Greek infotainment community

Το Lateam είναι Ε Ν Α Ν Τ Ι Α σε οποιαδήποτε μορφή Π Ε Ι Ρ Α Τ Ε Ι Α Σ
Facebooktwitter
Επιστροφή   Greek infotainment community > ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ > ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ FORMULA-1

This is a discussion on ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ FORMULA-1 within the ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ forums, part of the ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ category; Formula 1-Όχι άλλα σκάνδαλα Ακόμα δεν έχουμε καλά-καλά ξεφύγει από αυτά που έγιναν το 2007 με τις απανωτές υποθέσεις κατασκοπίας ...

Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 30-01-2008, 19:06:   #181
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή

Formula 1-Όχι άλλα σκάνδαλα

Ακόμα δεν έχουμε καλά-καλά ξεφύγει από αυτά που έγιναν το 2007 με τις απανωτές υποθέσεις κατασκοπίας ήρθε ο Jarno Trulli να ταράξει και πάλι τα νερά της F1. Μετά τις δοκιμές της Valencia έδωσε μια συνέντευξη στο Ιταλικό περιοδικό ‘Autosprint’ λέγοντας : «Δεν θα αναφερθώ σε ονόματα, αλλά πιστεύω ότι κάποιες ομάδες έχουν βρει ήδη τρόπο να αυτοματοποιήσουν τη διαδικασία εκκίνησης και να ελαχιστοποιήσουν το σπινάρισμα των ελαστικών στη φάση της επιτάχυνσης. Δεν λεω ότι κάποιος κλέβει, παρόλο που έχουμε δεχθεί κάποιες αντιφατικές πληροφορίες στην Toyota. Έχοντας αναλύσει τη συμπεριφορά τους στην πίστα τώρα και στις τις δοκιμές τον Δεκέμβριο οι αλλαγές είναι πολλές και σε κάποιες περιπτώσεις ύποπτες!». Λέγεται δε ότι σε κάποιες περιπτώσεις κάποια μονοθέσια συγκεκριμένων ομάδων ακούγονται «περίεργα» όταν επιταχύνουν απότομα.
Από το 2008 μπήκε στην F1 το SECU (Standard Electronic Control Unit). Σε απλά ελληνικά είναι ο στάνταρ εγκέφαλος του μονοθεσίου φτιαγμένος από τις McLaren Electronic Systems (MES) και Microsoft, ύστερα από διαγωνισμό που έκανε η FIA. Και επειδή η λέξη «στάνταρ» μάς πηγαίνει σε κάτι λιγότερο από αυτό που έχουμε, οι υπεύθυνοι της MES μας λένε ότι είναι ένα βήμα μπροστά και όχι πίσω. «Το σύστημα είναι φτιαγμένο έτσι ώστε να παραμετροποιείται σε πολύ μεγάλο βαθμό και η ομάδα που μπορεί να το ρυθμίσει καλύτερα θα έχει το μεγαλύτερο κέρδος», είπε ο van Manen, CEO της MES. Ο αριθμός των παραμέτρων είναι γύρω στις 6000. Οι δύσπιστοι λένε ότι επειδή η επιχείρηση είναι θυγατρική της McLaren τα πράγματα είναι περίεργα. Δεν είναι δυνατόν να γνωρίζει κάτι περισσότερο η McLaren από τις άλλες ομάδες; Δεν θα έχει κάποιο όφελος;
Ο κανονισμός απαγορεύει ρητά τη χρήση traction και launch control και ο Mosley είναι αισιόδοξος ότι οι ομάδες δεν θα μπορέσουν (εύκολα τουλάχιστον) να βρουν «παραθυράκι». «Πρώτα από όλα πρέπει να προσπεράσουν με κάποιον τρόπο το ECU και κατά δεύτερο να βρεθεί ένας τρόπος να ξεγελάσουν τον κατάσκοπο που έχουμε στο κουτί ο οποίος μας λεει τι γίνεται», είπε ο Mosley. Για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους ο Mosley έχει δίκιο. Από τη στιγμή που όλα καταγράφονται τότε είναι σχεδόν αδύνατο να μπορέσεις να τους ξεγελάσεις.


MSFREE
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Sponsored Links
Παλιά 01-02-2008, 01:08:   #182
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή

Έτοιμη για ...απογείωση η Renault

Με έναν «ρούκι», Νέλσον Πικέ Τζούνιορ και έναν πρώην πρωταθλητή, Φερνάντο Αλόνσο, η Renault ελπίζει να επανέλθει στις επιτυχίες, μετά από μια κακή χρονιά που είχε πέρσι. Οι κατασκευαστές του νέου μονοθέσιου, R28, «πάλεψαν» ώστε να το κάνουν όσο πιο ανταγωνιστικό μπορούσαν απέναντι στους μεγάλους αντιπάλους, McLaren και Ferrari.
Οι δύο οδηγοί δοκίμασαν το νέο μονοθέσιο στην πίστα της Βαλένθια. Σε τέσσερις μέρες κάλυψαν περισσότερους από 300 γύρους, για να μάθουν τα δυνατά και αδύνατα σημεία του. Την Πέμπτη θα γίνει η παρουσίαση στο Παρίσι, παρουσία των δύο οδηγών, του προέδρου, Φλάβιο Μπριατόρε, του τεχνικού διευθυντή, Μπομπ Γουέλ και 600 ακόμα καλεσμένων.


sport11.gr
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 02-02-2008, 01:17:   #183
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή

Καινοτομία της Red Bull


Νέο πρωτοποριακό κάλυμμα χρησιμοποίησε η Red Bull Racing στο μονοθέσιό της στα δοκιμαστικά στην Καταλούνια την Παρασκευή(1/2). Κατά την επίσημη παρουσίαση της RB4 στη Χερέθ, οι άνθρωποι της ομάδας είχαν προαναγγείλει εκπλήξεις και τελικά, όπως αποδείχτηκε, δεν είπαν .ψέμματα.
Χρησιμοποίησαν νέο κάλυμμα κινητήρα το οποίο στο πάνω μέρος του επεκτείνεται οριζόντια προς τα πίσω φτάνοντας κοντά στην πίσω αεροδυναμική πτέρυγα. Αυτό βοηθάει στη σταθερότητα του μονοθεσίου κατά την είσοδο στις στροφές.


sport11.gr
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 02-02-2008, 01:21:   #184
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή

Ατύχημα με Τογιότα-σώος ο Νακαζίμα


Τυχερός ήταν ο Καζούκι Νακαζίμα που είχε ατύχημα κατά τη διάρκεια των σημερινών(Παρασκευή) δοκιμών με την FW30. Ο Ιάπωνας πιλότος έχασε τον έλεγχο του σε μια στροφή και έπεσε με πολλά χιλιόμετρα πάνω στις προστατευτικές μπαριέρες προκαλώντας σοβαρές ζημιές στο μονοθέσιο.
Ο ίδιος, που ευτυχώς, δεν έπαθε τίποτα δήλωσε χαρακτηριστικά: «Παρουσιάστηκε τεχνικό πρόβλημα». Οι δοκιμές διακόπηκαν για περίπου 20 λεπτά μέχρι να απομακρυνθεί η FW30 από το σημείο του ατυχήματος.


sport11.gr
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 11-02-2008, 19:26:   #185
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή

F1:O προεδρος της FIA εδωσε υποσχεσεις κατα των ρατσιστων

Ο προεδρος του διοικουντος οργανου της FIA Max Mosley δηλωσε οτι θα επιβαλει αμεσες κυρωσεις αν υπαρχουν περαιτερω ρατσιστικα φαινομενα κακοποιησης στην Φορμουλα Ενα.
Η McLaren του Lewis Hamilton ηταν στοχος απο ενα τμημα των θεατων κατα τη διαρκεια του pre-season δοκιμων στη Βαρκελωνη.
"Εμεις θα κανουμε ο, τι χρειαζεται για να παταξουμε αυτο", ειπε ο Mosley.
"Προκυτε για ενα μικρο αριθμο ατομων που εμπλεκονται και αυτο πρεπει να σταματησει εγκαιρως.
Ο πατερας του Anthony Hamilton υποστηριξε ο γιος του υπεστει ξανα ρατσιστικη επιθεση απο οπαδουσ στη σαγκαη τον περασμενο Οκτωβριο.
Ο 23χρονος εχει γινει στοχος απο μια ομαδα οπαδων του Fernando Alonso.
Ο πατερας Hamilton δηλωσε στον Mosley οτι η επιθεση στην Σαγκαη δεν ηταν απο κινεζους οπαδους αλλα απο ισπανους που ειχαν ταξιδευσει απο την Ισπανια.


ultragreek.com
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 22-02-2008, 17:29:   #186
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή

Alonso: Οι Ισπανοι δεν ειναι ρατσιστες

O Fernando Alonco επιμενει οτι οι Ισπανοι δεν ειναι ρατσιστικος λαος αλλα αυτα που εγιναν εναντιον του Lewis Hamilton εγιναν απο μια ομαδα απομονωμενων ατομων.
Η FIA θα προωθησει μια εκστρατεια αντιρατσισμου στα ισπανικα Grand Prix του Απριλιου αλλα ο Fernando πιστευει οτι ειναι περιττη.Υποστηριξε επισης οτι το προβλημα δεν ειναι τοσο σοβαρο οσο παρουσιαζετε και για παραδειγμα αναφερε ενα δικο του συμβαν.
Περσι ο πρωην ασος και πρωταθλητης της F1 Niki Lauda ειχε μιλησει ασχημα για τον Fernando Alonco και κανενας δεν βγηκε να του συμπαρασταθει και να τον υποστηριξει οπως εγινε με τον Lewis Hamilton.
Οσο αφορα τα αγωνιστικα ο Fernando δηλωσε οτι η Renault δεν ειναι ακομη ετοιμη αλλα ειναι εντυπωσιασμενος απο την κατασταση που βρισκετε η Bmw Sauber.


ultragreek.com
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 13-03-2008, 17:34:   #187
geodon
Moderator
 
Το avatar του χρήστη geodon
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 10.919
Thanks: 2.530
Thanked 1.978 Times in 1.430 Posts
My Mood:
geodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to all
Προεπιλογή



5... 4... 3... 2... 1... Εκκίνηση!

Κανονικά η αντίστροφη μέτρηση θα έπρεπε να ξεκινήσει από το 156, δεδομένου ότι τόσες είναι οι μέρες που πέρασαν από το τελευταίο γκραν πρι της περσινής σεζόν (21 Οκτωβρίου 2007) έως το πρώτο εφετινό (16 Μαρτίου 2008). Η νέα σεζόν βρίσκεται προ των πυλών και ο Κίμι Ραϊκόνεν θα είναι πλέον αυτός που θα προσπαθήσει να διατηρήσει τα σκήπτρα του πρωταθλητή και η Φεράρι η ομάδα που θα κάνει το ίδιο, με μεγάλη αντίπαλο τη Μακ Λάρεν στη μετά... Στέπνεϊ εποχή. Διαβάστε στο Sportime.gr όλα όσα θέλετε να μάθετε για το νέο πρωτάθλημα που παίρνει θέση στο grid, αλλά και για το έναρκτήριο λάκτισμα στη Μελβούρνη της Αυστραλίας.

