Greek infotainment community

Το Lateam είναι Ε Ν Α Ν Τ Ι Α σε οποιαδήποτε μορφή Π Ε Ι Ρ Α Τ Ε Ι Α Σ
Facebooktwitter
Επιστροφή   Greek infotainment community > ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ > ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ FORMULA-1

This is a discussion on ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ FORMULA-1 within the ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ forums, part of the ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ category; Την pole position o Μάσα, 1-2 η Ferrari Ο Βραζιλιάνος πραγματοποίησε έναν εκπληκτικό γύρο και με το 1:15.787 που σημείωσε ...

Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 24-05-2008, 22:33:   #201
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή

Την pole position o Μάσα, 1-2 η Ferrari

Ο Βραζιλιάνος πραγματοποίησε έναν εκπληκτικό γύρο και με το 1:15.787 που σημείωσε πήρε την pole position από τον ομόσταυλό του, Κίμι Ράικονεν, που ως εκείνη τη στιγμή βρισκόταν στην πρώτη θέση. Έτσι την πρώτη σειρά του grid συμπληρώνει το άλλο μονοθέσιο της Scuderia, αφού ο Φινλανδός πιλότος σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1:15.815 ενώ τη δεύτερη σειρά της εκκίνησης κατέλαβαν οι δύο McLaren Mercedes. Τρίτος είναι ο Λιούις Χάμιλτον με 1:15.839 και, πίσω του, ο δεύτερος οδηγός της βρετανικής ομάδας, Χίκι Κοβαλάινεν με το 1:16.165 που σημείωσε.
Πίσω από τις δύο McLaren βρίσκεται ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα (BMW) με το 1:16.171 που πέτυχε, ενώ την έκτη θέση πήρε ο Νίκο Ρόσμπεργκ (Williams) με 1:16.548. Από την έβδομη θέση θα εκκινήσει ο Φερνάντο Αλόνσο με Renault αφού το 1:16.852 που πέτυχε δεν του επέτρεψε να διεκδικήσει κάτι καλύτερο ενώ όγδοος είναι ο Γιάρνο Τρούλι (Toyota) με 1:17.203. Την πρώτη δεκάδα συμπληρώνουν οι δύο Red Bull των Μαρκ Ουέμπερ και Ντέιβιντ Κούλθαρντ. Ο πρώτος είναι ένατος με χρόνο 1:17.343 και ο δεύτερος δέκατος με 1:15.839. Ο Σκοτσέζος είχε ατύχημα σε μια προσπάθειά του μετά την έξοδο του από το τούνελ και έτσι πέρασε στην πρώτη δεκάδα με το χρόνο που πέτυχε στη δεύτερη περίοδο των δοκιμαστικών.
Ο αυριανός αγώνας αναμένεται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αφενός για το ότι Ferrari και McLaren βρίσκονται στις πρώτες θέσεις της εκκίνησης και αφετέρου για τις καιρικές συνθήκες. Σύμφωνα με τις προβλέψεις, ο αυριανός αγώνας είναι πιθανό να διεξαχθεί υπό βροχή και κάτι τέτοιο θα αποτελέσει καθοριστικό παράγοντα για την εξέλιξή του αφού εκτός από τους οδηγούς σημαντικό ρόλο θα παίξει και η στρατηγική που θα ακολουθήσουν οι ομάδες.

Αναλυτικά οι χρόνοι των κατατακτήριων δοκιμών:
1 Φελίπε Μάσα (Ferrari) 1min 15.787secs
2 Κίμι Ράικονεν (Ferrari) 1:15.815
3 Λιούις Χάμιλτον (McLaren) 1:15.839
4 Χίκι Κοβαλάινεν (McLaren) 1:16.165
5 Ρόμπερτ Κουμπίτσα (BMW Sauber) 1:16.171
6 Νίκο Ρόσμπεργκ (Williams) 1:16.548
7 Φερνάντο Αλόνσο (Renault) 1:16.852
8 Γιάρνο Τρούλι (Toyota) 1:17.203
9 Μαρκ Ουέμπερ (Red Bull) 1:17.343
10 Ντέιβιντ Κούλθαρντ (Red Bull) 1:15.839

Αποκλείστηκαν από τη δεύτερη περίοδο δοκιμών:
11 Τίμο Γκλοκ (Toyota) 1:15.907
12 Τζένσον Μπάτον (Honda) 1:16.101
13 Νικ Χάιντφελντ (BMW Sauber) 1:16.455
14 Καζούκι Νακατζίμα (Williams) 1:16.479
15 Ρούμπενς Μπαρικέλο (Honda) 1:16.537

Αποκλείστηκαν από την πρώτη περίοδο δοκιμών:
16 Σεμπαστιάν Μπουρντέ (Scuderia Toro Rosso) 1:16.806
17 Νέλσον Πικέ (Renault) 1:16.933
18 Σεμπάστιαν Φέτελ (Scuderia Toro Rosso) 1:16.955
19 ¶ντριαν Σούτιλ (Force India) 1:17.225
20 Τζιανκάρλο Φισικέλα (Force India) 1:17.823


sportfm
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Sponsored Links
Παλιά 09-06-2008, 07:46:   #202
mpcom
Moderator
 
Το avatar του χρήστη mpcom
 
Εγγραφή: Nov 2006
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Μηνύματα: 475
Thanks: 84
Thanked 122 Times in 78 Posts
My Mood:
mpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished road
Προεπιλογή

Ιστορική στιγμή για την BMW, αφού έπειτα από περίπου 2,5 χρόνια "ανεξαρτησίας" στη Formula 1, κατέκτησε την πρώτη νίκη της σε grand prix. Μετά από έναν αναπάντεχης εξέλιξης αγώνα στο μητροπολιτικό πάρκο του Μόντρεαλ, ο Robert Kubica είδε πρώτος την καρό σημαία του τερματισμού και σκόρπισε ντελίριο ενθουσιασμού στις τάξεις της γερμανικής ομάδας.

Το τέλειο σενάριο ολοκληρώθηκε για τη BMW με τη δεύτερη θέση που πήρε ο Nick Heidfeld, ο οποίος οδήγησε για αρκετή ώρα, μην μπορώντας όμως στο κρίσιμο κομμάτι - όταν ο Πολωνός ομόσταυλός τους μπήκε για τελευταία φορά στα pits - δεν κατόρθωσε να καλύψει την απόσταση και να επανέλθει στην κεφαλή της κατάταξης. Για 16 γύρους, πάντως, ουδείς διαισθανόταν τι ακριβώς θα συμβεί. Ο Lewis Hamilton, αν και πιέστηκε στην εκκίνηση, φρόντισε να διατηρήσει τη θέση του (είχε την pole position) και σε κάθε γύρο να ξεμακραίνει. Είναι χαρακτηριστικό πως στον 5ο γύρο είχε ήδη αποκτήσει διαφορά 3 δευτερολέπτων από τον δεύτερο Kubica και περισσότερα από 5 από τον Raikkonen.

