Greek infotainment community

Το Lateam είναι Ε Ν Α Ν Τ Ι Α σε οποιαδήποτε μορφή Π Ε Ι Ρ Α Τ Ε Ι Α Σ
Facebooktwitter
Επιστροφή   Greek infotainment community > ΕΡΕΥΝΑ-ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ > ΥΓΕΙΑ

Βάλτε περισσότερο ασβέστιο στη διατροφή σας

This is a discussion on Βάλτε περισσότερο ασβέστιο στη διατροφή σας within the ΥΓΕΙΑ forums, part of the ΕΡΕΥΝΑ-ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ category; Το ασβέστιο είναι απαραίτητο για τον ανθρώπινο οργανισμό, αλλά ειδικά οι γυναίκες διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο για ανεπάρκεια ασβεστίου, η οποία ...

Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 10-12-2010, 16:06:   #1
geodon
Moderator
 
Το avatar του χρήστη geodon
 
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 10.919
Thanks: 2.530
Thanked 1.978 Times in 1.430 Posts
My Mood:
geodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to allgeodon is a name known to all
Προεπιλογή Βάλτε περισσότερο ασβέστιο στη διατροφή σας



Το ασβέστιο είναι απαραίτητο για τον ανθρώπινο οργανισμό, αλλά ειδικά οι γυναίκες διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο για ανεπάρκεια ασβεστίου, η οποία μπορεί να οδηγήσει σε οστεοπόρωση και μείωση της οστικής υγείας από μία ηλικία και μετά. Ακόμα κι αν το ασβέστιο περιέχεται σε πολλά από τα αγαπημένα μας φαγητά, μπορεί παρόλα αυτά να μην προσλαμβάνουμε τη συνιστώμενη ημερήσια ποσότητα.


Τα γαλακτοκομικά προϊόντα είναι πλούσια σε ασβέστιο, όμως τα άτομα με αλλεργίες γάλακτος ή δυσανεξία στη λακτόζη πρέπει να αναζητήσουν άλλες πηγές ασβεστίου για να καλύψουν τις ανάγκες τους. Τροφές πλούσιες σε ασβέστιο είναι: τα αμύγδαλα, τα φασόλια, το μπρόκολο, το σπανάκι, το λάχανο, ο σολομός, οι σαρδέλες, τα μύδια και τα στρείδια.

Για να αυξήσετε την πρόσληψη ασβεστίου μέσω της διατροφής σας, ακολουθήστε τις παρακάτω συμβουλές:


Χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά γαλακτοκομικά προϊόντα: Αν τρώτε γαλακτοκομικά προϊόντα, μπορείτε να τα καταναλώνετε καθημερινά για να καλύψετε τις ανάγκες του οργανισμού σας σε ασβέστιο σας. Προτιμήστε χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά γάλα, τυρί και γιαούρτι. Αν δεν σας αρέσει να πίνετε γάλα, προσθέστε λίγο γάλα στα δημητριακά πρωινού ή τον καφέ σας, για να ξεκινήσετε την ημέρα σας σωστά.


Συμπληρώματα ασβεστίου: Αν δεν μπορείτε ή δε θέλετε να τρώτε γαλακτοκομικά προϊόντα, μπορείτε να πάρετε συμπληρώματα ασβεστίου. Πριν ξεκινήσετε όμως να παίρνετε χάπια ή βιταμίνες, μιλήστε με το γιατρό σας για άλλα φάρμακα που ενδεχομένως παίρνετε και τα οποία μπορεί να αλληλεπιδράσουν με τα συμπληρώματα ασβεστίου.


Σκούρα πράσινα φυλλώδη λαχανικά: Το λάχανο και το μπρόκολο έχουν 179 και 94 γραμμάρια ασβεστίου ανά μερίδα, αντίστοιχα. Αν μέχρι τώρα δε δείχνατε ιδιαίτερη προτίμηση στα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, ξανασκεφτείτε το.



Μέτριες ποσότητες πρωτεΐνης, καφεΐνης και αλατιού: Μελέτες έχουν δείξει ότι η κατανάλωση μεγάλης ποσότητας πρωτεϊνών (π.χ. από επαγγελματίες αθλητές) μπορεί να μειώσει την ποσότητα ασβεστίου στα οστά σας. Η κατανάλωση μεγαλύτερης ποσότητας από το κανονικό καφεΐνης, αλατιού και ανθρακούχων αναψυκτικών μπορεί επίσης να επηρεάσει την απορρόφηση του ασβεστίου, οπότε απολαύστε τα με μέτρο.


πηγη
__________________

ΦΙΛΙΚΑ ΓΙΩΡΓΟΣ
Ο χρήστης geodon δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Sponsored Links
Απάντηση στο θέμα

Bookmarks

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας


Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Βάλτε πίσω τα τασάκια στα τραπέζια ironitsa ΕΛΛΑΔΑ 0 13-10-2010 22:31:
Βάλτε τα ψηφιακά κανάλια της ΕΡΤ στη Nova P@ntelis Web ΔΟΡΥΦΟΡΙΚΑ ΝΕΑ 0 05-04-2010 17:43:
Βάλτε κανένα «Χ» τουλάχιστον, βλέπουν και παιδιά ironitsa ΑΝΕΚΔΟΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ 0 04-09-2009 14:35:
Μακροπρόθεσμα οφέλη έχει η πλούσια σε ασβέστιο παιδική διατροφή LATEAM RSS NEWS 0 19-08-2009 11:29:
Η οστεοπόρωση μπορεί να προληφθεί από την παιδική και εφηβική ηλικία με διατροφή πλούσια σε ασβέστιο LATEAM RSS NEWS 0 16-10-2008 12:16:


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 17:33:.


Powered and Developed by Lateam.gr
Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.5.1
Lateam