Greek infotainment community

Το Lateam είναι Ε Ν Α Ν Τ Ι Α σε οποιαδήποτε μορφή Π Ε Ι Ρ Α Τ Ε Ι Α Σ
Facebooktwitter
Επιστροφή   Greek infotainment community > ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ > ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

WRC

This is a discussion on WRC within the ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ forums, part of the ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ category; Νικητής στο Ράλι της Πορτογαλίας αναδείχθηκε ο Σεμπαστιάν Λεμπ τερματίζοντας πρώτος σε αγώνα του φετινού πρωταθλήματος για τρίτη φορά φέτος. ...

Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 04-04-2007, 19:43:   #31
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 855 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή

Νικητής στο Ράλι της Πορτογαλίας αναδείχθηκε ο Σεμπαστιάν Λεμπ τερματίζοντας πρώτος σε αγώνα του φετινού πρωταθλήματος για τρίτη φορά φέτος. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής με Citroen έχοντας εξασφαλίσει από το δεύτερο σκέλος διαφορά της τάξεως τον 40 δευτερολέπτων από τον Μάρκους Γκρόνχολμ έφτασε σε μια άνετη επικράτηση και μείωσε στους δύο τους βαθμούς της διαφοράς του από τον Φινλανδό μεγάλο του αντίπαλο. Ο τελευταίος λίγο έλειψε να τιμωρηθεί με αποκλεισμό, αφού ο Focus RS WRC06 του βρέθηκε με λιγότερο βάρος από το ελάχιστο επιτρεπτό μετά την ολοκλήρωση του δευτέρου σκέλους, αλλά τελικά αθωώθηκε από τους αγωνοδίκες λόγω αμφιβολιών. Στην τρίτη θέση τερμάτισε ο Μίκο Χιρβόνεν, ο οποίος είναι τρίτος και στη βαθμολογία των οδηγών.
Η τελική κατάταξη του Ράλι Πορτογαλίας:
1. Σεμπαστιάν Λεμπ Citroen C4 WRC 3hours 53:33.1
2. Μάρκους Γκρόνχολμ Ford Focus RS WRC06 +00:37.1
3. Μίκο Χιρβόνεν Ford Focus RS WRC06 +02:08.1
4. Πέτερ Σόλμπεργκ Subaru Impreza WRC 2007 +03:13.9
5. Ντάνι Σόρντο Citroen C4 WRC +05:05.3
6. Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα Ford Focus WRC06 +05:44.9
7. Ντάνιελ Κάρλσον Citroen Xsara WRC +08:13.2
8. Τζίτζι Γκάλι Citroen Xsara WRC +09:39.6
H βαθμολογία των οδηγών
1. Μάρκους Γκρόνχολμ 40
2. Σεμπαστιάν Λεμπ 38
3. Μίκο Χιρβόνεν 32
4. Ντάνιελ Σόρντο 17
5. Πέτερ Σόλμπεργκ 13
6. Χένινγκ Σόλμπεργκ 11
7. Κρις Άτκινσον 10
8. Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα 9
9. Ντάνιελ Κάρλσον 6
10. Τόνι Γκαρντεμάιστερ 5
Η βαθμολογία των κατασκευαστών
1 Ford BP 72
2 Citroen Total 57
3 Subaru WRT 24
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Sponsored Links
Παλιά 18-04-2007, 11:57:   #32
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 855 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή

Δεν έχει ράλι για Γκάλι

Μία γνώριμη φιγούρα δεν θα βρίσκεται στο servive park στην Αργεντινή. Ο Ιταλός Τζίτζι Γκάλι απέσυρε τη συμμετοχή του από το ράλι Αργεντινής, μιας και έχασε έναν από τους σπόνσορες του.
Ο Γκάλι οδηγεί ένα Citroen Xsara για την ομάδα Almont και είχε υπογράψει συμβόλαιο να τρέξει σε οκτώ αγώνες. Ωστόσο μία εταιρεία που τον χορηγούσε, αποφάσισε να μην "τρέξει" στην Αργεντινή.
Ο Ιταλός έχει συγκεντρώσει πέντε πόντους στο φετινό πρωτάθλημα με συμμετοχή στα ράλι Σουηδίας, Νορβηγίας και Πορτογαλίας.
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 03-05-2007, 13:24:   #33
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 855 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή

Την Πέμπτη 3 Μαΐου αρχίζει η προπώληση εισιτηρίων για την Υπερειδική «Ιππόδρομος», που θα πραγματοποιηθεί τρεις φορές, την Πέμπτη 31 Μαΐου, το Σάββατο 2 και την Κυριακή 3 Ιουνίου, κατά τη διάρκεια του BP Ultimate Ράλλυ Ακρόπολις 2007.

