Greek infotainment community

Το Lateam είναι Ε Ν Α Ν Τ Ι Α σε οποιαδήποτε μορφή Π Ε Ι Ρ Α Τ Ε Ι Α Σ
Facebooktwitter
Επιστροφή   Greek infotainment community > ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΤΕΧΝΕΣ > ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ > Αρχείο

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ Πέμπτη 18/12 έως Τετάρτη 24/12/2008

This is a discussion on ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ Πέμπτη 18/12 έως Τετάρτη 24/12/2008 within the Αρχείο forums, part of the ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ category; ΜΑΔΑΓΑΣΚΑΡΗ 2 (ΥΠΟΤΙΤΛ) - MADAGASCAR: ESCAPE 2 AFRICA (ENG) ΚΙΝΟΥΜΕΝΑ ΣΧΕΔΙΑ, 90' Πού τους είχαμε αφήσει λίγα χρόνια πριν; Μα ...

Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 23-12-2008, 10:01:   #1
zoumzoum
LaTeamer
 
Το avatar του χρήστη zoumzoum
 
Εγγραφή: Dec 2008
Μηνύματα: 984
Thanks: 21
Thanked 442 Times in 245 Posts
zoumzoum is on a distinguished roadzoumzoum is on a distinguished roadzoumzoum is on a distinguished roadzoumzoum is on a distinguished road
Προεπιλογή ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ Πέμπτη 18/12 έως Τετάρτη 24/12/2008


ΜΑΔΑΓΑΣΚΑΡΗ 2 (ΥΠΟΤΙΤΛ) - MADAGASCAR: ESCAPE 2 AFRICA (ENG)
ΚΙΝΟΥΜΕΝΑ ΣΧΕΔΙΑ, 90'
Πού τους είχαμε αφήσει λίγα χρόνια πριν; Μα πού αλλού…; Στη Μαδαγασκάρη… απ' όπου προσπαθούν τώρα να φύγουν ώστε να επιστρέψουν στην "πατρίδα" τους, τη Νέα Υόρκη! Το αεροπλάνο είναι έτοιμο προς απογείωση (όσο έτοιμο μπορεί να είναι ένα αεροπλάνο που έχουν επισκευάσει… πιγκουΐνοι) και έπειτα από λίγα μίλια πτήσης, προσγειώνεται,...
**********************************************

HIGH SCHOOL MUSICAL : Η ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΗ - HIGH SCHOOL MUSICAL 3:
ΜΙΟΥΖΙΚΑΛ, 113'

-----------------------------------------------------------------

ΟΤΑΝ Η ΓΗ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ - THE DAY THE EARTH STOOD STILL
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ, 103'
Ο Κιάνου Ριβς, στον πρωταγωνιστικό ρόλο, ερμηνεύει ένα επισκέπτη από το Σύμπαν που η παρουσία του στη Γη δημιουργεί αναστάτωση, απορίες και συζητήσεις. Επιστήμονες και πολιτικοί προσπαθούν να ερμηνεύσουν το μυστήριο της επίσκεψής του, μια μητέρα με τον γιο της καταλαβαίνουν ότι ήρθε για να δώσει το μάθημα στους ανθρώπους πως...

************************************************** ***

ROCKNROLLA
ΚΩΜΩΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ, 115'
Μια κωμωδία δράσης που πλανιέται στα επικίνδυνα μονοπάτια του αναβαθμισμένου εγκλήματος και της υποβαθμισμένης ζωής στο Λονδίνο του σήμερα, όπου τα ακίνητα έχουν αναδειχθεί ως η νούμερο ένα αγορά, υποσκελίζοντας τα ναρκωτικά, και οι εγκληματίες είναι οι πιο ενθουσιώδεις επιχειρηματίες της. Όποιος όμως, θέλει να διεισδύσει στην αγορά αυτή - από...


************************************************** ***




ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ - FOUR CHRISTMASES

KΩΜΩΔΙΑ, 90'
Κανείς δεν ξέρει να περνά καλύτερα στις γιορτές των Χριστουγέννων από τον Μπραντ και την Κέιτ. Κάθε 25 Δεκεμβρίου, αυτό το ευτυχισμένο ζευγάρι που ζει στο Σαν Φρανσίσκο και που δεν λέει ακόμα να πάρει την απόφαση να παντρευτεί, ακολουθεί πιστά μία παράδοση που ξεκίνησε από τον πρώτο χρόνο της..

----------------------------------------------------------------------




Η ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ - CHANGELING

ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΜΥΣΤΗΡΙΟΥ, 142'
Λος Άντζελες 1928: Ένα Σάββατο πρωί η Κριστίν Κόλινς (Αντζελίνα Τζολί) αποχαιρετά, όπως κάθε μέρα άλλωστε, τον 9χρονο μοναχογιό της Ουόλτερ και πηγαίνει στη δουλειά της. Όταν όμως επιστρέφει, ο γιος της έχει μυστηριωδώς εξαφανιστεί… Μετά από πολλές αποτυχημένες έρευνες, ένα αγόρι εμφανίζεται από το πουθενά και ισχυρίζεται πως είναι ο...

************************************************** *

QUANTUM OF SOLACE
ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ, 106'
Μετά την προδοσία της Βέσπερ στην ταινία 'Casino Royale', ο πράκτορας 007 (Ντάνιελ Κρέγκ) επιστρέφει αποφασισμένος να αποκαλύψει τον 'εγκέφαλο' πίσω από τη σκοτεινή οργάνωση του Μίστερ Γουάιτ (Τζέσπερ Κρίστενσεν). Ο Μποντ και η Μ (Τζούντι Ντεντς) ανακρίνουν τον Μίστερ Γουάιτ και οι πληροφορίες που καταφέρνουν να του αποσπάσουν τους κατευθύνουν...

************************************************** ******



ΑΠΟΔΡΑΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΧΑΜΕΝΗ ΠΟΛΗ - CITY OF EMBER
ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ, 96'
Για πολλές γενιές, οι άνθρωποι της Πόλης του Κάρβουνου (City of Ember) ζούσαν σε έναν φωτεινό όμορφο κόσμο. Οι γεννήτριες όμως αδυνατούν με το χρόνο και τα φώτα της πόλης αρχίζουν να τρεμοπαίζουν επικίνδυνα, φλερτάροντας με το σκοτάδι. Οι άνθρωποι φοβούνται να φύγουν από την πόλη, διότι όποιος το τόλμησε δεν.

