Greek infotainment community

Το Lateam είναι Ε Ν Α Ν Τ Ι Α σε οποιαδήποτε μορφή Π Ε Ι Ρ Α Τ Ε Ι Α Σ
Facebooktwitter
Επιστροφή   Greek infotainment community > Tech Point > ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ

Δημοσιοποίηση Δεικτών Ποιότητας των Υπηρεσιών Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών

This is a discussion on Δημοσιοποίηση Δεικτών Ποιότητας των Υπηρεσιών Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών within the ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ forums, part of the Tech Point category; Τους πέντε πρώτους δείκτες ποιότητας των παρεχόμενων προς το κοινό υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών σε συγκριτικούς πίνακες για όλους τους παρόχους ...

Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 16-08-2008, 09:27:   #1
mpcom
Moderator
 
Το avatar του χρήστη mpcom
 
Εγγραφή: Nov 2006
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Μηνύματα: 475
Thanks: 84
Thanked 122 Times in 78 Posts
My Mood:
mpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished roadmpcom is on a distinguished road
Προεπιλογή Δημοσιοποίηση Δεικτών Ποιότητας των Υπηρεσιών Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών

Τους πέντε πρώτους δείκτες ποιότητας των παρεχόμενων προς το κοινό υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών σε συγκριτικούς πίνακες για όλους τους παρόχους δημοσιοποίησε στην ιστοσελίδα της (http://www.eett.gr) η ΕΕΤΤ.

Οι δείκτες αυτοί είναι οι ακόλουθοι :
1. Περιορισμοί στη χρήση (Δείκτης Ποιότητας Β08)
Με το δείκτη αυτό οι πάροχοι ευρυζωνικών υπηρεσιών πληροφορούν τους καταναλωτές για την εφαρμογή ή όχι μηχανισμών, οι οποίοι θέτουν περιορισμούς στη χρήση των υπηρεσιών από τον τελικό χρήστη, όπως για παράδειγμα περιορισμούς δυνατότητας παραμετροποίησης ή/και πλήρους διαχείρισης του εξοπλισμού στα τερματικά σημεία του δικτύου.

http://www.eett.gr/EETT/Electronic_C...dband/B08.html

2. Παροχή υπηρεσιών εγγυημένης ποιότητας/δυνατότητα σύναψης SLA (Δείκτης Ποιότητας Β09)
Με το δείκτη αυτό οι πάροχοι ευρυζωνικών υπηρεσιών πληροφορούν τους καταναλωτές για το εάν τους παρέχουν ή όχι τη δυνατότητα σύναψης συμβολαίου για την παροχή εγγυημένου επιπέδου ποιότητας υπηρεσιών πέραν του τυπικού επιπέδου ποιότητας των υπηρεσιών τους.

http://www.eett.gr/EETT/Electronic_C...dband/B09.html

3. Παροχή υπηρεσιών αποκατάστασης οικιακών βλαβών (Δείκτης Ποιότητας Β10)
Με το δείκτη αυτό οι πάροχοι ευρυζωνικών υπηρεσιών πληροφορούν τους καταναλωτές για το εάν τους παρέχουν ή όχι τη δυνατότητα αποκατάστασης οικιακών βλαβών. Ως οικιακή βλάβη ορίζεται η βλάβη που αφορά σε τερματικό εξοπλισμό στην πλευρά του τελικού χρήστη, ο οποίος δεν περιλαμβάνεται στον εξοπλισμό που παρέχεται από τον πάροχο στα πλαίσια παροχής της υπηρεσίας.

http://www.eett.gr/EETT/Electronic_C...dband/B10.html

4. Διαθεσιμότητα υπηρεσίας εξυπηρέτησης τελικών χρηστών (helpdesk) (Δείκτης Ποιότητας Η01)
Ο δείκτης αυτός παρουσιάζει για κάθε χωριστή υπηρεσία εξυπηρέτησης τελικών χρηστών (λήψη παραγγελιών, βλαβοληψία, παροχή πληροφοριών/βοήθειας κλπ) τα μέσα με τα οποία μπορούν οι καταναλωτές να έρθουν σε επικοινωνία με τους παρόχους (τηλέφωνο, fax, e-mail κλπ.) καθώς και το αντίστοιχο ωράριο λειτουργίας κάθε μέσου.

http://www.eett.gr//EETT/Electronic_...pdesk/H01.html

5. Χρέωση υπηρεσιών εξυπηρέτησης τελικών χρηστών (Δείκτης Ποιότητας Η02)
Ο δείκτης αυτός παρουσιάζει τη χρέωση ανά μονάδα χρόνου (Ευρώ/λεπτό ή Ευρώ/κλήση) των τηλεφωνικών γραμμών που χρησιμοποιούν οι πάροχοι για την εξυπηρέτηση των τελικών χρηστών.

