Greek infotainment community

Το Lateam είναι Ε Ν Α Ν Τ Ι Α σε οποιαδήποτε μορφή Π Ε Ι Ρ Α Τ Ε Ι Α Σ
Facebooktwitter
Επιστροφή   Greek infotainment community > ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ > ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

WRC

This is a discussion on WRC within the ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ forums, part of the ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ category; Η Suzuki επιβεβαίωσε τη συμμετοχή της στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι, με πλήρη εμπλοκή το 2008. Ωστόσο φέτος θα πραγματοποιήσει τρεις ...

Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 11-01-2007, 17:42:   #11
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή

Η Suzuki επιβεβαίωσε τη συμμετοχή της στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι, με πλήρη εμπλοκή το 2008. Ωστόσο φέτος θα πραγματοποιήσει τρεις «αναγνωριστικούς» αγώνες, ώστε να παρουσιαστεί πανέτοιμη τον επόμενο χρόνο. Το αυτοκίνητο που θα πάρει μέρος στη μεγάλη κατηγορία κατασκευαστών, θα είναι το ολοκαίνουργιο SX4 WRC, βασισμένο στο μοντέλο παραγωγής. Η πρεμιέρα θα γίνει 3-5 Αυγούστου στο ράλι Φινλανδίας και θα ακολουθήσουν τα ράλι Κορσικής και Μ. Βρετανίας. Απομένει να ανακοινωθούν τα ονόματα των οδηγών, και δεν αποκλείεται στα μπάκετ να βρεθεί κάποιο ισχυρό όνομα που δεν τρέχει τώρα ή αγωνίζεται με ιδιωτική συμμετοχή.
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Sponsored Links
Παλιά 15-01-2007, 18:28:   #12
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή

Λίγες ημέρες πριν ξεκινήσει το πρώτο ράλι της χρονιάς στο Μόντε Κάρλο, την ερχόμενη Παρασκευή, ο Ισπανός Ξαβιέ Πονς δοκιμάζει με την Mitsubishi το Lancer. Κι εκεί που πιθανότατα θα έμενε εκτός πρωταθλήματος φέτος, τώρα του δίνεται η ευκαιρία να συμμετάσχει εφόσον δοθεί άδεια στη Mitsubishi από την παγκόσμια ομοσπονδία να αντικαταστήσει τον Αλ Κασίμι που έχει δηλώσει ως δεύτερο οδηγό για το Μόντε Κάρλο και τη Σουηδία (πρώτος παραμένει ο Τόνι Γκαρντεμάιστερ). Ο Πονς πέρυσι ήταν τρίτος οδηγός στην ιδιωτική ομάδα Kronos (εργοστασιακή υποστήριξη η Citroen), τρέχοντας με Xsara δίπλα στον Λεμπ και τον Σόρντο, ο οποίος επιλέχθηκε τελικά ως παρτενέρ του Γάλλου, τρεις φορές πρωταθλητή. Η Mitsubishi στο ράλι Νορβηγίας τον Φεβρουάριο, θα έχει τρία αυτοκίνητα (Γιούχο Χάνινεν), ενώ επιδιώκει να έχει δύο στην Πορτογαλία.
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 15-01-2007, 21:38:   #13
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή


Το καλύτερο δώρο γενεθλίων δέχθηκε ο Giggi Galli εχθές, αφού και επίσημα ανακοινώθηκε ότι θα λάβει μέρος σε οκτώ αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος το 2007. Ο Ιταλός οδηγός, που γιόρτασε τα 34 του χρόνια το Σάββατο, θα λάβει μέρος και στους οκτώ αγώνες με μία Citroen Xsara WRC της PH Sport, της οποίας όμως την ευθύνη προετοιμασίας θα έχει η ιταλική Aimont Racing. Θα λάβει μέρος σε όλο το πρώτο μισό μέρος του θεσμού, με εξαίρεση τους αγώνες σε Μόντε Κάρλο και Μεξικό, ενώ στη συνέχεια θα τον δούμε σε Φιλανδία και Νέα Ζηλανδία. H Aimont Racing είναι γνωστή στην Ιταλία, αφού προετοιμάζει δύο Subaru Impreza WRC για το ιταλικό Πρωτάθλημα, και ουσιαστικά είναι η επίσημη ομάδα της ιαπωνικής εταιρίας στην γειτονική χώρα. Μάλιστα, υπεύθυνοι της ομάδας, ευελπιστούν ότι και αυτά τα δύο αυτοκίνητα θα εμφανιστούν στο WRC, παράλληλα με την Xsara του Galli. Φυσικά, όπως αναμενόταν, τα ελαστικά που θα χρησιμοποιήσει ο ιταλός οδηγός θα είναι Pirelli, ενώ η πρώτη του εμφάνιση θα γίνει στο Ράλλυ της Σουηδίας.
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 19-01-2007, 20:54:   #14
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή

Η δεύτερη μέρα έφτασε αισίως στο τέλος της και βρήκε στις δύο πρώτες θέσεις την Citroen. Στην τρίτη θέση της γενικής κατάταξης μέχρι στιγμής συναντάμε τον Marcus Gronholm με το Ford Focus ο οποίος έχει διαφορά από τον Loeb ένα λεπτό και δεκαπέντε δευτερόλεπτα.


Ευτυχώς για τους οδηγούς και τις ομάδες η δεύτερη μέρα δεν έκρυβε απρόοπτα εκτός από ένα μικρό χτύπημα του Loeb και μερικές μηχανικές βλάβες του Marcus Gronholm. Ο Loeb έχει εξασφαλίσει ένα προβάδισμα 25 δευτερολέπτων από τον δεύτερο Dani Sordo, το οποίο όμως δεν του εξασφαλίζει ακόμα την νίκη και θα πρέπει να είναι ακόμα ποιο προσεκτικός στις επόμενες ειδικές. Οι γενική κατάταξη για τους δέκα πρώτους μετά την ολοκλήρωση της πρώτης μέρας έχει ως εξής:


Θέση Νο Πλήρωμα Αυτοκίνητο Χρόνος - Διαφορά Θέση*
1. 1 LOEB-ELENA Citroen C4 A8 1h57'41"100 100.4 km/h 1 1
2. 2 SORDO-MARTI Citroen C4 A8 1h58'06"300 + 00'25"20 2 2
3. 3 GRONHOLM-RAUTIA Ford Focus A8 1h58'56"800 + 01'15"70 3 3
4. 8 ATKINSON-MACNEA Subaru Impr A8 2h00'11"400 + 02'30"30 4 4
5. 4 HIRVONEN-LEHTIN Ford Focus A8 2h00'28"600 + 02'47"50 5 5
6. 26 GARDEMEISTER-HO Mitsubishi A8 2h00'35"300 + 02'54"20 6 6
7. 7 P.SOLBERG-MILLS Subaru Impr A8 2h00'46"700 + 03'05"60 7 7
8. 18 KOPECKY-SCHOVAN Skoda Fabia A8 2h01'26"600 + 03'45"50 8 8
9. 9 LATVALA-ANTTILA Ford Focus A8 2h01'53"200 + 04'12"10 9 9
10. 21 CUOQ-MARTY Peugeot 307 A8 2h02'12"100 + 04'31"00 10 10


*Κατάταξη ανάλογα με την κλάση του κάθε πληρώματος.
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 21-01-2007, 10:33:   #15
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή

Η μάχη για την τέταρτη θέση μεταξύ του Chris Atkinson με Subaru Impreza και του Mikko Hirvonen με Ford Focus φάνηκε σε όλη την διάρκεια της ημέρας αλλά και θα συνεχιστεί και στην τελευταία αυριανή ειδική διαδρομή η οποία θα λάβει μέρος αύριο το πρωί μέσα στους δρόμους του Monaco.


