Greek infotainment community

Το Lateam είναι Ε Ν Α Ν Τ Ι Α σε οποιαδήποτε μορφή Π Ε Ι Ρ Α Τ Ε Ι Α Σ
Facebooktwitter
Επιστροφή   Greek infotainment community > ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ > ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ FORMULA-1

This is a discussion on ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ FORMULA-1 within the ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ forums, part of the ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ category; Φοβού τον Nelsinho Ένας πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής, ο Βραζιλιάνος Emerson Fittipaldi, υποστήριξε σε πρόσφατες δηλώσεις του στην ‘Gazzetta dello Sport’ ...

Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 26-12-2007, 22:31:   #171
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή

Φοβού τον Nelsinho

Ένας πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής, ο Βραζιλιάνος Emerson Fittipaldi, υποστήριξε σε πρόσφατες δηλώσεις του στην ‘Gazzetta dello Sport’ ότι ο συμπατριώτης του Nelson Piquet jr θα κάνει το 2008 τη ζωή του Alonso ακόμα πιο δύσκολη από τον Hamilton: «Ο Nelsinho θα είναι χειρότερος από τον Hamilton για τον Fernando Alonso. Ο Nelsinho οδηγεί άριστα, είναι πολύ γρήγορος και έχει κάνει πάνω από 15.000 χιλιόμετρα δοκιμών με τη Renault. Για όλους αυτούς τους λόγους πιστεύω ότι θα προκαλέσει στον Alonso περισσότερα προβλήματα από αυτά που είχε με τον οδηγό της McLaren».
Ωστόσο, ο Βραζιλιάνος πρώην πρωταθλητής δεν παραγνωρίζει ότι η παρουσία του Alonso στη Renault θα είναι ειδικό κίνητρο για όλους στην ομάδα και αυτό θα δώσει την ευκαιρία στον Ισπανό να διεκδικήσει και πάλι τον τίτλο: «Χάρη στον Fernando, o Flavio Briatore στο παρελθόν είχε την ευκαιρία να βελτιστοποιήσει την απόδοση της ομάδας. Αν καταφέρει να το επαναλάβει, ο Ισπανός θα μπορέσει πάλι να παλέψει για τον τίτλο».


msfree.gr
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Sponsored Links
Παλιά 31-12-2007, 17:45:   #172
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή

Επίσημη παρουσίαση της νέας Mclaren

H McLaren-Mercedes τελικά θα διεξάγει και αυτή την επίσημη παρουσίαση του καινούργιου της μονοθεσίου, στις 7 Ιανουαρίου, στο μουσείο της Mercededs-Benz στη Στουτγάρδη της Γερμανίας, παρά την αντίθετη φημολογία που είχε αναπτυχθεί λόγω του περσινού σκανδάλου κατασκοπίας.
Παρών στην παρουσίαση θα είναι και ο επικεφαλής τoυ ομίλου Daimler, στον οποίο ανήκει η Mercedes, Dieter Zetsche, ως σημάδι της υποστήριξης της γερμανικής εταιρίας στη McLaren, παρά την ταραχώδη σεζόν του 2007. H παρουσίαση θα πραγματοποιηθεί μια ημέρα πριν το ντεμπούτο της MP4-23 στην πίστα της Jerez (με δυο καινούργια μονοθέσια), σε ένα αποκλειστικό τεστ που έχει κανονίσει η βρετανική ομάδα.
Ο καινούργιος πιλότος της McLaren, Heikki Kovalainen έχει ήδη πραγμαοποιήσει μερικές επισκέψεις στο εργοαστάσιο της βρετανικής ομάδας για να γνωριστεί με το προσωπικό του Woking και να δοκιμάσει τον υψηλής τεχνολογίας προσομοιωτή του Technology Centre. O Φινλανδός δήλωσε ότι η σχετικά μικρή εμπειρία του οδηγικού διδύμου της McLaren δε θα έχει αρνητικό αντίκτυπο στην εξέλιξη του μονοθεσίου της, καθώς η ομάδα διαθέτει και τον εμπειρότατο δοκιμαστή, Pedro de la Rosa. Η παρουσίαση της McLaren θα πραγματοποιηθεί μια ημέρα μετά την παρουσίαση της Ferrari και θα συμπέσει με το ντεμπούτο του ιταλικού μονοθεσίου στην πίστα του Fiorano με τον Kimi Raikkonen στο τιμόνι.
Παρουσιάσεις καινούργιων μονοθεσίων:
6/1 Ferrari (Fiorano)
7/1 McLaren (Στουτγάρδη)
10/1 Toyota (Κολωνία)
14/1 BMW Sauber (Μόναχο)
16/1 Red Bull (Jerez)
22/1 Renault (Valencia)
29/1 Honda (Brackley)



