Greek infotainment community

Το Lateam είναι Ε Ν Α Ν Τ Ι Α σε οποιαδήποτε μορφή Π Ε Ι Ρ Α Τ Ε Ι Α Σ
Facebooktwitter
Επιστροφή   Greek infotainment community > Tech Point > ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΝΕΑ-GADGETS

Διάδοχος Concorde: A2

This is a discussion on Διάδοχος Concorde: A2 within the ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΝΕΑ-GADGETS forums, part of the Tech Point category; A380 Airbus & A2 σε αναπαράσταση Λονδίνο Βρετανική εταιρεία παρουσίασε την Τρίτη τα σχέδια ενός επιβατικού αεροσκάφους που θα αναχωρεί ...

Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 12-02-2008, 00:56:   #1
kouklitsa
LaTeamer
 
Το avatar του χρήστη kouklitsa
 
Εγγραφή: Feb 2008
Περιοχή: somewhere in the Universe...
Μηνύματα: 138
Thanks: 20
Thanked 41 Times in 23 Posts
My Mood:
kouklitsa is on a distinguished roadkouklitsa is on a distinguished roadkouklitsa is on a distinguished roadkouklitsa is on a distinguished road
Προεπιλογή Διάδοχος Concorde: A2


A380 Airbus & A2 σε αναπαράσταση

Λονδίνο
Βρετανική εταιρεία παρουσίασε την Τρίτη τα σχέδια ενός επιβατικού αεροσκάφους που θα αναχωρεί από τις Βρυξέλλες, θα πετά μέχρι το Βόρειο Ατλαντικό σε υποηχητική ταχύτητα και στη συνέχεια θα επιταχύνει στα Μαχ 5 μέχρι την Αυστραλία.

Το αεροπλάνο Α2, του οποίου την ανάπτυξη χρηματοδοτεί και η Ευρωπαϊκή Υπηρεσία Διαστήματος (ESA), θα καλύπτει την απόσταση σε 5 ώρες, κινούμενο με μέγιστη ταχύτητα 6.400 χλμ/ώρα, πενταπλάσια του ήχου. Το πρωτοποριακό τζετ μπορεί να αρχίσει πτήσεις σε περίπου 25 χρόνια, δήλωσε στη βρετανική εφημερίδα Guardian, ο πρόεδρος της Reaction Engines, με έδρα τo Όξφορντσαϊρ της Αγγλίας.

«Το Α2 είναι σχεδιασμένο να αναχωρεί από το Διεθνές Αεροδρόμιο των Βρυξελλών, να πετά ήσυχα και υποηχητικά μέχρι το Βόρειο Ατλαντικό στα Μαχ 0,9 και στη συνέχεια να φτάνει τα Μαχ 5 πάνω από το Βόρειο Πόλο για να κατευθυνθεί προς την Αυστραλία διαμέσου του Ειρηνικού» είπε στην εφημερίδα ο Αλαν Μποντ.

Οι υπερηχητικές πτήσεις γενικά απαγορεύονται πάνω από την ξηρά λόγω του ηχηρού κρότου που ακούγεται στο έδαφος όταν ένα αεροπλάνο ξεπερνά το φράγμα του ήχου.

O σχεδιασμός του αεροπλάνου απομακρύνεται πολύ από τα σημερινά αεροσκάφη. Η άτρακτος θα έχει μήκος 143 μέτρα, διπλάσιο από των μεγαλύτερων από τα σημερινά αεροπλάνα. Όπως αναφέρει το Γαλλικό Πρακτορείο, το Α2 θα κινείται με υδρογόνο, ένα καύσιμο φιλικότερο στο περιβάλλον, με αυτονομία 20.000 χλμ. Οι 300 επιβάτες θα πρέπει να ανέχονται την απουσία παράθυρων, λόγω των υψηλών θερμοκρασιών που θα αναπτύσσονται από την υπερηχητική τριβή του αέρα πάνω στην άτρακτο. Μία λύση είναι στη θέση των παράθυρων να τοποθετηθούν οθόνες υψηλής ανάλυσης HD που θα δείχνουν τη θέα.

Το θετικό για τους ταξιδιώτες είναι ότι δεν θα χρειαστεί να πληρώσουν περισσότερα από ό,τι κοστίζει σήμερα η αντίστοιχη πρώτη θέση, περίπου 4.700 ευρώ.

πηγή: ESA 05/02/08 in.gr
Ο χρήστης kouklitsa δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Sponsored Links
Απάντηση στο θέμα

Bookmarks

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας


Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
UEFI: Ο διάδοχος του BIOS Stella ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΝΕΑ-GADGETS 0 03-10-2010 11:45:
Ο Ρονάλντο διάδοχος του Μπέκαμ στον οίκο Αρμάνι ironitsa ΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑ 0 10-10-2009 15:57:
Ετοιμάζουν το διάδοχο του Concorde Smell ΔΙΕΘΝΗ ΝΕΑ 0 13-08-2009 13:56:
Πυριτίου... διάδοχος; LATEAM RSS NEWS 0 17-06-2009 15:10:
Ελληνίδα «διάδοχος» του Αϊνστάιν jim_pap ΑΝΘΡΩΠΟΣ-ΟΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑ 0 09-10-2006 14:56:


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 08:56:.


Powered and Developed by Lateam.gr
Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.5.1
Lateam