Η είσοδος, ωστόσο, του αυτοκινήτου ασφαλείας, εξαιτίας αναγκαστικής εξόδου του Sutil σε επικίνδυνο σημείο, απέβη καθοριστική για την εξέλιξη του αγώνα. Όταν επιτράπηκε η είσοδος στα pits, οι περισσότεροι οδηγοί, μεταξύ των οποίων οι πρωτοπόροι Hamilton, Kubica, Raikkonen και Rosberg, θέλησαν να εκμεταλλευτούν την ευκαιρία ανεφοδιάζοντας τα ρεζερβουάρ και αλλάζοντας ελαστικά.

Οι Raikkonen και Kubica έφυγαν μαζί και γρηγορότερα από τους υπόλοιπους, αλλά το φανάρι πριν από έξοδο ήταν κόκκινο, με αποτέλεσμα να ακινητοποιήσουν υποχρεωτικά τα μονοθέσιά τους. Ο Hamilton που ακολουθούσε, προφανώς δεν αντιλήφθηκε το φρενάρισμα, και χτύπησε από πίσω τον Φινλανδό της Ferrari και αμφότεροι τέθηκαν πολύ νωρίς εκτός αγώνα. Ευθύνη του Βρετανού η πρόκληση του ατυχήματος.
Έκτοτε ο δρόμος για τον Kubica, που γλίτωσε σαν από θαύμα την εμπλοκή στο τρακάρισμα, άνοιξε διάπλατα. Ο Πολωνός ωφελήθηκε και από τον 43ο γύρο, όταν αναρριχήθηκε για πρώτη φορά στην κορυφή δεν έχασε την πρωτοπορία. Οδηγώντας μεθοδικά, έφερε την BMW του χωρίς προβλήματα στον τερματισμό, την ίδια ώρα που ο τρίτος Alonso εγκατέλειψε μετά από λάθος στην είσοδο μιας στροφής, ο εντός των βαθμών Nakajima έχασε το εμπρός μέρος του μονοθεσίου του μετά από επαφή, και ο Fisichella δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει τον αγώνα του.

Πολύ καλό αγώνα από τον David Coulthard, ο οποίος προσέφερε στη Red Bull τους έξι βαθμούς της τρίτης, αλλά και από τον Timo Glock, ο οποίος έφερε την Toyota του στην τέταρτη. ¶ξια συγχαρητηρίων η προσπάθεια του Felipe Massa, ο οποίος παρότι έχασε πολύ χρόνο κατά τη διάρκεια του... μεγάλου χαμού, κατάφερε με διαδοχικά προσπεράσματα (ένα εξ αυτών διπλό σε Barichello και Kovalainen) να τερματίσει 5ος. Την 8άδα συμπλήρωσαν οι Trulli, Barrichello και Vettel.
__________________
Ο χρήστης mpcom δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 09-06-2008, 07:47:   #203
mpcom
Moderator
 
Το avatar του χρήστη mpcom
 
Εγγραφή: Nov 2006
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Μηνύματα: 475
Thanks: 84
Thanked 122 Times in 78 Posts
My Mood:
mpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished road
Προεπιλογή

1. Ρόμπερτ Κούμπιτσα (Πολωνία/BMW Ζάουμπερ) 1:36:24.447
2. Νικ Χάιντφιλντ (Γερμανία/BMW Ζάουμπερ) +16.495
3. Ντέιβιντ Κούλθαρντ (Βρετανία/Red Bull) +23.352
4. Τίμο Γκλοκ (Γερμανία/Τογιότα) +43.934
5. Φελίπε Μάσα (Βραζιλία/Φεράρι) +43.934
6. Γιάρνο Τρούλι (Ιταλία/Τογιότα) +47.775
7. Ρούμπεν Μπαρικέλο (Βραζιλία/Χόντα) +53.597
8. Σεμπάστιαν Φέτελ (Γερμανία/Τόρο Ρόσο) +54.120

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ

1. Ρόμπερτ Κούμπιτσα (Πολωνία/BMW Ζάουμπερ) 42 βαθμοί
2. Λιούις Χάμιλτον (Βρετανία/ΜακΛάρεν) 38
3. Φελίπε Μάσα (Βραζιλία/Φεράρι) 38
4. Κίμι Ραϊκόνεν (Φινλανδία/Φεράρι) 35
5. Νικ Χάιντφελντ (Γερμανία/BMW Ζάουμπερ) 28
6. Χέικι Κοβαλάινεν (Φινλανδία/ΜακΛάρεν) 15
7. Μαρκ Ουέμπερ (Αυστραλία/Red Bull) 15
8. Γιάρνο Τρούλι (Ιταλία/Τογιότα) 12
9. Φερνάντο Αλόνσο (Ισπανία/Ρενό) 9
10. Nίκο Ρόσμπεργκ (Γερμανία/Γουίλιαμς) 8
11. Καζούκι Νακατζίμα (Ιαπωνία/Γουίλιαμς) 7
12. Ντέιβιντ Κούλθαρντ (Βρετανία/Ρεντ Μπουλ) 6
13. Τίμο Γκλοκ (Γερμανία/Τογιότα) 5
14. Σεμπάστιαν Φέτελ (Γερμανία/Toro Rosso) 5
15. Ρούμπενς Μπαρικέλο (Βραζιλία/Χόντα) 5
16. Τζένσον Μπάτον (Βρετανία/Χόντα) 3
17. Σεμπαστιάν Μπουρντέ (Γαλλία/Toro Rosso) 2

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ

1. Φεράρι 73 βαθμοί
2. BMW Ζάουμπερ 70
3. ΜακΛάρεν-Μερτσέντες 53
4. Red Bull-Ρενό 21
5. Τογιότα 17
6. Γουίλιαμς-Τογιότα 15
7. Ρενό 9
8. Χόντα 8
9. Toro Rosso-Φεράρι 7



Ποινή δέκα θέσεων, η οποία θα εκτιθεί στο γαλλικό grand prix, επιβλήθηκε από τους αγωνοδίκες στον Lewis Hamilton για την εμπλοκή του στο ατύχημα στα pits κατά τη διάρκεια του καναδικού grand prix.


Ο Βρετανός πιλότος της McLaren δεν αντιλήφθηκε κατά την έξοδό του από τη θέση αναμονής πως ο σηματοδότης ήταν κόκκινος και χτύπησε από πίσω τη Ferrari του Kimi Raikkonen που ήταν ακινητοποιημένος.