newsnow.gr
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 03-01-2008, 15:36:   #173
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή

Επικρίσεις στη Mercedes

Ο Michael Bartels, έχοντας μια πολύ σύντομη και καθόλου επιτυχημένη πορεία στη Formula 1, σχολίασε αρνητικά τις επιλογές της Mercedes σε σχέση με την επιλογή των πιλότων της στη Formula 1. O 39χρονος Γερμανός που συμμετέχει στο πρωτάθλημα FIA GT με Maserati, «πέρασε» από τη Formula 1 το 1991 συμμετέχοντας με Lotus αλλά δεν κατάφερε να προκριθεί σε αγώνες. Αυτό βέβαια δε σημαίνει πως δε μπορεί να σχολιάζει και να εκφέρει γνώμη για όσα συμβαίνουν στη Formula 1. Δεν του αρέσει λοιπόν ότι τα τελευταία 50 χρόνια κανείς Γερμανός πιλότος δεν έχει οδηγήσει για λογαριασμό της Mercedes στη Formula 1. Σε αντίθεση, η BMW το 2007 είχε τρεις Γερμανούς στο δυναμικό της, τους Nick Heidfeld, Sebastian Vettel και Timo Glock. Σύμφωνα με τον Bartels λοιπόν, η Mercedes θα έπρεπε να δώσει μια ευκαιρία και σε κάποιον ή κάποιους Γερμανούς πιλότους αντί να συμμετέχει με ένα Βρετανό και ένα Φινλανδό στο πρωτάθλημα του 2008. Σύμφωνα πάντα με τον Bartels θα μπορούσε να αξιοποιηθεί από τη Mercedes ο Rosberg ή ο Sutil ή ακόμα και ο Ralf Schumacher που διαθέτει μεγάλη εμπειρία. Μάλλον ο Bartels δεν υπολογίζει ότι η BMW είναι πλέον εντελώς ανεξάρτητη ομάδα ενώ η Mercedes συνεργάζεται με τη Bρετανική McLaren που ανέκαθεν συνεργαζόταν με Φινλανδούς πιλότους.

motorsport.ert.gr
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 06-01-2008, 22:31:   #174
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή

Οδηγοί και ομάδες για το 2008

Η FIA έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα τη λίστα με τις ομάδες και τους οδηγούς που θα συμμετάσχουν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα F1 του 2008.
Η μοναδική αλλαγή έχει να κάνει με την ονομασία της Spyker, η οποία αφού άλλαξε ιδιοκτήτες μετονομάζεται από φέτος σε Force India F1.

Αναλυτικά:

Scuderia Ferrari Marlboro
1. Κίμι Ράικονεν
2. Φελίπε Μάσα

BMW Sauber F1 Team
3. Νικ Χάιντφελντ
4. Ρόμπερτ Κούμπιτσα

ING Renault F1 Team
5. Φερνάντο Αλόνσο
6. Νέλσον Πικέ Jr.