************************************************** *



KUNG FU PANDA (ΥΠΟΤΙΤΛ) - KUNG FU PANDA (ENG)

Ο Πο είναι ένα φιλήσυχο, στρουμπουλό, γλυκό, λίγο αδέξιο και σίγουρα πολύ τεμπέλικο Πάντα που έχει μονάχα ένα όνειρο: να γίνει δεξιοτέχνης στο Κουνγκ Φου… Μετά από μια σειρά ξεκαρδιστικών συμπτώσεων, ο Πο βλέπει το όνειρό του να γίνεται πραγματικότητα και μυείται στον κόσμο του Κουνγκ Φου από τον γκουρού...

**********************************************



ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ (3D) - FLY ME TO THE MOON

ΚΙΝΟΥΜΕΝΑ ΣΧΕΔΙΑ, 85'
Στις 16 Ιουλίου του 1969, το διαστημικό πρόγραμμα της NASA πραγματοποιούσε την πρώτη προσγείωση ανθρώπου στην επιφάνεια της Σελήνης. Οι αστροναύτες Νιλ Άρμστρονγκ, "Μπαζ" Άλντριν και Μάικλ Κόλινς ήταν οι ήρωες της ιστορικής αυτής αποστολής. Αυτό που δεν έγινε ποτέ γνωστό όμως, είναι πως στο ίδιο διαστημόπλοιο κατάφεραν να μπουν κρυφά..

__________________________________________________ ____


ΤΟ ΚΥΜΑ - THE WAVE
ΔΡΑΜΑ, 101'
Γερμανία του σήμερα. Ο καθηγητής Ράινερ Βέργκερ (Γιούργκεν Φόγκελ) σκέφτεται να εφαρμόσει ένα πείραμα για να εξηγήσει στους μαθητές του, πως λειτουργούν οι ολοκληρωτικές κυβερνήσεις. Ένα παιχνίδι ανάθεσης ρόλων με τραγικές συνέπειες, είναι στην αρχή του. Μέσα σε λίγες μόνο ημέρες, κάτι που ξεκίνησε με "άκακες" έννοιες όπως πειθαρχία, έχει μετατραπεί...

************************************************** *****


TΑΞΙΔΙ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΓΗΣ - JOURNEY TO THE CENTRE OF THE EARTH
ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ, 95'
Κατά τη διάρκεια μιας επιστημονικής, εξερευνητικής αποστολής την Ισλανδία, ο οραματιστής επιστήμονας Τρέβορ Άντερσον (Μπρένταν Φρέιζερ), ο ανιψιός του, Σον (Τζος Χάτσερσον) και η πανέμορφη οδηγός τους, Χάνα (Ανίτα Μπρίεμ) παγιδεύονται σε μια σπηλιά. Στην προσπάθειά τους να βγουν, οδηγούνται όλο και περισσότερο στα βάθη της Γης. Ταξιδεύοντας σε πρωτόγνωρους κόσμους,...
__________________
Ο χρήστης zoumzoum δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
The Following User Says Thank You to zoumzoum For This Useful Post:
Smell (24-12-2008)
Sponsored Links
Παλιά 24-12-2008, 10:33:   #2
zoumzoum
LaTeamer
 
Το avatar του χρήστη zoumzoum
 
Εγγραφή: Dec 2008
Μηνύματα: 984
Thanks: 21
Thanked 442 Times in 245 Posts
zoumzoum is on a distinguished roadzoumzoum is on a distinguished roadzoumzoum is on a distinguished roadzoumzoum is on a distinguished road
Προεπιλογή ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ Ο ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ 25/12/2008-31/12/2008



AUSTRALIA
του Μπαζ Λούρμαν
με τους Νικόλ Κίντμαν, Χιου Τζάκμαν

Υπόθεση: Η ιστορία μας ταξιδεύει στη βόρεια Αυστραλία του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, όταν μια όμορφη Αγγλίδα αριστοκράτισσα κληρονομεί ένα αχανές ράντζο. Ντόπιοι μεγαλοκτηνοτρόφοι διεκδικούν τη γη που της ανήκει, ενώ εκείνη συμμαχεί με έναν σκληροτράχηλο και πεπειραμένο κτηνοτρόφο για να οδηγήσουν πάνω από 2.000 ζωντανά στις απέραντες εκτάσεις της πιο απομακρυσμένης γης. Εκεί έρχονται αντιμέτωποι με τον βομβαρδισμό του Ντάργουιν από τις ιαπωνικές δυνάμεις, που είχαν επιτεθεί στο Περλ Χάρμπορ λίγους μήνες νωρίτερα.


Arts & Culture
AUSTRALIA
του Μπαζ Λούρμαν
με τους Νικόλ Κίντμαν, Χιου Τζάκμαν

Υπόθεση: Η ιστορία μας ταξιδεύει στη βόρεια Αυστραλία του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, όταν μια όμορφη Αγγλίδα αριστοκράτισσα κληρονομεί ένα αχανές ράντζο. Ντόπιοι μεγαλοκτηνοτρόφοι διεκδικούν τη γη που της ανήκει, ενώ εκείνη συμμαχεί με έναν σκληροτράχηλο και πεπειραμένο κτηνοτρόφο για να οδηγήσουν πάνω από 2.000 ζωντανά στις απέραντες εκτάσεις της πιο απομακρυσμένης γης. Εκεί έρχονται αντιμέτωποι με τον βομβαρδισμό του Ντάργουιν από τις ιαπωνικές δυνάμεις, που είχαν επιτεθεί στο Περλ Χάρμπορ λίγους μήνες νωρίτερα.

