Greek infotainment community

Το Lateam είναι Ε Ν Α Ν Τ Ι Α σε οποιαδήποτε μορφή Π Ε Ι Ρ Α Τ Ε Ι Α Σ
Facebooktwitter
Επιστροφή   Greek infotainment community > ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ > ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ FORMULA-1

This is a discussion on ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ FORMULA-1 within the ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ forums, part of the ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ category; Σε πιο εντόνους ρυθμούς συνεχίζονται οι δοκιμές των ομάδων της Formula 1 καθώς πλησιάζει η μέρα που θα αρχίσει το ...

Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 08-02-2007, 18:24:   #71
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή


Σε πιο εντόνους ρυθμούς συνεχίζονται οι δοκιμές των ομάδων της Formula 1 καθώς πλησιάζει η μέρα που θα αρχίσει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του 200. Οι άσχημες εντυπώσεις που άφησε η Ferrari τις πρώτες δεκαπέντε μέρες και οι θετικές της McLaren, φαίνονται να ισορροπούνται, αφού σε νέο τριήμερο δοκιμών στην πίστα της Χερεθ στην Ισπανία, ο Μάσα με το νέο μονοθέσιο της ιταλικής ομάδας, ήταν πρώτος με διαφορά από τους κυρίους ανταγωνιστές του, Φερνάντο Αλόνσο με McLaren, και τον "ομόσταυλό " του, Κίμι Ράικονεν. Οι δύο τελευταίοι αντιμετώπισαν μηχανικά προβλήματα με αποτέλεσμα να μην καταφέρουν να ολοκληρώσουν το πρόγραμμα τους.

Το περιστατικό της περασμένης εβδομάδας στην Βαλένθια, όπου Αλόνσο και Μάσα βρέθηκαν πάνω στη ιδία στροφή, με αποτέλεσμα ο οδηγός της "σκουντερία" να βγει εκτός πίστας μετά από πίεση του Ισπανού, δεν φαίνεται να ήταν κάτι ασήμαντο γι' αυτόν. Ο Βραζιλιάνος φαίνεται να το παίρνει εγωιστικά και συνεχίζει με πείσμα το πρόγραμμα ανάπτυξης της ομάδας και δηλώνει ότι στόχος του είναι το πρωτάθλημα. Ο Κίμι Ράικονεν από την πλευρά του, προσπαθεί να προσαρμοστεί στην νέα του ομάδα. Κάποιες ατυχίες που είχε τις πρώτες μέρες των δοκιμών, δεν ανησυχούν ούτε τον ίδιο ούτε την ομάδα. «Το νέο μονοθέσιο μας βελτιώνεται μέρα με τη μέρα. Έχουμε πίστη και στους δυο οδηγούς μας και είμαι σίγουρος ότι θα κατακτήσουμε το πρωτάθλημα» δήλωσε ο νέος τεχνικός διευθυντής της ομάδας και επτά φόρες παγκόσμιος πρωταθλητής, Μίκαελ Σουμάχερ.

Στην McLaren, το αφεντικό της ομάδας, Ρον Ντενις και ο Φερνάντο Αλόνσο τρίβουν τα χέρια τους από ικανοποίηση για τα μέχρι στιγμής αποτελέσματα. Εύχονται ότι οι μέρες του 1998 και 1999 θα επαναληφθούν και θα γεμίσουν το στρατόπεδο της ομάδας χαρά και περηφάνια. Τα πολλά λόγια είναι φτώχια, στις 18 Μαρτίου οι μηχανές θα ξεκινήσουν για τον πρώτο αγώνα στην Μελβούρνη. Ο πιο γρήγορος, ο πιο αξιόπιστος και ο πιο τυχερός είναι τα βασικά κριτήρια ανάδειξης του νέου παγκόσμιου πρωταθλητή σε μια σεζόν που αναμένεται με πολύ αγωνία, καθώς όλοι θεωρούν ότι μια νέα εποχή αρχίζει μετά την αποχώρηση του Μίκαελ Σουμάχερ από το χώρο.
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Sponsored Links
Παλιά 09-02-2007, 21:40:   #72
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή Διεκδικεί πίστα F1 και η Θεσσαλονίκη