Ο Atkinson μέχρι στιγμής κρατούσε μια διαφορά 7,2 sec από τον Hirvonen, αλλά ο οδηγός της Ford επέστρεψε δριμύτερος στην τελευταία ειδική της ημέρας τερματίζοντας πρώτος με χρόνο 11 min και 30 sec κερδίζοντας έτσι και πάλι την τέταρτη θέση της ειδικής με προβάδισμα μόλις 0,8 sec. Με συνολικό μήκος μόλις 2.8 Km η αυριανή υπερειδική κρατάει ανοικτή την μάχη για την τέταρτη θέση. ¨΄Εχουμε ακόμα μια ειδική αύριο και έτσι δεν μπορώ να ξέρω ακόμα τι θα γίνει¨ δήλωσε ο Hirvonen και συνέχισε: ¨Έχει πολύ πλάκα. Ο Chris σίγουρα πιέζει αρκετά¨. Ο Atkinson είναι απογοητευμένος με τον εαυτό του που έμεινε πίσω με μια τόσο οριακή διαφορά ¨Πίεσα πολύ σκληρά αλλά από ότι φάνηκε δεν ήταν αρκετό. Αύριο θα είναι μια πολύ διασκεδαστική μέρα¨. Με τον Hirvonen και τον Atkinson, πρώτο και δεύτερο στην τελευταία ειδική της ημέρας, στην προσωπική τους μάχη για την τέταρτη θέση της γενικής κατάταξης ο Petter Solberg έκανε τον τρίτο ταχύτερο χρόνο και διατήρησε την πέμπτη θέση στην κατάταξη. Ο Sebastian Loeb έχει εξασφαλίσει την νίκη του rally Monte Carlo με την σταθερή του πορεία σήμερα η οποία έδειξε τα προσόντα και το ταλέντο του για ακόμα μια φορά. Ο υπερασπιστής του τίτλου τερμάτισε τέταρτος στην τελευταία ειδική και οδεύει για το μεγάλο φινάλε με ένα προβάδισμα 31 δευτερολέπτων από τον δεύτερο και ομόσταυλο του Dani Sordo ο οποίος τερμάτισε ένατος. Ο Toni Gardemeister έκανε τον πέμπτο ταχύτερο χρόνο με Mitsubishi Lancer και κοιτάει για την έβδομη θέση της γενικής. Δεν υπάρχει αμφιβολία πως ο Marcus Gronholm είδη έχει στο μυαλό του το rally Σουηδίας, κάνοντας τον έκτο χρόνο της ειδικής με το Focus του τερματίζοντας μπροστά από τον Manfred Stohl με το OMV Citroen Xsara που πλέον υποθετικά δεν έχει ελπίδες να πάρει βαθμούς. Η μάχη για την όγδοη θέση της γενικής κατάταξης και τον τελευταίο βαθμό μεταξύ του Jan Kopecky με το Skoda Fabia και του Jari-Matti Latvala με το Stobart Focus τελείωσε οριστικά. Ο Latvala βγήκε εκτός δρόμου και έχασε περίπου δύο λεπτά στα μέσα της τελευταίας ειδικής. Το αυτοκίνητο υπέστη ζημιές στο δεξιό και στο πίσω τμήμα του αλλά ευτυχώς κατάφερε να τερματίσει. ¨ Υπήρχε μια αριστερή στροφή και το αυτοκίνητο άρχισε να υποστρέφει με αποτέλεσμα να χτυπήσουμε στον τοίχο¨ δήλωσε με απογοήτευση ο Latvala. Η αυριανή ειδική είναι η τελευταία του rally Monte Carlo και αναμένετε να προσφέρει άφθονο θέαμα… Η γενική κατάταξη για τους δέκα πρώτους οδηγούς μέχρι στιγμής είναι η εξής:


Θέση Νο Πλήρωμα Αυτοκίνητο Χρόνος - Διαφορά Θέση*
1. 1 LOEB-ELENA Citroen C4 A8 3h08'36"200 103.6 km/h 1 1
2. 2 SORDO-MARTI Citroen C4 A8 3h09'07"300 + 00'31"10 2 2
3. 3 GRONHOLM-RAUTIA Ford Focus A8 3h09'59"800 + 01'23"60 3 3
4. 4 HIRVONEN-LEHTIN Ford Focus A8 3h11'04"800 + 02'28"60 4 4
5. 8 ATKINSON-MACNEA Subaru Impr A8 3h11'05"600 + 02'29"40 5 5
6. 7 P.SOLBERG-MILLS Subaru Impr A8 3h11'42"200 + 03'06"00 6 6
7. 26 GARDEMEISTER-HO Mitsubishi A8 3h12'14"500 + 03'38"30 7 7
8. 18 KOPECKY-SCHOVAN Skoda Fabia A8 3h13'12"600 + 04'36"40 8 8
9. 21 CUOQ-MARTY Peugeot 307 A8 3h14'31"400 + 05'55"20 9 9
10. 5 STOHL-MINOR Citroen Xsa A8 3h15'11"900 + 06'35"70 10 10


*Κατάταξη ανάλογα με την κλάση του κάθε πληρώματος.
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 21-01-2007, 21:32:   #16
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή

[right:30069499ef]http://img78.imageshack.us/img78/6281/400loeb258wu.jpg[/right:30069499ef]
Το ιδανικότερο ξεκίνημα για το 2007 πραγματοποίησε η Citroen στο Ράλι του Μόντε Κάρλο. Ο Σεμπάστιαν Λεμπ οδηγώντας το νέο C4 έδειξε από τον πρώτο αγώνα της χρονιάς τις διαθέσεις του για το φετινό πρωτάθλημα, αφού ανέβηκε στο πρώτο σκαλί του βάθρου. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής, αν και δεν έχει αναρρώσει πλήρως από τον τραυματισμό του στο χέρι όταν είχε πέσει τον Σεπτέμβριο από το ποδήλατό του, κατάφερε να κερδίσει έξι από τις 15 ειδικές του γεγονότος και να φέρει το C4 στην πρώτη θέση μέσα σε 3 ώρες, 15 λεπτά, 27 δευτερόλεπτα και 4 δέκατα.

Τα χαμόγελα στο στρατόπεδο της γαλλικής ομάδας δεν είναι μόνο για τον Σεμπάστιαν Λεμπ, αλλά και για τον δέυτερο οδηγό της ομάδας, Ντάνι Σόρντο. Ο Ισπανός τερμάτισε στη δεύτερη θέση με 38,2 δευτερόλεπτα διαφορά από τον Λεμπ, ολοκληρώνοντας έτσι τον θρίαμβο για την Citroen. Τρίτος με 1:22.8 δευτερόλεπτα διαφορά, ήταν ο Μάρκους Γκρόνχολμ με Ford Focus. Άξιο αναφοράς είναι το γεγονός ότι ο Φινλανδός οδηγός δεν κέρδισε καμία ειδική διαδρομή, πράγμα που δείχνει ότι δεν μπορούσε να πιέσει πολύ τους δύο πρώτους.

Στην τέταρτη θέση τερμάτισε ο Αυστραλός, Κρις Άτκινσον με Subaru ενώ πίσω του σε απόσταση αναπνοής ακολούθησε ο Μίκο Χίρβονεν με το δεύτερο Ford. Τους δύο οδηγούς τους χωρίζουν μόνο 2 δέκατα αφού ο Άτκινσον είχε συνολικό χρόνο 3:17:55.5 ενώ ο Φινλανδός σημείωσε χρόνο 3:17:55.7.

