18-01-2008, 18:20:
|
#1
|
VIP
Εγγραφή: Nov 2006
Μηνύματα: 7.753
Thanks: 111
Thanked 855 Times in 534 Posts
|
Ραγδαία ανάπτυξη της διαφήμισης μέσω κινητού
ΣΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ αποδοτικό διαφημιστικό μέσο εξελίσσεται με ολοένα και πιο γρήγορους ρυθμούς το κινητό τηλέφωνο, τόσο σε παγκόσμια κλίμακα όσο και στη χώρα μας.
Ο εμλουτισμός των παρεχόμενων υπηρεσιών με ραδιοτηλεοπτικό και διαδικτυακό περιεχόμενο, εκτιμάται ότι θα εκτινάξει τη διαφημιστική δαπάνη στο μέσο, εντός των επόμενων τριών ετών στα 14,4 δισεκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως.
Ήδη το 2007, σύμφωνα με στοιχεία (της Strategy Analytics) που παρουσιάστηκαν στο πλαίσιο του Interactive Marketing Conference, η διαφήμιση στο κινητό τηλέφωνο έχει φτάσει στα 1,4 δισεκατομμύρια δολάρια και μέχρι το 2011 αναμένεται να δεκαπλασιαστεί, αποτέλεσμα κυρίως της πληθώρας παροχής περιεχόμενου και της βελτίωσης βεβαίως των δυνατοτήτων των συσκευών που πλέον υποστηρίζουν περισσότερο εντυπωσιακές μορφές προβολής προϊόντων.
Η προβολή διαφημιστικών μηνυμάτων με αντάλλαγμα το δωρεάν περιεχόμενο, αποτελεί έναν ιδιαίτερα αποτελεσματικό τρόπο, αφού είναι ευρύτατα αποδεκτός από τους χρήστες.
Πηγές εσόδων
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η προέλευση των διαφημιστικών εσόδων από των κινητών.
Η πρόσβαση στο διαδίκτυο μέσω κινητού, αναμένεται να αποτελέσει τον καθοριστικό παράγοντα για την ευρύτατη αυτή αύξηση των εσόδων.
Ειδικότερα το 48% της δαπάνης στα κινητά αναμένεται να προέλθει από τα μηνύματα που θα προβάλλονται με τη χρήση του διαδικτύου, ενώ ένα 28% θα προέλθει από τις υπηρεσίες αναζήτησης.
Στο 10% εκτιμάται ότι θα φτάσουν τα έσοδα από την τηλεθέαση τηλεοπτικού περιεχομένου μέσω κινητού τηλεφώνου, ενώ συμμετοχή στα διαφημιστικά έσοδα ίση με 3%, θα έχει κάθε μια από τις υπηρεσίες κατεβάσματος βίντεο, παιχνιδιών, διαφόρων εφαρμογών και sms. Επίσης από 1% συμμετοχή αναμένεται ότι θα έχουν οι υπηρεσίες MMS και ψηφιακής τηλεόρασης.
Το δημοφιλές περιεχόμενο
Χρήσιμα συμπεράσματα εξάλλου προέκυψαν από στοιχεία της Universal McCann, σχετικά με το κατά πόσο είναι διατεθειμένοι οι χρήστες να λάβουν διαφημιστικά μηνύματα, με αντάλλαγμα δωρεάν περιεχόμενο.
Το κατέβασμα μουσικής, τα φιλμ και η δωρεάν πρόσβαση σε σημαντικά τηλεοπτικά γεγονότα, αποτελούν τις δημοφιλέστερες παροχές για χάρη των οποίων, οι χρήστες θα δεχόντουσαν αγόγγυστα διαφημιστικά μηνύματα.
Αξίζει να επισημανθεί ότι στα στοιχεία τα οποία αφορούν σε 21 χώρες (μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα), σημαντική θέση κατέχει και το περιεχόμενο που σχετίζεται με ειδήσεις, ταξιδιωτικούς προορισμούς, ραδιοφωνικές εκπομπές και βέβαια περιεχόμενο από το χώρο του αθλητισμού (ζωντανά γεγονότα αλλά και εκπομπές με τα καλύτερα στιγμιότυπα).
Νέες μορφές επικοινωνίας
Αξίζει να αναφερθεί παράλληλα, ότι εκτός από τους παραδοσιακούς τρόπους εκπομπής των μηνυμάτων, μπορεί να υπάρξει και εξατομικευμένη προβολή προϊόντων σε συγκεκριμένες ομάδες χρηστών, μέσω της τεχνολογίας Bluetooth.
Στο πλαίσιο αυτό μπορούν να γίνουν αποδέκτες διαφημιστικών μηνυμάτων και περιεχομένου, οι συμμετέχοντες σε μια ημερίδα, ή σε μια εκδήλωση, κίνηση η οποία μπορεί να συμπληρώνει ένα διαφημιστικό φυλλάδιο προβολής προϊόντων ή υπηρεσιών.
naftemporiki.gr
__________________
|
|
|