Πολλές οι αλλαγές

Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος η ομοσπονδία προχώρησε σε πολλές αλλαγές προκειμένου να μειώσει όσο μπορεί το κόστος, να κάνει ακόμα καλύτερη την ασφάλεια των οδηγών, όπως επίσης να έχει τον έλεγχο σε πάρα πολλά εξαρτήματα των αυτοκινήτων. Ας πάρουμε, πάντως, τα πράγματα από την αρχή.

Οι κανονισμοί για τους κινητήρες δεν αλλάζουν και όποιος οδηγός αναγκαστεί να προχωρήσει σε αλλαγή τους, θα τιμωρείται με ποινή δέκα θέσεων στην εκκίνηση. Αξίζει να αναφερθεί, πάντως, πως η πρώτη της χρονιάς για κάθε διαγωνιζόμενο θα συγχωρείται και δεν θα μετακινείται στο πίσω μέρος του γκριντ. Αναφορικά με το κιβώτιο ταχυτήτων, θα πρέπει να κρατά για τέσσερις αγώνες, ειδάλλως, ο οδηγός θα τιμωρείται με ποινή πέντε θέσεων στην εκκίνηση, αν προχωρήσει στην αλλαγή του.

Το τράκσιον κοντρόλ, το οποίο εμπόδιζε τι σπινάρισμα κατά την εκκίνηση, αλλά και γενικά σε όλον τον αγώνα, καταργείται και τώρα, το 80% του ελέγχου των τροχών και του γκαζιού θα έχει ο οδηγός. Αυτή είναι μια πολύ σημαντική αλλαγή και θα αποδειχτεί σε μεγάλο βαθμό, πόσο καλοί είναι αυτοί της Φόρμουλα 1. Ούτως ή άλλως, συνήθισαν από τις δοκιμές και θα είναι έτοιμοι για τον πρώτο αγώνα.

Τη θέση του τράκσιον κοντρόλ θα έλεγε κανείς, πήρε η ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου (ECU) που είναι κατασκευασμένη από τη Μακ Λάρεν και τη Μάικροσοφτ. Δεν κάνει τα ίδια πράγματα με το προηγούμενο σύστημα φυσικά, αλλά ελέγχει τα εξαρτήματα του κινητήρα, το κιβώτιο ταχυτήτων, το συμπλέκτη και το διαφορικό. Είναι εγκεκριμένη από τη FIA, έχει τη μισή δύναμη σε σχέση με τις προηγούμενες που είχαν οι ομάδες και το 1/4 της μνήμης τους. Είναι 35% βαρύτερη από την προκάτοχό της και λέγεται πως θα χαθεί αρχικά 0.4 δευτερόλεπτο, αν και η τεχνολογία θα προχωρήσει τόσο γρήγορα που τα αυτοκίνητα θα έχουν ακόμα καλύτερους χρόνους.

Σχετικά με την ασφάλεια των οδηγών, τα πλαϊνά του κοκ-πιτ έγιναν πιο ψηλά κατά 20 χιλιοστά σε σχέση με πέρυσι. Το μάκρος των τοιχωμάτων φτάνει τα 270 και η FIA προχώρησε σε αυτή την αλλαγή, λόγω ενός ατυχήματος που είχαν δύο οδηγοί στο γκραν πρι της Αυστραλίας, στις 18 Μαρτίου 2007. Ο Ντέιβιντ Κούλθαρτ, είχε περάσει πάνω από τον Αλεξλάντερ Βουρτζ της Γουίλιαμς και αφού οι ειδικοί εξέτασαν τα πάντα, αποφάσισαν να προχωρήσουν σε αυτή την αλλαγή.

Αναφορικά με τις κατατακτήριες δοκιμές, υπάρχουν τρεις διαδικασίες, όλες μαζί διαρκούν 45 λεπτά όπως και πέρυσι, μόνο που η πρώτη θα διαρκεί 20 και όχι 15 λεπτά, η δεύτερη 15, όπως και πέρυσι, ενώ η τρίτη μειώνεται από 15 σε 10. Με λίγα λόγια, τα πέντε λεπτά της τρίτης διαδικασίας, προσθέτονται στην πρώτη. Η πρώτη διαδικασία θα ξεκινά στις 14.00 τοπική ώρα (στους περισσότερους αγώνες, εκτός από το βραδινό) και θα ολοκληρώνεται στις 14.20, η δεύτερη θα αρχίζει στις 14.27 και θα ολοκληρώνεται στις 14.42, ενώ η τρίτη θα αρχίζει στις 14.50 και θα τελειώνει στις 15.00 ακριβώς.

Όλα τα αυτοκίνητα, θα έχουν στα καύσιμά τους, ποσοστό της τάξεως του 5.75% βιοκαυσίμου.

Όπως αποδεικνύεται, κάθε σεζόν της Φόρμουλα 1 είναι μοναδική και έτσι θα είναι και η φετινή. Το μόνο που έχετε να κάνετε, είναι να καθίσετε αναπαυτικά στις πολυθρόνες σας και είτε να σερφάρετε στο διαδίκτυο (κατά προτίμηση Sportime.gr) είτε να παρακολουθείτε την τηλεόραση του Alpha, αφού έχει και πάλι τα δικαιώματα.