Όσο για τον πρώτο οδηγό της Subaru, και έναν εκ των βασικών διεκδικητών του πρωταθλήματος, τον Πέτερ Σόλμπεργκ, το μόνο που μπόρεσε να κάνει ήταν να φύγει από το Μόντε Κάρλο με τρεις βαθμούς στη συγκομιδή του αφού τερμάτισε έκτος. Τη βαθμολογούμενη οκτάδα κλείνουν οι Τόνι Γκαρντεμάιστερ με Mitsubishi και Γιαν Κοπέτσκι με Skoda.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα του ράλι Μόντε Κάρλο:

1. Σεμπάστιαν Λεμπ (Γαλλία-Citroen) 3:10:27.400
2. Ντάνιελ Σόρντο (Ισπανία- Citroen) +00:38.200
3. Μάρκους Γκρόνχολμ (Φινλανδία- Ford) +01:22.800
4. Κρις Άτκινσον (Αυστραλία-Subaru) +02:28.100
5. Μίκο Χιρβόνεν (Φινλανδία-Ford) +02:28.300
6. Πέτερ Σόλμπεργκ (Νορβηγία-Subaru) +03:12.000
7. Τόνι Γκάρντεμάιστερ (Φινλανδία-Mitsubishi) +03:38.100
8. Γιαν Κοπέτσκι (Τσεχία-Skoda) +04:39.400
9. Ζαν-Μαρί Κουόκ (Γαλλία-Peugeot) +05:59.700
10. Μάνφρεντ Στολ (Αυστρία-Citroen) +06:37.300

Η βαθμολογία των οδηγών μετά το Ράλι Μόντε Κάρλο:

1) Σεμπάστιαν Λεμπ 10 βαθμοί
2) Ντάνι Σόρντο 8
3) Μάρκους Γκρόνχολμ 6
4) Κρις Άτκινσον 5
5) Μίκο Χίρβονεν 4
6) Πέτερ Σόλμπεργκ 3
7) Τόνι Γκαρντεμάιστερ 2
8) Γιαν Κοπέτσκι 1

Η βαθμολογία των κατασκευαστών μετά το Ράλι Μόντε Κάρλο:

1) Citroen 18 βαθμοί
2) Ford 10
3) Subaru 8
4) OMV Kronos Citroen 2
5) Stobart M-Sport Ford 1

Επόμενος αγώνας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι του 2007, το Ράλι Σουηδίας που θα διεξαχθεί από τις 9 έως τις 11 Φεβρουαρίου.
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 25-01-2007, 18:07:   #17
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή


Σε συμφωνία με την Aimont Racing Team ήρθε ο Τζίτζι Γκάλι και έτσι θα δώσει το «παρών» σε οκτώ αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι 2007 οδηγώντας μια Citroen Xsara. Η πρώτη εμφάνιση του Ιταλού θα γίνει στο Ράλι Σουηδίας που θα διεξαχθεί από τις 9 έως τις 11 Φεβρουαρίου.

«Είμαι πολύ ικανοποιημένος από τη συμφωνία αυτή», δήλωσε ο Γκάλι και συνέχισε: «Θεωρώ ότι αυτή η ομάδα είναι μια από τις καλύτερες στο ιταλικό πρωτάθλημα ράλι. Δεν μπορείς να κρύψεις το γεγονός ότι είμαστε περήφανοι γι’ αυτό, αφού πριν από λίγες ημέρες κάτι τέτοιο φαινόταν αδύνατο να γίνει». Ο πρώην οδηγός της Mitsubishi θα βρεθεί πίσω από το τιμόνι της Xsara για πρώτη φορά στους παγωμένους δρόμους της Σουηδίας, αλλά είναι αισιόδοξος για τον πρώτο του αγώνα μέσα στο 2007.

