Greek infotainment community

Το Lateam είναι Ε Ν Α Ν Τ Ι Α σε οποιαδήποτε μορφή Π Ε Ι Ρ Α Τ Ε Ι Α Σ
Facebooktwitter
Επιστροφή   Greek infotainment community > ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ > ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ FORMULA-1

This is a discussion on ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ FORMULA-1 within the ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ forums, part of the ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ category; Μεγάλος νικητής στην πίστα της Βαλένθια αναδείχτηκε ο Φελίπε Μάσα. Ο Βραζιλιάνος οδηγός της Ferrari πέτυχε την τέταρτη φετινή του ...

Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 24-08-2008, 19:31:   #211
mpcom
Moderator
 
Το avatar του χρήστη mpcom
 
Εγγραφή: Nov 2006
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Μηνύματα: 475
Thanks: 84
Thanked 122 Times in 78 Posts
My Mood:
mpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished road
Προεπιλογή

Μεγάλος νικητής στην πίστα της Βαλένθια αναδείχτηκε ο Φελίπε Μάσα. Ο Βραζιλιάνος οδηγός της Ferrari πέτυχε την τέταρτη φετινή του νίκη στη Φόρμουλα 1 και «σκαρφάλωσε» στην δεύτερη θέση της βαθμολογίας των οδηγών. Πίσω του βρέθηκε ο Λιούις Χάμιλτον με McLaren, ενώ το πόντιουμ συμπλήρωσε ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα με BMW Sauber. Νωρίς- νωρίς εγκατέλειψε ο Φερνάντο Αλόνσο, ενώ ούτε ο Κίμι Ραϊκόνεν κατάφερε να δει την καρό σημαία.

Ο Μάσα το μόνο που είχε να κάνει, με την εκκίνηση του αγώνα, ήταν να διατηρήσει τη θέση που πήρε από τα δοκιμαστικά του Σαββάτου. Ξεκίνησε σωστά, κράτησε τον Χάμιλτον στο «ακάθαρτο» μέρος της πίστας και οδήγησε, με μαθηματική ακρίβεια, προς την κατάκτηση της πρώτης θέσης. Βέβαια, εκκρεμεί ακόμη η απόφαση των αγωνοδίκων για το συμβάν με τον Σούτιλ στα πιτς, οι συνέπειες της οποίας, θα φανούν στο επόμενο Γκραν Πρι.

Άσχημη εκκίνηση για τον Ραϊκόνεν, που με το «καλημέρα» έχασε μια θέση από τον Κοβαλάινεν, ενώ, από τον πρώτο κιόλας γύρο, ο Φερνάντο Αλόνσο εγκατέλειψε τον αγώνα, όταν ο Καζούκι Νακατζίμα τον χτύπησε στο πίσω μέρος του μονοθεσίου του, σκορπίζοντας θλίψη στις ορδές των Ισπανών φιλάθλων.

Από τους πρώτους γύρους, ο Μάσα «έχτιζε» ασφαλή διαφορά από τον Χάμιλτον, αφού στον πέμπτο γύρο προηγούνταν με 2.9 δευτερόλεπτα και στον δέκατο με 3.8. Ο Κούμπιτσα δεν μπορούσε να ακολουθήσει, με συνέπεια να υπολείπεται κατά 13 δευτερόλεπτα, ενώ οι Κοβαλάινεν και Ραϊκόνεν τον ακολουθούσαν «κατά πόδας».

Ο πρωτοπόρος Βραζιλιάνος ήταν αυτός που «άνοιξε των χορό» των πιτς, αφού χρειάστηκε ανεφοδιασμό, μόλις στον 15ο γύρο και με την επιστροφή του στην πίστα βρέθηκε ανάμεσα στους Κοβαλάινεν και Ραϊκόνεν. Στον 18ο, εισήλθαν οι Κούμπιτσα και Ραϊκόνεν, με αποτέλεσμα ο Κοβαλάινεν να βρεθεί προσωρινά στην πρώτη θέση, τρία δευτερόλεπτα μπροστά από τον Χάμιλτον.

Τριακοστός έκτος γύρος και ο Μάσα ήταν ξανά πρώτος, με διαφορά 10.2 δευτερολέπτων από τον Βρετανό. Στον επόμενο γύρο, έγινε η φάση που θα συζητηθεί, αφού, κατά τα φαινόμενα, είχε λάθος αντίδραση, κατά την έξοδό του από τα πιτς, κλείνοντας τον Άντριαν Σούτιλ.

Στον 47ο γύρο είχαμε τον τραυματισμό ενός μηχανικού της Ferrari, όταν ο Ραϊκόνεν τον παρέσυρε, πριν αποσπαστεί η αντλία των καυσίμων από το μονοθέσιο. Και σαν να μην έφτανε η καθυστέρηση αυτή στον Φιλανδό πρωταθλητή, λίγους γύρους αργότερα, αναγκάστηκε να αποσυρθεί με σπασμένο κινητήρα.