Καλή μηχανοκίνητη σεζόν...

Φεράρι

Στη διατήρηση των κεκτημένων στοχεύει φέτος η Φεράρι που δεν είναι άλλα από τις κατακτήσεις των δύο πρωταθλημάτων. Η ομάδα ξεκινά από τη θέση του φαβορί, αλλά η διαφορά της από τη Μακ Λάρεν στις τελευταίες δοκιμές της Βαρκελώνης, μειώθηκε. Το αυτοκίνητο έχει μικρότερο μεταξόνιο προκειμένου να είναι ανταγωνιστικό σε αργές πίστες, εκεί όπου πέρυσι υστερούσε από τη Μακ Λάρεν.

BMW

Η περσινή έκπληξη του πρωταθλήματος, ίσως να είναι και πάλι έκπληξη, αλλά αρνητικά αυτή τη φορά. Οι Γερμανοί έδειξαν πως υστερούν σε σχέση με τις άλλες δύο μεγάλες ομάδες (Φεράρι-Μακ Λάρεν), αλλά ο διευθυντής Μάριο Τίσεν πιστεύει πως η ομάδα θα καταφέρει να βρει το δρόμο της και παρουσιάζεται ιδιαίτερα αισιόδοξος. Αφορμή, η καλύτερη σταθερότητα του F1.08 στην πίστα.

Ρενό

Με μια μεγάλη επιστροφή ξεκινά τη νέα σεζόν η Ρενό, αφού κατάφερε να εξασφαλίσει την υπογραφή του Φερνάντο Αλόνσο. Με αυτόν στον τιμόνι, η Ρενό κατάφερε να αναδειχτεί πρωταθλήτρια δύο σερί φορές. Από εκεί και πέρα, ο Χέκι Κοβαλάινεν έφυγε, με τη θέση του να παίρνει ο Νελσίνιο Πικέ, γιος του τρεις φορές παγκόσμιου πρωταθλητή, Νέλσον. Αναφορικά με το μονοθέσιο, δεν δείχνει τόσο ανταγωνιστικό ακόμα...

Γουίλιαμς

Η ευχάριστη έκπληξη πέρυσι ήταν η BMW και φέτος φαίνεται πως θα είναι η θρυλική Γουίλιαμς. Η εταιρεία του σερ Φρανκ έχει κάνει σημαντική βελτίωση και το μοναδικό μελανό σημείο της ήταν το γεγονός πως αναγκάστηκε να ανακατασκευάσει την μπροστινή πτέρυγα, αφού το αυτοκίνητο δεν ήταν σε καμία περίπτωση σταθερό. Από εκεί και πέρα, ο Καζούκι Νακαζίμα υπόσχεται πάρα πολλά.

Ρεντ Μπουλ

Στην εμπειρία στηρίζεται για μια ακόμα χρονιά η Ρεντ Μπουλ και έχει στη διάθεσή της τους Ντέιβιντ Κούλθαρτ και Μαρκ Γουέμπερ. Ο Άντριαν Νιούι βρίσκεται για μια ακόμα χρονιά στην εταιρεία και φαίνεται να έχει βρει το μαγικό φίλτρο που θα μετατρέψει την ομάδα από μέτρια σε καλή, μπορώντας, μάλιστα, να ακολουθήσει τις ομάδες που προπορεύονται.

Τογιότα

Η Τογιότα ξεκινά ακόμα μια σεζόν έχοντας πολλά ερωτηματικά. Θέλει να κάνει την υπέρβαση μέσα στα επόμενα δύο χρόνια, χωρίς αυτό να σημαίνει πως αν δεν την κάνει, θα αποχωρήσει. Ο Ραλφ Σουμάχερ αποχώρησε για το DTM, εκεί που πήρε τη θέση του Αλέξανδρου Μαργαρίτη, κάτι που σημαίνει πως νέος οδηγός είναι ο Τίμο Γκλοκ ο οποίος έχει πολλά να μάθει ακόμα.

Τόρο Ρόσο


Σε ολοκληρωτική αλλαγή στους οδηγούς της προχώρησε η Τόρο Ρόσο, καθώς οι Βιταντόνιο Λιούτζι και Σκοτ Σπιντ δεν υπάρχουν πια εκεί. Τις θέσεις τους πήραν οι Σεμπαστιέν Μπουρντέ και Σεμπάστιαν Φέτελ και αξίζει να αναφερθεί πως πρόκειται για το καλύτερο δίδυμο νεαρών οδηγών που είχε ποτέ ομάδα της Φόρμουλα 1 τα τελευταία χρόνια. Ίσως εμποδιστεί η προσπάθειά τους από την καθυστερημένη έλευση του νέου αυτοκινήτου.

Χόντα

Τζένσον Μπάτον και Ρούμπενς Μπαρικέλο έμειναν στην ομάδα, αλλά αυτό που πρέπει να αναφερθεί είναι το γεγονός πως ο γκουρού της στρατηγικής όταν ήταν στη Φεράρι, Ρος Μπράουν, συμφώνησε με τον επικεφαλής Νικ Φράι να προσφέρει τις υπηρεσίες του. Ο Άγγλος κατέστησε σαφές πως η ομάδα δεν θα παλέψει από την αρχή για τις νίκες, οι οποίες θα έρθουν, όταν γίνουν πρώτα τα απαραίτητα βήματα μπροστά.