Ο χώρος του Ιπποδρόμου Αθηνών, στο Μαρκόπουλο, θα φιλοξενήσει συνολικά 13.500 θεατές, 8.500 σε τομέα καθημένων και 5.000 σε τομέα ορθίων.
Το κόστος των εισιτηρίων ανέρχεται σε 25 ?για θέσεις καθημένων σε σταθερή ή προσωρινή κερκίδα και σε 10 ? για θέσεις ορθίων.
Ανεξάρτητα από το ημερήσιο, διατίθεται και τριήμερο εισιτήριο, με κόστος 50 ?, που δίνει πρόσβαση σε θέσεις κερκίδων και ισχύει και για τις τρεις φορές διεξαγωγής της Υπερειδικής διαδρομής.
Για αγορές από την Πέμπτη 3 Μαΐου, επισκεφθείτε την ηλεκτρονική διεύθυνση
Κώδικας:
 http://www.tickethouse.gr
ή καλέστε στα τηλεφωνικά κέντρα της Ticket House στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, στα 210.3608366 και 2310.253630, αντίστοιχα.
Επιπλέον, από τις 9 Μαΐου εισιτήρια θα εκδίδονται και από τα ταμεία της Ticket House, Πανεπιστημίου 42 (εντός Στοάς) για την Αθήνα και Εθνικής Αμύνης 20 & Τσιμισκή για τη Θεσσαλονίκη, καθώς και από τα κεντρικά γραφεία της ΕΛΠΑ, στη Λ. Μεσογείων 395 στην Αγ. Παρασκευή.
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 04-05-2007, 21:11:   #34
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 855 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή

Ωρα για... ταγκό!

Στη χώρα του ταγκό, την πανέμορφη Αργεντινή, συνεχίζεται αυτό το τριήμερο ο «μαραθώνιος» του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι.
Ο έκτος αγώνας του φετινού WRC αναμένεται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον, έπειτα απ όσα συνέβησαν πριν από τέσσερις εβδομάδες στην Πορτογαλία, όταν επιβλήθηκε ποινή 5 σε όλα τα Ford Focus εξαιτίας παρατυπίας στο πίσω τζάμι τους.
Αυτό είχε ως αποτέλεσμα ο Μάρκους Γκρένχολμ να χάσει από τον Σεμπαστιάν Λεμπ την πρωτιά στη βαθμολογία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Οδηγών και η Citroen να μειώνει στους οκτώ τους βαθμούς που τη χωρίζουν από τη Ford στην κορυφή της βαθμολογίας των κατασκευαστών.
Το Ράλι Αργεντινής ουσιαστικά ξεκίνησε χθες με την υπερειδική του Μπουένος Αϊρες, η οποία φιλοξενήθηκε στο στάδιο της Ρίβερ Πλέιτ. Ειδικά για τη συγκεκριμένη διαδρομή τα πληρώματα κινήθηκαν από την Κόρδοβα, όπου βρίσκεται το «στρατηγείο» του αγώνα, στην πρωτεύουσα της Αργεντινής, όπου πρόσφεραν πλούσιο θέαμα στους χιλιάδες φίλους του WRC.
Ο αγώνας συνεχίζεται σήμερα με το υπόλοιπο κομμάτι του πρώτου σκέλους που περιλαμβάνει οκτώ ειδικές διαδρομές στην ευρύτερη περιοχή της Κόρδοβα.
Σε ό,τι αφορά τα ιστορικά στοιχεία του Ράλι Αργεντινής, να αναφέρουμε ότι η πρώτη φορά που διοργανώθηκε ήταν το 1979. Ο κατασκευαστής με τις περισσότερες νίκες είναι η Lancia με επτά, ενώ σε επίπεδο οδηγών τις περισσότερες (3) φορές έχουν ανέβει στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου ο Μίκι Μπιαζιόν, ο Κάρλος Σάινθ και ο Τόμι Μάκινεν.
Ο μοναδικός γηγενής οδηγός που κέρδισε τον αγώνα ήταν ο αείμνηστος Χόρχε Ρεκάλντε το 1988 και το 1995.
Είναι χαρακτηριστικό ότι στις 26 έως φέτος διοργανώσεις του Ράλι Αργεντινής νικητές έχουν στεφθεί 16 διαφορετικοί οδηγοί!
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 05-05-2007, 13:18:   #35
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 855 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή

Νίκη για τον Hirvonen

Οι πολύ άσχημες καιρικές συνθήκες που επικρατούσαν στην Cordoba εμπόδισαν την ασφαλή μεταφορά των πληρωμάτων και τον αυτοκινήτων, καθώς το αεροπλάνο με τα πληρώματα έπρεπε να επιστρέψει στο Buenos Aires και τα φορτηγά που μεταφέρανε τα αυτοκίνητα έπρεπε να πηγαίνουν πολύ αργά.
Η μόνη ειδική διαδρομή που δεν ακυρώθηκε ήταν η super ειδική που έγινε μέσα στο στάδιο της Cordoba και ανέβασε την διάθεση των θεατών στα ουράνια. Για ακόμα μια φορά ο οδηγός της BP Ford Focus, Mikko Hirvonen έκανε τον ταχύτερο γύρο και κέρδισε την δεύτερη συνεχόμενη super ειδική με χρόνο 2min 31,07sec. Η γενική κατάταξη για τους δέκα πρώτους μετά το τέλος της πρώτης ημέρας έχει ως εξής:


Θέση Νο Πλήρωμα Αυτοκίνητο Χρόνος - Διαφορά Θέση*
1. 4 HIRVONEN-LEHTIN Ford Focus A8 04'40"000 61.7 km/h 1 1
2. 2 SORDO-MARTI Citroen C4 A8 04'42"400 + 00'02"40 2 2
3. 1 LOEB-ELENA Citroen C4 A8 04'42"900 + 00'02"90 3 3
4. 3 GRONHOLM-RAUTIA Ford Focus A8 04'43"000 + 00'03"00 4 4
5. 7 P.SOLBERG-MILLS Subaru Impr A8 04'43"300 + 00'03"30 5 5
6. 8 ATKINSON-PREVOT Subaru Impr A8 04'44"200 + 00'04"20 6 6
7. 5 STOHL-MINOR Citroen Xsa A8 04'47"900 + 00'07"90 7 7
8. 10 H.SOLBERG-MENKE Ford Focus A8 04'48"000 + 00'08"00 8 8
9. 16 WILSON-ORR Ford Focus A8 04'48"100 + 00'08"10 9 9
10. 11 PEREZ-COMPANC-V Ford Focus A8 04'49"000 + 00'09"00 10 10



*Κατάταξη ανάλογα με την κλάση του κάθε πληρώματος.
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 05-05-2007, 13:19:   #36
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 855 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή

Νίκη για τον Hirvonen

Οι πολύ άσχημες καιρικές συνθήκες που επικρατούσαν στην Cordoba εμπόδισαν την ασφαλή μεταφορά των πληρωμάτων και τον αυτοκινήτων, καθώς το αεροπλάνο με τα πληρώματα έπρεπε να επιστρέψει στο Buenos Aires και τα φορτηγά που μεταφέρανε τα αυτοκίνητα έπρεπε να πηγαίνουν πολύ αργά.
Η μόνη ειδική διαδρομή που δεν ακυρώθηκε ήταν η super ειδική που έγινε μέσα στο στάδιο της Cordoba και ανέβασε την διάθεση των θεατών στα ουράνια. Για ακόμα μια φορά ο οδηγός της BP Ford Focus, Mikko Hirvonen έκανε τον ταχύτερο γύρο και κέρδισε την δεύτερη συνεχόμενη super ειδική με χρόνο 2min 31,07sec. Η γενική κατάταξη για τους δέκα πρώτους μετά το τέλος της πρώτης ημέρας έχει ως εξής:


Θέση Νο Πλήρωμα Αυτοκίνητο Χρόνος - Διαφορά Θέση*
1. 4 HIRVONEN-LEHTIN Ford Focus A8 04'40"000 61.7 km/h 1 1
2. 2 SORDO-MARTI Citroen C4 A8 04'42"400 + 00'02"40 2 2
3. 1 LOEB-ELENA Citroen C4 A8 04'42"900 + 00'02"90 3 3
4. 3 GRONHOLM-RAUTIA Ford Focus A8 04'43"000 + 00'03"00 4 4
5. 7 P.SOLBERG-MILLS Subaru Impr A8 04'43"300 + 00'03"30 5 5
6. 8 ATKINSON-PREVOT Subaru Impr A8 04'44"200 + 00'04"20 6 6
7. 5 STOHL-MINOR Citroen Xsa A8 04'47"900 + 00'07"90 7 7
8. 10 H.SOLBERG-MENKE Ford Focus A8 04'48"000 + 00'08"00 8 8
9. 16 WILSON-ORR Ford Focus A8 04'48"100 + 00'08"10 9 9
10. 11 PEREZ-COMPANC-V Ford Focus A8 04'49"000 + 00'09"00 10 10



*Κατάταξη ανάλογα με την κλάση του κάθε πληρώματος.
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 07-05-2007, 21:17:   #37
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 855 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή


Ο Σεμπαστιάν Λεμπ σημείωσε την τρίτη συνεχή του νίκη και τέταρτη συνολικά στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι τερματίζοντας πρώτος και με μεγάλη διαφορά από τον Μάρκους Γκρόνχολμ (Ford Focus) στον αγώνα της Αργεντινής. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου βρέθηκε ομόσταυλος του Γκρόνχολμ, Μίκο Χιρβόνεν, ενώ οι οδηγοί ς Stobart Ford, Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα και Χένινγκ Σόλμπεργκ, έκαναν το 4-5. Την πρώτη οκτάδα συμπλήρωσαν οι Ντάνι Σόρντο (Citroen Total), Κρις Άτκινσον (Subaru) και Μάνφρεντ Στολ (OMV Kronos Citroen). Ο επόμενος αγώνας του πρωταθλήματος θα γίνει το τριήμερο 18-20 Μαΐου στη Σαρδηνία.