«Η Xsara είναι ένα καινούριο αυτοκίνητο. Γνωρίζουμε τις δυσκολίες που υπάρχουν αλλά θα κάνουμε ότι μπορούμε ώστε να έχουμε πρωταγωνιστικό ρόλο στο πρωτάθλημα. Το σουηδικό ράλι είναι ένα από αυτά που γνωρίζουμε καλά. Ξέρουμε πως πρέπει να οδηγήσουμε ένα αυτοκίνητο WRC, πάνω σε χιονισμένες διαδρομές. Πρέπει να "βαδίσουμε" επάνω στις προηγούμενες εμπειρίες μας». Τα άλλα επτά ράλι που θα συμμετάσχει ο Γκάλι είναι αυτά της Νορβηγίας, της Πορτογαλίας, της Αργεντινής, της Σαρδηνίας, της Ελλάδας, της Φινλανδίας και της Νέας Ζηλανδίας.
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 09-02-2007, 21:32:   #18
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή


Παραπάνω από ένα χρόνο είχαμε να νιώσουμε έτσι. Να βλέπουμε ειδικές να «παίζονται» στο δευτερόλεπτο, να γίνεται μάχη για τον καλύτερο χρόνο, να εναλλάσσεται το σκηνικό στην κορυφή της κατάταξης. Το χιόνι της Σουηδίας ήταν αυτό, κυρίως, που διαφοροποίησε την κατάσταση. Κι αυτό γιατί εκεί οι διαφορές εξομαλύνονται. Τα λεπτά ελαστικά της BF Goodrich, ίδια για όλους και με καρφιά για καλύτερη πρόσφυση στο χιόνι (σε δύο διαφορετικούς τύπους, με επιλογή του οδηγού), σε συνδυασμό με την προσοχή για την αποφυγή του (μοιραίου) λάθους, έχει κάνει τους οδηγούς να παρακολουθούν ο ένας τα περάσματα του άλλου. Το βράδυ της Πέμπτης, ο Σουηδός Τόνι Γκαρντεμάιστερ με ένα Mitsubishi Lancer του 2005, είχε κερδίσει στην υπερ-ειδική διαδρομή του Κάρλσταντ. Όμως από το ξεκίνημα του πραγματικού αγώνα, σήμερα το πρωί, τα μεγάλα φαβορί ανέλαβαν δράση.

Πρώτος «χτύπησε» ο Σόλμπεργκ με το Subaru Impreza, ο οποίος κέρδισε την πρώτη ειδική και πέρασε επικεφαλής της κατάταξης. Πίσω του στην ειδική βρέθηκε ο Τζίτζι Γκάλι με ένα Citroen Xsara που βρήκε με χορηγία της Pirelli. Μάλιστα ο Ιταλός κατάφερε να είναι ταχύτερος στην δεύτερη ειδική διαδρομή, εκπλήσσοντας του πάντες, οι οποίοι φαίνεται ότι τον μάτιασαν, αφού στην μεθεπόμενη ειδική είχε έξοδο, καθυστερώντας 4 και πλέον λεπτά, μένοντας πολύ πίσω από την οκτάδα. Την προηγούμενη ειδική, την 3η της ημέρας, πήρε ο Λεμπ για πρώτη φορά με το Citroen C4, δείχνοντας αποφασισμένος να επιστρέψει εκεί που ξέρει να μένει τα τελευταία τρία χρόνια: στην κορυφή. Βέβαια το έργο του δεν ήταν εύκολο, αφού ο Γκρόνχολμ με το Ford Focus κέρδισε τις δύο επόμενες ειδικές, κατακτώντας την πρώτη θέση της γενικής κατάταξης, περιορίζοντας δεύτερο τον Σόλμπεργκ. Ο Λεμπ όμως βρήκε ξανά τρόπο να επιτεθεί και το έκανε στην προτελευταία ειδική. Ο Γάλλος ήταν ταχύτερος και μάλιστα πέτυχε να αφήσει αρκετά πίσω τον Σόλμπεργκ, καταφέρνοντας να περάσει αυτός στην δεύτερη θέση της γενικής πίσω από τον Γκρόνχολμ, με τα αδέρφια Σόλμπεργκ να τον ακολουθούν με το Impreza και το Focus, αντίστοιχα. Το δεύτερο σκέλος της πρώτης ημέρας, ολοκληρώθηκε με την υπερειδική διαδρομή του Χάγκφορς, μήκους 1800 μ., την οποία κέρδισε ο Γκρόνχολμ, κάνοντας έτσι 3 τις ειδικές που πήρε. Λεμπ και Σόλμπεργκ δεν τον απείλησαν και με αυτή τη κατάταξη στη γενική, θα ριχτούν αύριο στη μάχη της δεύτερης μέρας, με 7 ειδικές μήκους 142, 10 χλμ.

