Greek infotainment community

Το Lateam είναι Ε Ν Α Ν Τ Ι Α σε οποιαδήποτε μορφή Π Ε Ι Ρ Α Τ Ε Ι Α Σ
Facebooktwitter
Επιστροφή   Greek infotainment community > ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ > ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

WRC

This is a discussion on WRC within the ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ forums, part of the ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ category; Στη κακή επιλογή ελαστικών εστιάζει ο Σεμπαστιάν Λεμπ τα αίτια της κατάκτησης της δεύτερης θέσης αντί για την πρώτη στο ...

Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 12-02-2007, 17:28:   #21
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή


Στη κακή επιλογή ελαστικών εστιάζει ο Σεμπαστιάν Λεμπ τα αίτια της κατάκτησης της δεύτερης θέσης αντί για την πρώτη στο σουηδικό ράλι. Ο τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής τερμάτισε δεύτερος, 53.8 δευτερόλεπτα πίσω από τον Μάρκους Γκρόνχολμ, ο οποίος κέρδισε για πέμπτη φορά το συγκεκριμένο ράλι.

Ο 32χρονος Γάλλος κατάφερε να φτάσει δεύτερος με μόλις 10 δευτερόλεπτα διαφορά στο μέσο της δεύτερης ημέρας. «Μόλις είχαμε πλησιάσει τον Μάρκους κάναμε μία λάθος επιλογή ελαστικών και αυτό μας έβγαλε εκτός διεκδίκησης της πρωτιάς», δήλωσε. Μετά από αυτό οδηγώντας στα όρια τη σιτροέν του ο Σεμπαστιάν κατάφερε να πάρει τη δεύτερη θέση.

Αν και είδε τη διαφορά να μειώνεται στους δύο πόντους από τον δεύτερο Γκρόνχολμ στη βαθμολογία, ο Γάλλος πιστεύει στη ταχύτητα της C4 στο χιόνι και περιμένει το ράλι της Νορβηγίας που ξεκινά την Παρασκευή(16/2).
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Sponsored Links
Παλιά 13-02-2007, 18:00:   #22
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή


Την λίστα με τους οδηγούς που θα συμμετέχουν στο Ράλι Μεξικού που θα γίνει από τις 9-11 Μαρτίου ανακοίνωσαν οι διοργανωτές του αγώνα. Τα πληρώματα είναι 49 στο σύνολο εκ των οποίων τα 14 είναι προδιαγραφών WRC. Το «παρών» θα δώσουν όλες οι εργοστασιακές ομάδες αν και η OMV Kronos Citroen WRT θα έχει μόνο ένα αυτοκίνητο, με τον Μάνφρεντ Στολ, παρά το γεγονός ότι στη Σουηδία και τώρα στην Νορβηγία θα υπάρχουν δύο αυτοκίνητα.

Οι μόνες μη εργοστασιακές συμμετοχές θα είναι του Γκάρετ και του Όστιν ΜακΧέιλ με Ford Focus. Από τους 28 που θα πάρουν μέρος στο Group N οι 17 έχουν το πλεονέκτημα να πάρουν βαθμούς και στο πρωτάθλημα για τα αυτοκίνητα παραγωγής συμπεριλαμβανομένου του πρωταθλητή, Νασέρ Αλ- Ιτιγιά και του Φούμιο Νουταχάρα. Επίσης συμμετέχουν οι Τοχισίρο Αράι και ο τρεις φορές Πρωταθλητής Βρετανίας Μαρκ Χίγκινς.