Ακόμα πιο κοντά στην πραγματοποίηση του ονείρου χιλιάδων Ελλήνων φίλων του μηχανοκίνητου αθλητισμού για κατασκευή πίστας Formula 1, βρίσκεται η χώρα μας. ΚιΆ αυτό γιατί ο νομάρχης Θεσσαλονίκης, Παναγιώτης Ψωμιάδης, σε συνέντευξη Τύπου που παρέθεσε χθες (5/2), ανακοίνωσε την επίσημη διεκδίκηση πίστας αγώνων της Formula 1 μετά την υπογραφή του προεδρικού διατάγματος με τις οποίες καθορίζονται οι προϋποθέσεις για την κατασκευή της. Ο κ. Ψωμιάδης, έκανε λόγο για ένα μεγάλο αναπτυξιακό τουριστικό έργο το οποίο θα βοηθήσει τα μέγιστα στην οικονομική ανάκαμψη της ευρύτερης περιοχής της Μακεδονίας και θα μειώσει δραστικά το ποσοστό της ανεργίας.

Στη συνέχεια παρέθεσε σειρά επιχειρημάτων τα οποία ενισχύουν την υποψηφιότητα του νομού Θεσσαλονίκης υπογραμμίζοντας ιδιαίτερα την αποβιομηχάνιση της περιοχής η οποία συντελέστηκε τα τελευταία χρόνια, την έλλειψη μεγάλων αναπτυξιακών έργων, την αναγκαιότητα αύξησης των θέσεων εργασίας ενώ ιδιαίτερη αναφορά έκανε στην ανάγκη διεθνούς προβολής της Μακεδονίας σε εποχές - που όπως τόνισε χαρακτηριστικά - οι παραχαράκτες της ιστορίας εξακολουθούν να προκαλούν.

«Αποφασίσαμε ως νομαρχία να διεκδικήσουμε με σοβαρότητα και υπευθυνότητα την κατασκευή του μοναδικού στην Ελλάδα αυτοκινητόδρομου», δήλωσε ο νομάρχης Θεσσαλονίκης και συμπλήρωσε: «Κινηθήκαμε ουσιαστικά και μεθοδικά έχοντας βεβαίως υπόψη μας ότι υποψηφιότητα για την πίστα έχει εκδηλωθεί από την Πάτρα, το Ηράκλειο και τον Ορχομενό. Όσοι ασχολούνται με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό και κυρίως με την Formula 1 γνωρίζουν παρά πολύ καλά τα οφέλη που προκύπτουν για τις περιοχές οι οποίες διαθέτουν αυτοκινητοδρόμιο. Θυμάστε με πόση επισημότητα ο ίδιος ο Τούρκος Πρωθυπουργός παρουσίασε ένα ανάλογο έργο στη γειτονική Κωνσταντινούπολη και βεβαίως όλοι μας μάθαμε για τους εκατοντάδες χιλιάδες επισκέπτες στη διάρκεια των αγώνων Formula 1, που έγιναν εκεί».

Στη συνέχεια ανέφερε ότι είναι έτοιμοι να καταθέσουν τα επιχειρήματα στην κυβέρνηση προκειμένου να τους πείσουν για να αναλάβουν το έργο. «Είμαστε έτοιμοι να πείσουμε την κυβέρνηση με επιχειρήματα. Είμαστε έτοιμοι να διεκδικήσουμε για την περιοχή μας ένα μεγάλο αναπτυξιακό έργο το οποίο θα βοηθήσει τα μέγιστα στον τουρισμό και άρα στην οικονομική ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής της Μακεδονίας. Στη διεκδίκηση τόσο μεγάλων έργων δεν χωρούν κομματικές αντιπαλότητες ούτε σκοπιμότητες ούτε αντιπαραθέσεις. Μόνο ενωμένοι μπορούμε να το πετύχουμε».