Σούπερ Αγκούρι

Όπως τελείωσε η περσινή σεζόν, αρχίζει η φετινή. Η Σούπερ Αγκούρι, κατάφερε να παρουσιαστεί πολύ ανταγωνιστική πέρυσι σε σχέση με τη Χόντα, αλλά τα τεράστια οικονομικά προβλήματα την εμποδίζουν να εξελιχτεί όπως θα ήθελε. Αυτός είναι και ο λόγος που έχασε τα δύο τελευταία προγράμματα δοκιμών στη Βαρκελώνη της Ισπανίας. Λίγο πριν αρχίσει το πρωτάθλημα, έψαχνε να βρει επενδυτές...

Φορς Ίντια

Αυτή είναι η νέα ομάδα του γκριντ που αγοράστηκε από τον Ινδό επιχειρηματία Βιγιάι Μάλια. Ο μεγάλος αυτός άνδρας της χώρας του 1.1 δις κατοίκων, έχει ως στόχο την αναγέννηση της εταιρείας που έχει αλλάξει πάρα πολλά ονόματα και ήδη έχει φροντίσει να κάνει αισθητή την παρουσία του με τις διάφορες μοντέλες που φωτογραφίζεται κατά καιρούς. Τζιανκάρλο Φιζικέλα και Άντριαν Σούτιλ είναι οι δύο οδηγοί.

Μακ Λάρεν

Η μεγάλη χαμένη του περσινού πρωταθλήματος Μακ Λάρεν, έχει ως στόχο την κατάκτηση των δύο τίτλων. Ο Φερνάντο Αλόνσο αποχώρησε για τη Ρενό, ήρθε ο Χέικι Κοβαλάινεν, ενώ από εκεί και πέρα η ΜΡ4-23 έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο για να είναι ανταγωνιστική στις γρήγορες πίστες, εκεί όπου έχανε πέρυσι από τη Φεράρι. Φαίνεται να εξάλειψε τη διαφορά του 0.5 δευτερολέπτου που τη χώριζε από τη μεγάλη της αντίπαλο.

Τα στατιστικά των οδηγών

Σχεδόν σε όλες τις κατηγορίες ο Μίχαελ Σουμάχερ έχει φροντίσει να στρογγυλοκαθίσει στην κορυφή. Μόνο ένα "κάστρο" παρέμεινε απόρθητο και ήταν αυτό των περισσότερων συμμετοχών σε γκραν πρι καθώς ο πρωτοπόρος της κατηγορίας, είναι ο Ρικάρντο Πατρέζε με 256 συμμετοχές. Αυτός που θα τον περάσει, πάντως, φέτος, είναι ο Ρούμπενς Μπαρικέλο που έχει 252. Το Sportime.gr, ετοίμασε ένα σπέσιαλ αφιέρωμα για τα στατιστικά των οδηγών και όπως μπορείτε να διαπιστώσετε, ο Μίχαελ Σουμάχερ θα μείνει για πολλά χρόνια στην κορυφή.

Πρωταθλήτριες ομάδες

Η Φεράρι έχει άρρηκτα συνεδεμένο το όνομά της με τη Φόρμουλα 1 καθώς είναι η μοναδική ομάδα που έχει συμμετάσχει σε όλα τα πρωταθλήματα που έχουν διεξαχθεί. Ως εκ τούτου είναι φυσικό να κατέχει την κορυφή σε όλες τις κατηγορίες και αυτό δείχνει φυσικά στο μεγαλύτερο βαθμό πως η ιταλική εταιρεία είναι αυτή που "ζωντανεύει" το πρωτάθλημα.

Οι πίστες και το πρόγραμμα

Οι φετινοί αγώνες του παγκοσμίου πρωταθλήματος της Φόρμουλα 1 είναι 18 και αμέσως αμέσως παρουσιάζονται δύο αλλαγές που θα κάνουν αίσθηση. Η Σινγκαπούρη εισήλθε για πρώτη φορά στο πρόγραμμα και οι οδηγοί θα τρέξουν για πρώτη φορά τη νύχτα και υπό το φως των προβολέων, ενώ το ευρωπαϊκό γκραν πρι θα γίνει στους δρόμους της Βαλένθια. Από εκεί και πέρα, υπάρχει μόνο ένα γερμανικό γκρα πρι και δεν είναι άλλο από το αυτό του Χόκενχαϊμ.

Πηγή : sportime.gr
__________________

ΦΙΛΙΚΑ ΓΙΩΡΓΟΣ
Ο χρήστης geodon δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 15-03-2008, 09:09:   #188
mpcom
Moderator
 
Το avatar του χρήστη mpcom
 
Εγγραφή: Nov 2006
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Μηνύματα: 475
Thanks: 84
Thanked 122 Times in 78 Posts
My Mood:
mpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished road
Προεπιλογή

αντε να δουμε και λιγο θεαμα , το πρωτο δειγμα χωρις tc για μενα ειναι θετικο

δυστηχως ο κιμι ειχε μηχανικο προβλημα και ξεκιναει 16ος αλλα ελπιζω να ειναι προβλημα που θα διορθωθη γρηγορα