AT&T Williams
7. Νίκο Ρόσμπεργκ
8. Καζούκι Νακαζίμα

Red Bull Racing
9. Ντέιβιντ Κούλθαρντ
10. Μαρκ Ουέμπερ

Panasonic Toyota Racing
11. Γιάρνο Τρούλι
12. Τίμο Γκλοκ

Scuderia Toro Rosso
14. Σεμπαστιέν Μπουρντέ
15. Σεμπάστιαν Βέτελ

Honda Racing F1 Team
16. Τζένσον Μπάτον
17. Ρούμπενς Μπαρικέλο

Super Aguri F1 Team
18. Τακούμα Σάτο
19. Άντονι Ντέιβιντσον

Force India Formula One Team
20. Άντριαν Σούτιλ
21. -

Vodafone McLaren Mercedes
22. Λιούις Χάμιλτον
23. Χάικι Κοβαλάινεν


sport11.gr
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 19-01-2008, 00:37:   #175
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή

McLaren: Χάμιλτον ως το 2012

Τουλάχιστον έως το τέλος του 2012 θα οδηγεί ο Λιούις Χάμιλτον το μονοθέσιο της McLaren. Την Παρασκευή (18/1) η βρετανική ομάδα ανακοίνωσε την επέκταση του συμβολαίου του 23χρονου πιλότου για άλλα πέντε χρόνια.
«Η McLaren Mercedes επέκτεινε σήμερα το συμβόλαιο συνεργασίας του Λιούις Χάμιλτον με την ομάδα για άλλα πέντε χρόνια. Η νέα συμφωνία, η οποία αρχίζει από το 2008, θα διαρκέσει μέχρι και τη σεζόν του 2012», αναφέρει μεταξύ άλλων η σχετική ανακοίνωση. Η βρετανική ομάδα δεν έδωσε στη δημοσιότητα το οικονομικό μέρος της συμφωνίας, ωστόσο πρέπει να θεωρείται βέβαιο ότι ο Χάμιλτον, ο οποίος έφτασε πέρυσι «μια ανάσα» από την κατάκτηση του τίτλου στους οδηγούς, θα γίνει ένας από τους πλέον ακριβοπληρωμένους πιλότους του πρωταθλήματος.
«Ανακοινώνουμε με χαρά ότι επεκτείναμε το συμβόλαιό μας με τον Λιούις, το οποίο τώρα θα ισχύσει για ακόμη πέντε χρόνια, έως το 2012. Ύστερα από την αρχική συμφωνία μας με τον Λιούις για τη Formula 1, την οποία ανακοινώσαμε τον Νοέμβριο του 2006, ξεπέρασε κάθε προσδοκία για ρούκι. Ακόμα και τις δικές μας στην ομάδα, που τον γνωρίζουμε για 10 και πλέον χρόνια», δήλωσε μετά την ανακοίνωση της συμφωνίας ο Ρον Ντένις και -μεταξύ άλλων- συνέχισε: «Δεδομένων των επιδόσεων του Λιούις στη διάρκεια της σεζόν του 2007, είναι ξεκάθαρο ότι άξιζε πλήρως τους βελτιωμένους οικονομικούς όρους και αυτό αποτέλεσε μέρος των φιλικών διαπραγματεύσεων με τον μάνατζερ (σ.σ. και πατέρα) του Λιούις, Άντονι Χάμιλτον. Η σημερινή ανακοίνωση θα αυξήσει συνολικά τη διάρκεια της σχέσης μας με τον Λιούις στα 15 χρόνια, περίοδος που πιστεύουμε ότι είναι από τις μακροβιότερες ανάμεσα σε έναν αθλητή και μια ομάδα στην ιστορία του αθλήματος και ειδικά στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Αυτό είναι ένα σπουδαίο επίτευγμα για όλους τους εμπλεκόμενους, συμπεριλαμβανομένου του Άντονι. Ο Λιούις είναι ένας εξαιρετικό ανθρώπινο όν, τόσο σε προσωπικό, όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο, και θα συνεχίσει να είναι σημείο αναγνώρισης γι΄ αυτήν την ομάδα. Η McLaren Mercedes περιμένει με ανυπομονησία τη νέα σεζόν και όλοι αναμένουμε ότι, με τον Χέικι (σ.σΚοβαλάινεν) να είναι ο teammate του Λιούις, θα έχουμε μια πολύ ανταγωνιστική χρονιά».
Από την πλευρά του, ο Χάμιλτον υπογράμμισε μεταξύ άλλων: «Είναι φανταστικό για μένα ότι η McLaren Mercedes επέκτεινε το συμβόλαιό μου έως το 2012. Ενώ πέρυσι ήταν η πρώτη χρονιά μου με την ομάδα στη Formula 1, συνδέομαι με τη McLaren και τη Mercedes/Benz από το 1998 κι αισθάνομαι ότι θα μπορούσα εύκολα να οδηγώ γι΄ αυτήν την ομάδα σε ολόκληρη την καριέρα μου στη Formula 1. Βρίσκομαι στη σωστή ομάδα για να αγωνιστώ στο μέλλον για την κατάκτηση νικών και των πρωταθλημάτων σε οδηγούς και κατασκευαστές. Θα έχουμε πολλές προκλήσεις μπροστά μας, αλλά είμαι 100% θετικός ότι βρίσκομαι με τους κατάλληλους ανθρώπους για να τις αντιμετωπίσουμε. Η πρώτη απ΄ αυτές τις προκλήσεις είναι η σεζόν του 2008. Απολαμβάνω τη συνεργασία με τους Χέικι, Πέδρο (σ.σ. Ντε Λα Ρόσα), Γκάρι (σ.σ Πάφετ) και την ομάδα, καθώς πιέζουμε δυνατά για την εξέλιξη της MP4-23. Απομένουν 57 ημέρες για να σβήσουν τα κόκκινα φώτα στο Άλμπερτ Παρκ και έχουμε κίνητρο να εκμεταλλευθούμε στο έπακρο αυτό το χρονικό διάστημα και να πάμε στην Αυστραλία με ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο».