Η τελική κατάταξη του Ράλι Αργεντινής

1. Σεμπαστιάν Λεμπ - Citroen Total WR 1 T C4 WRC - 2:52.03.8
2. Μάρκους Γκρόνχολμ - BP-Ford Focus RS WRC06 - +36.7
3. Μίκο Χιρβόνεν - BP-Ford Focus RS WRC06 - +2:15.2
4. Γιάρι- Μάτι Λάτβαλα - Stobart Ford Focus WRC06 - +3:43.0
5. Χένινγκ Σόλμπεργκ - Stobart Ford Focus WRC06 - +4:10.1
6. Ντάνι Σόρντο - Citroen Total WRT C4 WRC - +5:20.2
7. Κρις Άτκινσον - Subaru WRT Impreza WRC 2007 - +16:49.9
8. Μάνφρεντ Στολ - OMV Kronos Citroen Xsara WRC - +16:59.2

Η βαθμολογία των οδηγών

1. Σεμπαστιάν Λεμπ 38
2. Μάρκους Γκρόνχολμ 37
3. Μίκο Χιρβόνεν 29
4. Ντάνιελ Σόρντο 19
5. Πέτερ Σόλμπεργκ 16

Η βαθμολογία των κατασκευαστών

1 BP-Ford 67
2 Citroen Total 59
3 Subaru 27
4 Stobart Ford 21
5 OMV Kronos Citroen 21
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 21-05-2007, 16:32:   #38
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 855 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή


Ο Μάρκους Γκρόνχολμ ήταν ο μεγάλος νικητής του Ράλι της Σαρδηνίας επωφελούμενος από την ατυχία του Σεμπαστιάν Λεμπ, που αποχώρησε, και έτσι πέρασε στην πρώτη θέση της βαθμολογίας των οδηγών με επτά βαθμούς διαφορά από τον μεγάλο του αντίπαλο. Ο τρις παγκόσμιος πρωταθλητής, που αναζητούσε την τέταρτη συνεχή νίκη του στο πρωτάθλημα και τρίτη διαδοχική στην Ιταλία, οδηγούσε την κούρσα μέχρι και σήμερα, ωστόσο στην πρώτη ειδική διαδρομή της τελευταίας ημέρας έπεσε σε ένα χαντάκι και αναγκάστηκε να αποσυρθεί από τον αγώνα.

Έτσι ο Φινλανδός με Ford Focus πέρασε στην πρώτη θέση και διατηρήθηκε ως το τέλος σε αυτή φτάνοντας στη νίκη με 29,2 δευτερόλεπτα διαφορά από τον ομόσταυλό του, Μίκο Χιρβόνεν. Τρίτος ήταν ο Ντάνι Σόρντο με Citroen C4 και τέταρτος ο Χένινγκ Σόλμπεργκ με το τρίτο Ford Focus. Τη βαθμολογούμενη οκτάδα συμπλήρωσαν οι Πέτερ Σόλμπεργκ (Subaru Impreza), Τόνι Γκαρντεμάιστερ (Mitsubishi Lancer), Μάνφρεντ Στολ (Citroen Xsara) και Γιούχο Χάνινεν (Mitsubishi Lancer).

Η τελική κατάταξη του Ράλι Σαρδηνίας

1. Μάρκους Γκρόνχολμ (Φινλανδία) Ford Focus 3:48:42
2. Μίκο Χιρβόνεν (Φινλανδία) Ford Focus +29.2
3. Ντάνι Σόρντο (Ισπανία) Citroen C4 +1:21.8
4. Χένινγκ Σόλμπεργκ (Νορβηγία) Ford Focus +1:36.6
5. Πέτερ Σόλμπεργκ (Νορβηγία) Subaru Impreza +2:34.2
6. Τόνι Γκαρντεμάιστερ (Φινλανδία) Mitsubishi Lancer +5:02.1
7. Μάνφρεντ Στολ (Αυστρία) Citroen Xsara +5:28.6
8. Γιούχο Χάνινεν (Φινλανδία) Mitsubishi Lancer +9:31.7
9. Γιάρι-Μάτι Λατβάλα (Φινλανδία) Ford Focus +11:27.7
10. Κρις Άτκινσον (Αυστρία) Subaru Impreza +16:19.4