1
22
Lewis Hamilton Vodafone McLaren Mercedes
1:26.714
+ 0.000
2
4
Robert Kubica BMW Sauber F1
1:26.869
+ 0.155
3
23
Heikki Kovalainen Vodafone McLaren Mercedes
1:27.079
+ 0.365
4
2
Felipe Massa Scuderia Ferrari
1:27.178
+ 0.464
5
3
Nick Heidfeld BMW Sauber F1
1:27.236
+ 0.522
6
11
Jarno Trulli Panasonic Toyota Racing
1:28.527
+ 1.813
7
7
Nico Rosberg AT&T Williams F1 Team
1:28.687
+ 1.973
8
9
David Coulthard Red Bull Racing
1:29.041
+ 2.327
9
12
Timo Glock Panasonic Toyota Racing
1:29.593
+ 2.879
10
15
Sebastian Vettel Scuderia Toro Rosso
1:25.842
+ 0.872
11
17
Rubens Barrichello Honda Racing Team
1:26.173
+ 0.541
12
5
Fernando Alonso ING Renault F1
1:26.188
+ 0.526
13
16
Jenson Button Honda Racing Team
1:26.259
+ 0.455
14
8
Kazuki Nakajima AT&T Williams F1 Team
1:26.413
+ 0.301
15
10
Mark Webber Red Bull Racing
1:26.914
+ 0.200
16
1
Kimi Raikkonen Scuderia Ferrari
1:26.140
+ 0.574
17
21
Giancarlo Fisichella Force India F1
1:27.207
+ 0.493
18
14
Sebastien Bourdais Scuderia Toro Rosso
1:27.446
+ 0.732
19
20
Adrian Sutil Force India F1
1:27.859
+ 1.145
20
18
Takuma Sato Super Aguri F1
1:28.208
+ 1.494
21
6
Nelson Piquet Jr. ING Renault F1
1:28.330
+ 1.616
22
19
Anthony Davidson Super Aguri F1
1:29.059
+ 2.345
__________________
Ο χρήστης mpcom δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 15-03-2008, 13:28:   #189
geodon
Moderator
 
Το avatar του χρήστη geodon
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 10.919
Thanks: 2.530
Thanked 1.978 Times in 1.430 Posts
My Mood:
geodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to all
Προεπιλογή

GP Αυστραλίας: Pole position για Hamilton



Οι κατατακτήριες του Grand Prix Αυστραλίας εξελίχτηκαν σε μια πολύ επεισοδιακή και εντυπωσιακή διαδικασία, η οποία τα είχε όλα: εξόδους, εγκαταλείψεις, μηχανικά προβλήματα και έναν εκπληκτικό Lewis Hamilton να παίρνει την pole position. Εντυπωσιακός, όμως, ήταν και ο Robert Kubica με την BMW Sauber, ο οποίος θα βρίσκεται δίπλα στον Βρετανό στην πρώτη σειρά της εκκίνησης. Ο Heikki Kovalainen και ο Felipe Massa θα συμπληρώσουν τη 2η σειρά και ακολουθούν οι Nick Heidfeld, Jarno Trulli, Nico Rosberg, David Coulthard, Timo Glock και Sebastian Vettel.

Η περίοδος των κατατακτηρίων στην πίστα του Albert Park διεξήχθη σε συνθήκες αρκετά πιο ψυχρές από τις χθεσινές ελεύθερες δοκιμές, με τη θερμοκρασία στον αέρα να είναι μόλις 25 βαθμοί. Η πίστα ήταν αρκετά σκονισμένη από τον αέρα που φυσούσε στη Μελβούρνη και η έλλειψη του traction control πρόσφερε πολλά και εντυπωσιακά στιγμιότυπα.

1ο Μέρος (Q1)

Το πρώτο μέρος των κατατακτηρίων ξεκίνησε, με τον Sebastien Bourdais της Toro Rosso να είναι ο πρώτος που βγαίνει στην πίστα και σταδιακά τους οδηγούς των Toyota, Super Aguri και Force India να ακολουθούν. Ο Γάλλος ήταν και ο πρώτος που είδε το όνομά του στην κορυφή του πίνακα των χρόνων, με τον ομόσταβλό του, Sebastian Vettel να ακολουθεί στη 2η θέση. Μόλις το πρώτο αυτό γκρουπ ολοκλήρωσε την προσπάθειά του επέστρεψε στα pit και στην πίστα επικράτησε μικρή ηρεμία.

Περίπου 10 λεπτά πριν από το τέλος του σκέλους έκαναν την εμφάνισή τους και οι υπόλοιποι οδηγοί, πλην αυτών της Ferrari που παράμεναν ακόμα στα γκαράζ των ομάδων τους. Τα μονοθέσια της McLaren έδειξαν αμέσως την ταχύτητά τους και ο Heikki Kovalainen έγραψε αμέσως τον ταχύτερο χρόνο, μπροστά από τον Lewis Hamilton, ο οποίος μας έδωσε μια θεαματικότατη πλαγιολίσθηση. Όμως, ο Kubica θέλησε να αποδείξει ότι η πρωινή του επίδοση με την BMW Sauber δεν ήταν τυχαία και ανέβηκε στη 2η θέση.

Έμεναν ακόμα 4 λεπτά στο ρολόι όταν οι Felipe Massa και Kimi Raikkonen βγήκαν στην πίστα. Ο Massa σκαρφάλωσε αμέσως στην 3η θέση ενώ ο Raikkonen δεν εντυπωσίασε και ήταν 5ος. Όμως, αμέσως μετά έδειξε να έχει πρόβλημα στο μονοθέσιό του και σταμάτησε στην είσοδο του pit lane, με τους μηχανικούς της Ferrari να τρέχουν για να δουν τι συμβαίνει. Ο Φινλανδός βγήκε από το μονοθέσιό του, δείχνοντας ότι οι κατατακτήριες τελείωσαν γι΄αυτόν, κάτι που σημαίνει ότι θα ξεκινήσει τον αυριανό αγώνα από τη 16η θέση. Ο Adrian Sutil, στην προσπάθειά του για ένα γρήγορο γύρο έκανε τετακέ και έμεινε σταματημένος στη μέση της πίστας, ολοκληρώνοντας έτσι την προσπάθειά του.