Ο αγώνας δεν επεφύλασσε πολλές ακόμα "συγκινήσεις", με τον Μάσα να διατηρεί την πρωτοπορία μέχρι το τέλος και τον Λιούις Χάμιλτον να αποδέχεται τη δεύτερη θέση. Βέβαια, όπως είπαμε, εκκρεμεί η απόφαση των αγωνοδίκων για το συμβάν του 36ου γύρου…


Η τελική κατάταξη είχε ως εξής:

1 Φελίπε Μάσα Ferrari 1:35:32.339
2 Λιούις Χάμιλτον McLaren +5.611
3 Ρόμπερτ Κούμπιτσα BMW Sauber +37.353
4 Χέικι Κοβαλάινεν McLaren +39.703
5 Γιάρνο Τρούλι Toyota +50.684
6 Σεμπάστιαν Βέτελ Toro Rosso +52.625
7 Tίμο Γκλοκ Toyota +1:07.990
8 Nίκο Ρόσμπεργκ Williams +1:11.457
9 Nικ Χάιντφιλντ BMW Sauber +1:22.177
10 Σεμπαστιαν Μπουρντέ Toro Rosso +1:29.794
11 Nέλσον Πικέ Renault +1:32.717
12 Μαρκ Ουέμπερ Red Bull +1 γύρος
13 Τζένσον Μπάτον Honda +1 γύρος
14 Τζιανκάρλο Φιζικέλα Force India +1 γύρος
15 Kαζούκι Νακαζίμα Williams +1 γύρος
16 Rούμπενς Μπαρικέλο Honda + 1 γύρος
17 Ντέιβινετ Κούλθαρντ Red Bull +1 γύρος
Κίμι Ραϊκόνεν Ferrari Εγκατέλειψε
Άντριαν Σουτιλ Force India Εγκατέλειψε
Φερνάντο Αλόνσο Renault Εγκατέλειψε


ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ:

1. Λιούις Χάμιλτον (Βρετανία/ΜακΛάρεν) 70 βαθμοί
2. Φελίπε Μάσα (Βραζιλία/Φεράρι) 64
3. Κίμι Ραϊκόνεν (Φινλανδία/Φεράρι) 57
4. Ρόμπερτ Κούμπιτσα (Πολωνία/BMW Ζάουμπερ) 55
5. Χέικι Κοβαλάινεν (Φινλανδία/ΜακΛάρεν) 43
6. Νικ Χάιντφελντ (Γερμανία/BMW Ζάουμπερ) 41
7. Γιάρνο Τρούλι (Ιταλία/Τογιότα) 26
8. Φερνάντο Αλόνσο (Ισπανία/Ρενό) 18
. Μαρκ Ουέμπερ (Αυστραλία/Red Bull) 18
10. Τίμο Γκλοκ (Γερμανία/Τογιότα) 15
11. Νελσίνιο Πικέ (Βραζιλία/Ρενό) 13
12. Ρούμπενς Μπαρικέλο (Βραζιλία/Χόντα) 11
13. Nίκο Ρόσμπεργκ (Γερμανία/Γουίλιαμς) 9
. Σεμπάστιαν Φέτελ (Γερμανία/Toro Rosso) 9
15. Καζούκι Νακατζίμα (Ιαπωνία/Γουίλιαμς) 8
16. Ντέιβιντ Κούλθαρντ (Βρετανία/Red Bull) 6
17. Τζένσον Μπάτον (Βρετανία/Χόντα) 3
18. Σεμπαστιάν Μπουρντέ (Γαλλία/Toro Rosso) 2


ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ:
1. Φεράρι 121 βαθμοί
2. ΜακΛάρεν-Μερτσέντες 113
3. BMW Ζάουμπερ 96
4. Τογιότα 41
5. Ρενό 31
6. Red Bull-Ρενό 24
7. Γουίλιαμς-Τογιότα 17
8. Χόντα 14
9. Toro Rosso-Φεράρι 11
__________________
Ο χρήστης mpcom δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Sponsored Links
Παλιά 11-10-2008, 15:38:   #212
geodon
Moderator
 
Το avatar του χρήστη geodon
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 10.919
Thanks: 2.530
Thanked 1.978 Times in 1.430 Posts
My Mood:
geodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to all
Προεπιλογή

Την Pole Position ο Χάμιλτον



Ο Λιούις Χάμιλτον πραγματοποίησε τον ταχύτερο χρόνο στα επίσημα δοκιμαστικά του γκραν πρι της Ιαπωνίας και την Κυριακή θα βρίσκεται στην πρώτη θέση της εκκίνησης. Δίπλα του θα είναι ο Κίμι Ραϊκόνεν της Φερράρι, ενώ ο Φελίπε Μάσα που διεκδικεί τον τίτλο θα ξεκινήσει πέμπτος.

Οι δέκα ταχύτεροι των δοκιμαστικών...