goalday.gr
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 19-01-2008, 00:42:   #176
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή

Ενας κινητήρας «δώρο»
Ο πρώτος «σπασμένος» κινητήρας της χρονιάς για κάθε πιλότο δεν θα του κοστίσει ποινή 10 θέσεων στη σειρά εκκίνησης του επόμενου αγώνα της Formula 1. Αυτό εισηγείται ο πρόεδρος της FIA, Μαξ Μόσλεϊ, για τη νέα σεζόν και θα ισχύσει με την προϋπόθεση να εγκριθεί από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (κάτι που αναμένεται να συμβεί σύντομα).
Με βάση τον υπάρχοντα κανονισμό, αν ένας κινητήρας «σπάσει» κατά τη διάρκεια των κατατακτήριων δοκιμών ενός γκραν πρι, τότε ο πιλότος χάνει 10 θέσεις στο γκριντ. Ωστόσο αυτή η ποινή δεν θα ισχύσει για την πρώτη φορά που θα συμβεί μια τέτοια ατυχία σε κάθε οδηγό.
«Συμφωνήθηκε ότι κάθε ομάδα μπορεί να έχει ένα σπασμένο κινητήρα ανά μονοθέσιο κατά τη διάρκεια του 2008 χωρίς να δεχθεί ποινή. Αυτό θα ισχύσει για τον πρώτο σπασμένο κινητήρα που θα τύχει σε κάθε μονο


goalday.gr
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 19-01-2008, 00:47:   #177
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή

Διαψεύδει η Toyota

Η παρουσία της Toyota στο περυσινό πρωτάθλημα της Formula 1 δεν ήταν η αναμενόμενη και οι πληροφορίες ανέφεραν το τελευταίο διάστημα ότι στην ομάδα δόθηκε 2ετής προθεσμία από την εταιρία για να φέρει επιτυχίες, αλλιώς θα αποσύρονταν. Ωστόσο κάτι τέτοιο διαψεύστηκε κατηγορηματικά από τον Τζον Χάουετ.
«Οι φήμες σχετικά με αποχώρηση μας από το σπορ ήταν πάντα αβάσιμες. Υπογράψαμε τη Συμφωνία Ομονοίας (σ.σ. Concorde Agreement) και αυτό σημαίνει ότι θα είμαστε στη Formula 1 τουλάχιστον μέχρι το 2012. Ουδέποτε λάβαμε από την Ιαπωνία χρονική διορία δύο ετών», δήλωσε ο πρόεδρος της ομάδας στο ιταλικό περιοδικό Autospirnt.
Όλα ξεκίνησαν από τις πρόσφατες δηλώσεις του επικεφαλής της ομάδας, Ταντάσι Γιαμασίνα, στην ετήσια αναφορά της ομάδας: «Μου έδωσαν δύο χρόνια προθεσμία για να φέρω επιτυχίες και θα δουλέψουμε σκληρά για να το πετύχουμε το 2008».
Όμως, ο Γιαμασίνα επισημαίνει ότι τα πράγματα δεν είναι έτσι: «Οι δηλώσεις μου παρερμηνεύτηκαν. Όταν ανέφερα διετή διορία για να έρθουν αποτελέσματα, δεν μιλούσα για τελεσίγραφο και δεν αναφερόμουν στην χρονική παρουσία της Toyota στη Formula 1. Αναφερόμουν στη διάρκεια της δικής μου παρουσίας σε αυτή τη θέση».


goalday.gr
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 23-01-2008, 13:55:   #178
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή


Αν και η επίσημη παρουσίαση του μονoθεσίου της Renault αναμένεται στο τέλος του μήνα, αυτό δεν εμπόδισε τον Fernando Alonso να μπεί στην R28 και να πραγματοποιήσει μερικούς γύρους γνωριμίας στην πίστα της Valencia στην Ισπανία. Όπως είναι φυσικό ο χώρος γύρω από τα paddocks της ομάδας κατακλείστηκε από δημοσιογράφους αφού οι σταρ για την περίσταση ήταν τόσο το νέο μονοθέσιο όσο και ο Ισπανός πιλότος.

Η R28 προκαλεί σχεδιαστικά με το εμπρός τμήμα της και συγκεκριμένα με το ρύγχος της αλλά και το ιδιάζον σχήμα της μπροστινής αεροτομής που στο κάτω μέρος της έχει σχήμα κουταλιού. Η ομάδα της Renault ελπίζει οτι το νέο μηχανολογικό, σχεδιαστικό και αεροδυναμικό πακέτο θα της επιτρέψει να έχει μια ανταγωνιστική χρονιά αφήνοντας πίσω το απογοητευτικό 2007.

Ο έτερος οδηγός της γαλλικής ομάδας, Nelson Piquet, θα δοκιμάσει το νέο μονοθέσιο την ερχόμενη Πέμπτη που είναι και η τελευταία μέρα δοκιμών στη Valencia.


sportdrive.gr
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 28-01-2008, 02:03:   #179
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή

Ραϊκόνεν: «Είμαι εδώ για να κερδίζω»

