Greek infotainment community

Το Lateam είναι Ε Ν Α Ν Τ Ι Α σε οποιαδήποτε μορφή Π Ε Ι Ρ Α Τ Ε Ι Α Σ
Facebooktwitter
Επιστροφή   Greek infotainment community > Tech Point > ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ

Καθορισμός Δεικτών Ποιότητας των Υπηρεσ.Ηλεκ/κών Επικοιν.

This is a discussion on Καθορισμός Δεικτών Ποιότητας των Υπηρεσ.Ηλεκ/κών Επικοιν. within the ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ forums, part of the Tech Point category; H EETT προέβη στη συγκρότηση Ομάδας Εργασίας (ΟΕ), αποτελούμενης από εξειδικευμένα στελέχη, με αντικείμενο τον καθορισμό: (1) Των δεικτών ποιότητας ...

Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 02-08-2007, 09:53:   #1
cRc
Think Different..
 
Το avatar του χρήστη cRc
 
Εγγραφή: Jun 2006
Περιοχή: ΑΛΜΥΡΟΣ
Μηνύματα: 4.208
Thanks: 1.784
Thanked 1.342 Times in 846 Posts
My Mood:
cRc is a jewel in the roughcRc is a jewel in the roughcRc is a jewel in the roughcRc is a jewel in the roughcRc is a jewel in the roughcRc is a jewel in the roughcRc is a jewel in the roughcRc is a jewel in the roughcRc is a jewel in the roughcRc is a jewel in the roughcRc is a jewel in the rough
Προεπιλογή Καθορισμός Δεικτών Ποιότητας των Υπηρεσ.Ηλεκ/κών Επικοιν.

H EETT προέβη στη συγκρότηση Ομάδας Εργασίας (ΟΕ), αποτελούμενης από εξειδικευμένα στελέχη, με αντικείμενο τον καθορισμό:

(1) Των δεικτών ποιότητας των υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνών.
(2) Της διαδικασίας μέτρησης των δεικτών αυτών.
(3) Της διαδικασίας δημοσιοποίησης τους από τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους.

Στόχος του έργου είναι η πλήρης ενημέρωση του καταναλωτή, κατά την επιλογή των τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών που επιθυμεί. Μέσω της εν λόγω δράσης της ΕΕΤΤ, οι καταναλωτές θα είναι σε θέση να γνωρίζουν τις κρίσιμες παραμέτρους που θα διέπουν τις τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες που αγοράζουν και να έχουν μία βάση σύγκρισης κατά την επιλογή τους μεταξύ ομοειδών υπηρεσιών των παρόχων της αγοράς.

Η Ομάδα Εργασίας έχει επικεντρωθεί στους ακόλουθους τρείς άξονες:

* Ποιότητα υπηρεσιών σταθερής τηλεφωνίας
* Ποιότητα υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας
* Ποιότητα ευρυζωνικών υπηρεσιών

Ενδεικτικά, οι δράσεις θα περιλαμβάνουν για καθένα από τους ανωτέρω άξονες τον καθορισμό :

α) Των δεικτών ποιότητας, οι οποίοι κρίνονται χρήσιμοι από τους εμπλεκόμενους φορείς υπηρεσιών και από τους καταναλωτές, πέραν των δεικτών για τους οποίους υπάρχει σχετική υποχρέωση από τη νομοθεσία.
β) Της μεθοδολογίας μέτρησης των δεικτών αυτών.
γ) Της διαδικασίας, του τρόπου και της συχνότητας δημοσιοποίησης από τους τηλεπικοινωνιακούς φορείς των σχετικών αποτελεσμάτων για αυτούς τους δείκτες.

Η Ομάδα Εργασίας θα ολοκληρώσει το έργο της μέχρι τις 15 Σεπτεμβρίου 2007, και τα αποτελέσματα της θα τεθούν από την ΕΕΤΤ σε Δημόσια Διαβούλευση μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου 2007.
__________________

Ο χρήστης cRc δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Sponsored Links
Απάντηση στο θέμα

Bookmarks

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας


Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού - Καθορισμός αρμοδιοτήτων της υφυπουργού Άντζελας Γκερέκου LATEAM RSS NEWS 0 04-12-2009 15:17:
Ο κακής ποιότητας ύπνος αυξάνει τον κίνδυνο επιλόχειας κατάθλιψης LATEAM RSS NEWS 0 07-08-2009 10:38:
Καλύτερης ποιότητας σπέρμα έχουν οι ευφυείς άνδρες LATEAM RSS NEWS 0 22-12-2008 10:31:
Δημοσιοποίηση Δεικτών Ποιότητας των Υπηρεσιών Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών mpcom ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ 0 16-08-2008 09:27:
Ολοκληρώθηκε η ετήσια μέτρηση των δεικτών eEurope και i2010 aggelos_a ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΝΕΑ-GADGETS 0 25-03-2007 21:19:


Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 14:19:.


Powered and Developed by Lateam.gr
Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.5.1
Lateam