Ανάλογη ποινή και για τον Nico Rosberg, ο οποίος ακολουθούσε τον Hamilton και μην προλαβαίνοντας να σταματήσει έπεσε πάνω του.
__________________
Ο χρήστης mpcom δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
The Following 2 Users Say Thank You to mpcom For This Useful Post:
cRc (09-06-2008), Dj AL (09-06-2008)
Παλιά 20-06-2008, 17:44:   #204
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή

Έκλεστον: «Θέλουμε να πάμε την F1 στο Ντόνινγκτον»

Σε συζητήσεις με τους υπεύθυνους της πίστας του Ντόνινγκτον, βρίσκεται ο ισχυρός άνδρας της Formula 1, Μπέρνι Έκλεστον, προκειμένου να φιλοξενείται εκεί το βρετανικό Γκραν Πρι, κάτι που έχει να γίνει από το 1993. Ο Έκλεστον δήλωσε ότι θα κάνει το καλύτερο που μπορεί προκειμένου να κρατήσει το βρετανικό Γκραν Πρι στο καλεντάρι του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος που μπορεί να γίνεται είτε στο Σίλβερστοουν είτε στο Ντόνινγκτον στο μέλλον. Σύμφωνα με δηλώσεις του στην εφημερίδα «The Times», το αφεντικό της Formula 1 θα προσπαθήσει να διασφαλίσει τον αγγλικό αγώνα και έδειξε ότι προτιμά αυτήν την πίστα από το Σίλβερστοουν.
«Συζητάμε την πιθανότητα να συμφωνήσουμε με τη διοίκηση της πίστας του Ντόνινγκτον για να φιλοξενεί το βρετανικό Γκραν Πρι», τόνισε ο Έκλεστον και συνέχισε: «Προσπαθούμε να σώσουμε το βρετανικό αγώνα και θέλουμε να είναι σε έναν τόπο που θα κάνει καλό στη φήμη του. Βρίσκομαι σε διαπραγματεύσεις για πολύ καιρό και δεν ξέρω αν θα συμφωνήσουμε με το Ντόνινγκτον ή το Σίλβερστοουν. Στο Ντόνινγκτον τόνισαν ότι είναι διατεθειμένοι να πραγματοποιήσουν ό, τι θέλουμε. Αν έχουν χρήματα; Μόνο ο χρόνος μπορεί να το δείξει».


sportfm
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 22-06-2008, 06:08:   #205
mpcom
Moderator
 
Το avatar του χρήστη mpcom
 
Εγγραφή: Nov 2006
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Μηνύματα: 475
Thanks: 84
Thanked 122 Times in 78 Posts
My Mood:
mpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished road
Προεπιλογή

Από την πρώτη γραμμή της εκκίνησης θα ξεκινήσουν το αυριανό Γκραν Πρι στη Γαλλία τα δύο μονοθέσια της Ferrari. Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής, Κίμι Ράικονεν, πήρε την pole position με χρόνο 1:16.449, στις σημερινές κατατακτήριες δοκιμές που έγιναν στην πίστα του Μάνι Κουρ, δείχνοντας τις διαθέσεις του για τον αυριανό αγώνα. Πίσω του θα βρίσκεται η δεύτερη η Ferrari με τον Φελίπε Μάσα ο οποίος κινήθηκε στον ίδιο ρυθμό με τον Φινλανδό οδηγό πράγμα που αποδεικνύει ο χρόνος του μιας και τους χωρίζουν μόνο 41 εκατοστά του δευτερολέπτου.

Πίσω από τα δύο μονοθέσια της Scuderia, θα βρίσκεται ο Φερνάντο Αλόνσο (Renault) με το 1:16.693 που πέτυχε. Ο Λιούις Χάμιλτον μπορεί να σημείωσε την τρίτη καλύτερη επίδοση στα σημερινά δοκιμαστικά ωστόσο θα ξεκινήσει από την 13η θέση μιας και θα εκτίσει ποινή 10 θέσεων λόγω της σύγκρουσης που είχε στο Μόντρεαλ με τον Ράικονεν. Έτσι μαζί με τον Ισπανό, συμπληρώνει τη δεύτερη σειρά της εκκίνησης ο Γιάρνο Τρούλι με Toyota που θα ξεκινήσει τον αυριανό αγώνα από την τέταρτη θέση με το 1:16.920 που σημείωσε ενώ πέμπτος είναι ο δεύτερος οδηγός της McLaren Mercedes, Χίκι Κοβαλάινεν με 1:16.944. Την πρώτη δεκάδα συμπληρώνουν οι Ρόμπερτ Κούμπιτσα (BMW Sauber) με 1:17.037, Μαρκ Ουέμπερ (Red Bull-Renault) με 1:17.233, Ντέιβιντ Κούλθαρντ επίσης με Red Bull-Ranault με χρόνο 1:17.426, ο Τίμο Γκλοκ (Toyota) με 1:17.596 και ο Νέλσον Πικέ με Renault (1:15.770 ο χρόνος του).


Aναλυτικά τα αποτελέσματα των κατατακτήριων δοκιμών:
1. Κίμι Ράικονεν Ferrari
2. Φελίπε Μάσα Ferrari
3. Λιούις Χάμιλτον McLaren-Mercedes
4. Φερνάντο Αλόνσο Renault
5. Γιάρνο Τρούλι Toyota
6. Χάικι Κοβαλάινεν McLaren-Mercedes
7. Ρόμπερτ Κούμπιτσα BMW Sauber
8. Μαρκ Ουέμπερ Red Bull-Renault
9. Ντέιβιντ Κούλθαρντ Red Bull-Renault
10. Τίμο Γκλοκ Toyota
11. Νελσίνιο Πικέ Renault
12. Νικ Χάιντφελντ BMW Sauber
13. Σεμπάστιαν Βέτελ Toro Rosso-Ferrari
14. Σεμπαστιέν Μπουρντέ Toro Rosso-Ferrari
15. Νίκο Ρόσμπεργκ Williams-Toyota
16. Καζούκι Νακαζίμα Williams-Toyota
17. Τζένσον Μπάτον Honda
18. Ρούμπενς Μπαρικέλο Honda
19. Τζιανκάρλο Φιζικέλα Force India-Ferrari
20. ¶ντριαν Σούτιλ Force India-Ferrari



Σημείωση: Λιούις Χάμιλτον και Νίκο Ρόσμπεργκ έχουν δεχθεί ποινή δέκα θέσεων στο γκριντ εκκίνησης. O Bρετανός θα εκκινήσει από την 13η θέση και ο Γερμανός από την τελευταία.
__________________
Ο χρήστης mpcom δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 23-06-2008, 02:08:   #206
mpcom
Moderator
 