Αναλυτικά η λίστα με τους συμμετέχοντες στην κατηγορία του WRC:

1) Σεμπάστιαν Λεμπ (Citroen C4)
2) Ντάνιελ Σόρντο (Citroen C4)
3) Μάρκους Γκρόνχολμ (Ford Focus)
4) Μίκο Χιρβόνεν (Ford Focus)
5) Μάνφρεντ Στολ (OMV Kronos Citroen Xsara WRC)
7) Πέτερ Σόλμπεργκ (Subaru Impreza WRC)
8) Κρις Άτκινσον (Subaru Impreza WRC)
9) Γιάρι Λάτβαλα (Stobart Ford Focus WRC 06)
10) Χένινγκ Σόλμπεργκ (Stobart Ford Focus WRC 06)
11) Λούις Πέρεθ (Companc Munchi’ s Ford)
12) Χουάν Πάμπλο Ρέιες ((Companc Munchi’ s Ford)
16) Μάθιου Γουίλσον (Stobart Ford Focus WRC 06)
17) Γκάρετ ΜακΧέιλ (Ford Focus WRC)
18) Όστιν ΜακΧέιλ (Ford Focus WRC)
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 16-02-2007, 19:06:   #23
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή


Η δοκιμασία στα χιόνια, συνεχίζεται για το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι. Την περασμένη εβδομάδα το επίκεντρο ήταν η Σουηδία και από σήμερα, για πρώτη φορά στην ιστορία του θεσμού, η Νορβηγία, η οποία εντάχθηκε στο καλεντάρι φέτος. Οι ομάδες συνεπώς είναι καλά προετοιμασμένες για αυτά που θα αντιμετωπίσουν, έχοντας νωπές τις εικόνες από την Σουηδία. Ιδιο, χιονισμένο τοπίο, μεγάλες και μικρές διαδρομές, ίδια ελαστικά της BF Goodrich, εφοδιασμένα με καρφιά. Πάντως, η επιλογή ανάμεσα στους δύο τύπους ελαστικών, με κοντά ή μακριά καρφιά, ανάλογα το ύψος του χιονιού στο δρόμο, δεν είναι εύκολη υπόθεση, αφού επηρεάζει τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Αλλωστε, αρκετοί οδηγοί, δήλωσαν ότι στη Σουηδία την «πάτησαν», διαλέγοντας λάθος τύπο ελαστικών. Η θερμοκρασία, και γενικά ο καιρός, φαίνεται ότι θα είναι περισσότερο σύμμαχος των προσπαθειών των οδηγών. Χθες με λιακάδα και μείον 2 βαθμούς Κελσίου, στην τελική δοκιμή (shakedown) πριν τον αγώνα, φάνηκε μέρος των προθέσεων εργοστασιακών και μη οδηγών. Ο δεύτερος στη Σουηδία, Σεμπαστιάν Λεμπ με Citroen C4, ήταν ο ταχύτερος στην περιοχή Νάινταλ, στο Χάμαρ. Τον ακολούθησε ο Γιάρι – Μάτι Λατβάλα με ένα Ford Focus της ιδιωτικής ομάδας Stobart M-Sport (θυγατρικής της Ford), με 1,3 δευτερόλεπτα διαφορά. Τρίτος ήταν ο νικητής στη Σουηδία, Μάρκους Γκρόνχολμ με εργοστασιακό Ford Focus, που έκανε τον καλύτερο χρόνο του στο δεύτερο πέρασμα. Ο Τόνι Γκαρντεμάιστερ με Mitsubishi Lancer του 2005, ήταν τέταρτος ταχύτερος, και πέμπτος βρέθηκε ο Τζίτζι Γκάλι με το Citroen Xsara (Pirelli ελαστικά και υποστήριξη) που οδηγούσε το 2005 ο Κάρλος Σάινθ. Ο Ιταλός ήταν άτυχος στη Σουηδία, κέρδισε ειδική αλλά είχε έξοδο μετά, γεγονός που του στέρησε ενδεχόμενη θέση στο βάθρο. Ο έτερος στη Ford, και τρίτος στη Σουηδία, Μίκο Χιρβόνεν, ήταν έκτος, τη στιγμή που ο Πέτερ Σόλμπεργκ έφερε το Subaru Impreza στην έβδομη θέση. Ο Νορβηγός, ο οποίος είχε έξοδο στη Σουηδία και η ομάδα επέλεξε να αποχωρήσει μήπως καταστρέψει το αυτοκίνητο, δεν έχει περιθώρια αποτυχίας μπροστά στο κοινό της πατρίδας του. Βέβαια, είναι αλήθεια ότι η Subaru δεν του παρέχει τα τελευταία δύο χρόνια, ανταγωνιστικό Impreza. Την οκτάδα έκλεισε ο ομόσταυλός του στην ιαπωνική ομάδα, Κρις Ατκινσον. Ο πραγματικός αγώνας αρχίζει σήμερα, με 8 ειδικές διαδρομές, μήκους 142,51 χιλιομέτρων. Αξίζει να σημειωθεί ότι στα δύο πρώτα ράλι, έχουν από μία νίκη Λεμπ και Γκρόνχολμ, με το ενδιαφέρον να εστιάζεται αν στη Νορβηγία θα επικρατήσει ένας εκ των δύο, ή θα σπάσει αυτό το δίδυμο.
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 17-02-2007, 21:56:   #24
geodon
Moderator
 