Ωστόσο, αυτό που ενδιαφέρει σε αυτό το πρώτο μέρος είναι ποιοι θα πάρουν τις 6 τελευταίες θέσεις και δεν θα συνεχίσουν στο 2ο μέρος των κατατακτηρίων. Εκτός από τους δύο σίγουρους της Super Aguri, που γενικά βρίσκονται εκτός ρυθμού δεν συνέχισαν οι Giancarlo Fisichella, Sebastien Bourdais, Adrian Sutil και Nelson Piquet jr, ο οποίος στο ντεμπούτο του στη Formula 1 δεν μπόρεσε να κάνει αισθητή την παρουσία του. Καλύτερα από ό,τι αναμενόταν πήγε η Honda, μόλις που τα κατάφερε ο Alonso, που ήταν 14ος.

2ο Μέρος (Q2)

Με τον Kimi Raikkonen εκτός διεκδίκησης της pole, το 2ο μέρος των κατατακτηρίων, που φέτος διαρκεί 15 λεπτά, ξεκίνησε. Το σκέλος αυτό είναι πολύ κρίσιμο, καθώς από αυτό προκύπτει η 10άδα που θα παλέψει για την pole position, οπότε όλοι πρέπει να είναι πολύ προσεκτικοί και να αποφεύγουν τα λάθη. Στα πρώτα λεπτά δεν υπήρχε κινητικότητα, με την Toro Rosso του Vettel να είναι πάλι τo πρώτο μονοθέσιο που βγήκε στην πίστα. Όμως, λίγο αργότερα ο Mark Webber είχε έξοδο στην αμμοπαγίδα, κάτι που προκάλεσε την εμφάνιση της κόκκινης σημαίας και τη διακοπή της διαδικασίας 8:37 πριν από το τέλος της περιόδου. Σε εκείνο το σημείο οι μόνοι που είχαν πάρει χρόνο ήταν οι David Coulthard και Sebastian Vettel.

Ύστερα από λίγα λεπτά η διαδικασία ξαναξεκίνησε, αφού η Red Bull του Webber απομακρύνθηκε, και οι οδηγοί βγήκαν πάλι για τις προσπάθειές τους. Ο Felipe Massa έκανε νωρίς ένα γρήγορο γύρο, για να εξασφαλίσει μια θέση στη 10άδα, αλλά αμέσως μετά ο Robert Kubica πέρασε πρώτος και ο Heikki Kovalainen 2ος. Όμως, ο Lewis Hamilton, κάνοντας έναν πολύ γρήγορο γύρο ανέβηκε στην πρώτη θέση.

Στα τελευταία λεπτά όλοι οι οδηγοί έκαναν την τελευταία τους προσπάθεια, που για τους Alonso, Nakajima, Trulli και Glock ήταν η πρώτη χρονομετρημένη. Ο Sebastian Vettel εντυπωσίασε με την 6η θέση ,την ώρα που ο Fernando Alonso δεν κατάφερε να περάσει στη 10άδα. Έτσι, οι 6 που δεν πέρασαν στο 3ο μέρος ήταν οι Rubens Barrichello, Fernando Alonso, Jenson Button, Kazuki Nakajima, Mark Webber και Kimi Raikkonen.

Εντυπωσίασε η απόδοση της BMW Sauber, που στις ελεύθερες δοκιμές φαινόταν εκτός ρυθμού αλλά εδώ φα΄νηκε σε θέση να χτυπήσει ακόμα και την pole position. Μεγάλη απογοήτευση η 12η θέση του Alonso, ενώ Williams και Red Bull επιβεβαίωσαν την ταχύτητά τους με τον Rosberg στην 7η θέση Coulthard στην 8η. πολύ καλή παρουσία και για την Toyota, που είδε και τους δύο οδηγούς της να μπαίνουν στη 10άδα. Μέτρια η απόδοση του Massa και της Ferrari, που φάνηκε να έχει προβλήματα με το στήσιμο του μονοθεσίου

3ο μέρος (Q3)

Το 3ο μέρος των κατατακτηρίων φέτος έχει αρκετές διαφορές από πέρυσι. Η διαδικασία διαρκεί πλέον 10 λεπτά και δεν επιτρέπεται ο ανεφοδιασμός, κάτι που εξαλείφει το φαινόμενο των μονοθεσίων που κάνουν ατελείωτες βόλτες στην πίστα απλώς για να καταναλώσουν καύσιμα και συμπυκνώνει τη δράση.

Όλοι οι οδηγοί της 10άδας ξεκίνησαν φορώντα τη μαλακότερη γόμα ελαστικών για τις πρώτες τους προσπάθειες. Σε αυτές οι Hamilton, Massa και Kovalainen πήραν τις 3 πρώτες θέσεις, με πολύ μικρή διαφορά ανάμεσά τους. Ο Vettel δεν μπόρεσε να συνεχίσει την εντυπωσιακή του προσπάθεια, καθώς λόγω προβλήματος απλώς πάρκαρε την Toro Rosso στο γκαράζ της ομάδας του, χωρίς να χρονομετρηθεί.