Κλείνοντας παρέθεσε τους λόγους για τους οποίους η συμπρωτεύουσα μπορεί να φιλοξενήσει ένα τέτοιο γεγονός. «Το πλούσιο αγωνιστικό πρόγραμμα του μηχανοκίνητου αθλητισμού με ετήσια διάρκεια θα προσελκύσει επισκέπτες από κάθε γωνιά της γης αλλά πολλούς περισσότερους από την Ευρωπαϊκή Ένωση και την Νοτιοανατολική Ευρώπη λόγω κυρίως γειτνίασης μια και οι χιλιομετρικές αποστάσεις είναι μικρές. Πρόταση μας είναι το έργο αυτό να λάβει την επωνυμία “Αυτοκινητοδρόμιο Μακεδονίας” και να καταχωρηθεί παγκοσμίως. Αν δούμε τις βασικότερες των προϋποθέσεων που θέτει το Προεδρικό Διάταγμα θα δούμε ότι η περιοχή μας είναι εκ των προτέρων η ισχυρότερη υποψηφιότητα. Με ταχείς και ασφαλείς αυτοκινητόδρομους, με ολοκληρωμένη σύντομα την επέκταση του διαδρόμου προσαπογειώσεων, με σύγχρονα Νοσοκομεία, με ξενοδοχειακές μονάδες υψηλού επιπέδου, με ξεχωριστούς αρχαιολογικούς χώρους, με μοναδικά παραθαλάσσια θέρετρα και με πλήθος άλλων υποδομών. Οι παραπάνω προδιαγραφές μας οδηγούν σε αναζήτηση χώρου στο Βορειοδυτικό τμήμα του νομού γιΆ αυτό και βρίσκονται εδώ οι δήμαρχοι Λαγκαδά, Μυγδονίας, Ασσήρου και Λαχανά, με τους οποίους την περασμένη εβδομάδα είχαμε μια πρώτη ενημερωτική συνάντηση, με την προεδρία του αναπληρωτή νομάρχη Διονύση Ψωμιάδη».
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 09-02-2007, 22:07:   #73
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή


Δύο εβδομάδες πριν την εκκίνηση του πρώτου γκραν πρι της χρονιάς στη Μελβούρνη, η Ferrari θα πραγματοποιήσει σόου σε έναν από τους πλέον διάσημους δρόμους της πόλης, την «Lygon Street», η οποία κατακλύζεται από ιταλικά σπίτια και εστιατόρια. Μάλιστα εκεί, γιόρτασαν οι Ιταλοί την κατάκτηση του παγκοσμίου κυπέλλου ποδοσφαίρου, το περασμένο καλοκαίρι. Το σόου εντάσσεται στο πλαίσιο του εορτασμού των «60 χρόνων Ferrari» και συμπίπτει με τη συμπλήρωση 12 χρόνων τέλεσης γκραν πρι στη Μελβούρνη. Το αξιοπερίεργο είναι ότι τα μονοθέσια θα έχουν περιοριστή ταχύτητας στα 60 χλμ/ώρα, αφού το όριο μέσα στην πόλη είναι 50 χλμ/ώρα. Σύμφωνα με τον πρωθυπουργό της χώρας, δεν πρέπει να παρασυρθούν οι θερμόαιμοι οδηγοί.
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 13-02-2007, 17:33:   #74
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή Ο Λιούτσι στην Toro Rosso


H ομάδα της Φόρμουλα Ενα ανακοίνωσε σήμερα (13/02) ότι ο Ιταλός θα οδηγεί το ένα από τα δύο μονοθέσιά της στη νέα σεζόν, όμως δεν συνέβη το ίδιο και με τον έτερο οδηγό της ομάδας κατά την περσινή χρονιά, τον Αμερικανό Σκοτ Σπιντ.

Πάντως, ο συνιδιοκτήτης της ομάδας, Γκέρχαρντ Μπέργκερ, δήλωσε στο πρακτορείο Reuters ότι ο Σπιντ παραμένει το φαβορί για τη θέση του δεύτερου οδηγού.
"Ολα είναι εντάξει με τον Τόνιο, είναι στο μονοθέσιο και θα το οδηγήσει", τόνισε χαρακτηριστικά ο 47χρονος Αυστριακός σε τηλεφωνική συνέντευξή του από τη Βαρκελώνη και συμπλήρωσε: "Είναι επίσης οδηγός μας γι΄ αυτή τη χρονιά. Με τον Σκοτ έχουμε ακόμη να ξεκαθαρίσουμε κάποια θέματα του συμβολαίου του. Θα δούμε αργότερα".
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 13-02-2007, 18:03:   #75
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή


Την προοπτική να γίνει μάνατζερ της Ferrari συζητά ο Μίκαελ Σουμάχερ με τους ιθύνοντες του κορυφαίου κατασκευαστή της Φόρμουλα 1. Σύμφωνα με γερμανικά μέσα ενημέρωσης, ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής πρόκειται να αλλάξει πόστο στη «Σκουντερία» μετά την απόσυρσή του την περασμένη σεζόν, από τις πίστες.

