Greek infotainment community

Το Lateam είναι Ε Ν Α Ν Τ Ι Α σε οποιαδήποτε μορφή Π Ε Ι Ρ Α Τ Ε Ι Α Σ
Facebooktwitter
Επιστροφή   Greek infotainment community > ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ > ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ FORMULA-1

This is a discussion on ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ FORMULA-1 within the ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ forums, part of the ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ category; [right:8d6a13ee5a]http://img78.imageshack.us/img78/8179/400ferrari400fd0.jpg[/right:8d6a13ee5a] Μπορεί η παρουσίαση της νέας αγωνιστικής ομάδας της Ferrari να γίνει την ερχόμενη Κυριακή στην ιδιόκτητη πίστα του Φιοράνο, ...

Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 10-01-2007, 20:09:   #51
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή Νέα Ferrari την Κυριακή

[right:8d6a13ee5a]http://img78.imageshack.us/img78/8179/400ferrari400fd0.jpg[/right:8d6a13ee5a]
Μπορεί η παρουσίαση της νέας αγωνιστικής ομάδας της Ferrari να γίνει την ερχόμενη Κυριακή στην ιδιόκτητη πίστα του Φιοράνο, που βρίσκεται δίπλα στο εργοστάσιο του Μαρανέλο, εντούτοις το νέο μονοθέσιο βρίσκεται ακόμη στη φάση της εξέλιξης αναφορικά με την αεροδυναμική. Την Κυριακή πάντως, θα ντυθεί για πρώτη φορά επίσημα στα κόκκινα χρώματα ο Ραϊκόνεν, ο οποίος αναμένεται να κάνει οδηγική πρεμιέρα στο Μουτζέλο, λίγες ημέρες αργότερα, με τον Μάσα να κάνει όμως την αρχή, οδηγώντας κιόλας την ερχόμενη Δευτέρα στο Φιοράνο. Ωστόσο, ο διευθυντής της Ferrari, Ζαν Τοντ σε δηλώσεις του αναφέρθηκε ότι η ιταλική φίρμα θα φτιάξει εξαιρετικά αυτοκίνητα φέτος. Αλλωστε, όπως είπε, ο Μίκαελ Σουμάχερ δεν θα κέρδιζε 72 αγώνες με τη Ferrari αν δεν υπήρχε μια σπουδαία ομάδα επαγγελματιών κοντά του.
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Sponsored Links
Παλιά 11-01-2007, 17:39:   #52
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή

Καθόλου πίεση δεν νιώθει με τον ερχομό του στην Ferrari ο Κίμι Ράικονεν. Ο Φινλανδός πιλότος, πήρε τη θέση του Μίκαελ Σουμάχερ που αποσύρθηκε από το χώρο της Formula 1 και είναι φυσιολογικό να υπάρχουν απαιτήσεις απ' αυτόν. Ωστόσο ο πρώην οδηγός της McLaren, υποστηρίζει πως δεν αισθάνεται πίεση.
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 11-01-2007, 18:03:   #53
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή

Πολλά έχουν γραφτεί για το ρόλο που θα έχει ο Μίκαελ Σουμάχερ στη Φεράρι και ο Ζαν Τοντ θέλησε να ξεκαθαρίσει το τοπίο γύρο από αυτό το θέμα. Ο Γερμανός θα είναι ο μέντορας του Κίμι Ραϊκόνεν. Ωστόσο αποτελεί ερωτηματικό πως θα το δεχθεί ο Φινλανδός πιλότος, καθώς οι σχέσεις των δύο ανδρών δεν ήταν οι καλύτερες.