Ο «πιλότος» της Φεράρι, Κίμι Ραϊκόνεν τόνισε ότι ο περσινός τίτλος του πρωταθλήματος δεν του... φθάνει και ελπίζει μέσα στα επόμενα χρόνια να καταφέρει να πολλαπλάσια τις επιτυχίες του. Παράλληλα, ο νεαρός Φινλανδός πρόσθεσε πως η Φεράρι, μάλλον θα είναι η τελευταία ομάδα της καριέρας του.
«Όποιος νομίζει πως τώρα είμαι χαρούμενος και ικανοποιημένος, κάνει μεγάλο λάθος», ήταν τα λόγια του Ραϊκόνεν στην Bild για να συνεχίσει. «Ποτέ δεν μου άρεσε να οδηγώ για την πέμπτη ή και την έκτη θέση. Είμαι εδώ για να κερδίζω».
Σχετικά με την ανανέωση του συμβολαίου του, ο πρωταθλητής κατέληξε πως λογικά η Φεράρι θα είναι τελευταία ομάδα της καριέρας του, κάτι το οποίο είχε επαναλάβει μερικές ημέρες πριν. «Μπορώ να φανταστώ πως η Φεράρι θα είναι η τελευταία ομάδα της καριέρας μου. Γιατί να σκεφτώ να φύγω;».


sport11.gr
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 28-01-2008, 14:21:   #180
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή

Τεχνική ανάλυση: R28
Η Renault πέρασε μια πραγματικά δύσκολη χρονιά το 2007, παρόμοια με αυτήν που είχε η Ferrari το 2005. Κάτι πήγε στραβά στον αρχικό σχεδιασμό της R27 και όλη την υπόλοιπη σεζόν οι σχεδιαστές της προσπαθούσαν απλά να κατανοήσουν το πρόβλημα και να βρουν μια κάποια λύση… η οποία δεν ήρθε ποτέ. Αναμφίβολα αυτό το κάτι είχε να κάνει με την αλλαγή σε ελαστικά Bridgestone. Η Γάλλοι έχοντας μάθει να στήνουν μονοθέσια που χρησιμοποιούν ελαστικά και όχι μονοθέσια που χρησιμοποιούνται από τα ελαστικά δεν έδωσαν την πρέπουσα σημασία στις ανάγκες των ελαστικών της Bridgestone και τελικά το αποτέλεσμα ήταν μοιραία απογοητευτικό.
Επιπλέον η Renault είχε να αντιμετωπίσει και έναν «εσωτερικό εχθρό», αφού το σκάνδαλο υποκλοπής πνευματικής ιδιοκτησίας ήταν γνωστό στην ομάδα και τα μυαλά των σχεδιαστών και μηχανικών δεν φαίνεται να ήταν συγκεντρωμένα στο στόχο.

Το ζητούμενο
Το μεγάλο πρόβλημα που αντιμετώπισε πέρυσι η R27 ήταν πολύ απλό. Το εμπρός μέρος δεν είχε την απαραίτητη πρόσφυση εξαιτίας του τρόπου που λειτουργούν τα Bridgestone και όταν οι μηχανικοί προσπαθούσαν να στείλουν περισσότερο αέρα στο πάνω μέρος των εμπρός ελαστικών του μονοθεσίου για να το «πατήσουν» κάτω, ο υπερβολικός αέρας που έφτανε στις αναρτήσεις δημιουργούσε έντονες αποσταθεροποιητικές τάσεις που «έβγαζαν» τα χέρια των πιλότων.
Η R27 ήταν σε ιδιαίτερες συνθήκες γρήγορη αλλά οδηγικά ατίθαση. Το ζητούμενο λοιπόν για την σεζόν του 2008 είναι εύκολο να εντοπιστεί. Θέλουν ένα πιο «στρωτό» μονοθέσιο που να λειτουργεί σε μεγαλύτερο εύρος αεροδυναμικών συνθηκών και το οποίο να παράγει μεν πολύ κάθετη δύναμη χωρίς να φθείρει δε υπερβολικά τα ελαστικά.
Φέτος το σχεδιαστικό τμήμα της Renault με επικεφαλής τους Bob Bell και Tim Densham παρουσίασε στην πίστα ένα εντελώς καινούριο μονοθέσιο, τουλάχιστον όσον αφορά τον αεροδυναμικό σχεδιασμό, που αποτελεί επαναστατική αλλαγή στην φιλοσοφία της ομάδας. Ο Bell πήρε τελικά τη μεγάλη απόφαση και πέρασε σε σχεδιασμό ανάρτησης χωρίς καρίνα (zero keel), κάτι που πέρυσι υποστήριζε ότι είναι «περιττό» για τον τρόπο που λειτουργεί το γαλλικό μονοθέσιο. Ας δούμε αναλυτικά τις σημαντικότερες αλλαγές που εντοπίσαμε από τις πρώτες φωτογραφίες της R28, πριν από την επίσημη παρουσίασή της στο τέλος του μήνα.
Ρύγχος