Το avatar του χρήστη mpcom
 
Εγγραφή: Nov 2006
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Μηνύματα: 475
Thanks: 84
Thanked 122 Times in 78 Posts
My Mood:
mpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished road
Προεπιλογή

Όπως και στις χθεσινές κατακτήριες δοκιμές έτσι και το τέλος του σημερινού Γκραν Πρι στην πίστα του Μάνι Κουρ είχε τους ίδιους πρωταγωνιστές. Οι δύο οδηγοί της Ferrari κατάφεραν να κάνουν και πάλι το 1-2, μόνο που τώρα στην πρώτη θέση βρέθηκε ο Μάσα. Ο Βραζιλιάνος πιλότος πανηγύρισε την τρίτη φετινή του νίκη που τον έφερε και πάλι στην κορυφή του βαθμολογικού πίνακα προσθέτοντας 10 υπερπολίτιμους βαθμούς στη συγκομιδή του για τη συνέχεια του πρωταθλήματος. Ο οδηγός της ιταλικής ομάδας κατάφερε να ολοκληρώσει τους 70 γύρους του αγώνα μέσα σε 1 ώρα, 31 λεπτά, 50 δευτερόλεπτα και 245 δέκατα.

Πίσω του τερμάτισε ο παγκόσμιος πρωταθλητής, Κίμι Ράικονεν, ολοκληρώνοντας με τον καλύτερο τρόπο ένα ιδανικό σαββατοκύριακο για τη Scuderia. Ο Φινλανδός αν και πραγματοποίησε εξαιρετική εκκίνηση αφού από τα πρώτα λεπτά του αγώνα άνοιξε τη διαφορά του από τον ομόσταυλό του, τελικά δεν μπόρεσε να διατηρήσει την πρώτη θέση απΆ την οποία και ξεκίνησε αλλά πήρε οκτώ πολύτιμους βαθμούς που τον κρατάνε σε τροχιά τίτλου αλλά βοηθά και την ομάδα του που πλέον ξέφυγε με 17 βαθμούς από τη δεύτερη BMW στο πρωτάθλημα κατασκευαστών. Πάντως ο Ράικονεν αντιμετώπισε κάποια προβλήματα με το αυτοκίνητό του.

Την έκπληξη ωστόσο την έκανε ο Γιάρνο Τρούλι με Toyota ο οποίος τερμάτισε στην τρίτη θέση αφιερώνοντας αυτή την επιτυχία στο διοικητικό στέλεχος της ιαπωνικής ομάδας, Ούβε ¶ντερσον, που «έφυγε» από τη ζωή πριν λίγες ημέρες. Τέταρτος ήταν ο Χίκι Κοβαλάινεν ο οποίος κατάφερε να βαθμολογηθεί σε έναν αγώνα που δεν ξεκίνησε ιδανικά γιΆ αυτόν. Μπορεί στα χθεσινά δοκιμαστικά να είχε πετύχει τον πέμπτο καλύτερο χρόνο, ωστόσο οι αγωνοδίκες του επέβαλαν ποινή πέντε θέσεων επειδή παρεμπόδισε άλλον πιλότο με αποτέλεσμα να εκκινήσει από τη δέκατη θέση. Ο οδηγός της McLaren θα μπορούσε να είχε ανέβει και στο τρίτο σκαλί του βάθρου αφού στον προτελευταίο γύρο του αγώνα επιχείρησε να περάσει τον Τρούλι από την εξωτερική και μια μικρή επαφή τον έβγαλε εκτός γραμμής και έτσι παρέμεινε τέταρτος.

Στην πέμπτη θέση τερμάτισε ο νικητής του Γκραν Πρι του Καναδά Ρόμπερτ Κούμπιτσα με BMW Sauber και έκτος είναι ο Μαρκ Ουέμπερ με Red Bull. Την βαθμολογούμενη οκτάδα έκλεισαν τα δύο μονοθέσια της Renault με τον Νέλσον Πικέ που πήρε τους πρώτους δύο βαθμούς του στο παγκόσμιο πρωτάθλημα και τον Φερνάντο Αλόνσο. Ο Ισπανός δεν έκανε καθόλου καλή εκκίνηση αφού έχασε δύο θέσεις και από τρίτος έπεσε στην πέμπτη θέση και τελικά μπόρεσε να πάρει μόνο 1 βαθμό. Ο Πικέ πάντως προσπέρασε τον ομόσταυλό του στους τελευταίους γύρους του αγώνα.

Αναλυτικά η κατάταξη στο Γκραν Πρι της Γαλλίας:

1. Φελίπε Μάσα (Ferrari) 1.31:50.245

2. Κίμι Ραϊκόνεν (Ferrari) +17.984

3. Γιάρνο Τρούλι (Toyota) +28.250

4. Χίκι Κοβαλάινεν (McLaren Mercedes) +28.929

5. Ρόμπερτ Κούμπιτσα (BMW Sauber) +30.512

6. Μαρκ Ουέμπερ (Red Bull) +40.304

7. Νέλσον Πικέ Jr. (Renault) +41.033

8. Φερνάντο Αλόνσο (Renault) +43.372


Η βαθμολογία οδηγών μετά το Γκραν Πρι της Γαλλίας:

1. Μάσα: 48 βαθμοί
2. Κούμπιτσα: 46
3. Ράικονεν: 43
4. Χάμιλτον: 38
5. Χάιντφελντ: 28
6. Κοβαλάινεν: 20
7. Ουέμπερ: 18
Τρούλι: 18
9.. Αλόνσο: 10
10. Ρόσμπεργκ: 8
11. Νακατζίμα: 7
12. Κούλθαρντ: 6
13. Γκλοκ: 5
Φέτελ: 5
Μπαρικέλο: 5
14. Μπάτον: 3
15. Μπουρντέ: 2
16. Πικέ: 2
17. Φισικέλα: 0
18. Σάτο: 0
19. Ντέιβιντσον: 0
20. Σούτιλ: 0

Η βαθμολογία στους κατασκευαστές μετά το Γκραν Πρι της Γαλλίας:

1. Ferrari: 91
2. BMW Sauber: 74
3. McLaren Mercedes: 58
4. Red Bull: 24
5. Toyota: 23
6. Williams: 15
7. Renault: 12
8. Honda: 8
9. Toro Rosso-Ferrari: 7
__________________
Ο χρήστης mpcom δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 04-07-2008, 19:30:   #207
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή

GP M. Βρετανίας FP2: ¶νετα ο Kovalainen

Μπορεί να μην ήταν αυτός που ήθελαν περισσότερο, ωστόσο οι Βρετανοί φίλοι της Formula 1 είδαν έναν οδηγό της McLaren να παίρνει την πρώτη θέση στη 2η περίοδο ελεύθερων δοκιμών του Grand Prix Μεγάλης Βρετανίας. Πρόκειται φυσικά για τον Heikki Kovalainen, ο οποίος ήταν κατά πολύ ταχύτερος όλων το απόγευμα της Παρασκευής, αφού άφησε πίσω του τον Mark Webber, που ήταν 2ος με τη Red Bull, για περισσότερο από μισό δευτερόλεπτο. Ο τοπικός ήρωας Lewis Hamilton ήταν 3ος ενώ η David Coulthard επιβεβαίωσε την καλή παρουσία της Red Bull, παίρνοντας την 4η θέση. Ακολούθησαν οι Nico Rosberg, Sebastien Vettel, Jenson Button, Felipe Massa, Kazuki Nakajima και Rubens Barrichello.