"Δεν ξέρουμε πόσο καλά θα δουλέψει το συγκεκριμένο εγχείρημα, αλλά αυτό είναι στοίχημα που πρέπει να κερδίσει ο Μίκαελ. Θέλουμε να εκμεταλλευτούμε την εμπειρία και τις γνώσεις του Σουμάχερ για να βοηθήσουμε τους πιλότους μας να γίνουν καλύτεροι".
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 13-01-2007, 20:31:   #54
geodon
Moderator
 
Το avatar του χρήστη geodon
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 10.919
Thanks: 2.530
Thanked 1.978 Times in 1.430 Posts
My Mood:
geodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to all
Προεπιλογή

Φόρμουλα 1 στην Kρήτη

Στην τελική ευθεία με... τέρμα τα γκάζια μπαίνει ο σχεδιασμός για την κατασκευή πίστας Φόρμουλα 1 στις Kάτω Γούβες Hρακλείου, σε μια έκταση 3.000 στρεμμάτων η οποία θα μπορεί να φιλοξενήσει 100.000 θεατές.

Oι πρώτες κινήσεις για την κατασκευή της πίστας έχουν γίνει, καθώς έχουν ήδη αποτυπωθεί σε τοπογραφικά διαγράμματα όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του έργου, ενώ έχουν κληθεί και στελέχη της Παγκόσμιας Oμοσπονδίας Φόρμουλα 1 για να διατυπώσουν τις απόψεις τους. H πίστα θα πληροί όλες τις προϋποθέσεις που έχει θέσει η Παγκόσμια Oμοσπονδία του αθλήματος και οι εγκαταστάσεις θα περιλαμβάνουν πύργο ελέγχου, κέντρο Tύπου, ιατρικό κέντρο, εμπορικό κέντρο και ελικοδρόμιο.

Tο μεγαλεπήβολο έργο σχεδιάζεται από την εταιρεία «Aυτοκινητοδρόμιο Kρήτης A.E.», η οποία αποτελείται, μεταξύ άλλων, από επιφανείς οικονομικούς παράγοντες της Kρήτης. H εταιρεία έχει ήδη συσταθεί σε σώμα και το Διοικητικό Συμβούλιο αναμένεται να συνεδριάσει για πρώτη φορά στο τέλος του μήνα.

Aπό την πλευρά της, η νέα νομαρχιακή Aρχή δεν είναι αρνητική στην υλοποίηση του σχεδίου, επισημαίνει ωστόσο ότι το θέμα πρέπει να εξεταστεί από όλες τις πλευρές πριν ληφθεί οριστική απόφαση.

Tο κόστος της επένδυσης εκτιμάται ότι θα φτάσει τα 372 εκατομμύρια ευρώ, τα μισά από τα οποία θα καταβληθούν μέσω του αναπτυξιακού νόμου και το 25% θα προέλθει από τραπεζικό δανεισμό. Tα υπόλοιπα 93 εκατομμύρια θα καταβληθούν από την ανώνυμη εταιρεία.

Tην περιοχή έχει επισκεφθεί και η Mόνικα Σβαρτζ, σύμβουλος του ισχυρού άνδρα της Φόρμουλα 1 Mπέρνι Eκλεστον σε θέματα χωροθετήσεων, και διαπίστωσε ότι είναι κατάλληλη για την κατασκευή πίστας, χωρίς φυσικά να δεσμευτεί για κάτι περισσότερο.

Mιλώντας στο «Eθνος» ο τέως νομάρχης Hρακλείου Δημήτρης Σαρρής επισημαίνει πως τα πλεονεκτήματα της περιοχής που έχει επιλεγεί παρέχουν όλες τις εγγυήσεις για την καλή λειτουργία της πίστας. «H περιοχή στις Γούβες υπάρχει ήδη στο εγκεκριμένο από το YΠEXΩΔE χωροταξικό σχέδιο και προορίζεται για την κατασκευή πίστας. Aυτό σημαίνει ότι οι απαλλοτριώσεις θα γίνουν γρήγορα. H περιοχή του Hρακλείου, επίσης, έχει το πλεονέκτημα ότι έχει ηλιοφάνεια περίπου 300 μέρες τον χρόνο, ενώ το νησί συνολικά έχει 110.000 τουριστικές κλίνες που μπορούν να καλύψουν όλες τις απαιτήσεις. H πίστα θα απέχει 6 λεπτά από το αεροδρόμιο του Hρακλείου και 8 από αυτό του Kαστελίου. Tέλος, υπάρχει η δυνατότητα ελλιμενισμού όλων των κότερων οι ιδιοκτήτες των οποίων θα έρθουν να παρακολουθήσουν τον αγώνα», εξηγεί.