Ο 38χρονος πρώην πιλότος έχει ενεργή συμμετοχή στην προετοιμασία της ομάδος για τη νέα σεζόν που ξεκινά επισήμως στις 18 Μαρτίου στη Μελβούρνη. «Βρίσκεται πλέον στο Μαρανέλο, περισσότερο από όλα τα προηγούμενα χρόνια» τόνισε σε δημοσιογράφο κορυφαίου γερμανικού περιοδικού αυτοκινήτου, στέλεχος της "Καμπαλερία". Υποστήριξε μάλιστα ότι ο Σουμάχερ παίρνει μέρος σε σημαντικές συσκέψεις που λαμβάνουν χώρα στο «κόκκινο αρχηγείο» της ιταλικής πόλης.

Η Ζαμπίνε Κεμ, εκπρόσωπος του «Σούμι», δήλωσε ότι ο ρόλος του στην ομάδα είναι καθορισμένος και σαφής. Ο ίδιος επεξεργάζεται όλα τα στοιχεία που προκύπτουν από τις τελευταίες δοκιμές, τη στιγμή που είναι επιφορτισμένος και με την ευθύνη της προσαρμογής του Κίμι Ραικόνεν, ως διαδόχου του.

«Όποιος συμμετέχει σε τέτοιου είδους ζυμώσεις, προετοιμάζεται για θέση σε υψηλό επίπεδο» αναφέρει εμπλεκόμενος στα εσωτερικά της ομάδος. Και προσθέτει: «Πιθανώς, για το ρόλο του αφεντικού…».
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 17-02-2007, 22:06:   #76
geodon
Moderator
 
Το avatar του χρήστη geodon
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 10.919
Thanks: 2.530
Thanked 1.978 Times in 1.430 Posts
My Mood:
geodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to all
Προεπιλογή

[right:50b7b62dbf]http://img266.imageshack.us/img266/5372/tilkegw9.jpg[/right:50b7b62dbf]
Μένουμε με την όρεξη

Μπορεί η Ελλάδα να προχωρά σιγά σιγά στην κατασκευή πίστας πιθανότατα στον Ορχομενό, ο Χέρμαν Τίλκε όμως, ο άνθρωπος ο οποίος κατασκευάζει τις σύγχρονες πίστες στη Φόρμουλα 1, ανέφερε πως όσες χώρες ενδιαφέρονται για διοργάνωση αγώνα στο άμεσο μέλλον, μάλλον θα χρειαστούν αρκετά χρόνια ώστε να εισέλθουν στο καλεντάρι της ομοσπονδίας. Ανάμεσά τους είναι δυστυχώς και η χώρα μας.

Ο Γερμανός σχεδιαστής τόνισε πως οι φήμες για την κατασκευή πίστας προδιαγραφών Φόρμουλα 1 στην Ελλάδα "εξασθενούν", κάτι που σημαίνει πως ίσως η χώρα μας χρειαστεί να καταβάλει πολύ μεγάλη προσπάθεια προκειμένου να γίνει επιτέλους το όνειρο πραγματικότητα ενώ και άλλες χώρες όπως για παράδειγμα το Μεξικό, μάλλον θα μείνουν στα κρύα του λουτρού.

Οι δηλώσεις του Τίλκε έγιναν στην ιστοσελίδα του Autosport και σε γενικές γραμμές όλες οι χώρες που αυτόν τον καιρό συμμετέχουν σε έναν αγώνα δρόμου για να κερδίσουν θέση στο πρόγραμμα της ομοσπονδίας και δεν είναι άλλες από τις Μεξικό, Ινδία, Ρωσία, Νότια Αφρική και Ελλάδα, δεν φαίνεται να βλέπουν το μέλλον τους και τόσο ευοίωνο.

Πηγή : sportime.gr
__________________

ΦΙΛΙΚΑ ΓΙΩΡΓΟΣ
Ο χρήστης geodon δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 21-02-2007, 19:34:   #77
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή


Το 2005 και το 2006, είναι αλήθεια ότι ο Τζιανκάρλο Φιζικέλα ήταν στη σκιά του Φερνάντο Αλόνσο. Ο Ισπανός βέβαια δικαίωσε την επιλογή της Renault, να ποντάρει περισσότερο πάνω του, παρά στον Τζιανκάρλο Φιζικέλα, αφού πρόσφερε δύο τίτλους οδηγών και ισάριθμους κατασκευαστών. Τώρα, με τη φυγή του Αλόνσο για τη McLaren, ο 34χρονος Φιζικέλα ελπίζει να είναι αυτός το Νο1, έναντι του νεαρού Χέικι Κοβαλάινεν. «Τα προηγούμενα χρόνια η στρατηγική της ομάδας δούλεψε καλά. Αν μετά από δύο – τρία γκραν πρι, ένας από τους δυό μας είναι σε καλύτερη θέση, τότε η Renault πρέπει να αποφασίσει σε ποιόν θα δώσει μεγαλύτερος βάρος», είπε ο Ρωμαίος στην εφημερίδα «La Gazzetta dello Sport».
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 22-02-2007, 17:46:   #78
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή


Από τις πίστες της Ευρώπης, στις πίστες της Μέσης Ανατολής κι από τις χειμερινές δοκιμές της Φόρμουλα 1 στις σχεδόν καλοκαιρινές.
Ηδη από προχθές, το ενδιαφέρον αναφορικά με την εξέλιξη των μονοθεσίων και την ετοιμότητά τους ενόψει της έναρξης της νέας χρονιάς (18 Μαρτίου στη Μελβούρνη), επικεντρώνεται στην πίστα Σακίρ του Μπαχρέιν, η οποία βέβαια εδώ και δύο χρόνια φιλοξενεί γκραν πρι της F1.

Το παρόν θα δώσουν οι 10 από τις 12 ομάδες, και μέχρι τώρα τα αεροσκάφη έχουν αποβιβάσει 40 τόνους υλικών.

Στο Μπαχρέιν, οι ομάδες θα ασχοληθούν με το στήσιμο του μονοθεσίου και την απόδοσή του σε συνθήκες παρόμοιες με αυτές της Μελβούρνης.
Οι δοκιμές αυτές θα είναι οι τελευταίες μέχρι το πρώτο γκραν πρι, και συνεπώς ιδιαίτερα σημαντικές.
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 23-02-2007, 14:51:   #79
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή


Σε αυτήν την πρώτη ημέρα δοκιμών στην πίστα του Sakhir, τα μονοθέσια της Ferrari ήταν τα ταχύτερα, με τον Felipe Massa να σημειώνει τον ταχύτερο γύρο και τον Kimi Raikkonen να ακολουθεί, λιγότερο από 2 δέκατα του δευτερολέπτου πιο πίσω. Οι πιλότοι της ιταλικής ομάδας έκαναν δοκιμές αντοχής στο νέο μονοθέσιο της Ferrari, την F2007. Επίσης, δοκίμασαν στησίματα και δούλεψαν στην εξέλιξη των ηλεκτρονικών συστημάτων του μονοθεσίου. Ο Massa συμπλήρωσε 86 γύρους ενώ ο Φινλανδός σταμάτησε στους 47.

Η μίνι-έκπληξη της ημέρας ήρθε από την ομάδα της Honda, καθώς ο Jenson Button σημείωσε τον 3ο καλύτερο χρόνο της ημέρας, την ώρα που ο Rubens Barrichello σημείωνε τον 9ο. Στη Honda μέχρι τώρα αντιμετώπιζαν αρκετά προβλήματα με το ρυθμό του μονοθεσίου, κάτι που είχε παραδεχτεί σε δηλώσεις του και ο Βρετανός, οπότε η σημερινή απόδοση σίγουρα χαροποιεί τους ανθρώπους της ιαπωνικής ομάδας. Οι δύο πιλότοι της Honda αποδείχτηκαν ιδιαίτερα δραστήριοι, με τον Button και Barrichello να συμπληρώνουν 84 και 100 γύρους αντίστοιχα.

Στη McLaren Mercedes το μονοθέσιο με τις προδιαγραφές για τον αγώνα της Αυστραλίας πάτησε πίστα για πρώτη φορά. Στα χέρια του Lewis Hamilton σημείωσε τον 4ο χρόνο της ημέρας ενώ ακολούθησε ο έμπειρος Pedro de la Rosa. Η κύρια ασχολία των πιλότων ήταν η αξιολόγηση αρκετών εξαρτημάτων και του λογισμικού που θα χρησιμοποιηθούν στον πρώτο αγώνα.

Την πολύ καλή της παρουσία στις δοκιμές συνέχισε η BMW Sauber. Ο νεαρός δοκιμαστής Sebastian Vettel έκανε τον 6ο χρόνο, δουλεύοντας πάνω στην αεροδυναμική, στα ελαστικά και στο traction control. Ο Vettel ήταν πιο γρήγορος από τον Nick Heidfeld, ο οποίος, όμως, αντιμετώπισε μηχανικά προβλήματα και δεν μπόρεσε να καλύψει όσους γύρους θα ήθελαν από την ομάδα.