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ

Πρωταγωνιστούν:

Nicole Kidman... Lady Sarah Ashley
Hugh Jackman... The Drover
David Wenham... Neil Fletcher
Bryan Brown... King Carney
Jack Thompson... Kipling Flynn
Ben Mendelsohn... Dutton
Essie Davis... Katherine
David Gulpilil... King George
Barry Otto... Administrator
Brandon Walters... Nullah
Bruce Spence... Dr. Barker
John Jarratt... Sergeant
Bill Hunter... Skipper (Qantas Sloop)
Jacek Koman... Ivan
Wah Yuen... Sing Song
Ray Barrett... Bull
Nathin Butler... Carney Boy #1
Kerry Walker... Myrtle Allsop
John Walton... Carney Boy #2
Matthew Whittet... Brother Frank
Ursula Yovich... Daisy
Shea Adams... Carney Boy #3
Tony Barry... Sergeant Callahan
Rebecca Chatfield... Magarri's Niece
Lillian Crombie... Bandy Legs
Arthur Dignam... Father Benedict
Sandy Gore... Gloria Carney
Peter Gwynne... Lady Sarah's Butler
Nigel Harbach... Carney Boy #4
Matthew Hills... Flying Boat Steward
Adam McMongial... Darwin Policeman



ΚΡΙΤΙΚΗ
Έπος... διαστάσεων ΤΙΤΑΝΙΚΟΥ & ΠΕΡΛ ΧΑΡΜΠΟΡ
...για να μην αναφέρω δε, την Νικόλ Κίντμαν στον ρόλο της ως μια άλλη Σκάρλετ "ΟΣΑ ΠΑΙΡΝΕΙ Ο ΑΝΕΜΟΣ" Ο' Χάρα. Ακόμη, κι ως ένας μεταλλαγμένος "μεγαλοτσιφλικάς" που εξελίσσεται και δραπετεύει από το "δογματικό" DOGVILLE, αποστασιοποιείται αιρετικά από την ταξική της συνείδηση. Δεν προκαλεί τύψεις από την εκμετάλλευση των φτωχών ιθαγενών / νέγρων σκλάβων, μια και το κοινωνικό υπόβαθρο θεμελιώνεται σε στυγνά φεουδαρχικά πρότυπα. Στιλιστικά, η επιλογή του Μπαζ Λούρμαν, να κινηματογραφήσει την ιστορία του στην κλασική φόρμα της αφήγησης, σε πρώτο πρόσωπο, στα χολιγουντιανά πρότυπα περασμένων δεκαετιών, δικαιολογείται στο έπακρον, από το τεραστιότατο "κεντρικό θέμα" του. Την αλλοτρίωση του ατόμου και τη γενεσιουργό αιτία του "ΘΑ ΧΥΘΕΙ ΑΙΜΑ" σε παράλληλους κύκλους. Το έντονα μελοδραματικό ύφος και κάποιες απλοϊκές αφέλειες, δεν μειώνουν την ουσία, αν και "μεροληπτεί" στη σχέση της "Αφεντικίνας" Λαίδης Σάρα Άσλεϊ (Νικόλ Κίντμαν) και του Ντρόβερ (Χιου Τζάκμαν) στο μεγαλύτερο μέρος της. Μέσα από προσωπικές δοκιμασίες, τον αντίζηλο, ανταγωνιστή κρεατέμπορα Κάρνεϊ, και τον μετέπειτα διαδόχό του Φλέτσερ, αλλά και τον Β' ΠΠ, κατορθώνει να επιβιώσει, να μείνει όρθια χάρη στο Ντρόβερ. Οι κακοί χαρακτήρες, είναι "κόμικ" καρικατούρες, προσχηματικοί, πρωτόγονοι, ενστικτώδεις, προβλέψιμοι ερμηνευτικά (κορυφαίος ο Φλέτσερ, Ντέιβιντ Γουέναμ), με στόχο την συναισθηματική αποφόρτιση που εκβάλλεται "ηλεκτρισμένα" (πόνος, οργή, εκδίκηση) απέναντι στο μεγάλο κοινό. Ναι, δεν απουσιάζουν τα στερεότυπα, αλλά στο νου του Λούρμαν ήταν να οικοδομήσει, μια ταινία με εμπορική απήχηση που σέβεται πρώτα απ' όλα τον εαυτό της, σε επικές διαστάσεις, ένα μεγαλειώδες θέαμα, που απενοχοποιεί το μελό, τον αταξικό έρωτα και την δυναμική "καθαρή" περιπέτεια, χωρίς λαϊκισμό και εύκολα λόγια. Το "αμερικάνικο όνειρο" στη χώρα των καγκουρό, μεταλλάσσεται σε μια ανηλεή μάχη για την απόκτηση εξουσίας και πλούτου αλά "φαρ-ουέστ".

Βλέποντας, το AUSTRALIA σου έρχονται στο νου όλες οι κλασικές ταινίες του παρελθόντος, από τα γουέστερν του Τζον Φορντ και του Σαμ Πέκινπα, έως τις επικές περιπέτειες του Γουίλιαμ Γουάιλερ, του Ντέιβιντ Λιν, του Φρεντ Τσίνεμαν και του Μάικλ Κέρτιζ. Τα ένδοξα "φαντάσματα" του παρελθόντος, στοιχειώνουν τον δημιουργό, συνδυάζοντας με ένα αριστοτεχνικά καλλιτεχνικό δέσιμο, τον "εξωτικό" (Αυστραλιανό) ρυθμό με το νευρώδες τέμπο της παράλληλης δράσης, τον ιστορικό χρόνο που εκτυλίσσεται η ταινία, σα να διαβάζεις ένα βιβλίο. Είναι αρκούντως περιεκτική, αφήνοντας έξω δεισιδαιμονίες, φολκλόρ, παραδόσεις και τον θρησκευτικό μανιχεϊσμό, της χριστιανικής ιεραποστολικής ηθικής που κυριαρχούσε. Αντιθέτως, είναι παρών το μεταφυσικό "πνεύμα της Αυστραλίας" στο πρόσωπο του ιθαγενή παππού και του μικρού (Αβορίγινες). Ο δημιουργός "παίζει" έντιμα με τα γηγενή σύμβολα, τα ήθη κι έθιμα, τους μάγους και τη δύναμη της ψυχής, προσδοκώντας την απόδοση δικαιοσύνης και ισονομίας. Η διαφανής ακεραιότητα είναι χαρακτηριστική στους ήρωες, οι αδυναμίες και τα πάθη παραμερίζονται και το πολιτικοοικονομικό καθεστώς συντηρεί την κυριαρχία της άρχουσας τάξης και της υψηλής κοινωνίας. Οι ανισότητες επηρεάζουν τις ασθενέστερες κοινωνικές τάξεις. Η μεταμόρφωση της μεγαλοαστής Σάρα στο νέο τοπίο, γίνεται σταδιακά με την βοήθεια της αγάπης και του έρωτα που προσαρμόζονται στο περιβάλλον της. Επίσης, το ρίσκο να χρησιμοποιήσει την οικονομική δύναμη και τον πλούτο, για να υπερασπιστεί τα δικαιώματα των μιγάδων που βρίσκονταν σε εξορία, υποδηλώνει και τον ουμανιστικό, αγωνιστικό της ποιόν. Μια αγωνίστρια με συνείδηση της συλλογικότητας και της πολιτιστικής κληρονομιάς της.

