν την παρουσίαση του μονοθεσίου των ερυθρολεύκων.
Όπως έχει συμφωνηθεί από τις δύο πλευρές η παρουσίαση θα γίνει στις αρχές Οκτωβρίου, ωστόσο από αύριο η Anella Robin και δύο στελέχη της διοργανώτριας εταιρείας από την Μεγάλη Βρετανία θα βρίσκονται στην χώρα μας, προκειμένου να διευθετήσουν τις τελευταίες λεπτομέρειες για το που και πως θα γίνει η παρουσίαση αλλά και για τον τόπο που θα επιλεγεί να γίνει η φωτογράφηση του μονοθεσίου επί ελληνικού εδάφους.
Η αντιπροσωπεία θα αναχωρήσει την Πέμπτη το απόγευμα. Αύριο το πρόγραμμα των ανθρώπων της Superleague περιλαμβάνει την επίσκεψη στο γήπεδο «Γεώργιος Καραϊσκάκης» προκειμένου να παρακολουθήσουν από κοντά το διεθνές φιλικό με τον Ερυθρό Αστέρα και να ζήσουν την ατμόσφαιρα που δημιουργούν οι οπαδοί του συλλόγου του Πειραιά, ενώ την Πέμπτη θα ολοκληρωθούν οι επαφές και θα βγουν οι αποφάσεις για τα θέματα που προαναφέραμε.
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 13-09-2007, 19:49:   #155
cRc
Think Different..
 
Το avatar του χρήστη cRc
 
Εγγραφή: Jun 2006
Περιοχή: ΑΛΜΥΡΟΣ
Μηνύματα: 4.277
Thanks: 1.784
Thanked 1.341 Times in 846 Posts
My Mood:
cRc is a jewel in the roughcRc is a jewel in the roughcRc is a jewel in the roughcRc is a jewel in the roughcRc is a jewel in the roughcRc is a jewel in the roughcRc is a jewel in the roughcRc is a jewel in the roughcRc is a jewel in the roughcRc is a jewel in the roughcRc is a jewel in the rough
Προεπιλογή


Ολος ο κόσμος της Formula 1 περιμένει με κομμένη την ανάσα την οριστικοποίηση της απόφασης του Παγκόσμιου Συμβουλίου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού σχετικά με την κατοχή από τη McLaren απόρρητων τεχνικών πληροφοριών της Ferrari.
Στις 18:30 βγήκε η είδηση στα περισσότερα έγκυρα site ότι η βρετανική ομάδα τιμωρήθηκε με αποκλεισμό δύο ετών.
Ωστόσο, η είδηση αυτή δεν έχει επιβεβαιωθεί από επίσημα χείλη και τα site αναίρεσαν τις αρχικές τους δημοσιεύσεις. Έτσι, βρισκόμαστε εν αναμονή της επίσημης ανακοίνωσης από τη FIA, που προβλέπεται να δημοσιευτεί από στιγμή σε στιγμή.
Περισσότερες λεπτομέρειες και όλο το στόρι της πολύκροτης υπόθεσης σε λίγο, μόλις ανακοινωθεί και επισήμως η ποινή.

πηγή : contra.gr
__________________

Ο χρήστης cRc δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 15-09-2007, 14:14:   #156
Dj AL
Music Leader
 
Το avatar του χρήστη Dj AL
 
Εγγραφή: Aug 2007
Περιοχή: Almyros, Greece
Μηνύματα: 229
Thanks: 16
Thanked 135 Times in 34 Posts
My Mood:
Dj AL is on a distinguished roadDj AL is on a distinguished road
Προεπιλογή Μηδενίστηκε η McLaren!

Μηδενίστηκε η McLaren!