Εδώ θα περάσουμε την ώρα μας, καθώς οι αλλαγές είναι πάρα πολλές και ιδιαίτερα σημαντικές. Καταρχήν ο κώνος του ρύγχους (1) βρίσκεται πλέον «στη μόδα», αφού ξεκινάει μεγάλος και καταλήγει λεπτός, προεξέχοντας αρκετά μπροστά από την εμπρός πτέρυγα. Τα κάθετα πτερύγια (2) έχουν σχεδιαστεί σε λευκό χαρτί και έχουν εντονότατες κλίσεις προκειμένου να μορφοποιούν τον αέρα που φτάνει στο πάνω μέρος των αναρτήσεων. Το bi-plane (3) που η Renault το ονομάζει «φτερό γέφυρα» είναι καμπύλο στις άκρες και δένει με τα πλαϊνά σε καμπύλη (4), στοχεύοντας στην ομαλότερη δυνατή είσοδο του αέρα. Στα αρνητικά της συγκεκριμένης λύσης πρέπει να αναφερθεί ή μη δυνατότητα αλλαγής κλίσης του συγκεκριμένου πτερυγίου. Επιπλέον στη Renault θέλησαν να σιγουρευτούν για την ακαμψία της «γέφυρας» και για τούτο προσέθεσαν μια λεπτή κάθετη στήριξη ακριβώς στο μέσο της (5). Μέρος της κάτω πτέρυγας (6) εδράζει απευθείας στον κώνο του ρύγχους, κάτι που αποτελεί μια πρωτότυπη επιλογή, δημιουργώντας έτσι και μια επιπλέον «αντίστροφη γέφυρα». Ο σκοπός αυτής είναι μάλλον ο ομαλός διαχωρισμός του αέρα προς-και-κάτω από την ανάρτηση.
Ανάρτηση και εκεί τριγύρω

Η R28 είναι η πρώτη Renault με μηδενική καρίνα. Η ανάρτηση εδράζει κάτω κατευθείαν στο monocoque σασί . Με τον τρόπο αυτό ο «αγωγός» που δημιουργείται στο κάτω μέρος του μονοθεσίου είναι πολύ πιο «καθαρός» και παράγει περισσότερη κάθετη δύναμη μέσω του φαινομένου ground effect που εξηγήσαμε σε προηγούμενο μας άρθρο. Η φιλοσοφία της νέας ανάρτησης είναι παραπλήσια με αυτήν της Ferrari. Το νέο σύστημα της Renault φαίνεται να έχει πιο «ευέλικτο» σχεδιασμό, κάτι που θα επιτρέψει στους πιλότους της να παλεύουν για τις θέσεις και όχι με το μονοθέσιο. Η R28 έχει και αυτή υιοθετήσει τα καπάκια των τροχών.
Γύρω από τον πιλότο