Δε θέλω να παραλείψω να επισημάνω στα θετικά, πέρα της οπτικής Λούρμαν και της ιδιαίτερης κινηματογραφικής γλώσσας που χρησιμοποιεί για να εκφραστεί με αποδεκτή "mainstream" χάρη και στυλ, τη ποιοτική χρήση της φωτογραφίας με τα γήινα χρώματα και τις θέσεις των καδραρισμάτων, την όμορφη μουσική επένδυση που την ντύνει καρέ καρέ, επιτείνοντας τη δραματουργική συγκίνηση και τα εξαιρετικής πιστότητας κοστούμια εποχής.

Μια ταινία που συνδυάζει τα υλικά της κλασικής ταινίας, της περιπέτειας, του πολέμου, του γουέστερν και του αισθηματικού / κοινωνικά αποστασιοποιημένου δράματος. Με σοφή αναλογία και οικονομία, χωρίς καμία έκπτωση στο ποιοτικό θέαμα και τον αισθηματικό μας κόσμο. Η απόλυτη ταινία για το ενήλικο κοινό, στη διάρκεια των γιορτών... Την ξαναβλέπω άνετα!

*********************************************




THE SPIRIT
του Φρανκ Μίλερ
με τους Σκάρλετ Γιόχανσον, Σάμιουελ Τζάκσον, Εύα Μέντες

Υπόθεση: Ο αρχάριος αστυνομικός Denny Colt επιστρέφει από το υπερπέραν σαν Πνεύμα (The Spirit), ένας ήρωας του οποίου η αποστολή είναι να αντιμετωπίσει τις κακές δυνάμεις στο Central City.


Arts & Culture
THE SPIRIT
του Φρανκ Μίλερ
με τους Σκάρλετ Γιόχανσον, Σάμιουελ Τζάκσον, Εύα Μέντες

Υπόθεση: Ο αρχάριος αστυνομικός Denny Colt επιστρέφει από το υπερπέραν σαν Πνεύμα (The Spirit), ένας ήρωας του οποίου η αποστολή είναι να αντιμετωπίσει τις κακές δυνάμεις στο Central City.



ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ

Πρωταγωνιστούν:

Scarlett Johansson .... Silken Floss
Samuel L. Jackson .... The Octopus
Eva Mendes .... Sand Saref
Gabriel Macht .... The Spirit/Denny Colt
Jaime King .... Lorelei Rox
Paz Vega .... Plaster of Paris
Stana Katic .... Morgenstern
Sarah Paulson .... Ellen Dolan
Johnny Simmons .... Young Denny Colt
Dan Lauria .... Commissioner Dolan
Richard Portnow .... Donnenfeld
Louis Lombardi .... Phobos
Meeghan Holaway .... Holly
Seychelle Gabriel .... Young Sand
Benjamin Petry .... Young son
Frank Bond .... Doorman #2
Al Goto .... Chinese Poker Player
Chad Brummett .... Reporter
Foued Zayani .... Gangster
Marina Lyon .... Young Mother
Michael-David Aragon .... Paramedic #1
Dan Gerrity .... Det. Sussman
Hugh Elliot .... Doorman #3
Daniel Hubbert .... Medical Officer


**********************************************



ΤΑ ΚΕΛΕΠΟΥΡΙΑ
NOTHING LIKE THE HOLIDAYS

του Αλφρέντο Ντε Βίγια
με τους Τζον Λιγκουιζάμο, Φρέντι Ροντρίγκεζ, Ντέμπρα Μέσινγκ, Άλφρεντ Μολίνα

Υπόθεση: Είναι Χριστούγεννα και η οικογένεια Ροντρίγκεζ συγκεντρώνεται στο πατρικό σπίτι στο Σικάγο με την ευκαιρία της νέας χρονιάς που έρχεται, αλλά και της επιστροφής του μικρότερου γιου στα πάτρια εδάφη, μετά από τον πόλεμο. Όμως, όταν παλιές διαμάχες βγαίνουν στην επιφάνεια, και οι εκπλήξεις - ευχάριστες ή δυσάρεστες- διαδέχονται η μία την άλλη, οι οικογενειακοί δεσμοί δοκιμάζονται έντονα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, τα μέλη της οικογένειας να συνειδητοποιήσουν ότι θα πρέπει να προσπαθήσουν σκληρά για την επίτευξη της γαλήνης σε αυτές τις γιορτές που δεν θα ξεχάσουν ποτέ…

Πρωταγωνιστούν:

John Leguizamo... Mauricio Rodriguez
Freddy Rodríguez... Jesse Rodriguez
Debra Messing...
Alfred Molina... Eduardo Rodriguez
Luis Guzmán...
Elizabeth Peña... Anna Rodriguez
Jay Hernandez...
Vanessa Ferlito...
Melonie Diaz...
Manny Perez... Alexis
Ramses Jimenez... Fernando
Christy Bella Joiner... Nurse
Debbi Burns... Nurse
Marcia Wright…
Deborah Lynn... Dancer / Partygoer
David Hernandez... Cheuy Flores
Tony Castillo... Suiter
Marissa Meo... Girl at party
Marilyn Jacobs... Neighbor
Brian Sills... Josh
Tanya Saracho... Sister Maria
Charles E Tiedje... Marine Buddy (uncredited)