1. Λιούις Χάμιλτον (Βρετανία/ΜακΛάρεν) 1:18.404
2. Κίμι Ραϊκόνεν (Φινλανδία/Φεράρι) 1:18.644
3. Χέικι Κοβαλάινεν (Φινλανδία/ΜακΛάρεν) 1:18.821
4. Φερνάντο Αλόνσο (Ισπανία/Ρενό) 1:18.852
5. Φελίπε Μάσα (Βραζιλία/Φεράρι) 1:18.874
6. Ρόμπερτ Κούμπιτσα (Πολωνία/BMW Ζάουμπερ) 1:18.979
7. Γιάρνο Τρούλι (Ιταλία/Τογιότα) 1:19.026
8. Τίμο Γκλοκ (Γερμανία/Τογιότα) 1:19.118
9. Σεμπάστιαν Φέτελ (Γερμανία/ToroRosso) 1:19.638
10. Σεμπαστιέν Μπουρντέ (Γαλλία/ToroRosso) 1:20.167

Πηγή : novasports.gr
__________________

ΦΙΛΙΚΑ ΓΙΩΡΓΟΣ
Ο χρήστης geodon δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 10-11-2008, 20:36:   #213
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή

Υπέγραψε με τη Μακ Λάρεν η Force India

Λίγες ημέρες μετά από το «διαζύγιο» με τη Φεράρι, η Force India ανακοίνωσε τη συμφωνία της, για τα επόμενα πέντε χρόνια, με τη ΜακΛάρεν-Μερτσέντες, για συνεργασία σε θέματα τεχνικού χαρακτήρα. Βάσει της σχετικής συμφωνίας, η ομάδα της Φόρμουλα Ένα θα χρησιμοποιεί κινητήρες της Mercedes-Benz και κιβώτια ταχυτήτων από τη ΜακΛάρεν. Απόλυτα ευχαριστημένος με την εξέλιξη αυτή, εμφανίστηκε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Force India, Βιτζάι Μαλία.
«Είμαστε, πραγματικά, ενθουσιασμένοι. Η ΜακΛάρεν και η Μερτσέντες-Μπενζ είναι δύο από τα πιο διάσημα ονόματα στην ιστορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού, έχοντας γνωρίσει σπουδαίες επιτυχίες στους αγώνες Γκραν Πρι εδώ και πολλά χρόνια και πιο πρόσφατα, μια υπέροχη κατάκτηση τίτλου, στο, πιθανότατα, πιο δραματικό παγκόσμιο πρωτάθλημα που έχει δει η Φόρμουλα Ένα. Αυτοί οι νέοι πόροι και εξελίξεις θα παράσχουν μια σημαντική ώθηση στο τεχνικό "οπλοστάσιό" μας και, ως αποτέλεσμα, έχουμε μεγάλες ελπίδες ότι θα βελτιωθούμε πολύ από το 2009 και μετά. Η Force India υφίσταται για μόνο έναν χρόνο και, αναπόφευκτα, η πρώτη σεζόν μας αποτέλεσε μια περίοδο μάθησης. Όμως, είπαμε στην αρχή ότι δεν αστειευόμαστε και πως δεν ενδιαφερόμαστε, απλά, για τη συμμετοχή. Η ανακοίνωση της νέας τεχνικής συνεργασίας μας, σε συνδυασμό με τις νέες εξελίξεις και πόρους, υπογραμμίζει ξεκάθαρα ότι εννοούμε αυτά που είπαμε. Θα ήθελα, προσωπικά, να ευχαριστήσω τον Μπέρνι Εκλστόουν (σ.σ. εμπορικός διευθυντής της Φόρμουλα Ένα) και τον πρόεδρο της FIA, Μαξ Μόσλεϊ, για τη βοήθεια και την υποστήριξή τους σε όλη τη διάρκεια της κυοφορίας αυτής της συμφωνίας» ανέφερε σχετικά.



sportfm
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 16-11-2008, 12:50:   #214
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή

‘Δεν το βάζει κάτω’

Παρά τα 78 του χρόνια, ο Μπέρνι Έκλεστοουν αρνείται πεισματικά να αποχωρήσει από την θέση του, στην προεδρία της Formula 1. Ο Βρετανός παράγοντας ρωτήθηκε, για ακόμη μια φορά, αν υπάρχει ενδεχόμενο να σταματήσει την ενασχόλησή του με τα διοικητικά του μηχανοκίνητου αθλητισμού και το σχόλιο του ήταν άκρως κατατοπιστικό: «Ποτέ, ποτέ, ποτέ». Αξίζει να σημειωθεί πως το απόλυτο ‘αφεντικό’ της F1 κατέχει τα "ηνία" του σπορ, εδώ και 27 χρόνια.


sportfm
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Bookmarks
Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας


Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
F2: Εχασε τη ζωη του σε αγωνα Formula 2 antonis ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ 0 22-07-2009 11:44:
F1--Εκτός Formula 1 η ING ilias ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 0 16-02-2009 13:17:
ΑΝΤ1... Formula 1 ilias ΕΠΙΓΕΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ - ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ 0 13-02-2009 18:39:
Ξεκινάει η Superleague Formula antonis ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ 0 01-09-2008 18:30:
FORMULA-1 radioamateur ΕΛΛΑΔΑ 1 17-07-2006 22:47:


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 21:07:.


Powered and Developed by Lateam.gr
Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.5.1
Lateam