H Ολομέλεια της FIA έκρινε τη McLaren ένοχη για κατοχή και χρήση απόρρητων τεχνικών πληροφοριών της Ferrari και την τιμώρησε με μηδενισμό στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, αφαιρώντας της επιπλέον το δικαίωμα να διεκδικήσει περαιτέρω βαθμούς στους εναπομείναντες αγώνες.
Οι Χάμιλτον και Αλόνσο λόγω της αμνηστίας που τους προσφέρθηκε σε αντάλλαγμα της παροχής πληροφοριών δεν τιμωρούνται και κατά συνέπεια συνεχίζουν να διεκδικούν το πρωτάθλημα. Εκπρόσωποι της McLaren (πέραν των οδηγών) απαγορεύεται να ανεβαίνουν στο βάθρο εάν κάποιος από τους οδηγούς της νικήσει.
Επίσης, επιβλήθηκε πρόστιμο 100 εκατομμυρίων δολαρίων, το υψηλότερο που έχει εφαρμοστεί ποτέ στην ιστορία του σπορ, πέραν των χρημάτων που θα χάσει η ομάδα από τα τηλεοπτικά δικαιώματα (σ.σ: περίπου 50 εκατομμύρια δολάρια).
Η βρετανική ομάδα υπόκειται σε εξέταση και για την επόμενη σεζόν. Εάν διαπιστωθεί πως τα στοιχεία που αποσπάστηκαν από τη Ferrari χρησιμοποιήθηκαν στη δημιουργία της MP4-23 του 2008 θα επιβληθεί ποινή στην ομάδα και για το 2008. Οι βαθμοί που έχουν σημειώσει μέχρι στιγμής οι υπόλοιπες ομάδες πέραν της McLaren δεν αλλάζουν. Η απόφαση αυτή ουσιαστικά δίνει στη Ferrari το πρωτάθλημα κατασκευαστών.
Με όλες αυτές τις εξελίξεις το Βελγικό GP που θα μεταδοθεί από τον Alpha απευθείας αυτό το Σαββατοκύριακο, παίρνει άλλη τροπή…
Ο χρήστης Dj AL δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 16-09-2007, 17:17:   #157
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή

Σαν στο σπίτι του…

Αν θα έπρεπε ο Ραϊκόνεν να διαλέξει μια πίστα, τότε αυτή θα ήταν του Σπα. Ο Φινλανδός πιλότος της Ferrari ήταν ο μεγάλος νικητής στο βελγικό Γκραν Πρι, τερματίζοντας με χρόνο 1:29.39. Αυτή είναι η τρίτη νίκη του Ραϊκόνεν στη συγκεκριμένη πίστα μετά το 2004 και 2005 που είχε κάνει κάτι ανάλογο τότε με την MacLaren. Δεύτερος κατετάγη ο ομόσταυλος του, Φελίπε Μάσα και τρίτος ο Φερνάντο Αλόνσο με MacLaren.

sportfm.gr
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 25-09-2007, 13:20:   #158
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή

Στη χώρα του Ανατέλλοντος Πρωταθλητή

Η σύγχρονη γενιά των φίλων της Formula 1 έχει συνδυάσει την Ιαπωνία με τον τόπο όπου χάνονται ή κερδίζονται τα πρωταθλήματα. Αυτό συμβαίνει καθ' ότι το παραδοσιακό Grand Prix της ¶πω Ανατολής είχε πάντα θέση στο τέλος του ημερολογίου. Η εκπληκτική σχεδίαση της πίστας Suzuka, όπου έχει φιλοξενήσει τους 20 από τους 22 αγώνες, αλλά και η κρισιμότητα του αγώνα μας έχουν χαρίσει πολλές ωραίες στιγμές. Φέτος, η διεξαγωγή επιστρέφει στην πίστα Fuji, μετά από απουσία 30 ετών και αφού προηγήθηκαν εκτεταμένες εργασίες ανάπλασης της διαδρομής αλλά και κατασκευής νέων κτιριακών εγκαταστάσεων.
Σημαντικό ρόλο έπαιξε η αγορά της πίστας από την Toyota το 2000, με στόχο την δημιουργία του αντίπαλου δέους της Suzuka η οποία ανήκει στον άλλο μεγάλο Ιάπωνα κατασκευαστή, την Honda. Φυσικά, ο σχεδιασμός της νέας πίστας έγινε εξ' ολοκλήρου από τον Herman Tilke οπότε ήταν λογικό να περιμένουμε μεγάλες ευθείες ακολουθούμενες από κλειστές στροφές και επαναλαμβανόμενες γρήγορες καμπές, καθώς αυτά είναι τα αγαπημένα μοτίβα του Γερμανού αρχιτέκτονα, πατέρα πολλών από τις σύγχρονες πίστες της Formula 1.

contra.gr
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 04-10-2007, 19:47:   #159
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή

Κινδυνεύει ο Χάμιλτον!