Το avatar του χρήστη geodon
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 10.919
Thanks: 2.530
Thanked 1.978 Times in 1.430 Posts
My Mood:
geodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to all
Προεπιλογή

[right:5221933861]http://img258.imageshack.us/img258/4244/hirvonennorway2gt0.jpg[/right:5221933861]
Το ράλι Νορβηγίας... τελειώνει

Πάρα πολύ κοντά στη νίκη του ράλι Νορβηγίας βρίσκεται ο Μίκο Χίρβονεν με Φορντ. Ο Φινλανδός οδηγός του Αμερικανού κατασκευαστή έχει αποσπάσει μια μεγάλη διαφορά από τον συμπατριώτη του Μάρκους Γκρόνχολμ και μόνο αν δεχτεί εντολές την τρίτη και τελευταία ημέρα, θα χάσει τη νίκη. Τρίτος γενικής μετά τους Χίρβονεν-Γκρόνχολμ είναι ο Πέτερ Σόλμπεργκ με Σουμπαρού και φαίνεται να κερδίζει τη μάχη από τον αδερφό του Χένινγκ. Στη 16η θέση βρίσκεται ο Σεμπάστιαν Λεμπ με Σιτροέν που όσο και αν ακούγεται απίστευτο, έκανε λάθος.

Μόνοι τους


Δεν αντιμετωπίζουν πλέον κανένα πρόβλημα οι δύο οδηγοί της Φορντ καθώς μετά τα λάθη του Σεμπάστιαν Λεμπ, έχουν μείνει μόνοι τους στις δύο πρώτες θέσεις της κατάταξης. Ο Μίκο Χίρβονεν είναι αυτός που κατέχει την κορυφή και τον ακολουθεί ο Μάρκους Γκρόνχολμ με διαφορά 20 σχεδόν δευτερολέπτων. Στην τελευταία ημέρα θα κριθούν όλα αν και δεν αποκλείεται ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής να πιέσει τον ομόλογό του αν και κάτι τέτοιο θα έχει μεγάλο ρίσκο.

Πολλά λάθη

Πολλά ήταν τα λάθη που έκανε ο Σεμπάστιαν Λεμπ κατά τη διάρκεια της δεύτερης ημέρας και αυτός είναι ο λόγος που έχει πέσει στη 18η θέση γενικής. Ο Γάλλος αστέρας βγήκε εκτός δρόμου δύο φορές, έχασε συνολικά 17 σχεδόν λεπτά και μάλλον δεν θα καταφέρει να αποσπάσει κάτι καλό από τη Νορβηγία. Συν τοις άλλοις, αντιμετώπισε προβλήματα με τον κινητήρα του λόγω του χιονιού και σίγουρα δεν θα θέλει να θυμάται το συγκεκριμένο αγώνα. Ο Ντάνιελ Σόρντο από τη μεριά του δεν έχει καταφέρει απολύτως τίποτα και μοιραία βρίσκεται... 38ος.