Oι αρχαιολογικοί χώροι του νομού Hρακλείου, εκτιμά ο κ. Σαρρής, θα αποτελέσουν ένα επιπλέον δέλεαρ για όσους παρακολουθήσουν το γκραν πρι του Hρακλείου, ενώ σχεδιάζεται και η κατασκευή ενός μνημείου προς τιμήν του συνθέτη Iάνη Ξενάκη. «Θα αποτελείται από 92 ιστούς ύψους από 5 έως 25 μέτρων, καθένας εκ των οποίων θα αντιστοιχεί σε ένα στοιχείο της φύσης. Στην κορυφή κάθε ιστού θα τοποθετηθεί ένα τύμπανο. Oταν φυσάει, θα ακούγεται κοσμική μουσική από τα τύμπανα όπως ακριβώς επιθυμούσε ο μεγάλος συνθέτης», λέει.

Aν υπάρχει ένα μειονέκτημα στο όλο εγχείρημα αυτό είναι η χρονική υστέρηση σε σχέση με τις υπόλοιπες πόλεις που ενδιαφέρονται να κατασκευάσουν πίστα αγώνων Φόρμουλα 1. O τέως νομάρχης πιστεύει, όμως, ότι ο χαμένος χρόνος μπορεί να καλυφθεί εγκαίρως ώστε η «Aυτοκινητοδρόμιο AE» να είναι αυτή που θα πάρει το ποσό της κρατικής επιχορήγησης.

O κ. Σαρρής λέει ότι υπάρχει δυνατότητα εκμετάλλευσης της πίστας ακόμα και στην περίπτωση που δεν φιλοξενήσει αγώνα Φόρμουλα 1.

ΔHMAPXOΣ ΓOYBΩN
«Tο γκραν πρι θα δώσει ώθηση στην περιοχή»

O δήμαρχος Γουβών, Γιώργος Nικολακάκης, επισημαίνει ότι στην ανώνυμη εταιρεία θα συμμετάσχει, με ένα μικρό ποσοστό, και ο δήμος και θεωρεί ότι η πιθανή διεξαγωγή ενός γκραν πρι στην περιοχή θα δώσει μεγάλη τουριστική ώθηση στην περιοχή. Eπισημαίνει, ωστόσο, πως το εγχείρημα βρίσκεται ακόμα στην αρχή και η υλοποίησή του απαιτεί την ικανοποίηση όλων των τεχνικών και περιβαλλοντικών όρων.

«Oι φορείς της περιοχής αναζητούσαν μια ιδέα που θα μπορούσε να επεκτείνει τον τουρισμό και προς τον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Eτσι, στόχος μας είναι η ανάπτυξη του μηχανοκίνητου αθλητισμού με κορωνίδα τη Φόρμουλα 1. Για να γίνει όμως αυτό, θα πρέπει πρώτα να κατασκευαστεί το 80% της πίστας και να πάρει έγκριση από την παγκόσμια ομοσπονδία. Φυσικά ενδεχόμενη κατασκευή της πίστας στην περιοχή μας θα πρέπει να ικανοποιεί όλες τις τεχνικές και περιβαλλοντικές προϋποθέσεις», επισημαίνει.