H ομοσπονδία μηχανοκίνητου αθλητισμού (FIA) έχει ξεκινήσει έρευνα για τον τρόπο που ο Λιούις Χάμιλτον κατέκτησε τη νίκη στο Grand Prix της Ιαπωνίας την περασμένη Κυριακή, μετά από καταγγελία του πιλότου της Red Bull, Μαρκ Ουέμπερ, πως ο Βρετανός οδηγός της McLaren χρησιμοποίησε ύποπτες μεθόδους για να φτάσει στη νίκη.
Συγκεκριμένα, ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας κατηγορείται ότι φρέναρε εσκεμμένα και ακολούθησε το αυτοκίνητο ασφαλείας, με αποτέλεσμα ο Σεμπάστιαν Βέτελ με Toro Rosso να διεμβολίσει τον Ουέμπερ και να αποχωρήσουν και οι δύο.
Ο 22χρονος Βρετανός είναι πρώτος στη βαθμολογία των οδηγών με 12 πόντους μακριά από τον δεύτερο Φερνάντο Αλόνσο. Σε περίπτωση που κριθεί ένοχος, υπάρχει η περίπτωση να του αφαιρεθούν οι δέκα βαθμοί που κατέκτησε στο Ιαπωνικό Γκραν Πρι, χωρίς να αποκλείεται η περίπτωση να να ξεκινήσει στο Grand Prix της Σανγκάης δέκα θέσεις πίσω από τη θέση που θα έχει καταλάβει στα επίσημα δοκιμαστικά.


spor11.gr
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 17-10-2007, 18:51:   #160
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή

Μπριατόρε: «Φαβορί ο Αλόνσο, όχι ο Χάμιλτον»

Τον Φερνάντο Αλόνσο έχρισε φαβορί για την κατάκτηση και του φετινού πρωταθλήματος της Formula 1 ο Φλάβιο Μπριατόρε, παρά το γεγονός πως ο Ισπανός πιλότος της McLaren πρέπει να καλύψει στο Grand Prix της Κυριακής στο Ιντερλάγκος τη διαφορά των τεσσάρων βαθμών που τον χωρίζει από τον πρωτοπόρο Λιούις Χάμιλτον. Το αφεντικό της Renault και πρώην… εργοδότης του παγκόσμιου πρωταθλητή δεν δίστασε να επαναλάβει πως αν τελικά ο Αλόνσο φύγει από την αγγλική ομάδα στο τέλος της σεζόν, θα τον δεχόταν με ανοικτές αγκάλες πίσω στη γαλλική εταιρία.
«Αυτός που προηγείται έχει πάντα το άγχος. Για μένα φαβορί παραμένει ο Αλόνσο. Έχει την απαραίτητη πείρα, έχει ξαναβρεθεί σε αυτή τη θέση και πάντα ήταν γρήγορος στην πίστα της Βραζιλίας, που είναι πολύ δύσκολη. Πιστεύω πως θα έχει δίκαια αντιμετώπιση από την ομάδα του και έχει τα ψυχικά αποθέματα για να τα καταφέρει», δήλωσε ο Μπριατόρε, ενώ απευθύνοντας ανοικτή πρόσκληση στον Αλόνσο, είπε: «Αν δεν έχει συμβόλαιο με κάποια ομάδα, θα ήταν χαρά μας να τον έχουμε ξανά στη Renault».

sportfm.gr
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Bookmarks
Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας


Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
F2: Εχασε τη ζωη του σε αγωνα Formula 2 antonis ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ 0 22-07-2009 11:44:
F1--Εκτός Formula 1 η ING ilias ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 0 16-02-2009 13:17:
ΑΝΤ1... Formula 1 ilias ΕΠΙΓΕΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ - ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ 0 13-02-2009 18:39:
Ξεκινάει η Superleague Formula antonis ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ 0 01-09-2008 18:30:
FORMULA-1 radioamateur ΕΛΛΑΔΑ 1 17-07-2006 22:47:


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 12:19:.


Powered and Developed by Lateam.gr
Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.5.1
Lateam