ΚΡΙΤΙΚΕΣ



Μια γιορτινή ταινία, δεν είναι κάτι ασυνήθιστο, ιδίως για τις ΗΠΑ, που κάθε χρόνο τέτοια εποχή μας βομβαρδίζουν με ανάλογου περιεχομένου, ταινίες. Εδώ, βέβαια το μόνο γιορτινό σημείο είναι ο "χρόνος" και όχι ο "τόπος" ή τα "πρόσωπα". Βρισκόμαστε στο Σικάγο, κάποια Χριστούγεννα και οι ήρωές μας κανονικά, πρέπει να εναρμονίσουν το βιολογικό τους ρολόι, με το γιορτινό κλίμα και την αλλαγή διάθεσης που συνεπάγεται. Όταν μάλιστα, το μεγαλύτερο μέρος της ταινίας καταπιάνεται με καθημερινά, οικογενειακά ζητήματα σε χαμηλούς τόνους και χωρίς κάποιο ξεχωριστό ενδιαφέρον για τους ήρωες, τότε μάλλον αντιλαμβανόμαστε ότι ο χρόνος κύλησε ανούσια και επιπόλαια. Είναι από τις λεγόμενες ταινίες της "άμεσης κατανάλωσης". Με ημερομηνία λήξης. Ένα προϊόν "Τέχνης" που τα προσχεδιασμένα ίχνη του θα σβήσουν στις διακλαδώσεις του εγκεφάλου, μαζί με τους τίτλους του τέλους. Δε θυμόμαστε και ούτε σπάμε το κεφάλι μας να θυμηθούμε, τα συμβάντα αυτής της τυπικής οικογένειας. Το ότι ανήκουν εν ολίγοις στο "περιθώριο" ως ιθαγενείς, μια και είναι μια οικογένεια με λατινική καταγωγή (Πουέρτο Ρίκο), δίνει το άλλοθι να πέσει η μάσκα του διδακτισμού από τα συντηρητικά ήθη και τους νεοθρησκευτικούς δεσμούς που στηρίζουν την αμερικάνικη οικογένεια. Η ευημερία της κοινωνίας της κατανάλωσης και του ωφελιμιστικού ατομικισμού συντελούν στη διατήρηση του αμερικάνικου όνειρου, ζωντανό. Μαζί με το νεοπλουτισμό, που σχετίζεται άμεσα και με το μειονεκτικό σύνδρομο της "φτηνής" καταγωγής, επεκτείνεται στη νοοτροπία και τη συμπεριφορά των ατόμων εξωγενώς. Ο τρόπος που ακολουθείς στη ζωή, οι στόχοι και οι προτεραιότητες που βάζεις, είναι ζητήματα που αγγίζει ή προσπαθεί να αγγίξει η ταινία. Ο χρόνος είναι πάντα ο μεγαλύτερος ανασταλτικός παράγοντας. Χωρίς την οικονομία του και την ευθύτητα αντιμετώπισης των καταστάσεων, γυρνάς πάντα στο ίδιο σημείο, γύρω γύρω από το πρόβλημα, χωρίς να προτείνεις λύσεις. Το κυριότερο πρόβλημα της ταινίας είναι ότι σε κανένα επίπεδο δε προχωράει σε βάθος την ανάλυση, μένοντας στην επιφάνεια των διαπροσωπικών σχέσεων, ενώ σε βάζει από την αρχή στην ψευδαίσθηση να ελπίζεις ότι στη συνέχεια κάτι θα αλλάξει. Ούτε η ψυχολογική, ούτε η κοινωνική συνειδητοποίηση εχουν το ειδικό βάρος για να βγάλουν από το καβούκι τους τα συναισθήματα της αντιζηλίας, της ζηλοφθονίας, της διαπλοκής και της οργής. Οι δοκιμασίες έχουν μια κακή αρχή και ένα αίσιο τέλος, πάντα. No Pain, no gain. Το αγαθό της οικογενειακής γαλήνης και της κοινωνικής ηρεμίας, στηρίζει το παρηκμασμένο τεχνοκρατικό σύστημα, παρότι συνταράζεται από γεγονότα μείζονος σημασίας, ιδιοκτησιακού καθεστώτος κυριολεκτικά και μεταφορικά. Για μερικούς, ισχύει ότι, η οικογένεια δεν "τους χωράει", δεν τους εκφράζει, ακολουθώντας ένα αποκοινωνικοποιημένο και επικίνδυνα, μοναχικό μονοπάτι.

Έτσι, όλα τα προβλήματα που κουβαλάνε τα μέλη αυτής της οικογένειας, είναι κοινότυπα, συνηθισμένα. Χωρίς τυμπανοκρουσίες, παρακολουθούμε ένα ανεξάρτητο, "αλλιώτικο", big brother. Οι ανατροπές, και οι εκπλήξεις, απουσιάζουν ευτυχώς όμως και, τα στερεότυπα που αντιπροσωπεύουν. Οι ερμηνείες των Λεγκουιζάμο και Μέσινγκ είναι καλές, όπως και οι υπόλοιποι χαρακτήρες αποδίδουν πειστικά τους ρόλους τους, χωρίς δυσκολίες και ξεσπάσματα. Γιατί κανείς δεν είναι στην ουσία πρωταγωνιστής. Όλοι έχουν στην ουσία δεύτερους ρόλους. Αυτό είναι και πρόβλημα για την ταινία αλλά και πλεονέκτημα. Χωρίς σταρ, έχεις την ευκαιρία να ασχοληθείς περισσότερο με την "ουσία", αν είσαι σκηνοθέτης, ρισκάροντας κατά 50% από το ενδιαφέρον των θεατών. Χωρίς ταύτιση και στο όνομα της ισοτιμίας των ηθοποιών / μελών της οικογένειας, στον κινηματογραφικό χρόνο, που περνάει ανάλαφρα και αβασάνιστα, είναι δύσκολο να αφουγκραστείς και αγαπήσεις τους ήρωες, στα περάσματα που κάνουν. Δυστυχώς κι η σκηνοθεσία του Ντε Βίγια είναι άχρωμη και άνευρη, παρά το ρυθμό και το ευχάριστο "λάτιν" τέμπο που κρατά. Σε καμία στιγμή δεν απογειώνεται, ενώ στο τέλος τέλος, φεύγεις από την αίθουσα χωρίς να καταλάβεις προς τι όλη αυτή φασαρία και να απορείς για το ηθικό δίδαγμα. Οι ευκολίες με τις οποίες αντιμετωπίζεται, επίσης ο πόλεμος στο Ιράκ, μέσα από τα μάτια ενός ήρωα της ταινίας είναι χαρακτηριστικός του πως τον αντιλαμβάνονται οι Αμερικανοί. Δηλαδή μέσα από τις "απώλειες του πολέμου" δηλώνει την ύπαρξή του. Από τη πλευρά των εμιγκρέδων βέβαια. Θυμάστε, άλλωστε ότι και ο πρώτος Αμερικανός που σκοτώθηκε στο Ιράκ, ήταν ξένος, από τη Γουατεμάλα. Έτσι και στη περίφημη αυτή οικογένεια της οποία τα καμώματα παρακολουθούμε Χριστουγεννιάτικα, στοιχειώνεται από το στίγμα του "Ελαφοκυνηγού", ενώ ο προσανατολισμός της γενικά είναι προβληματικός μη ξέροντας προς τα που βαίνει. Ούτε κωμωδία, ούτε δράμα, ούτε ρομάντζο, δεν είναι. Πατώντας λίγο στο ένα και λίγο στο άλλο, το μόνο που καταφέρνει, είναι να χαρακτηριστεί άτολμη, χωρίς σαφήνεια και τελικά άνιση. Προδίδεται, παρά το πολιτικώς ορθό εκφραστικό ύφος της ιστορίας που εκτυλίσσεται, μόνο που αυτό θα είχε περισσότερο ενδιαφέρον σε ένα τηλεοπτικό κανάλι παρά στις κινηματογραφικές αίθουσες.