Χωρίς βροχή σο ξεκίνημα
Το απόγευμα της Παρασκευής στο Silverstone η πίστα παρέμεινε στεγνή και η θερμοκρασία ανέβηκε αισθητά σε σχέση με την πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών, παρότι τα βαριά σύννεφα δεν έφυγαν από τον ουρανό. Έτσι, οι οδηγοί βγήκαν από νωρίς για τους γύρους τους, με μόνο τα μονοθέσια της Ferrari να μένουν μέσα στο γκαράζ της ιταλικής ομάδας. Όπως ήταν αναμενόμενο, οι McLaren πήραν αμέσως μόλις βγήκαν το πάνω χέρι και τις πρώτες θέσεις στον πίνακα των χρόνων από τον Nico Rosberg, ο οποίος με τη Williams ήταν αρχικά ο ταχύτερος.
Ο Sebastian Vettel έδειχνε να μην έχει χάσει την ταχύτητα που έδειξε το πρωί και ήταν αρκετά κοντά στους πρώτους, με τον Timo Glock να τον ακολουθεί κατά πόδας και τον Rubens Barrichello, ο οποίος στην 1η περίοδο έκανε μόνο 4 γύρους, να είναι πολύ κοντά τους. ωστόσο, οι χρόνοι ήταν πολύ πιο αργοί από το 1:19 που σημείωσε ο Massa πριν από την έξοδό του το πρωί καθώς όλοι βρίσκονταν στο 1:21-1:22. Λίγο αργότερα έκανε την εμφάνισή του και ο Kimi Raikkonen, όχι όμως και ο Felipe Massa, το μονοθέσιο του οποίου είχε υποστεί μεγάλες ζημιές από την έξοδό του και δεν είχε ακόμα ετοιμαστεί.

Πέφτουν οι χρόνοι
Λίγα λεπτά πριν συμπληρωθεί το πρώτο μισάωρο η κατάσταση στην πίστα άρχισε να βελτιώνεται και οι Rosberg και Barrichello βρήκαν την ευκαιρία να γράψουν μερικούς πολύ γρήγορους γύρους και να βρεθούν πολύ ψηλά στον πίνακα. Ο Γερμανός της Williams μοιραζόταν την 1η θέση με τον Hamilton και ο Βραζιλιάνος με τη Honda ήταν μόνο 20 χιλιοστά πίσω τους. Λίγο αργότερα, και αφού απομακρύνθηκαν οι κίτρινες σημαίες που είχε προκαλέσει η βλάβη στην Toyota του Glock, o Mark Webber αρχικά και ο Vettel στη συνέχεια πέρασαν στην πρώτη θέση.
Την τάξη ήλθε να αποκαταστήσει ο Heikki Kovalainen, ο οποίος έριξε το χρόνο του Vettel κατά σχεδόν μισό δευτερόλεπτο και ανέβηκε φυσικά πρώτος. την ίδια στιγμή ο Kimi Raikkonen ήταν εκτός ρυθμού και βρισκόταν στη 12η θέση. Ο Φινλανδός δοκίμαζε ρυθμίσεις αγώνα και έκανε μεγάλα stint με τα σκληρότερα ελαστικά. Ο ρυθμός του σε εκείνο το σημείο ήταν περίπου 1 δευτερόλεπτο πιο αργός από τον ταχύτερο γύρο του Kovalainen, ενώ ο Rosberg ήταν λίγο πιο γρήγορος από τον Hamilton και του πήρε την 3η θέση, πίσω από τους Kovalainen και Vettel.

Εμφάνιση Massa
Στο μέσο της περιόδου έκανε επιτέλους την εμφάνισή του ο Felipe Massa. Ύστερα από την υπερπροσπάθεια των μηχανικών της Ferrari, το μονοθέσιο του Βραζιλιάνου ετοιμάστηκε και έκανε ένα γύρο, για να επιστρέψει όμως αμέσως μετά στα pit. Στην κορυφή η κατάσταση δεν είχε μεγάλες αλλαγές, εκτός από την παρουσία των Button και Barrichello στις θέσεις 4 και 5, με τον Hamilton να μένει 6ος. Λίγο αργότερα ο Massa βγήκε για τους κανονικούς του γύρους και ήταν λίγα χιλιοστά ταχύτερος από τον Kimi Raikkonen, ο οποίος συνέχιζε το stint του.
Στο ίδιο σημείο που είχε βγει το πρωί ο Massa είχε έξοδο και ο Jarno Trulli με την Toyota αλλά για εντελώς διαφορετικό λόγο. Η πίσω πτέρυγα στο μονοθέσιο του Ιταλού έσπασε λίγο πριν στρίψει στη Stowe, με αποτέλεσμα να μην μπορέσει να στρίψει και να χτυπήσει στα προστατευτικά ελαστικά. Ο Trulli δεν έπαθες απολύτως τίποτα και βγήκε αμέσως από το μονοθέσιο, το οποίο όμως είχε αρκετές ζημιές στην πίσω δεξιά ανάρτηση. Έξοδο είχε και ο Kazuki Nakajima λίγο αργότερα, όταν πάτησε άγρια σε ένα κερμπ και έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου, σπάζοντας έτσι την εμπρός πτέρυγα.