H εκτίμηση του δημάρχου Γουβών είναι ότι η τοπική κοινωνία είναι θετική στη δημιουργία πίστας Φόρμουλα 1, αν και η εκστρατεία ενημέρωσης της κοινής γνώμης για το σχέδιο βρίσκεται ακόμα στα αρχικά στάδια. «Πιστεύουμε πως αν ολοκληρωθεί το έργο θα υπάρξουν μεγάλα οφέλη για την τοπική κοινωνία, αφού θα αλλάξει σε κάποιο βαθμό τη φύση του τουριστικού προϊόντος της περιοχής», καταλήγει ο κ. Nικολακάκης.

Πηγή : ethnos.gr
__________________

ΦΙΛΙΚΑ ΓΙΩΡΓΟΣ
Ο χρήστης geodon δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 15-01-2007, 18:30:   #55
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή

Η απόφαση της Toyota να αποχωρήσει από τα ράλι και να εισχωρήσει στο μαγικό κόσμο της Φόρμουλα 1, δεν ήταν και τόσο εύκολο εγχείρημα. Η νέα εμπορική στρατηγική πωλήσεων, για να κυριαρχήσει και στην Ευρώπη, δημιουργώντας ευρωπαϊκό κέντρο στην Κολωνία της Γερμανίας, χρειαζόταν κάτι ακόμη για να ενδυναμώσει η εικόνα της μάρκας, η οποία αποποιείται κάπως το χαρακτήρα του Ιάπωνα κατασκευαστή, επιμένοντας στο σλόγκαν του ευρωπαϊκού DNA των μοντέλων της. Η Toyota, επιμένοντας…αγωνιστικά, ανεξάρτητα αν υποστηρίζεται αυτό από όλες τις θυγατρικές εταιρείες της Ευρώπης, ανακοίνωσε το 1999 την πρόθεσή της να συμμετάσχει στην F1 με δικό της μονοθέσιο (κινητήρας – σασί).
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 16-01-2007, 17:46:   #56
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή

Ο Πέδρο Ντε Λα Ρόσα αποτελεί έναν από τους λόγους που έκαναν τον Φερνάντο Αλόνσο να έρθει στην ομάδα της McLaren Mercedes. Ο Ισπανός Παγκόσμιος Πρωταθλητής αποκάλυψε σε δηλώσεις του, ότι ο συμπατριώτης του προσπαθούσε εδώ και πολλά χρόνια να τον πείσει να έρθει στην McLaren. «Για πολλά χρόνια ο Πέδρο προσπαθούσε να με πείσει να έρθω στην ομάδα επειδή ήταν εντυπωσιασμένος από τις εγκαταστάσεις, τους ανθρώπους της ομάδας, την οργάνωση και τη φιλοσοφία», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Αλόνσο.
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 16-01-2007, 18:10:   #57
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή

Ο πρόεδρος της Φεράρι εξέφρασε την άποψη ότι παρά την αποχώρηση του επτά φορές παγκόσμιου πρωταθλητή Μίκαελ Σουμάχερ, η φετινή χρονιά δεν είναι περίοδος ανασύνταξης για την ομάδα του. «Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι το πώς θα κατακτήσουμε και τα δύο πρωταθλήματα. Με το πέρασμα των χρόνων οι προκλήσεις μπορεί να αλλάζουν, όμως οι στόχοι για τη Φεράρι πάντα θα είναι οι ίδιοι» δήλωσε ο Ιταλός.
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 18-01-2007, 19:48:   #58
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή

BMW Sauber: Εμπειρίες το 2007, νίκες το 2008, τίτλο το 2009
Με την ελπίδα ότι η BMW θα είναι ανταγωνιστική στο εφετινό πρωτάθλημα, θα πάρει κάποιες νίκες την επόμενη σεζόν και θα διεκδικήσει πρωτάθλημα το 2009, έγινε σήμερα στη Βαλένθια η παρουσίαση του νέου μονοθεσίου της ομάδας. Το «αφεντικό» της BMW Sauber, Μάριο Τίσεν δήλωσε σχετικά: «Το 2006 μεγαλώνουμε τους στόχους μας. Οι επιθυμίες μας ...τρέχουν περισσότερο από το μονοθέσιό μας!»