Κατάταξη 1ης ημέρας – 2ο σκέλος

1 Γκρόνχολμ - Ford Focus 1 ώρα 1'31"9
2. Λεμπ – C4 WRC +0.11.1
3 Σόλμπεργκ - Subaru Impreza +0.22.6
4 Χ. Σόλμπεργκ - Ford Focus +0.27.9
5 Χιρβόνεν - Ford Focus +0.31.0
6 Γκαρντεμάιστερ - Mitsubishi Lancer +0.34.9
7 Κάρλσον - Citroen Xsara +0.44.1
8 Στολ - Citroen Xsara +1.05.0
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 09-02-2007, 22:10:   #19
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή


Οι Φινλανδοί οδηγοί αγώνων (και όχι μόνο), αποκαλούνται δικαίως ιπτάμενοι. Εχουν ένα ιδιαίτερο τρόπο οδήγησης flat out, που διαφέρει από τους υπόλοιπους. Κινούνται στο όριο, δεν καταλαμβάνουν όλες τις πλευρές του δρόμου και προσπαθούν να διατηρήσουν μια ευθεία γραμμή στην οδήγηση. Στη «σχολή» αυτή ανήκει και ο Μίκο Χιρβόνεν, ο 26χρονος οδηγός της Ford, ο οποίος πέρυσι με το Focus πραγματοποίησε άλμα 40,8 μ. στο σημείο «Κόλιν Μακ Ρέι» της ειδικής διαδρομής Βαρσάνεν, στο ράλι Σουηδίας. Το σημείο ονομάστηκε έτσι, από τον Σκωτσέζο, πρώην πρωταθλητή που έκανε απίστευτα άλματα. Ο Χιρβόνεν φέτος ελπίζει να διατηρήσει ή και να διευρύνει το ρεκόρ, παρά τις δυσκολίες του εγχειρήματος, αφού μετά το ύψωμα στην ευθεία, ακολουθεί στροφή.
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 11-02-2007, 17:21:   #20
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή


Ο Μάρκους Γκρόνχολμ με Ford ήταν ο μεγάλος νικητής του Ράλι της Σουηδίας σημειώνοντας την πρώτη του νίκη στο φετινό πρωτάθλημα, πέμπτη του στον συγκεκριμένο αγώνα και 26η συνολικά στην καριέρα του. Έτσι διατηρήθηκε η παράδοση που θέλει να κερδίζουν μόνο Σκανδιναβοί τον συγκεκριμένο αγώνα με εξαίρεση τη νίκη του Σεμπαστιάν Λεμπ το 2004. Ο τελευταίος, νικητής του πρώτου Ράλι της χρονιάς στο Μόντε Κάρλο, τερμάτισε με διαφορά 53,8’’ στη δεύτερη θέση με Citroen, ενώ Χιρβόνεν και Χένινγκ Σόλμπεργκ (αμφότεροι με Ford) κατέλαβαν την τρίτη και τέταρτη θέση αντίστοιχα. Τη βαθμολογούμενη οκτάδα συμπλήρωσαν οι Κάρλσον, Γκαρντεμάιστερ, Στολ και Άτκινσον.
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Bookmarks
Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας



Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 13:32:.


Powered and Developed by Lateam.gr
Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.5.1
Lateam