Δεν ρισκάρει


Ο Πέτερ Σόλμπεργκ διατηρείται στην τρίτη θέση μετά την εγκατάλειψη του Σεμπάστιαν Λεμπ αλλά κινδυνεύει από τον αδερφό του. Ο Νορβηγός πρωταθλητής του 2003 δεν πιέζει το Σουμπαρού του και αυτό είπε άλλωστε σε δηλώσεις του καθώς δεν θέλει να φύγει από την πατρίδα του χωρίς να έχει αποσπάσει βαθμούς. Ο Κρις Άτκινσον από τη μεριά του, έπεσε σε χαντάκι στην 9η διαδρομή ενώ στην 11η φαίνεται να είχε πρόβλημα με το τούρμπο και ως εκ τούτου, δεν απορεί κανείς με την 23η θέση που κατέχει.

Από εκεί και πέρα, ο Χένινγκ Σόλμπεργκ είναι τέταρτος και ακολουθεί ο Γιάρι Μάτι Λάτβαλα που αν δεν είχε καθυστερήσει στο σέρβις παρκ, τότε θα βρισκόταν πολύ ψηλά. Την οκτάδα συμπληρώνουν οι Μάνφρεντ Στολ, Τζίτζι Γκάλι και Χαβιέ Πονς.

Νικητές ειδικών διαδρομών

1. Χίρβονεν
2. Λεμπ
3. Χίρβονεν
4. Λεμπ
5. Λεμπ/Γκρόνχολμ
6. Λεμπ
7. Λεμπ
8. Λεμπ

9. Χίρβονεν
10. Λεμπ
11. Χίρβονεν
12. Γκρόνχολμ
13. Γκρόνχολμ
14. Γκρόνχολμ

Αναλυτικά η κατάταξη μετά το τέλος της δεύτερης ημέρας

1. Mikko Hirvonen BP Ford Focus RS WRC 06 2hr 33mins 45.2secs M
2. Marcus Gronholm BP Ford Focus RS WRC 06 +00mins 19.2secs M
3. Petter Solberg Subaru WRT Impreza WRC 2006 +03mins 48.2secs M
4. Henning Solberg Stobart Ford Focus WRC 06 +03mins 58.2secs M
5. Jari-Matti Latvala Stobart Ford Focus WRC 06 +05mins 16.9secs M
6. Manfred Stohl OMV Kronos Citroen Xsara WRC +06mins 11.2secs M
7. Gigi Galli Aimont Citroen Xsara WRC +06mins 21.8secs A8
8. Xavier Pons MMSP Ltd Mitsubishi Lancer WR05 +08mins 01.8secs A8
9. Daniel Carlsson OMV Kronos Citroen Xsara WRC +08mins 23.2ecs M
10. Jan Kopecky Czech RT-Skoda Kopecky Fabia WRC +09mins 43.1secs A8

11. Rune Dalsjo Subaru Impreza S9 +10mins 35.3secs A8
12. Patrik Flodin Subaru Impreza +11mins 51.8secs N4
13. Andreas Mikkelsen Stobart Ford Focus RS WRC04 +11mins 58.1secs A8
14. Eyvind Brynildsen Mitsubishi Lancer Evo IX +12mins 48.1secs N4
15. Juho Hanninen MMSP Ltd Mitsubishi Lancer WR05 +12mins 50.5secs A8
16. Tord Linnerud Ford Focus +14mins 35.8secs A8
17. P-G Andersson Suzuki Swift S1600 +15mins 58.2secs J
18. Sebastien Loeb Citroen Total WRT C4 WRC +17mins 54.9secs M
19. Andreas Aigner Red Bull Mitsubishi Lancer Evo 9 +18mins 42.0secs N4
20. Anders Kjaer Peugeot 307 WRC +20mins 56.2secs A8

Πηγή : sportime.gr
__________________

ΦΙΛΙΚΑ ΓΙΩΡΓΟΣ
Ο χρήστης geodon δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 18-02-2007, 22:29:   #25
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή


Τη δεύτερη νίκη της καριέρας του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC) σημείωσε ο Μίκο Χίρβονεν, ο οποίος «έκοψε πρώτος το νήμα» στο ράλι Νορβηγίας. Ο Φινλανδός οδηγός της Ford ήταν ο ταχύτερος στον τρίτο αγώνα της χρονιάς. Δεύτερος ήταν ο Μάρκους Γκρόνχολμ, ενώ ο παγκόσμιος πρωταθλητής, Σεμπαστιάν Λεμπ, τερμάτισε μόλις 14ος, καθώς χθες είχε δύο εξόδους!

Η Ford έφερε και τρίτο αυτοκίνητο στο πόντιουμ, καθώς την τρίτη θέση κατέκτησε ο Νορβηγός Χένινγκ Σόλμπεργκ, ακολουθούμενος από τον αδερφό του, Πέτερ, με το Subaru Impreza WRC06.

Πλέον, στη βαθμολογία προηγείται ο Γκρόνχολμ με 24 βαθμούς, με τον Χιρβόνεν να περνά στη δεύτερη θέση με 20 και τον Λεμπ, παρά την απουσία του από τη βαθμολογούμενη 8άδα, να είναι τρίτος με 18 βαθμούς.

Η βαθμολογούμενη οκτάδα στο ράλι Νορβηγίας έχει ως εξής:
1. Μίκο Χίρβονεν (Ford Focus RS WRC06) 3 ώρες 28:17.0
2. Μάρκους Γκρόνχολμ (Ford Focus RS WRC06) + 9.5
3. Χένινγκ Σόλμπεργκ (Ford Focus RS WRC06) + 3:44.6
4. Πέτερ Σόλμπεργκ (Subaru Impreza WRC06) + 4:01.1
5. Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα (Ford Focus RS WRC06) + 5:30.7
6. Τζίτζι Γκάλι (Citroen Xsara WRC) + 7:05.2
7. Ντάνιελ Κάρλσον (Citroen Xsara WRC) + 9:23.7
8. Γιάν Κοπέτσκι (Skoda Fabia WRC) + 11:49.9

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ

1. Μάρκους Γκρόνχολμ (Φινλανδία) 24 βαθμοί
2. Μίκο Χίρβονεν (Φινλανδία) 20
3. Σεμπαστιάν Λεμπ (Γαλλία) 18
4. Χένινγκ Σόλμπεργκ (Νορβηγία) 11
5. Ντάνι Σόρντο (Ισπανία) 8
. Πέτερ Σόλμπεργκ (Νορβηγία) 8
7. Κρις Ατκινσον (Αυστραλία) 6
. Ντάνιελ Κάρλσον (Σουηδία) 6
9. Τόνι Γκαρντεμάιστερ (Φινλανδία) 5
10. Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα (Φινλανδία) 4
11. Τζίτζι Γκάλι (Ιταλία) 3
12. Mάνφρεντ Στολ (Αυστρία) 2
. Γιάν Κοπέτσκι (Τσεχία) 2

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ
1. BP - Ford WRT 44 βαθμοί
2. Citroen Total WRT 28
3. Stobart Ford RT 16
4. Subaru WRT 15
5. Kronos Citroen WRT 14
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 05-03-2007, 21:05:   #26
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή

To νέο Subaru Impreza WRC 2007

Το αυτοκίνητο με το οποίο θέλει να επιστρέψει στις νίκες και τη διεκδίκηση του τίτλου παρουσίασε σήμερα η Subaru. Το νέο Impreza WRC 2007 θα κάνει το αγωνιστικό του ντεμπούτο στο Ράλι του Μεξικού που θα πραγματοποιηθεί στις 9-11 Μαρτίου στα χέρια των Πέτερ Σόλμπεργκ και Κρις Άτκινσον.
Η νέα δημιουργία της ιαπωνικής εταιρείας αποτελεί προϊόν συνεργασίας των σχεδιαστών και μηχανικών των Fuji Heavy Industries Ltd και Subaru Tecnica International (STI) και της Subaru World Rally Team που έχει τη βάση της στην Αγγλία. Το νέο Impreza θυμίζει αρκετά τον προκάτοχό του. Ο μπροστινός προφυλακτήρας έχει ανασχεδιαστεί για να ταιριάζει στο νέο σύστημα ψύξης και οι εισαγωγές αέρα στο καπό είναι επίσης νέες. Ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας Steve Farrell δήλωσε: « Στόχος μας ήταν να δημιουργήσουμε ένα αυτοκίνητο με πιο «υπάκουο» μπροστινό μέρος, καλύτερη πρόσφυση και με πιο ομοιογενή φθορά των ελαστικών ιδιαίτερα στις μεγαλύτερες ειδικές. Για να το πετύχουμε αυτό ακολουθήσαμε διαφορετική φιλοσοφία σε τομείς όπως η κατανομή βάρους, η γεωμετρία της ανάρτησης και το set up των διαφορικών. Τα αμορτισέρ είναι επίσης νέα για βελτίωση του κρατήματος και της πρόσφυσης. Το αυτοκίνητο φέρει νέο ψυγείο και νέο πακέτο intercooler. Προχωρήσαμε σε μία μικρή εξέλιξη του συστήματος στα μέσα της προηγούμενης σεζόν και με το νέο πακέτο είμαστε σε θέση να κάνουμε ένα βήμα μπροστά σε αυτό τον τομέα. Απλουστεύσαμε τη διάταξη (του συστήματος), με αποτέλεσμα να βελτιώσουμε τη ροή του αέρα, κάναμε το μπροστινό μέρος ευκολότερο στις επισκευές, ενώ παράλληλα καταφέραμε να μειώσουμε και το βάρος.»
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 10-03-2007, 11:17:   #27
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή

Ο Loeb κυριάρχησε την πρώτη μέρα

Η πρώτη μέρα τελείωσε για το rally του Μεξικό. Μια ημέρα γεμάτη ενθουσιασμό, απογοήτευση για κάποιους, ευχάριστες αλλά και δυσάρεστες εκπλήξεις. Ο Loeb παρόλο που έχασε τον έλεγχο του C4 στην τελευταία στροφή της SS7, συνεχίζει να προηγείται με προβάδισμα 18sec στην γενική.
Επίσης σήμερα ήταν η πρώτη πραγματική πρόκληση για το καινούργιο Subaru Impreza WRC07 το οποίο είναι πολλά υποσχόμενο. ΟChris Atkinson πήρε την πρώτη θέση στις υπερειδικές και την δεύτερη της γενικής κατάταξης παρά τα προβλήματα που αντιμετώπισε με τον χειρισμό του αυτοκινήτου. Δυστυχώς όμως τα πράγματα δεν είναι το ίδιο καλά για τον Petter Solberg, που αν και πήρε τρεις συνεχόμενες νίκες στις πρώτε πίστες μεγαλώνοντας διαρκώς το προβάδισμα του από τον Loeb, η μέρα του τελείωσε στην έκτη ειδική όταν το αυτοκίνητο του άρχισε να χάνει λάδια. Η Γενική κατάταξη για τους δέκα πρώτους έχει ως εξής:


Θέση Νο Πλήρωμα Αυτοκίνητο Χρόνος - Διαφορά Θέση*
1. 1 LOEB-ELENA Citroen C4 A8 1h25'14"400 102.5 km/h 1 1
2. 8 ATKINSON-MACNEA Subaru Impr A8 1h25'40"700 + 00'26"30 2 2
3. 4 HIRVONEN-LETHIN Ford Focus A8 1h25'44"500 + 00'30"10 3 3
4. 2 SORDO-MARTI Citroen C4 A8 1h25'46"500 + 00'32"10 4 4
5. 3 GRONHOLM-RAUTIA Ford Focus A8 1h25'57"500 + 00'43"10 5 5
6. 5 STOHL-MINOR Citroen Xsa A8 1h26'06"100 + 00'51"70 6 6
7. 9 LATVALA-ANTILLA Ford Focus A8 1h26'52"200 + 01'37"80 7 7
8. 16 WILSON-ORR Ford Focus A8 1h29'47"200 + 04'32"80 8 8
9. 17 G.MACHALE-NAGLE Ford Focus A8 1h30'35"000 + 05'20"60 9 9
10. 34 HIGGINS-MARTIN Mitsubishi N4 1h32'18"000 + 07'03"60 1 1

*Κατάταξη ανάλογα με την κλάση του κάθε πληρώματος.
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 11-03-2007, 22:26:   #28
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή


Τη δεύτερη νίκη του στο φετινό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC) πέτυχε ο Σεμπαστιάν Λεμπ τερματίζοντας πρώτος στον αγώνα που ολοκληρώθηκε στο Μεξικό. Ο Γάλλος παγκόσμιος πρωταθλητής με Citroen τερμάτισε άνετα στην πρώτη θέση στον αγώνα της Λεόν για δεύτερη συνεχή χρονιά αφήνοντας πίσω του και με διαφορά περίπου 55 δευτερολέπτων τον Μάρκους Γκρόνχολμ με Ford και τρίτο τον ομόσταυλό του Μίκο Χιρβόνεν, ενώ τέταρτος ήταν ο Ντάνι Σόρντο επίσης με Citroen. Με τη νίκη του αυτή ο Σεμπαστιάν Λεμπ, που είχε καλύτερο χρόνο σε μόλις έξι από τις είκοσι ειδικές του αγώνα, μείωσε τη διαφορά του από τον πρωτοπόρο στη βαθμολογία των οδηγών Μάρκους Γκρόνχολμ στους τέσσερις βαθμούς.
Το επόμενο Ράλι, πέμπτο κατά σειρά στο φετινό πρωτάθλημα, θα πραγματοποιηθεί στην Πορτογαλία από τις 30 Μαρτίου ως την 1η Απριλίου.

Αναλυτικά η τελική κατάφαση στο Ράλι του Μεξικού:

1. Σεμπαστιάν Λεμπ (Γαλλία)-Citroen-3:48:13,3
2. Μάρκους Γκρόνχολμ (Φινλανδία)-Ford-+55,8’’
3. Μίκο Χιρβόνεν (Φινλανδία)-Ford-+1:27,7’’
4. Ντάνιελ Σόρντο (Ισπανία)-Citroen-1:43,7’’
5. Κρις Άτκινσον (Αυστραλία)-Subaru-+2:24,1’’
6. Μάνφρεντ Στολ (Αυστρία)-Citroen-+3:45,5’’
7. Γ.Λατβάλα (Φινλανδία)-Ford-+4:10,8’’
8. Μάθιου Ουίλσον (Μεγάλη Βρετανία)-Ford-+12:22,6’’
9. Χένινγκ Σόλμπεργκ (Φινλανδία)-Ford-+14:15,7’’
10. Μαρκ Χίγκινς (Μεγάλη Βρετανία)-Mitsubishi-+20:31,2’’

Η βαθμολογία στο πρωτάθλημα των οδηγών

1. Μάρκους Γκρόνχολμ 32
2. Σεμπαστιάν Λεμπ 28
3. Μίκο Χιρβόνεν 26
4. Ντάνιελ Σόρντο 13
5. Χένινγκ Σόλμπεργκ 11
6. Κρις Άτκινσον 10

Η βαθμολογία στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών

1. Ford 58
2. Citroen 43
3. Stobart-Ford 19
4. Subaru 19
5. Kronos-Citroen 17
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 16-03-2007, 15:58:   #29
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή


Την άποψη ότι η Subaru δεν έχει τη δυνατότητα να διεκδικήσει το φετινό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, εξέφρασε το αφεντικό της Prodrive, Ντέιβιντ Ρίτσαρντς. Η ιαπωνική ομάδα χρησιμοποίησε το αυτοκίνητο του 2007, στο ράλι του Μεξικού, αλλά ο Ρίτσαρντς πιστεύει ότι τώρα είναι αργά για να πιέσουν για τον τίτλο μιας και το νέο Impreza έχει πραγματοποιήσει λίγες δοκιμές. Ο Πέτερ Σόλμπεργκ προηγούνταν στο ράλι Μεξικού στις πρώτες πέντε ειδικές, πριν εγκαταλείψει από διαρροή λαδιού, ενώ ο Άτκινσον έφερε τερμάτισε πέμπτος.
«Νομίζω ότι ήταν ένα εκπληκτικό ντεμπούτο για το αυτοκίνητο, βάσει των λίγων δοκιμών που έχουμε κάνει», δήλωσε ο Ρίτσαρντς στην ιστοσελίδα «autosport.com» και συνέχισε: «Νομίζω ότι είναι κάπως νωρίς για να πιέσουμε για τον τίτλο». Ο Σόλμπεργκ μετά από τέσσερα ράλι είναι στην έβδομη θέση της βαθμολογίας έχοντας οκτώ βαθμούς, ενώ ο Κρις Άτκινσον είναι έκτος με δέκα βαθμούς.
Ο στόχος της Subaru πλέον όπως τονίζει ο Ρίτσαρντς, είναι να βελτιώσει τα αποτελέσματά της για το υπόλοιπο του 2007, αλλά πιστεύει ότι αυτό πρέπει να αλλάξει του χρόνου όταν θα παρουσιαστεί το νέο αυτοκίνητο. «Πιστεύω ότι ο Πέτερ και ο Κρις μπορούν να βρίσκονται στο πόντιουμ και να πάρουν νίκες φέτος, αλλά με το νέο αμάξι την επόμενη χρονιά, δε θα υπάρχουν δικαιολογίες», υπογράμμισε το αφεντικό της ομάδας και κατέληξε: «Ο Πέτερ ήταν πολύ ευχαριστημένος με το αμάξι ενώ πολύ καλά τα πήγε και ο Κρις. Το να σημειώνεις πρώτους χρόνους και να προηγείσαι την πρώτη μέρα μέχρι να εμφανιστεί το πρόβλημα, ήταν πολύ θετικό».
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 30-03-2007, 21:06:   #30
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 853 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή


Δυστυχώς για ακόμα μία χρονιά το Ράλι Πορτογαλίας σημαδεύτηκε από ατύχημα. Αυτή τη φορά το γεγονός συνέβη κατά τη διάρκεια του shakedown, όταν ο Αρμίντο Αραούζο έχασε τον έλεγχο του Mitsubishi Lancer κι έπεσε πάνω σε πέντε θεατές, οι οποίοι στέκονταν σε σημείο όπου απαγορευόταν να βρίσκονται άνθρωποι.
Ένας Πορτογάλος φωτογράφος έσπασε το πόδι του, ενώ ένας θεατής έσπασε το χέρι του. Άπαντες διακομίσθηκαν στο νοσοκομείο του Φάρο, όπου τους παρασχέθηκαν οι α’ βοήθειες.
Για την ιστορία να αναφέρουμε ότι ταχύτερος στο shakedown ήταν ο Πέτερ Σόλμπεργκ με Subaru Impreza WRC (3'.06'.0), ακολουθούμενος από τον «ομόσταυλό» του Κρις Άτκινσον (3'.06'.6), τον Μίκο Χιρβόνεν με Ford Focus WRC (3'.06'.7), τον Σεμπαστιάν Λεμπ με Citroën C4 WRC (3'.07'.2) και τον Ντάνιελ Κάρλσον με Citroën Xsara WRC (3'.07'.4).
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Bookmarks
Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας



Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 21:01:.


Powered and Developed by Lateam.gr
Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.5.1
Lateam