Η Google Inc. παρουσίασε το πακέτο υπηρεσιών Google Apps Premier, το οποίο αποτελεί μια νέα εκδοχή των υπηρεσιών επικοινωνίας και συνεργασίας που προσφέρει η Google, σχεδιασμένες για χρήση από επιχειρήσεις ανεξαρτήτως μεγέθους. Η Google Apps Premier Edition διατίθεται έναντι 40 ευρώ ανά λογαριασμό ανά έτος, και περιλαμβάνει τηλεφωνική υποστήριξη, επιπλέον χωρητικότητα αποθήκευσης και ένα νέο σύνολο δυνατοτήτων διαχειριστικής και επιχειρηματικής ολοκλήρωσης.
Το Google Apps TM, που διατέθηκε για πρώτη φορά στην αγορά ως δωρεάν υπηρεσία τον Αύγουστο του 2006, είναι μια σουίτα εφαρμογών που περιλαμβάνει τις υπηρεσίες webmail Gmail TM, το ημερολόγιο Google Calendar TM, την εφαρμογή instant messaging και voice-over-IP Google Talk, και τη λειτουργία Start Page, για τη δημιουργία προσωποποιημένης αρχικής σελίδας (home page) σε συγκεκριμένο domain. Πάνω από 100.000 μικρές επιχειρήσεις και εκατοντάδες πανεπιστήμια χρησιμοποιούν πλέον την υπηρεσία αυτή.
Η Google ανακοίνωσε επίσης, ότι πλέον όλες οι εκδόσεις του Google Apps περιλαμβάνουν τη λύση Google Docs & Spreadsheets TM. Επιπλέον, το Google Apps πλέον υποστηρίζει την πρόσβαση στην υπηρεσία Gmail από συσκευές κινητής τηλεφωνίας BlackBerry TM.
Οι λειτουργίες που διαθέτει αποκλειστικά η Google Apps Premier Edition περιλαμβάνουν:
- 10 GB αποθηκευτικού χώρου ανά χρήστη.
- APIs για επιχειρηματική ενοποίηση – Τα APIs για μεταφορά δεδομένων, το user provisioning, η δυνατότητα single sign-on, και τα mail gateways επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να προσαρμόζουν ακόμα περισσότερο την υπηρεσία, δημιουργώντας μοναδικά περιβάλλοντα.
- 99,9 % χρόνο ομαλής λειτουργίας –Service Level Agreements για υψηλή διαθεσιμότητα του Gmail, ενώ η Google παρακολουθεί και αποζημιώνει τους πελάτες, εάν τα επίπεδα εξυπηρέτησης δεν ανταποκρίνονται στα SLA.
- 24x7 υποστήριξη για κρίσιμα προβλήματα – Περιλαμβάνει τηλεφωνική υποστήριξη για διαχειριστές συστημάτων πέραν των τυπικών εργάσιμων ωρών.
- Προαιρετική διαφήμιση – Προεπιλεγμένη απενεργοποίηση της διαφήμισης, ενώ οι επιχειρήσεις έχουν τη δυνατότητα εάν το επιθυμούν να περιλάβουν τις στοχευμένες διαφημίσεις της Google.
Επιπλέον των Gmail, Google Calendar, Google Talk και Start Page, όλες οι εκδόσεις του Google Apps πλέον περιλαμβάνουν:
- Google Docs & Spreadsheets – Με αυτήν την προσθήκη, οι εργαζόμενοι μιας επιχείρησης μπορούν πλέον να συνεργάζονται εύκολα για τη δημιουργία εγγράφων και spreadsheets, χωρίς να χρειάζεται να στέλνουν αρχεία με email ξανά και ξανά. Περισσότεροι από έναν χρήστη μπορούν να επεξεργάζονται συγχρόνως, με ασφάλεια, το ίδιο αρχείο. Όλες οι αναθεωρήσεις καταγράφονται για περαιτέρω επεξεργασία, και οι διαχειριστικοί έλεγχοι επιτρέπουν στους οργανισμούς να ορίζουν τους περιορισμούς κατά τον μερισμό αρχείων.
- Gmail για συσκευές κινητής τηλεφωνίας με BlackBerry – Το Gmail για συσκευές κινητής τηλεφωνίας προσφέρει τη γνωστή εμπειρία Gmail – όπως αναζήτηση, προβολή συζήτησης και συγχρονισμό με την έκδοση επιφάνειας εργασίας- σε συσκευές BlackBerry, για τους χρήστες του Google Apps. Το Gmail, προστίθεται σε ένα σύνολο άλλων επιλογών κινητής τηλεφωνίας για χρήστες του Google Apps και του BlackBerry, το οποίο περιλαμβάνει ήδη το Google Talk client και μια γκάμα εργαλείων συγχρονισμού ημερολογίου.
- Application-level control – Επιτρέπει στους διαχειριστές να προσαρμόζουν τις υπηρεσίες στις επιχειρηματικές πολιτικές, όπως για παράδειγμα το μερισμό ημερολογίων ή αρχείων με άτομα εκτός εταιρίας.
Για να προσφέρουν περισσότερες επιλογές και μεγαλύτερη αξία στους πελάτες της Google Apps Premier Edition, συνεργάτες της Google Enterprise Professional, όπως η Avaya και η Postini αναπτύσσουν μια ποικιλία λύσεων που βασίζονται στα δικά μας API, περιλαμβανομένων email gateways, βελτιωμένη ασφάλεια, συγχρονισμό του Google Calendar, ενσωμάτωση τρίτων ατόμων στο Google Talk, και επιπλέον προσφέρουν ανάπτυξη, μεταφορά και υπηρεσίες συμπληρωματικής υποστήριξης.
Οι εφαρμογές που προσφέρει η Google διατίθενται σε πολλές γλώσσες, όπως γαλλικά, ιταλικά, γερμανικά, ισπανικά, κινέζικα, γιαπωνέζικα και κορεάτικα.