Η βαθμολογία στο πρωτάθλημα των οδηγών

1. Μάρκους Γκρόνχολμ 55
2. Σεμπαστιάν Λεμπ 48
3. Μίκο Χιρβόνεν 44
4. Ντάνι Σόρντο 28
5. Πέτερ Σόλμπεργκ 20
6. Χένινγκ Σόλμπεργκ 20
7. Κρις Άτκινσον 12
8. Γιάρι-Μάτι Λατβάλα 12

*Ο όγδοος αγώνας του πρωταθλήματος Ράλι είναι το Ράλι Ακρόπολις, που θα γίνει το τριήμερο 1-3 Ιουνίου στη Λαμία.
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 23-05-2007, 12:05:   #39
jim_pap_2
LaTeamer
 
Το avatar του χρήστη jim_pap_2
 
Εγγραφή: Jan 2007
Περιοχή: Los Almyros
Μηνύματα: 754
Thanks: 386
Thanked 127 Times in 61 Posts
My Mood:
jim_pap_2 will become famous soon enoughjim_pap_2 will become famous soon enoughjim_pap_2 will become famous soon enoughjim_pap_2 will become famous soon enoughjim_pap_2 will become famous soon enoughjim_pap_2 will become famous soon enoughjim_pap_2 will become famous soon enoughjim_pap_2 will become famous soon enough
Προεπιλογή Ακροπολικές… ιππομαχίες!

Σε παρωδία συνέντευξης Τύπου μετατράπηκε η παρουσίαση του φετινού αγώνα


Περίπου επτά λεπτά διήρκεσε η συνέντευξη Τύπου του 54ου Ράλι Ακρόπολις, όσο δηλαδή χρειάστηκε η Ανίτα Πασαλή, αλυτάρχης του αγώνα, να απαντήσει στη μια και μοναδική ερώτηση αγωνιστικού περιεχομένου που διατυπώθηκε. Τις υπόλοιπες σχεδόν δύο ώρες οι εκπρόσωποι του Τύπου και οι υπόλοιποι παρευρισκόμενοι αναλωθήκαμε σε μια μακράς διάρκειας διένεξη, άλλοτε έντονη και άλλοτε όχι τόσο, ανάμεσα στον Πρόεδρο των Ιδιοκτητών Ίππων, κ. Σπανορήγα, τον Γενικό Γραμματέα της Φιλίππου Ενώσεως, κ. Συρίγο και τον Πρόεδρο του Οργανισμού Διεξαγωγής Ιπποδρομιών Ελλάδας, κ. Κώστογλου.

Με την ολοκλήρωση της παρουσίασης του αγώνα, ο κ. Σπανορήγας έκανε την πρώτη παρέμβαση ζητώντας να μάθει γιατί κανείς δεν φρόντισε να ενημερώσει τους ιδιοκτήτες νωρίτερα για τη διεξαγωγή της υπερειδικής μέσα στο χώρο που σταβλίζονται τα άλογα. Η απάντηση του κ. Κώστογλου ήταν πως οι συζητήσεις ξεκίνησαν τον Σεπτέμβριο και από τότε δεν υπήρξε καμία αντίδραση, μέχρι σήμερα, όπως είπε ο Πρόεδρος του Ο.Δ.Ι.Ε. Έγινε μάλιστα και δοκιμή, κατά την οποία ήταν παρόντες οι εκπρόσωποι των προπονητών των ίππων και συναίνεσαν και εγγράφως για τη διεξαγωγή της Ειδικής.

Από εκεί και πέρα η συζήτηση ξέφυγε, με τον Φίλιππο Συρίγο να παίρνει το λόγο και χρησιμοποιώντας τη διττή ιδιότητα με την οποία βρισκόταν στη συνέντευξη, ρώτησε για ποιο λόγο δεν υπάρχει περιβαλλοντική μελέτη για την αλλαγή χρήσης του Ιπποδρόμου και τοποθετήθηκε σχετικά με την ευαισθησία των αλόγων στους ήχους των αγωνιστικών αυτοκινήτων και στη ρύπανση που θα προκαλέσουν αυτά.