*********************************************


ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ
BEDTIME STORIES

του Άνταμ Σάνκμαν
με τους Άνταμ Σάντλερ, Κέρι Ράσελ, Γκάι Πιρς

Υπόθεση: Φαντασία και πραγματικότητα συγκρούονται όταν ο Σκήτερ, υπάλληλος ξενοδοχείου, συμφωνεί να κρατήσει τα δύο παιδιά της αδερφής του για μία εβδομάδα, προκειμένου να την βοηθήσει. Για να κρατήσει τα ανίψια του ήσυχα, καταφεύγει στα παραμύθια και έτσι ανοίγει άθελά του την πόρτα της αχαλίνωτης φαντασίας τους. Κάθε μία από τις ιστορίες του προέρχεται και από ένα διαφορετικό κόσμο φαντασίας, μεταφέροντας μας στα πέρατα του διαστήματος, την άγρια Δύση, το μεγαλείο της αρχαίας Ελλάδας και το μαγικό κόσμο της μεσαιωνικής Ευρώπης. Τελικά όμως τα παιδιά είναι αυτά που θα γελάσουν τελευταία καθώς τα γεγονότα στα παραμύθια γίνονται με έναν μαγικό τρόπο πραγματικότητα στην αληθινή ζωή του θείου τους, φυσικά με απίστευτα ξεκαρδιστικές συνέπειες…

Πρωταγωνιστούν:

Adam Sandler... Skeeter Bronson
Keri Russell... Jill
Guy Pearce... Kendall
Courteney Cox... Wendy
Teresa Palmer... Violet
Russell Brand... Mickey
Lucy Lawless... Aspen
Jonathan Pryce...
Aisha Tyler...
Dana Goodman... Rose
Richard Griffiths... Barry
Kathryn Joosten... Mrs. Dixon
Jasmine Dustin... Charity
Julia Lea Wolov... Julia
Debbie Lee Carrington... Dancing Leprechaun / Troll
Mikey Post... Jimmy
Brian Peck... Bugzoid
Catherine Kwong... Ashley
Nicole Sciacca... Damn Yankee's Girl
Annalise Basso... Tricia
Jonathan Morgan Heit... Patrick
Laura Ann Kesling... Bobbi
Jayme Lynn Evans... Greek Goddess
Veronica Bennett... Greek Goddess
Myra Cheney... Greek Goddess

ΚΡΙΤΙΚΗ


Πολύ παιδική και ... αόρατα "ψυχροπολεμική"

Κάθε ταινία της Ντίσνεϊ, απευθύνεται κυρίως σε ένα συγκεκριμένο κοινό, ηλικιακά. Ελάχιστες φορές, είδαμε στο παρελθόν, σοβαρές αποκλίσεις. Όλα φωτεινά και εξιιδανικευμένα στη χώρα του αμερικάνικου ονείρου και της ευημερίας... Ο Άνταμ Σμιθ θα χαιρόταν πολύ με τούτο εδώ το δημιούργημα, ευτυχώς όμως, δεν τρώμε όλοι κουτόχορτο, κι ούτε δίνουμε στο happy end, υπαρξιακές διαστάσεις και τη μοναδική δικαιολογία που αξίζει να δεις... Η ζωή έχει, και άσπρο και μαύρο και γκρίζο και τα παιδιά δεν πρέπει να παραμυθιάζονται ασύστολα από τόσο μικρά. Αφήστε που στα παραμύθια, που εξιστορεί ο "φτωχός" Σάντλερ, οι Ρωμαίοι φαίνεται ότι ... κατοικούσαν στην Αρχαία Ελλάδα!

Όλα τα περιμένει κανείς σήμερα. Χωρίς έλεος και τύψεις. Τι είδους "καθαρή διασκέδαση" είναι όταν ύπουλα εισβάλλει το δηλητήριο της αντικομμουνιστικής υστερίας, έστω και χάριν "αστεϊσμού";

Όσον αφορά το γέλιο, υπάρχει σε μικρές δόσεις, κυρίως λεκτικό, γιατί "σωματικά" μοιράζει ...χοντροκοπιές. Ενώ έχουμε βαρεθεί να βλέπουμε παρωδίες του Πολέμου των Άστρων και Αρχαιοελληνορωμαϊκών μονομαχιών, και τα γνωστά θεαματικά σόου, σε στάδια, αρένες, κι όπου αλλού βάλει ο νους των παραγωγών, μη ξεφεύγοντας, ούτε λεπτό από τα προβλέψιμα στάνταρντ και τα τετριμμένα καλλιτεχνικά κλισέ.

Βέβαια δεν πρέπει να ξεχνάμε η Ντίσνεϊ, είναι πρωτοπόρος στη διαμόρφωση του παιδικού χαρακτήρα, μονοπωλώντας τον παιδαγωγικό προσανατολισμό της σε συντηρητικά πρότυπα και αξίες, ηθικοπλαστική προβληματική και διδακτικό ύφος, ιμπεριαλιστικής λογικής, στον τομέα της οικογενειακής ταινίας.

Δεν είναι η ταινία που θα πρότεινα για τις γιορτές, εκτός κι αν πήγαινα Τετάρτη Δημοτικού.