http://www.eett.gr/EETT/Electronic_C...pdesk/H02.html

Τα στοιχεία που δημοσιοποίησε η ΕΕΤΤ υποβλήθηκαν από τους παρόχους ηλεκτρονικών επικοινωνιών στο πλαίσιο των σχετικών υποχρεώσεών τους που ορίζει ο πρόσφατος Κανονισμός Δεικτών Ποιότητας της ΕΕΤΤ. Ο Κανονισμός δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, το σχετικό φύλλο της οποίας κυκλοφόρησε στις 30 Ιουνίου 2008. Η πλειοψηφία των παρόχων ανταποκρίθηκε στις υποχρεώσεις τους και υπέβαλε εμπροθέσμως τους δείκτες ποιότητας των υπηρεσιών τους. Η ΕΕΤΤ δημοσιοποίησε τα στοιχεία ακολουθώντας το σχετικό χρονοδιάγραμμα που ορίζει ο Κανονισμός. Επισημαίνεται ότι η ΕΕΤΤ έχει ήδη ξεκινήσει τις εκ του νόμου προβλεπόμενες διαδικασίες προκειμένου να υποχρεώσει και τη μειοψηφία των παρόχων, οι οποίοι δεν απέστειλαν στοιχεία στην ΕΕΤΤ, να συμμορφωθεί με τις υποχρεώσεις τους που ορίζει ο Κανονισμός Δεικτών Ποιότητας.

Οι πάροχοι ηλεκτρονικών επικοινωνιών υποχρεούνται :
α. να δημοσιεύουν τους δείκτες ποιότητας (μαζί με τις σχετικές αναφορές σε επεξηγηματικά κείμενα) σε εύκολα προσβάσιμο και διακριτό σημείο της ιστοσελίδας τους.
β. να διαθέτουν ατελώς, κατόπιν σχετικού αιτήματος καταναλωτή, εκτύπωση του περιεχομένου της ιστοσελίδας τους που δημοσιεύουν τους δείκτες ποιότητας.
γ. να διαθέτουν ατελώς σε κάθε νέο συνδρομητή τους, μαζί με τους συμβατικούς όρους, εκτύπωση του περιεχομένου της ιστοσελίδας τους που δημοσιεύουν τους δείκτες ποιότητας.

Σύμφωνα με δήλωση του Προέδρου της ΕΕΤΤ, Καθηγητή Νικήτα Αλεξανδρίδη «Σήμερα εγκαινιάζουμε έναν επιπρόσθετο θεσμό για τη βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών: τη δημοσιοποίηση στο site της ΕΕΤΤ των πρώτων συγκριτικών δεικτών ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών. Οι καταναλωτές θα είναι πλέον σε θέση, πριν επιλέξουν την υπηρεσία ή/και τον πάροχο ηλεκτρονικών επικοινωνιών που επιθυμούν, να διενεργούν βασική έρευνα αγοράς, συγκρίνοντας τους δείκτες ποιότητας ομοειδών υπηρεσιών και να προβαίνουν στις καλύτερες για αυτούς επιλογές. Η δημοσιοποίηση από την ΕΕΤΤ των συγκριτικών πινάκων των δεικτών ποιότητας στοχεύει στην άμεση, εύκολη και γρήγορη πρόσβαση των τελικών χρηστών στις πληροφορίες που αφορούν την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών. Θα ακολουθήσει η δημοσίευση και των άλλων δεικτών σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα που ορίζει ο Κανονισμός της ΕΕΤΤ. Διαβεβαιώνω τους καταναλωτές ότι η ΕΕΤΤ θα συνεχίσει να εξασκεί στο έπακρο τις εποπτικές και ελεγκτικές αρμοδιότητές της ώστε να επιτευχθούν οι στόχοι που έχουμε θέσει μέσω των δεικτών αυτών για ποιοτικότερες υπηρεσίες ηλεκτρονικών επικοινωνιών».

Για περισσότερες πληροφορίες: κο Γ. Καρίμαλη, Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων, τηλ. 210 615 1013 e-mail: gkarimalis@eett.gr



πηγη : eett.gr
__________________
Ο χρήστης mpcom δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
The Following User Says Thank You to mpcom For This Useful Post:
Smell (16-08-2008)
Sponsored Links
Απάντηση στο θέμα

Bookmarks

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας


Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Εγκύκλιος του ΥΠ.ΕΣ. για τη δημοσιοποίηση των εσόδων και των δαπανών των συνδυασμών και των υποψηφίων των αυτοδιοικητικών εκλογών LATEAM RSS NEWS 0 02-11-2010 21:24:
Έντονη αντίδραση της ΓΣΕΕ μετά τη δημοσιοποίηση Επιχειρ. Συλλογ. Σύμβασης του κλάδου εταιριών υπηρεσιών ασφαλείας LATEAM RSS NEWS 0 25-10-2010 19:31:
Το ΕΚ υιοθέτησε 4 εκθέσεις για την "ευρύτερη πρόσβαση των πολιτών στις υπηρεσίες ηλεκτρονικών επικοινωνιών" LATEAM RSS NEWS 0 24-09-2008 21:24:
Καθορισμός Δεικτών Ποιότητας των Υπηρεσ.Ηλεκ/κών Επικοιν. cRc ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ 0 02-08-2007 09:53:
Ολοκληρώθηκε η ετήσια μέτρηση των δεικτών eEurope και i2010 aggelos_a ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΝΕΑ-GADGETS 0 25-03-2007 21:19:


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 02:28:.


Powered and Developed by Lateam.gr
Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.5.1
Lateam