Αφού λοιπόν ενημερωθήκαμε πως τα ασφαλιστικά μέτρα που έχουν καταθέσει οι ιδιοκτήτες ίππων κατά του Ο.Δ.Ι.Ε. θα εκδικαστούν την Παρασκευή, η κατάληξη ήταν η απίστευτη δήλωση του Προέδρου της Ε.Λ.Π.Α., Βασίλη Δεσποτόπουλου, ότι δεν υπάρχει καμία εναλλακτική λύση σε περίπτωση που το δικαστήριο αποφασίσει να δικαιώσει τους ιδιοκτήτες αλόγων. Χαρακτηριστικά ο κ. Δεσποτόπουλος είπε, «Δεν θέλω να σκέφτομαι καν αυτό το γεγονός. Ελπίζω όλα να πάνε καλά!». Ωστόσο, πρέπει εδώ να τονίσουμε κατηγορηματικά ότι δεν υπάρχει καμία περίπτωση να αναβληθεί ή να μη διεξαχθεί το Ράλι Ακρόπολις, όποια και αν είναι η έκβαση των ασφαλιστικών μέτρων. Το χειρότερο που μπορεί να γίνει είναι να μην πραγματοποιηθούν οι προγραμματισμένες υπερειδικές στον Ιππόδρομο, κάτι που φυσικά θα είναι πολύ μεγάλη ζημιά και για το κύρος της Ελλάδας (ακόμα γελάει ο κόσμος με αυτά που έγιναν στην Αργεντινή) αλλά και οικονομικά.

Το γενικό συμπέρασμα είναι ο έντονος διχασμός που επικρατεί στις τάξεις των εμπλεκομένων με τον Ιππόδρομο, για λόγους που είναι τόσο άγνωστοι όσο και αδιάφοροι στην ΕΛΠΑ που βρίσκεται ξαφνικά στην μέση, χωρίς ωστόσο να είναι άμοιρη ευθυνών, καθώς έπρεπε να είχε φροντίσει για ανάλογες περιπτώσεις πριν φτάσουμε στο ενδεχόμενο κινδύνου, που κανείς δεν ξέρει, μέχρι την Παρασκευή τουλάχιστον, αν είναι μικρό ή μεγάλο!

Στην αγωνιστική ερώτηση που αφορούσε την μήκους 48,88 χιλιομέτρων Ειδική Διαδρομή των Αγίων Θεοδώρων, η Ανίτα Πασαλή τόνισε, προσπαθώντας να «σπάσει» και την ένταση που υπήρχε, ότι έχει συστήσει σε όλους τους οδηγούς να έχουν καλή φυσική κατάσταση γιατί είναι πολύ απαιτητική και σίγουρα θα αποδειχτεί εξαντλητική για όλους τους συμμετέχοντες.

Από εκεί και πέρα η συζήτηση ξέφυγε, με τον Φίλιππο Συρίγο να παίρνει το λόγο και χρησιμοποιώντας τη διττή ιδιότητα με την οποία βρισκόταν στη συνέντευξη, ρώτησε για ποιο λόγο δεν υπάρχει περιβαλλοντική μελέτη για την αλλαγή χρήσης του Ιπποδρόμου και τοποθετήθηκε σχετικά με την ευαισθησία των αλόγων στους ήχους των αγωνιστικών αυτοκινήτων και στη ρύπανση που θα προκαλέσουν αυτά.

Αφού λοιπόν ενημερωθήκαμε πως τα ασφαλιστικά μέτρα που έχουν καταθέσει οι ιδιοκτήτες ίππων κατά του Ο.Δ.Ι.Ε. θα εκδικαστούν την Παρασκευή, η κατάληξη ήταν η απίστευτη δήλωση του Προέδρου της Ε.Λ.Π.Α., Βασίλη Δεσποτόπουλου, ότι δεν υπάρχει καμία εναλλακτική λύση σε περίπτωση που το δικαστήριο αποφασίσει να δικαιώσει τους ιδιοκτήτες αλόγων. Χαρακτηριστικά ο κ. Δεσποτόπουλος είπε, «Δεν θέλω να σκέφτομαι καν αυτό το γεγονός. Ελπίζω όλα να πάνε καλά!». Ωστόσο, πρέπει εδώ να τονίσουμε κατηγορηματικά ότι δεν υπάρχει καμία περίπτωση να αναβληθεί ή να μη διεξαχθεί το Ράλι Ακρόπολις, όποια και αν είναι η έκβαση των ασφαλιστικών μέτρων. Το χειρότερο που μπορεί να γίνει είναι να μην πραγματοποιηθούν οι προγραμματισμένες υπερειδικές στον Ιππόδρομο, κάτι που φυσικά θα είναι πολύ μεγάλη ζημιά και για το κύρος της Ελλάδας (ακόμα γελάει ο κόσμος με αυτά που έγιναν στην Αργεντινή) αλλά και οικονομικά.