Χωρίς συγκινήσεις στο τέλος
Στα τελευταία λεπτά της περιόδου οι συγκινήσεις ήταν λίγες, καθώς οι οδηγοί δεν επιδίωξαν τον απόλυτο χρόνο αλλά συνέχισαν το πρόγραμμά τους για την εύρεση του κατάλληλου στησίματος και την αξιολόγηση των ελαστικών. Ο Mark Webber ήταν κατά κάποιο τρόπο η εξαίρεση καθώς ανέβηκε στη 2η θέση, αφήνοντας λίγα χιλιοστά πίσω του τον Hamilton. Την πρώτη θέση φυσικά κρατούσε από πολύ νωρίς ο Heikki Kovalainen. Πάρα πολύ γρήγορα, όμως, κινήθηκε και ο David Coulthard που στα τελευταία δευτερόλεπτα ανέβηκε στην 4η θέση. Μετά το τέλος της 1,5 ώρας έγινε προσομοίωση των νέων κανονισμών για το Αυτοκίνητο Ασφαλείας.
Έτσι, μετά το τέλος της 2ης περιόδου ελεύθερων δοκιμών ο Heikki Kovalainen ήταν ο ταχύτερος, με διαφορά πάνω από μισό δευτερόλεπτο από τον 2ο Mark Webber. Ο Lewis Hamilton ήταν 3ος μπροστά στους συμπατριώτες του και ο David Coulthard ήταν 4ος, μπροστά από τους Nico Rosberg, Sebastien Vettel, Jenson Button, Felipe Massa, Kazuki Nakajima και Rubens Barrichello. Ο Kimi Raikkonen ήταν 12ος ανάμεσα στους οδηγούς της BMW Sauber, καθώς ο Kubica ήταν 11ος και ο Heidfeld 13ος.
Η δράση στο Silverstone θα συνεχιστεί με την πρωινή περίοδο ελεύθερων δοκιμών του Σαββάτου, που θα ξεκινήσει στις 12:00 ώρα Ελλάδας.




msfree
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 06-07-2008, 21:03:   #208
mpcom
Moderator
 
Το avatar του χρήστη mpcom
 
Εγγραφή: Nov 2006
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Μηνύματα: 475
Thanks: 84
Thanked 122 Times in 78 Posts
My Mood:
mpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished road
Προεπιλογή

Η «μάχη» για το πρωτάθλημα οδηγών της Formula 1 άναψε για τα καλά. Την τρίτη του φετινή νίκη πήρε ο πιλότος της McLaren Mercedes, Λιούις Χάμιλτον μέσα στο «σπίτι» του, στο Γκραν Πρι του Σίλβερστον και ανέβηκε και πάλι στην πρώτη θέση της βαθμολογίας οδηγών την οποία και μοιράζεται πλέον με τους Ράικονεν και Μάσα με 48 βαθμούς. Ο Βρετανός πραγματοποίησε εξαιρετική εκκίνηση όταν από την τέταρτη θέση ανέβηκε στη δεύτερη, πίσω από τον Χέικι Κοβαλάινεν και μετά από λίγους γύρους κατάφερε να περάσει τον ομόσταυλό του και να τεθεί επικεφαλής του αγώνα μέχρι και το τέλος του.

Ο οδηγός της McLaren Mercedes δεν αντιμετώπισε πολλά προβλήματα με τις κακές καιρικές συνθήκες, αφού έβρεχε συνεχώς και κατάφερε να ολοκληρώσει τους 60 γύρους του αγώνα μέσα σε 1 ώρα, 39 λεπτά, 9 δευτερόλεπτα και 440 δέκατα. Πάντως μεγάλη συμβολή στην επιτυχία του Βρετανού είχαν και οι άνθρωποι της McLaren όταν στον 21ο γύρο, Χάμιλτον και Ράικονεν μπήκαν μαζί στα πιτ, τη στιγμή που ο Φινλανδός, ήταν δεύτερος, αλλά κατάφερε να ολοκληρώσει πρώτος τον ανεφοδιασμό και να «ανοίξει» στη συνέχεια της διαφορά του από τους υπόλοιπους.

Κι αν στην πρώτη θέση τερμάτισε ένας από τους συνήθεις ύποπτους στις άλλες δύο θέσεις του βάθρου υπήρχαν εκπλήξεις. Ο Νικ Χάιντφελντ με BMW Sauber ήταν δεύτερος και τρίτος ο Ρούμπενς Μπαρικέλο με Honda. Ο Βραζιλιάνος πιλότος πανηγύρισε έξαλλα τη συγκεκριμένη του επίδοση αφού είχε πάρα πολύ καιρό να ανέβει στο βάθρο των νικητών. Στην τέταρτη θέση τερμάτισε ο Κίμι Ράικονεν με Ferrari, όταν επτά γύρους πριν το πέσιμο της καρό σημαίας, προσπέρασε τον Φερνάντο Αλόνσο και κατάφερε να πάρει τους πέντε βαθμούς που τον διατηρούν στην πρώτη θέση της βαθμολογίας.

Πέμπτος ήταν ο Χέικι Κοβαλάινεν (McLaren) ο οποίος μπορεί να ξεκίνησε από την πρώτη θέση της εκκίνησης, αλλά η συνέχεια δεν ήταν ανάλογη αφού υπέπεσε σε λάθη λόγω της κακοκαιρίας. Έκτος ήταν ο Φερνάντο Αλόνσο με τη Renault, έβδομος ο Γιάρνο Τρούλι με Toyota και τη βαθμολογούμενη οκτάδα έκλεισε ο Καζούκι Νακατζίμα με Williams Toyota.

Μεγάλος άτυχος, ο Μαρκ Ούεμπερ. Ο Αυστραλός πιλότος της Red Bull που στα χθεσινά κατατακτήρια δοκιμαστικά έκανε την έκπληξη με τη δεύτερη θέση που πήρε δεν κατάφερε τελικά να πάρει ούτε βαθμό. Είχε ένα τετ ακέ λίγο μετά την εκκίνηση με αποτέλεσμα να πέσει στην 14η θέση. Τερμάτισε τελικά στη δέκατη θέση. Όσο για τον Φελίπε Μάσα, πραγματοποίησε έναν από τους χειρότερους αγώνες του, αφού τερμάτισε 13ος από ένατος που ξεκίνησε, ενώ φαίνεται ότι επηρεάστηκε πολύ από τις άσχημές καιρικές συνθήκες μιας και είχε πολλά προβλήματα με το μονοθέσιο της Ferrari.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα του Γκραν Πρι του Σίλβερστοουν:

1. Λιούις Χάμιλτον 1.39:09.440

2. Νικ Χάιντφελντ +01:08.577

3. Ρούμπενς Μπαρικέλο +01:22.273

4. Κίμι Ραϊκόνεν +1 γύρο

5. Χέικι Κοβαλάινεν +1 γύρο

6. Φερνάντο Αλόνσο +1 γύρο

7. Γιάρνο Τρούλι +1 γύρο

8. Καζούκι Νακατζίμα +1 γύρο

Η Βαθμολογία των οδηγών μετά το Γκραν Πρι του Σίλβερστοουν:

1. Λιούις Χάμιλτον 48 βαθμοί

2. Φελίπε Μάσα 48

3. Κίμι Ραϊκόνεν 48

4. Ρόμπερτ Κούμπιτσα 46

5. Νικ Χάιντφελντ 36

6. Χέικι Κοβαλάινεν 24

7. Γιάρνο Τρούλι 20

8. Μαρκ Ουέμπερ 18

9. Φερνάντο Αλόνσο 13

10. Ρούμπενς Μπαρικέλο 11

11. Nίκο Ρόσμπεργκ 8

12. Καζούκι Νακατζίμα 8

13. Ντέιβιντ Κούλθαρντ 6

14. Τίμο Γκλοκ 5

15. Σεμπάστιαν Φέτελ 5

16. Τζένσον Μπάτον 3

17. Σεμπαστιάν Μπουρντέ 2

18. Νέλσον Πικέ Τζούνιορ 2

Η Βαθμολογία των κατασκευαστών μετά το Γκραν Πρι του Σίλβερστοουν:

1. Ferrari 96 βαθμοί

2. BMW Sauber 82

3. McLaren Mercedes 72

4. Toyota 25

5. Red Bull-Renault 24

6. Williams Toyota 16

7. Renault 15

8. Honda 14

9. Toro Rosso-Ferrari 7

Επόμενος αγώνας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 το Γκραν Πρι του Χόκενχαϊμ, στις 20 Ιουλίου.
__________________
Ο χρήστης mpcom δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
The Following User Says Thank You to mpcom For This Useful Post:
Smell (06-07-2008)
Παλιά 19-07-2008, 17:44:   #209
mpcom
Moderator
 
Το avatar του χρήστη mpcom
 
Εγγραφή: Nov 2006
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Μηνύματα: 475
Thanks: 84
Thanked 122 Times in 78 Posts
My Mood:
mpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished road
Προεπιλογή

Ο Λιούις Χάμιλτον ήταν ο ταχύτερος όλων στις σημερινές κατατακτήριες δοκιμές του γερμανικού Γκραν Πρι στην πίστα του Χοκενχάιμ. Ο Βρετανός πιλότος πραγματοποίησε έναν εκπληκτικό γύρο και κατάφερε να πάρει την pole position από τον Μάσα την τελευταία στιγμή. Ο οδηγός της McLaren Mercedes ήταν ταχύτατος, σταματώντας το χρονόμετρο στο 1:15.666 και αύριο θα ξεκινήσει από την πρώτη θέση της εκκίνησης. Πίσω του θα βρίσκεται ο Φελίπε Μάσα με Ferrari (1:15.859 ο χρόνος του) ενώ τρίτος θα ξεκινήσει ο δεύτερος πιλότος της McLaren Mercedes, Χέικι Κοβαλάινεν, με το 1:16.143 που πέτυχε ολοκληρώνοντας μια πολύ καλή εμφάνιση για τη βρετανική ομάδα επί γερμανικού εδάφους, δείχνοντας πόσο θέλουν τη νίκη στον αυριανό αγώνα.

Τέταρτος ήταν ο Γιάρνο Τρούλι με Toyota με χρόνο 1:16.191 ενώ στην πέμπτη θέση θα βρεθεί ο Φερνάντο Αλόνσο (Renault) με το 1:16.385 που σημείωσε. Έκτος θα ξεκινήσει ο παγκόσμιος πρωταθλητής, Κίμι Ράικονεν (Ferrari) αφού το 1:16.389 που πέτυχε δεν του επέτρεψε να διεκδικήσει μια καλύτερη θέση στο grid και πίσω του θα βρίσκονται οι Ρόμπερτ Κουμπίτσα (BMW) και Μαρκ Ουέμπερ με Red Bull. Την πρώτη δεκάδα συμπληρώνουν οι Σεμπάστιαν Φέτελ με Toro Rosso και Ντέιβιντ Κούλθαρντ με την άλλη Red Bull.

Αναλυτικά οι χρόνοι των κατατακτήριων δοκιμών στο Χοκενχάιμ:

1. Λιούις Χάμιλτον 1:15.666

2. Φελίπε Μάσα 1:15.859

3. Χέικι Κοβαλάινεν 1:16.143

4. Γιάρνο Τρούλι 1:16.191

5. Φερνάντο Αλόνσο 1:16.385

6. Κίμι Ραϊκόνεν 1:16.389

7. Ρόμπερτ Κούμπιτσα 1:16.521

8. Μαρκ Ουέμπερ 1:17.014

9. Σεμπάστιαν Φέτελ 1:17.244

10. Ντέιβιντ Κούλθαρντ 1:17.503


Αποκλείστηκαν μετά το δεύτερο σκέλος των δοκιμαστικών:

11. Τίμο Γκλοκ 1:15.508

12. Νικ Χάιντφελντ 1:15.581

13. Νίκο Ρόσμπεργκ 1:15.633

14. Τζένσον Μπάτον 1:15.701

15. Σεμπαστιάν Μπουρντέ 1:15.858


Αποκλείστηκαν μετά το πρώτο σκέλος των δοκιμαστικών:

16. Καζούκι Νακατζίμα 1:16.083

17. Νέλσον Πικέ 1:16.189

18. Ρούμπενς Μπαρικέλο 1:16.246

19. ¶ντριαν Σούτιλ 1:16.657

20. Τζιανκάρλο Φισικέλα 1:16.963
__________________
Ο χρήστης mpcom δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 20-07-2008, 17:45:   #210
mpcom
Moderator
 
Το avatar του χρήστη mpcom
 
Εγγραφή: Nov 2006
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Μηνύματα: 475
Thanks: 84
Thanked 122 Times in 78 Posts
My Mood:
mpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished road
Προεπιλογή

Μεγάλη νίκη του Λιούις Χάμιλτον στο Χόκενχαϊμ της Γερμανίας. Ο Βρετανός οδηγός έδειξε από την αρχή πόσο θέλει τη νίκη, ήταν στη μεγαλύτερη διάρκεια του αγώνα το μεγάλο αφεντικό και εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο την πολ ποζίσιον που πήρε στις κατατακτήριες του Σαββάτου. Έκπληξη ήταν η δεύτερη θέση του Νέλσον Πικέ Τζούνιορ, ενώ τρίτος τερμάτισε ο Μάσα.