Στη συνέχεια παραδέχθηκε πως η κατάκτηση μιας πρώτης θέσης στη φετινή κούρσα της Formula 1 είναι δύσκολη, αλλά εξήγησε: «Αν οι ομάδες που προπορεύονται δείξουν κάποια σημάδια αδυναμίας, θέλουμε να είμαστε έτοιμοι να αρπάξουμε την ευκαιρία. Ωστόσο, οι νίκες δεν είναι ο στόχος μας για το 2007. Σε αυτό θα κοιτάξουμε την επόμενη χρονιά και το 2009 θέλουμε να έχουμε τον τίτλο του παγκόσμιου πρωταθλητή».

Η BMW και η Sauber συνεργάζονται από το τέλος του 2005, ωστόσο, όπως δήλωσε και ο Τίσεν το μοντέλο F1.07 που παρουσιάστηκε σήμερα είναι το πρώτο «παιδί» που προέκυψε από τη συνεργασία των δύο κατασκευαστών. Το νέο μοντέλο έχει μικρότερη, αλλά πιο υψωμένη «μύτη», με διορθωμένο σύστημα ψύξης και μεγαλύτερη «μάσκα». Το πίσω μέρος έχει μικρύνει, ενώ για πρώτη φορά χρησιμοποιείται διαφορετικό κιβώτιο ταχυτήτων. «Αυτό είναι πράγματι το πρώτο μοντέλο της BMW Sauber. Είναι ξεχωριστή αυτή η ημέρα για εμάς», σχολίασε ο Θέισεν.

Πέρυσι, η ομάδα της BMW τερμάτησε 5η με 36 βαθμούς, ωστόσο η διαφορά από την 4η Honda άγγιζε τους 50(!) βαθμούς. «Εφέτος στόχος μας είναι να συνεχίσουμε για το κάτι παραπάνω», δήλωσε ο Γερμανός οδηγός, Νικ Χάιντφελντ που ...έσπευσε να ξεκαθαρίσει: «Ωστόσο, δεν πρέπει κανείς να περιμένει τόσα πολλά αυτή τη σεζόν».

Παρτενέρ του Χάιντφελντ θα είναι ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα, ο οποίος θα τρέξει για πρώτη φορά από την αρχή της σεζόν. Ο Πολωνός πιλότος αντικατέστησε τον Καναδό - πρώην παγκόσμιο πρωταθλητή - Ζακ Βιλνέβ, πέρυσι τον Αύγουστο. Ο Κούμπιτσα είχε πάρει την 3η θέση μόλις στον τρίτο του αγώνα πέρυσι, στην πίστα της Μόντσα. «Έμαθα πολλά μέσα στο 2006. Τώρα θέλω να τα κάνω πράξη και να μάθω ακόμα περισσότερα. Όταν ανέβηκε στο πόντιουμ ήταν κάτι φανταστικό και ελπίζω να το ξαναζήσω».
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 18-01-2007, 20:25:   #59
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή

Χαράς ευαγγέλια για τους λάτρεις της Formula 1 στην Ελλάδα, αφού άναψε το πράσινο φως για τη δημιουργία πίστας στη χώρα. Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Ημερησία», υπεγράφη από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κάρολο Παπούλια το σχετικό Προεδρικό Διάταγμα που καθορίζει τις τεχνικές προδιαγραφές για τη δημιουργία και λειτουργία πίστας αγώνων.

Σύμφωνα με την υπάρχουσα νομοθεσία, ως αυτοκινητοδρόμια χαρακτηρίζονται ειδικές εγκαταστάσεις που προορίζονται για τη διεξαγωγή αγώνων αυτοκινήτου και αποτελούνται από πίστα αγώνων αυτοκινήτου, κτιριακές εγκαταστάσεις που μπορούν να υποστηρίξουν τους αγώνες αυτοκινήτου και συμπληρωματικές υποδομές.