Το γενικό συμπέρασμα είναι ο έντονος διχασμός που επικρατεί στις τάξεις των εμπλεκομένων με τον Ιππόδρομο, για λόγους που είναι τόσο άγνωστοι όσο και αδιάφοροι στην ΕΛΠΑ που βρίσκεται ξαφνικά στην μέση, χωρίς ωστόσο να είναι άμοιρη ευθυνών, καθώς έπρεπε να είχε φροντίσει για ανάλογες περιπτώσεις πριν φτάσουμε στο ενδεχόμενο κινδύνου, που κανείς δεν ξέρει, μέχρι την Παρασκευή τουλάχιστον, αν είναι μικρό ή μεγάλο!

Στην αγωνιστική ερώτηση που αφορούσε την μήκους 48,88 χιλιομέτρων Ειδική Διαδρομή των Αγίων Θεοδώρων, η Ανίτα Πασαλή τόνισε, προσπαθώντας να «σπάσει» και την ένταση που υπήρχε, ότι έχει συστήσει σε όλους τους οδηγούς να έχουν καλή φυσική κατάσταση γιατί είναι πολύ απαιτητική και σίγουρα θα αποδειχτεί εξαντλητική για όλους τους συμμετέχοντες.

Πηγη Contra.gr
Ο χρήστης jim_pap_2 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 04-08-2007, 02:20:   #40
ilias
VIP
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 855 Times in 534 Posts
ilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the roughilias is a jewel in the rough
Προεπιλογή