Η ημέρα δεν ήταν ιδανική για την Toyota. Και οι δύο πιλότοι της, Jarno Trulli και Ralf Schumacher αντιμετώπισαν προβλήματα με το κιβώτιο ταχυτήτων της TF107, με τον Ιταλό να είναι 7ος και τον Γερμανό 15ος. Για το λόγο αυτό δεν μπόρεσαν να καλύψουν συνολικά περισσότερους από 68 γύρους.

Τη μοναδική Super Aguri που συμμετείχε στις δοκιμές οδηγούσε ο Anthony Davidson. Το νέο μονοθέσιο της ομάδας δεν έχει παρουσιαστεί ακόμα, οπότε ο Βρετανός χρησιμοποιούσε το «ενδιάμεσο» μονοθέσιο που έχει κατεβάσει η Super Aguri στις φετινές δοκιμές. Ο Davidson επικεντρώθηκε στην αεροδυναμική και τη σύγκριση των δύο τύπων ελαστικών που είχε φέρει η Bridgestone στο Μπαχρέιν.

Δεν έκαναν καλούς χρόνους, αλλά έκαναν πολλούς γύρους οι πιλότοι της Renault. Οι Heikki Kovalainen και Nelson Piquet jr ήταν περίπου 2 δευτερόλεπτα πιο αργοί από τις Ferrari, ωστόσο συμπλήρωσαν 113 και 92 γύρους αντίστοιχα. οι άνθρωποι της γαλλικής ομάδας δήλωσαν ευχαριστημένοι από τη σημερινή ημέρα και τα χιλιόμετρα που μάζεψαν, και ότι έκαναν εξομοίωση αγώνα.

Στη Red Bull δεν ήταν ιδιαίτερα πολυάσχολοι, τουλάχιστον στην πίστα. Ο Mark Webber, που ήταν 13ος και ο David Coulthard, που ήταν 14ος, έκανα πολύ λίγους γύρους με την RB3. Την τελευταία θέση στη λίστα των χρόνων κατέχει το μοναδικό μονοθέσιο της Toro Rosso που πήρε μέρος στις δοκιμές, με τον Vitantonio Liuzzi στο κόκπιτ.
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 23-02-2007, 15:41:   #80
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή


Γερμανικά δημοσιεύματα έφεραν στο φως της δημοσιότητας ένα ενδεχόμενο το οποίο δεν αποκλείεται να πραγματοποιηθεί στο μέλλον. Πρόσφατα ο Ρος Μπράουν ανέφερε σε δηλώσεις του πως θέλει νέα πρόκληση στην καριέρα του και οι Γερμανοί το μετέφρασαν σε θέση στη Μακ Λάρεν. Απαραίτητη προϋπόθεση πάντως για να γίνει αυτό είναι η αποχώρηση του Ρον Ντένις από την αγγλική εταιρεία, σενάριο το οποίο συγκεντρώνει αρκετές πιθανότητες.

Ο Ντένις έχει πουλήσει μέρος του πλειοψηφικού πακέτου των μετοχών της Μακ Λάρεν σε εταιρεία από το Μπαχρέιν ενώ θέλει να πουλήσει όλο το πακέτο, προκειμένου να είναι σε θέση να αγοράσει ποσοστό της Προντράιβ του Ντέιβιντ Ρίτσαρντς που όπως όλα δείχνουν, θα χρησιμοποιήσει κινητήρες της Μερσέντες το 2008.

Αφού γίνει αυτό, τότε η θέση του αφεντικού στη Μακ Λάρεν θα μείνει κενή και δεν αποκλείεται να την καλύψει ο Ρος Μπράουν. Το θέμα ωστόσο βρίσκεται στα αρχικά του στάδια αλλά πόσες φορές στο παρελθόν δεν έγινε κάτι παρόμοιο, που στο τέλος επαληθεύτηκε;
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Bookmarks
Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας


Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
F2: Εχασε τη ζωη του σε αγωνα Formula 2 antonis ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ 0 22-07-2009 11:44:
F1--Εκτός Formula 1 η ING ilias ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 0 16-02-2009 13:17:
ΑΝΤ1... Formula 1 ilias ΕΠΙΓΕΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ - ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ 0 13-02-2009 18:39:
Ξεκινάει η Superleague Formula antonis ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ 0 01-09-2008 18:30:
FORMULA-1 radioamateur ΕΛΛΑΔΑ 1 17-07-2006 22:47:


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 12:25:.


Powered and Developed by Lateam.gr
Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.5.1
Lateam