Η R28 έχει πλήρως ξανασχεδιαστεί και σε αυτό το σημείο. Τα bargeboards (1) μοιάζουν πλέον με αυτά της McLaren και είναι εμφανώς μικρότερα. Αυτό συμβαίνει λόγω της γενικότερης αλλαγής στη φιλοσοφία του σχεδιασμού, αφού το νέο ρύγχος στέλνει πολύ λιγότερο αέρα στα πλαϊνά των ελαστικών και κατ’ επέκταση προς το κάτω μέρος πίσω από τις αναρτήσεις. Τα καλύμματα των ψυγείων (2) έχουν αλλάξει και είναι πλέον πιο λεπτά στο κάτω μέρος τους, ενώ μεγάλες αλλαγές βρίσκουμε και δίπλα από αυτά. Η Renault εγκατέλειψε την περσινή της λύση με τα κάθετα πτερύγια που είχαν ενσωματωμένους τους καθρέπτες και πέρασε σε μια πιο συμβατική λύση. Πλέον τα κάθετα πτερύγια των ψυγείων (3) είναι μικρότερα και οι καθρέπτες (4) εδράζουν κατευθείαν πάνω στο σασί, δίπλα από το cockpit. Τα «flaps ανόδου» (5) που σχηματοποιούν τον αέρα προς την πίσω πτέρυγα έχουν μετακινηθεί ακόμα πιο πίσω και μάλιστα εδράζουν σε αφαιρούμενες βάσεις, κάτι που υποδεικνύει ότι η Renault σκοπεύει να εξελίξει ειδικά πτερύγια προσαρμοσμένα για κάθε αγώνα και κάθε καιρική κατάσταση.
Προς τα πίσω

Πίσω από τα σφηνοειδή σχεδιασμού ψυγεία το κάλυμμα του κινητήρα μοιάζει με «string» σε σχέση με αυτό της R27. Αυτό όμως που αποτελεί καινοτομία για το γαλλικό μονοθέσιο είναι η υιοθέτηση μιας λύσης που εμφάνισε η Ferrari πέρυσι πάνω στο κάλυμμα. Ένας μεγάλος κεντρικός αγωγός (1) αναλαμβάνει να στέλνει τον ζεστό αέρα των υδραυλικών κατευθείαν προς τον αεροδυναμικό διαχύτη, με στόχο την αποφυγή την επαφή θερμών και ψυχρών τμημάτων αέρα μπροστά από την πίσω πτέρυγα που προκαλεί στροβιλισμούς. Οι εξατμίσεις (2) της R28 παραμένουν στην ίδια φιλοσοφία με τις περσινές, όπως και ο αεροδυναμικός διαχύτης που δεν φαίνεται να άλλαξε καθόλου. Η πίσω πτέρυγα είναι ίδια με την περσινή, τουλάχιστον στις δοκιμές, ενώ έχουν υιοθετηθεί και τα μικρά καπάκια στις πίσω ζάντες. Τέλος, η πίσω ανάρτηση κινείται στην ίδια φιλοσοφία με την εμπρός.
Μέχρι την επίσημη παρουσίαση του μονοθεσίου δεν έχουμε πληροφορίες για τυχόν αλλαγές που έχουν γίνει κάτω από τα καλύμματα ανθρακονημάτων σε κινητήρα, κιβώτιο ταχυτήτων και συστήματος ψύξης, όπως δεν μπορούμε να γνωρίζουμε στοιχεία για το μεταξόνιο και τη χρήση της ενιαίας ηλεκτρονικής μονάδας ελέγχου. Αυτό που ξέρουμε πάντως είναι ότι η R28 είναι ένα μονοθέσιο που έχει μεταφέρει το βάρος της εμπρός, όπως ακριβώς θέλουν τα ελαστικά που φοράει και αυτό είναι ένας καλός οιωνός για το μέλλον της στην πίστα.


msfree.gr
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Bookmarks
Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας


Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
F2: Εχασε τη ζωη του σε αγωνα Formula 2 antonis ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ 0 22-07-2009 11:44:
F1--Εκτός Formula 1 η ING ilias ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 0 16-02-2009 13:17:
ΑΝΤ1... Formula 1 ilias ΕΠΙΓΕΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ - ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ 0 13-02-2009 18:39:
Ξεκινάει η Superleague Formula antonis ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ 0 01-09-2008 18:30:
FORMULA-1 radioamateur ΕΛΛΑΔΑ 1 17-07-2006 22:47:


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 19:37:.


Powered and Developed by Lateam.gr
Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.5.1
Lateam