Ο Χάμιλτον πραγματοποίησε εξαιρετική εκκίνηση, καταφέρνοντας να ξεφύγει 1.4 δευτερόλεπτα από τον Μάσα στον πρώτο κιόλας γύρο. Στον τρίτο γύρο ο Αλόνσο επιχείρησε να περάσει τον Τρούλι, αλλά το μόνο που κατάφερε ήταν να χάσει τη γραμμή του και να πέσει μια θέση. Έκτος γύρος και ο Χάμιλτον συνέχισε να μεγαλώνει τη διαφορά από τον Μάσα, έχοντας προβάδισμα 4.6 δευτερολέπτων. Τίποτα το αξιοσημείωτο μέχρι τη μέση του αγώνα, όταν ο Χάμιλτον είχε «χτίσει» μια διαφορά 11 δευτερολέπτων από τον Μάσα, με τους Κοβαλάινεν, Κούμπιτσα, Ραϊκόνεν, Τρούλι, Φέτελ, Γκλοκ, Αλόνσο και Ουέμπερ να συμπληρώνουν την πρώτη δεκάδα. Όμως, το τράκο του Τίμο Γκλοκ στον 35ο γύρο εξαιτίας της απώλειας πρόσφυσης του πίσω δεξιά τροχού ανάγκασε το αυτοκίνητο ασφαλείας να εισέλθει στην πίστα, μένοντας μέσα για 6 ολόκληρους γύρους και εξανεμίζοντας έτσι την διαφορά του πρώτου από τον Βραζιλιάνο. Τρεις γύρους μετά την είσοδο του αυτοκινήτου και όταν άνοιξαν τα πιτς βρήκαν την ευκαιρία να μπουν ούτε λίγο ούτε πολύ εφτά μονοθέσια. Με την απόσυρση του αυτοκινήτου στον 41ο γύρο ο Χάμιλτον άρχισε να ξαναχτίζει την διαφορά του από τον Βραζιλιάνο της Φεράρι, αλλά στον 50ο γύρο αναγκάστηκε να κάνει και αυτός το δικό του πιτ στοπ. Με την είσοδό του και πάλι στην πίστα βρέθηκε στην πέμπτη θέση, πίσω από τον team mate του Κοβαλάινεν. Όχι όμως για πολύ. Τα επόμενα πιτ στοπ έδειχναν κάπως την εικόνα που θα είχαμε στον τερματισμό, με τον Νέλσον Πικέ να είναι στην πρώτη θέση, τον Μάσα δεύτερο και τον Χάμιλτον τρίτο. Όμως οι προθέσεις του Βρετανού της Μακλάρεν ήταν ξεκάθαρες: ήθελε την νίκη. Στον 56ο γύρο ο Λούις Χάμιλτον πέρασε στα ίσια τον Φελίπε Μάσα και βρέθηκε προσωρινά στην δεύτερη θέση. Ο Πικέ δεν μπορούσε να κρατήσει για πολύ την θέση του απέναντι στον «αέρινο» Βρετανό που πέταγε στην πίστα και την παραχώρησε και αυτός με τη σειρά του, μόλις εφτά γύρους πριν το πέσιμο της καρό σημαίας.
Τίποτα δεν άλλαξε στο τέλος, με τον Χάμιλτον να παίρνει την νίκη μπροστά από τους Νέλσον Πικέ Τζούνιορ και Φελίπε Μάσα. Τέταρτος τερμάτισε ο Νικ Χάιτφελτ διασκεδάζοντας έτσι τις εντυπώσεις από την κακή εμφάνιση στις κατατακτήριες. Πέμπτος ο Χέικι Κοβαλάινεν, έκτος ο Κίμι Ραϊκόνεν, που δεν φάνηκε σε κανένα σημείο, ενώ την βαθμολογούμενη οκτάδα συμπλήρωσαν οι Κούμπιτσα και Φέτελ.

Η βαθμολογούμενη οκτάδα:

1. Λιούις Χάμιλτον (ΜακΛάρεν) 1 ώρα 31:20.874
2. Νελσίνιο Πικέ (Ρενό) + 5.586
3. Φελίπε Μάσα (Φεράρι) + 9.339
4. Νικ Χάιντφελντ (BMW Ζάουμπερ) + 9.825
5. Χέικι Κοβαλάινεν (ΜακΛάρεν) + 12.411
6. Κίμι Ραϊκόνεν (Φεράρι) + 14.483
7. Ρόμπερτ Κούμπιτσα (BMW Ζάουμπερ) + 22.603
8. Σεμπάστιαν Φέτελ (Toro Rosso) + 33.282

Αναλυτικά η βαθμολογία μετά και το Χόκενχαϊμ:
1. Λιούις Χάμιλτον (ΜακΛάρεν) 58 βαθμοί
2. Φελίπε Μάσα (Φεράρι) 54
3. Κίμι Ραϊκόνεν (Φεράρι) 51
4. Ρόμπερτ Κούμπιτσα (BMW Ζάουμπερ) 48
5. Νικ Χάιντφελντ (BMW Ζάουμπερ) 41
6. Χέικι Κοβαλάινεν (ΜακΛάρεν) 28
7. Γιάρνο Τρούλι (Τογιότα) 20
8. Μαρκ Ουέμπερ (Red Bull) 18
9. Φερνάντο Αλόνσο (Ρενό) 13
10. Ρούμπενς Μπαρικέλο (Χόντα) 11
11. Νελσίνιο Πικέ (Ρενό) 10
12. Nίκο Ρόσμπεργκ (Γουίλιαμς) 8
13. Καζούκι Νακατζίμα (Γουίλιαμς) 8
14. Ντέιβιντ Κούλθαρντ (Red Bull) 6
15. Σεμπάστιαν Φέτελ (Toro Rosso) 6
16. Τίμο Γκλοκ (Τογιότα) 5
17. Τζένσον Μπάτον (Χόντα) 3
18. Σεμπαστιάν Μπουρντέ (Toro Rosso) 2

Και των κατασκευαστών:
1. Φεράρι 105 βαθμοί
2. BMW Ζάουμπερ 89
3. ΜακΛάρεν-Μερτσέντες 86
4. Τογιότα 25
5. Red Bull-Ρενό 24
6. Ρενό 23
7. Γουίλιαμς-Τογιότα 16
8. Χόντα 14
9. Toro Rosso-Φεράρι 8
__________________
Ο χρήστης mpcom δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
The Following User Says Thank You to mpcom For This Useful Post:
cRc (21-07-2008)
Απάντηση στο θέμα

Bookmarks
Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας


Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
F2: Εχασε τη ζωη του σε αγωνα Formula 2 antonis ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ 0 22-07-2009 11:44:
F1--Εκτός Formula 1 η ING ilias ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 0 16-02-2009 13:17:
ΑΝΤ1... Formula 1 ilias ΕΠΙΓΕΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ - ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ 0 13-02-2009 18:39:
Ξεκινάει η Superleague Formula antonis ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ 0 01-09-2008 18:30:
FORMULA-1 radioamateur ΕΛΛΑΔΑ 1 17-07-2006 22:47:


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 16:11:.


Powered and Developed by Lateam.gr
Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.5.1
Lateam