********************************************


ΛΥΚΟΦΩΣ
TWILIGHT

της Κάθριν Χάρντγουϊκ
με τους Κρίστεν Στιούαρτ, Ρόμπερτ Πάτινσον

Υπόθεση: Η νεαρή Ιζαμπέλα ανακαλύπτει μια μυστηριώδη οικογένεια και ερωτεύεται ένα από τα μέλη της, τον Έντουαρντ. Μια συγκλονιστική αποκάλυψη όμως την περιμένει: ο Έντουαρντ και η οικογένειά του είναι βρικόλακες, οι οποίοι έχουν επιλέξει έναν διαφορετικό τρόπο ζωής. Παραμένουν αθάνατοι, αλλά δεν πίνουν ανθρώπινο αίμα λόγω του ηθικού τους κώδικα και μπορούν να κυκλοφορούν στον ήλιο. Η Ιζαμπέλα θα πρέπει να ρισκάρει τα πάντα για να είναι μαζί του, ενώ ο Έντουαρντ θα πρέπει να παλέψει με τη δίψα του για αίμα. Το φιλμ αυτό είναι μια ιστορία αγάπης που «δαγκώνει», σαν το "Ρωμαίος & Ιουλιέτα" στην πιο σκοτεινή του εκδοχή, ανάμεσα σε έναν βρικόλακα και μια κοινή θνητή. Πρωταγωνιστούν:

Kristen Stewart ... Isabella Swan
Robert Pattinson ... Edward Cullen
Taylor Lautner ... Jacob Black
Michael Welch ... Mike Newton
Justin Chon ... Eric Yorkie
Peter Facinelli ... Carlisle Cullen
Kellan Lutz ... Emmett Cullen
Christian Serratos ... Angela Weber
Elizabeth Reaser ... Esme Cullen
Nikki Reed ... Rosalie Hale
Ashley Greene ... Alice Cullen
Rachelle Lefevre ... Victoria
Anna Kendrick ... Jessica Stanley
Jackson Rathbone ... Jasper Hale
Cam Gigandet ... James
Gregory Tyree Boyce ... Tyler
Matt Bushell ... Phil
Billy Burke ... Charlie Swan
Sarah Clarke ... Renee
Edi Gathegi ... Laurent
Gil Birmingham ... Billy Black
Jose Zuniga ... Mr. Molina
Solomon Trimble ... Sam Uley
Ned Bellamy ... Waylon Forge
Madison Riley ... Blonde Girl #1
Marissa Ghavami ... Blonde Girl #2
Sean McGrath ... Fratboy 4
Gavin Bristol ... Frat Boy #3
Alexander Mendeluk ... Frat Boy #1

ΚΡΙΤΙΚΗ

Το ΛΥΚΟΦΩΣ (TWILIGHT ) πολύ έξυπνα διασκευάζει έναν πανάρχαιο θρύλο με διαχρονικές αξίες. Μεταφέρει από το μακρινό παρελθόν στο σήμερα, τις βαθύτερες έννοιες της αγάπης και του έρωτα, που είναι τα πιο δυνατά αισθήματα από καταβολής ανθρώπου. Έτσι και η ταινία που βασίζεται στο μυθιστόρημα της Στέφεν Μέγιερ το αποδεικνύει πέρα για πέρα.

Για να πω την αλήθεια, ούτε ενθουσιάστηκα, ούτε απογοητεύτηκα, ιδιαίτερα, καθώς δεν πείσθηκα απόλυτα για την «αθωότητα» της επιλογής του συγκεκριμένου «περιθωριακού» και σαφώς ακραίου περιβάλλοντος, που διαδραματίζεται το λαβ στόρι. Η μεταφορά του μυθιστορήματος είναι το «έξυπνο» δόλωμα, λίγο μελοδραματική, όσο χρειάζεται για να ταυτιστείς με τους πρωταγωνιστές, και χρησιμοποιεί πολύ περισσότερο χιούμορ (κάτι που μάλλον εξέπληξε ή θεωρήθηκε προσβολή για τον μύθο). Και ο ΡΩΜΑΙΟΣ ΚΑΙ Η ΙΟΥΛΙΕΤΤΑ έχει διασκευασθεί, αμέτρητες φορές, πολλές από τις οποίες αναφερόταν στη σύγχρονη εποχή, όμως ο μύθος και η πραγματικότητα των βαμπίρ και τα στερεότυπα που γνωρίζουμε, αποτελούν την εξαίρεση στον κανόνα. Η μεγάλη διαφορά από τις συνηθισμένες ταινίες με βρικόλακες, είναι ότι δεν υπάρχει βία, αίμα και όλα λειτουργούν υπαινικτικά. Είναι δε κατάλληλη από 13!. Επίσης τα ψηφιακά εφέ είναι ελάχιστα, η ταινία προϋπολογισμού, μόλις $37 εκατομμυρίων, το πρώτο τριήμερο στις ΗΠΑ, απόσβεσε το κόστος εις διπλούν , μαζεύοντας $70. Η SUMMIT Entertainment έκανε ρεκόρ εισπράξεων με τη το ΛΥΚΟΦΩΣ, από οποιαδήποτε άλλη παραγωγή της ενώ παράλληλε έγινε η πρώτη ταινία με τη μεγαλύτερη εισπρακτική επιτυχία από γυναίκα σκηνοθέτη. .

Πιο συγκεκριμένα, όσον αφορά το περιεχόμενο: το στόρι σχετικά με τα βαμπίρ, είναι προσχηματικό. Η δύναμη της αγάπης, η οποία είναι ικανή να ξεπεράσει κοινωνικούς φραγμούς, ηθικές αναστολές , θεολογικά διλήμματα, είναι το μήνυμα που θέλει να περάσει... Οι ανισότητες, αμβλύνονται και το κακό που ενεδρεύει, για να διατηρήσει τις διαφορές των τάξεων (ανθρώπων και βρικολάκων), τελικά. .

Η ταινία εξιδανικεύει το μύθο των βαμπίρ, τους παρουσιάζει πολύ ανθρώπινους, στα συναισθήματα αλλά με υπερφυσικές σωματικές δυνάμεις, υπεράνθρωπους, με ένα μικρό μειονέκτημα: το φαγητό τους! Ο μύθος τους θέλει να τρέφονται με αίμα. Το αποτέλεσμα είναι να πληθύνονται εφόσον τα θύματα τους μεταμορφώνονται και αυτά σε «απέθαντους». .