Στα τελευταία λεπτά είδαμε να εξελίσσεται με κινηματογραφική ταχύτητα ένα δραματικό σκηνικό. Ο Robert Kubica ξεκίνησε ένα γύρο σε δαιμονιώδη ρυθμό, αλλά μια μικρή έξοδος λίγες στροφές πριν από τη γραμμή του τερματισμού τον ανάγκασε να χάσει χρόνο. Ωστόσο, πίσω του ερχόταν ο Lewis Hamilton, o οποίος ήταν απίστευτα γρήγορος και κάνοντας ένα σχεδόν τέλειο γύρο πήρε την pole position, αφού οι υπόλοιποι δεν κατάφεραν να πλησιάσουν το χρόνο του. Ο Kubica παρέμεινε 2ος, ο Kovalainen ήταν 3ος και ακολούθησαν οι Felipe Massa, Nick Heidfeld, Jarno Trulli, Nico Rosberg, David Coulthard, Timo Glock και Seb. Vettel.

Συμπέρασμα

Δύο ήταν τα πολύ εντυπωσιακά στοιχεία το Σάββατο στη Μελβούρνη: η BMW Sauber και ο Sebastian Vettel. Δεν αναφερόμαστε στη κυριαρχία της McLaren και του Hamilton, γιατί κατά κάποιο τρόπο αυτή ήταν αναμενόμενη. Ωστόσο, οι πληροφορίες που έλεγαν ότι η BMW τον τελευταίο καιρό έπαιζε κρυφτό για να μη φανερώσει τις πραγματικές δυνατότητες του μονοθεσίου της, που φάνηκαν σήμερα. Υπήρχαν και δύο απογοητεύσεις. Πρώτον η Renault, που από τους δύο οδηγούς της ο Piquet έμεινε προτελευταίος και ο Alonso δεν κατάφερε να μπει στη 10άδα. Δεύτερον η Ferrari, που ακόμα κι αν δεν εμφανιζόταν το μηχανικό πρόβλημα στον Raikkonen είναι εξαιρετικά αμφίβολο αν θα κατάφερνε να διεκδικήσει την pole.

Από τις υπόλοιπες ομάδες οφείλουμε να σημειώσουμε τη σαφή άνοδο σε σχέση με πέρυσι των Toyota, Red Bull και Honda ενώ και η Williams δείχνει να βρίσκεται σε πολύ καλό επίπεδο. Όπως εξελίχτηκε η κατάσταση με την έλλειψη δοκιμών εξέλιξης η τελευταία θέση της Super Aguri μοιάζει αναπόφευκτο γεγονός.

Ο αυριανός αγώνας αναμένεται με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον, καθώς η κατάσταση σε αυτόν θα είναι πολύ διαφορετική. Η Ferrari έχει δείξει ότι είναι πολύ δυνατή σε ρυθμό αγώνα ενώ θα παρακολουθήσουμε την προσπάθεια που θα κάνει ο Raikkonen για να αναρριχηθεί από τη 16η θέση. Ωστόσο, η νίκη μοιάζει να έχει περισσότερους από έναν μνηστήρες, κάτι που σίγουρα θα βοηθήσει στο να δούμε άλλο ένα θεαματικό Grand Prix.



Πηγή : contra.gr
__________________

ΦΙΛΙΚΑ ΓΙΩΡΓΟΣ
Ο χρήστης geodon δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 25-03-2008, 22:08:   #190
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή

Θα κριθούμε μετά από την Ισπανία, λέει ο Dennis

Το αφεντικό της McLaren, Ron Dennis, είπε να μην βγάλουμε συμπεράσματα για την απόδοση της ομάδας του παρά μόνο όταν γίνει και ο αγώνας στην Βαρκελώνη. «Δεν ξέρουμε ακριβώς ποια είναι η δυναμικότητά μας αυτή την στιγμή», είπε ο Dennis σε ρεπόρτερ στον αγώνα της Μαλαισίας. «Δεν ξέρουμε πόσο ανταγωνιστικό είναι το μονοθέσιο, παρά μόνο όταν θα έχουμε τρέξει και στην Ισπανία. Οι τρεις πρώτοι αγώνες είναι σε τελείως διαφορετικές πίστες και δεν δείχνουν την δυναμικότητα της ομάδας. Στην Βαρκελώνη θα δούμε».
Πρέπει λοιπόν να περιμένουμε μέχρι τις 27 Απριλίου. Μιλώντας για τον αγώνα στην Μαλαισία ο Dennis είπε : «Είναι το πρώτο το μας άσχημο Σαββατοκύριακο και το αναγνωρίζουμε. Είχαμε ένα πρόβλημα με μπουλόνι, κάτι που μας έκανε να χάσουμε την 3η και 4η θέση. Είμαστε μπροστά και στα δυο πρωταθλήματα και δεν είναι άσχημα».


sportdrive
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Bookmarks
Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας


Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
F2: Εχασε τη ζωη του σε αγωνα Formula 2 antonis ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ 0 22-07-2009 11:44:
F1--Εκτός Formula 1 η ING ilias ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 0 16-02-2009 13:17:
ΑΝΤ1... Formula 1 ilias ΕΠΙΓΕΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ - ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ 0 13-02-2009 18:39:
Ξεκινάει η Superleague Formula antonis ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ 0 01-09-2008 18:30:
FORMULA-1 radioamateur ΕΛΛΑΔΑ 1 17-07-2006 22:47:


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 02:43:.


Powered and Developed by Lateam.gr
Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.5.1
Lateam