Ήδη τρεις πόλεις έχουν εκδηλώσει τον ενδιαφέρον τους για τη δημιουργία αυτοκινητοδρομίων, που ανοίγει το δρόμο στο άμεσο μέλλον για τα συναρπαστικά μονοθέσια της Formula 1 και στην Ελλάδα. Πρόκειται για την Πάτρα, την Κρήτη και τον Ορχομενό Βοιωτίας. Ειδικά για την πρωτεύουσα της Αχαΐας η εταιρεία «Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας ΑΕ» σκοπεύει να ζητήσει από τον ΕΟΤ την έγκριση σκοπιμότητας για τη δημιουργία αυτοκινητοδρομίου στην περιοχή Ρέντες Χαλανδρίτσας Πάτρας. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο προϋπολογισμός για την κατασκευή της πίστας ανέρχεται σε πάνω από 30 εκατομμύρια ευρώ.
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 19-01-2007, 20:40:   #60
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή

Ο πρώην σχεδιαστής κινητήρων της Μακλάρεν Μερσέντες, Μάριο Ίλιεν, εξέφρασε την άποψη ότι ο Κίμι Ραϊκόνεν καταπονεί με το οδηγικό του στιλ υπερβολικά τα αυτοκίνητα που οδηγεί. Προσπάθησε με αυτόν τον τρόπο να δώσει μία εξήγηση στο φαινόμενο των συχνών εγκαταλήψεών του Φινλανδού πιλότου κατά τη διάρκεια των χρόνων του στη βρετανική ομάδα, με τους κινητήρες της Ίλμορ να παραδίδουν συνεχώς το πνεύμα τους στην πλάτη του Ραϊκόνεν.

«Η Φεράρι θα πρέπει να φτιάξει ένα αυτοκίνητο που θα αντέχει σαν τανκ για να καταφέρει ο Κίμι να πάρει το πρωτάθλημα. Κανένας οδηγός δεν οδηγεί τόσο άτσαλα, κανένας δεν χτυπάει στα κερμπς τόσες πολλές φορές κατά τη διάρκεια ενός αγώνα, κανένας δεν πιέζει τόσο πολύ το αυτοκίνητο πέρα από τα όριά του» δήλωσε ο Ίλιεν.

Ο Ραϊκόνεν, που μετακόμισε φέτος στη μεγάλη «κόκκινη» αντίπαλο της Μακλάρεν, έχει τερματίσει δύο φορές στην καριέρα του στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας στο πρωτάθλημα των οδηγών. Μάλιστα το πρωτάθλημα του 2003 το έχασε από τον Μίκαελ Σουμάχερ με διαφορά μόλις δυο βαθμών και ενώ κατά τη διάρκεια εκείνης της σεζόν είχε αρκετές εγκαταλήψεις από κινητήρα στο παθητικό του.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι οι κινητήρες του Μάριο Ίλιεν έδωσαν δυο πρωταθλήματα οδηγών στο Μίκα Χάκινεν στα τέλη της δεκαετίας του ’90, επιδεικνύοντας μάλιστα αξιοπρόσεκτη αξιοπιστία κατά τη συγκεκριμένη περίοδο.
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Bookmarks
Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας


Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
F2: Εχασε τη ζωη του σε αγωνα Formula 2 antonis ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ 0 22-07-2009 11:44:
F1--Εκτός Formula 1 η ING ilias ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 0 16-02-2009 13:17:
ΑΝΤ1... Formula 1 ilias ΕΠΙΓΕΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ - ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ 0 13-02-2009 18:39:
Ξεκινάει η Superleague Formula antonis ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ 0 01-09-2008 18:30:
FORMULA-1 radioamateur ΕΛΛΑΔΑ 1 17-07-2006 22:47:


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 06:38:.


Powered and Developed by Lateam.gr
Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.5.1
Lateam