Το μυστικό της εμπορικής της επιτυχίας εστιάζεται στο ενδιαφέρον κατά πόσο είναι δυνατό, ένα βαμπίρ, να αντισταθεί στο «φαγητό», όταν υπάρχει στη μέση ο έρωτας. Είναι μια μεγάλη δοκιμασία. Μια δοκιμασία που θα βάλει σε κίνδυνο το νεαρό ερωτευμένο ζευγάρι. Δε μου κάνει εντύπωση που το βιβλίο και η ταινία λατρεύτηκε από το γυναικείο κοινό, γιατί φτάνει στα ακραία όρια, στοιχηματίζοντας στην ανθρώπινη υπόσταση και τις αντιστάσεις της. Πόσο αντέχεις; Πόσο αντιστέκεσαι; Τι είναι η ζωή; Κατ’ εμέ το ζουμί της υπόθεσης επικεντρώνεται και συνοψίζεται στο: κατά πόσο «εκπαιδεύουμε» και διευρύνουμε τις ανοχές μας! Αυτό γίνεται σήμερα, τα όρια «πέφτουν» οι αντιστάσεις μας παραδίδονται αμαχητί στη νέα τεχνολογία κοκ. .

Ένα love story πάντα γίνεται πιο εύκολα αποδεκτό από μια γυναίκα, παρά από έναν άνδρα. Η συγγραφέας και η σκηνοθέτης της ταινίας, κάνουν τα πάντα για να ανατρέψουν τα προσχήματα και τα στερεότυπα. Όντως, η ταινία, έχει αρκετή δυναμική, γιατί υπάρχει ενδιαφέρον για την εξέλιξη της ιστορίας ανάμεσα στο παράταιρο ζευγάρι. Υπάρχει και το περιβάλλον, γύρω από το οποίο δημιουργούνται μικρότερες ιστορίες. Το σημαντικό στην πλοκή είναι οι συμμαχίες. Και η αιώνια πάλη του καλού με το κακό. .

Στη βάση αυτής της λογικής η ταινία μένει έξω από τα προβλήματα του σημερινού ανθρώπου. Η καθημερινότητα δεν παίζει ρόλο, ούτε και γίνεται στόχος. Όλα όσα βλέπουμε συμβαίνουν σε ένα σχολείο. Άρα στόχος είναι η νεολαία χωρίς διδακτικό «παιδαγωγικό» ύφος . Η χειραγώγηση των νέων δε γίνεται από την οικογένεια ή από το σχολείο, αλλά από εξωτερικούς παράγοντες, από τα είδωλά τους. Από τους φίλους τους. .

Συμπερασματικά, μια ενδιαφέρουσα πρόταση που μένει μακριά από τα κλισέ που ξέραμε για ιστορίες με βαμπίρ όπως τα έχουμε «περάσει» ενσυνείδητα στη μορφή του Κρίστοφερ Λι ή το εξπρεσιονιστικό βαμπίρ του Μουρνάου και τον τελευταίο, κινηματογραφικά άξιο αναφοράς, Βρυκόλακα του Κόπολα. Ξεχάστε τα αυτά. Βέβαια πρέπει να ξεχάσετε και τον τρόμο που αναδυόταν από τις κλασικές ταινίες του είδους. Πάμε παρακάτω. Είναι μια αισθηματική ιστορία και έτσι πρέπει να ειδωθεί. Μπορεί να θυμίζει ένα σωρό άλλες παρόμοιες ταινίες που βασίζονταν σε πολύ σπουδαία μυθιστορήματα (Η ΠΕΝΤΑΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΡΑΣ, ΡΩΜΑΙΟ ΚΑΙ ΙΟΥΛΙΕΤΤΑ κ.α.) ανάλογου ύφους και αισθητικής. Περιττό να τονίσω ότι περισσότερο απ’ όλα μου άρεσε η φωτογραφία «σβησμένη» στα χρώματα του χλωμιασμένου βαμπίρ και λιγότερο η μουσική που πάντως θ’ αρέσει στους νέους. Προτιμούσα ένα πιο κλασικό θέμα παρά το modernize pop-rock και τι δε θα’ δινα ν’ άκουγα ξανά Φίλιπ Γκλας, όπως στη ταινία του Κόπολα ή Κλιντ Μάνσελ και το Κουαρτέτο Κρόνος! .

Επίσης, σημειώνω προς άρση παρεξηγήσεων, ότι δεν είναι τόσο «σκοτεινή» όσο λέγεται, το dark gothic, απουσιάζει παντελώς. Είναι , αντιθέτως ευχάριστη και αρκετά αισιόδοξη, παρά το «άγριο» - σκληρό φινάλε . Υπάρχει μία όμορφη, μικρής διάρκειας, σκηνή μονομαχία, προς το τέλος: η αυτοθυσία για χάρη του έρωτα γίνεται ένα παιχνίδι ζωής και θανάτου. .

Μία νύξη του σίκουελ ΝΕΑ ΣΕΛΗΝΗ, υπάρχει στη τελευταία σκηνή. Γιατί όπως ξέρετε θα ακολουθήσουν τέσσερα σίκουελ. Η συγγραφέας τέλειωσε το δεύτερο βιβλίο, που είναι μπεστ σέλερ και πάει για το τρίτο. .
__________________
Ο χρήστης zoumzoum δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
The Following User Says Thank You to zoumzoum For This Useful Post:
iaberis (08-01-2009)
Απάντηση στο θέμα

Bookmarks

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας


Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ Πέμπτη 27/8 /09 έως Τετάρτη 2/9/09 zoumzoum Αρχείο 0 31-08-2009 10:52:
ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ Πέμπτη 28/5 έως Τετάρτη 3/6 zoumzoum Αρχείο 0 01-06-2009 07:57:
ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ Πέμπτη 30/4 έως Τετάρτη 6/5 zoumzoum Αρχείο 0 03-05-2009 13:47:
ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ Πέμπτη 29/1 έως Τετάρτη 4/2 zoumzoum Αρχείο 0 31-01-2009 10:07:
ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ Πέμπτη 18/12 έως Τετάρτη 24/12/2008 zoumzoum Αρχείο 0 23-12-2008 10:13:


Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 11:15:.


Powered and Developed by Lateam.gr
Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.5.1
Lateam