Άλλες παραδόσεις είναι για να σπάνε και άλλες για να διατηρούνται στο πέρασμα των χρόνων. Στην Φινλανδία η υπεροχή των ντόπιων οδηγών, ανεξαρτήτως αν τελικά καταφέρει να πάρει την νίκη και φέτος ένας εκ των Marcus Gronholm και Mikko Hirvonen, είναι δεδομένη και είναι μια παράδοση που δεν έχει προηγούμενο στον μηχανοκίνητο αθλητισμό και πιθανότατα δύσκολα θα υπάρξουν οι συνθήκες ώστε να βρεθούν και μιμητές.
Φέτος ασχέτως αν τελικά καταφέρουν να επικρατήσουν ξανά οι Φινλανδοί, καθώς είμαστε ακόμη στο πρώτο σκέλος, από αυτό κιόλας, έδειξαν τι σημαίνει φινλανδικό ράλι. Τρεις διαφορετικοί νικητές σε τρεις ειδικές στο ξεκίνημα του πρώτου σκέλους είναι ένα χαρακτηριστικό στοιχείο που σίγουρα είχε λείψει από το Παγκόσμιο Πρωταθλημα και ακόμη και αν η παρουσία του Latvala εξαντλήθηκε σε αυτές τις πρώτες ειδικές λόγω της απειρίας του κυρίως, οι Gronholm και Hirvonen συνέχισαν το βιολί τους φτιάχνοντας μια μονομαχία καλύτερη από εκείνες του «ψηλού» με τον Loeb.
Βλέπετε οι δύο σημερινοί πρωταγωνιστές έχουν ίδια αυτοκίνητα, είναι στην ίδια ομάδα αι φυσικά είναι αμφότεροι Φινλανδοί, κάτι που σημαίνει πως πάνω κάτω ξέρουν τα ίδια πράγματα, έστω και αν έχουν πολύ διαφορετικές εμπειρίες. Ακριβώς για αυτούς τους λόγους λοιπόν έπειτα από περισσότερα από 100 χιλιόμετρα ειδικών διαδρομών οι χρόνοι που χώριζαν τον Gronholm και τον Hirvonen δεν ξεπερνούσαν τα 8 δέκατα του δευτερολέπτου και χρειάστηκε να φτάσουμε στην μεγάλη ειδική της ημέρας για να νιώσει ο Gronholm πως πήρε μια «ανάσα».
Το πρώτο σκέλος πάντως του φετινού Ράλι Φινλανδίας ήταν μάλλον πολύ μεγάλο για όσα έχουμε συνηθίσει. Σχεδόν 130 χιλιόμετρα έγραψαν τα κοντέρ των WRCars μαζί με τις υπερειδικές και σε αυτά έχουμε φτάσει οι πέντε πρώτοι οδηγοί να είναι μέσα σε ένα λεπτό, γεγονός που δείχνει το επίπεδο του ανταγωνισμού σε κάθε ένα από τα περάσματά τους.
Οι δύο πρωτοπόροι ήταν από την αρχή εντυπωσιακοί και παρέμειναν έτσι μέχρι το τέλος και πραγματικά είναι κρίμα για τον Jari Matti Latvala, το ανερχόμενο αστέρι της χώρας, που δεν καταφέρνει να συμπληρώνει τους δύο συμπατριώτες του. Ο νεαρός πίεσε προφανώς λίγο περισσότερο από όσο θα έπρεπε και δεν θέλει κάτι πάραπάνω σε ένα ράλι που οι ταχύτητες φτάνουν τα 130 χλμ. Την ώρα να γίνει το κακό. Έτσι έπειτα από μια μικρή έξοδο στην δεύτερη ειδική της ημέρας, ήρθε το τελειωτικό χτύπημα στην έβδομη του αγώνα όταν έσπασε το ψαλίδι του Focus του 2006 και τον έθεσε εκτός μάχης και υπό το καθεστώς SupeRally.
Από εκεί και πέρα εκείνος που ήταν (σχεδόν) μονίμως τρίτος και (σχεδόν) ηρωικά κοντά στους δύο Φινλανδούς ήταν ο Sebastien Loeb. Με μοναδική εξαίρεση το δεύτερο κομμάτι του πρώτου σκέλους, τις τρεις ειδικές δηλαδή που το Impreza του Petter Solberg δούλεψε καλά, ο Αλσατός Πρωταθλητής ήταν πάντα εκεί που χρειαζόταν ώστε να εξασφαλίσει τελικά μια τρίτη θέση με σχετική άνεση. Ο Νορβηγός της Subaru ξεκίνησε άσχημα κάνοντας χρόνους δεκάδας και έχασε πολύτιμο έδαφος, κάτι που επέτρεψε στον Atkinson να αναλάβει να «ξελασπώσει» την ομάδα. Πάντως το απόγευμα του πήγε καλά και το οι είναι πέμπτος με πολλά αγωνιστικά χιλιόμετρα ακόμη να απομένουν, είναι μάλλον κάτι που ήταν μέσα στον αρχικό σχεδιασμό του.
Από την άλλη ο Atkinson και σε αυτόν τον αγώνα εκμεταλλεύεται όσο μπορεί την καλή θέση εκκίνησης που έχει και όπως και στο Ακρόπολις, έτσι και στην Φινλανδία κάνει ένα πολύ καλό πρώτο σκέλος. Κριτήριο για την συνέχεια θα είναι σίγουρα η αυριανή του απόδοση, αφού την τέταρτη θέση την οποία διατηρεί, την καλοβλέπουν πολλοί με πρώτο και καλύτερο τον ομόσταβλό του που απέχει από αυτήν δέκα δεύτερα.
Η άλλη έντονη μονομαχία της ημέρας ήταν εκείνη ανάμεσα στον Henning Solberg και τον Dani Sordo. Μια μάχη για την έκτη θέση που είχε εναλλαγές μεταξύ τους και πολύ ενδιαφέρον καθώς πρόκειται και για δύο διαφορετικά αυτοκίνητα. Ο Sordo σε γενικές γραμμές έδειξε να διατηρεί τον έλεγχο και η μοναδική στιγμή που έχασε την έκτη θέση ήταν στην όγδοη ειδική διαδρομή που ο Henning προφανώς τον εξέπληξε με την επίδοσή του και του πήρε τα μόλις δύο δεύτερα που είχε διαφορά.
Στην ένατη ειδική όμως ο Ισπανός με το C4 «απάντησε» και πέρασε ξανά έκτος κερδίζοντας παράλληλα και στον τομέα της ψυχολογίας όπως αποδείχτηκε, αφού η συνέχεια δεν ήταν καθόλου καλή για τον Henning Solberg. Στην τελευταία ειδική της ημέρας μάλιστα ο Νορβηγός έχασε πολύ χρόνο και το αποτέλεσμα είναι να ξεκινά το αυριανό σκέλος με περίπου οκτώ δέκατα διαφοράς.
Την βαθμολογούμενη οκτάδα συμπλήρωσε ο Manfred Stohl που είναι σταθερός στις επιδόσεις του και ο οποίος χάρη στον έκτο χρόνο που έκανε στην μεγάλη Jukojarvi απέκτησε και μια σχετική άνεση από τον απειλητικό Juho Hanninen. Ο τελευταίος είναι ένας ακόμη Φινλανδός που φροντίζει να μην περνά απαρατήρητος. Με το Mitsubishi WRC κινείται σε ρυθμούς οκτάδας και απέχει σχεδόν 20 δεύτερα από τον Αυστριακό με το Xsara της Kronos.
Ο Hanninen μάλιστα είχε δώσει και σχετική μάχη για αυτή την θέση, αφού στις πρωινές ειδικές διαδρομές, ο Xavi Pons με το τρίτο Impreza έμοιαζε να έχει βρει έναν ρυθμό που τον διατηρούσε ένατο γενικής. Στην συνέχεια όμως παραδόθηκε αφενός στις διαθέσεις του τοπικού οδηγού, αφετέρου έκανε κάποιες λάθος επιλογές και έπεσε στην ενδέκατη θέση.
__________________
Ο χρήστης ilias δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Bookmarks
Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας



Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 07:49:.


Powered and Developed by Lateam.gr
Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.5.1
Lateam